Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Οικονομία

SKY EXPRESS: Μια εταιρεία για το μέλλον

Αερομεταφορές και τουρισμός τα νέα κλειδιά για μιαν άλλη ποιοτική ανάπτυξη

Από: Athanase Papandropoulos - Δημοσίευση: Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου 2016

Καλά οργανωμένη και με υψηλού επιπέδου προσωπικό, η Sky Express απασχολεί 100 άτομα και αρκετοί πιλότοι της προέρχονται από την Πολεμική Αεροπορία, γεγονός που σίγουρα αποτελεί εγγύηση. Ας σημειωθεί, επίσης, ότι τα αεροσκάφη της εταιρείας ήδη μπορούν να πραγματοποιούν, εκτός από τις προγραμματισμένες πτήσεις, δρομολόγια για ποδοσφαιρικές ομάδες και άλλα γκρουπ σε περιπτώσεις π.χ. συνεδρίων.
Καλά οργανωμένη και με υψηλού επιπέδου προσωπικό, η Sky Express απασχολεί 100 άτομα και αρκετοί πιλότοι της προέρχονται από την Πολεμική Αεροπορία, γεγονός που σίγουρα αποτελεί εγγύηση. Ας σημειωθεί, επίσης, ότι τα αεροσκάφη της εταιρείας ήδη μπορούν να πραγματοποιούν, εκτός από τις προγραμματισμένες πτήσεις, δρομολόγια για ποδοσφαιρικές ομάδες και άλλα γκρουπ σε περιπτώσεις π.χ. συνεδρίων.

του Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλου

Δεν το λέμε εμείς. Το υπογραμμίζουν εκατοντάδες αναλύσεις και εκτιμήσεις κορυφαίων παρατηρητών της διεθνούς οικονομικής ζωής και των ανακατατάξεων που πραγματοποιούνται στους κόλπους της: Ο 21ος αιώνας θα είναι αυτός της 4ης βιομηχανικής επανάστασης, στην οποία οι ποιοτικές παροχές υπηρεσιών θα παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο σε ποικίλα επίπεδα. 

Από την άποψη αυτή, μία μικρή αλλά πολύ δυναμική ελληνική αεροπορική εταιρεία, η Sky Express, που ξεκίνησε την δραστηριότητά της καλύπτοντας και εξυπηρετώντας αεροπορικά τις άγονες γραμμές, παρά την κρίση επενδύει στο μέλλον. Και καλά κάνει! Τόσο στην οικονομία όσο και σε άλλους τομείς, η τύχη βοηθάει τους τολμηρούς –και ιδιαίτερα αυτούς που καινοτομούν, θα προσέθετε ο μεγάλος Αυστριακός οικονομολόγος Γιόζεφ Σουμπέτερ.

Είναι πολύ πιθανόν οι άγονες γραμμές στην χώρα μας να αποκτήσουν σοβαρό οικονομικό περιεχόμενο, αν ένας αερομεταφορέας τις αξιοποιήσει με σοβαρότητα και υπευθυνότητα. Κάποια νησιά, για παράδειγμα, θα μπορούσαν να ενισχύσουν τον πολλά υποσχόμενο Συνεδριακό Τουρισμό και, γιατί όχι, σοβαρές πολιτιστικές δραστηριότητες.
Και είναι γνωστό πόση σημασία έχει η εύκολη και ταχεία πρόσβαση σε περιοχές που συνήθως θεωρούνται «δύσκολες».

Ιδού λοιπόν η ευκαιρία για την Sky Express και τους ανθρώπους που επένδυσαν και επενδύουν σε αυτήν. Με έξι αεροπλάνα τύπου ATR 42 στην διάθεσή της, χωρητικότητας 48 ατόμων, η μικρή αλλά δυναμική αυτή εταιρεία καλύπτει τις αποκαλούμενες άγονες γραμμές, πραγματοποιεί 1.200 πτήσεις τον μήνα και πηγαίνει στα 25 από τα 39 αεροδρόμια που διαθέτει η χώρα. 

Για παράδειγμα, η δυναμική αυτή εταιρεία συνδέει, μεταξύ άλλων, την Σητεία με την Αλεξανδρούπολη, το Ηράκλειο με την Ρόδο, την Θεσσαλονίκη με την Χίο και την Σάμο, την Αθήνα με την Μύκονο, την Κάρπαθο, την Πάρο, την Σκιάθο, την Χίο, την Σάμο, την Ζάκυνθο, την Πρέβεζα, την Σαντορίνη. Πρόσφατα εγκατέστησε φθηνές πτήσεις για Ηράκλειο.

Καλά οργανωμένη και με υψηλού επιπέδου προσωπικό, η Sky Express απασχολεί 100 άτομα και αρκετοί πιλότοι της προέρχονται από την Πολεμική Αεροπορία, γεγονός που σίγουρα αποτελεί εγγύηση. Ας σημειωθεί, επίσης, ότι τα αεροσκάφη της εταιρείας ήδη μπορούν να πραγματοποιούν, εκτός από τις προγραμματισμένες πτήσεις, δρομολόγια για ποδοσφαιρικές ομάδες και άλλα γκρουπ σε περιπτώσεις π.χ. συνεδρίων.

Το 2015 η εταιρεία μετέφερε κάπου 100.000 επιβάτες και η διοίκησή της ευελπιστεί ότι ο αριθμός αυτός θα πλησιάσει τους 500.000 στο 2017. Ένα 30% περίπου των επιβατών της εταιρείας είναι τουρίστες –άρα όσο ανεβαίνει η τουριστική κίνηση θα αυξάνονται και οι επιβάτες της Sky Express.

Τέλος, πρέπει να τονίσουμε ότι η εταιρεία πήρε βραβείο «ταχύτερα αναπτυσσόμενης εταιρείας» σε έναν τομέα απαιτητικό και δύσκολο, ο οποίος όμως έχει θετικές προοπτικές στο μέτρο που η Ελλάδα θα δίνει την προσοχή που πρέπει στην αξιοποίηση της τουριστικής της βιομηχανίας –κορυφαία θετικού συγκριτικού πλεονεκτήματος δραστηριότητα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Ευρωεκλογές στην κόψη του ξυραφιού

Από: EBR

Στενοχωριέμαι οταν είμαι υποχρεωμένος να ασκήσω κριτική για πρόσωπα και τακτικές και να προειδοποιήσω για πιθανούς μελλοντικούς κινδύνους για το κόμμα της ΝΔ

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Dzurinda: Η ΕΕ δεν έχει άλλα περιθώρια καθυστερήσεων

Dzurinda: Η ΕΕ δεν έχει άλλα περιθώρια καθυστερήσεων

Τη σημασία των επικείμενων Ευρωεκλογών και τη μεγάλη πρόκληση που συνιστά η ακροδεξιά για την κοινή πορεία της Ευρώπης, ανέδειξε η συζήτηση που διοργάνωσε το Martens Centre και το Ινστιτούτο Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής

Οικονομία

Αποκαλύπτοντας το αύριο:Επαναστατικές Τεχνολογίες που θα σχηματίσουν την επόμενη δεκαετία

Αποκαλύπτοντας το αύριο:Επαναστατικές Τεχνολογίες που θα σχηματίσουν την επόμενη δεκαετία

Καθώς μπαίνουμε σε μια νέα δεκαετία, ο τεχνολογικός κόσμος προετοιμάζεται να υποδεχθεί μια σειρά από επαναστατικές καινοτομίες που θα μετασχηματίσουν ριζικά τον τρόπο που ζούμε

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2024. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron