Edition: International | Greek

Αρχική » Γνώμη

Και νέα υπονόμευση των τραπεζών

Μέσω των περιορισμών που θέλει να επιβάλει στις Εταιρείες Ενημέρωσης, η κυβέρνηση επιδιώκει μείωση της ρευστότητά τους. Γιατί, όμως;

Από: Athanase Papandropoulos - Δημοσίευση: Δημοσίευση: Δευτέρα, 10 Απριλίου 2017

μέγεθος [–] [+]
Σήμερα λοιπόν οι πληροφορίες μας λένε ότι η κυβέρνηση, στην επιδίωξή της να κάνει κάποιο ψυχολογικό δώρο στους υπερφορολογημένους και κυνηγημένους από το Δημόσιο πολίτες, σχεδιάζει να μειώσει τα τηλεφωνήματα των εταιρειών ενημέρωσης προς τους οφειλέτες των τραπεζών σε ένα (1) την εβδομάδα –κάποιοι προτείνουν δε και ένα τηλεφώνημα κάθε δέκα εργάσιμες ημέρες.
Σήμερα λοιπόν οι πληροφορίες μας λένε ότι η κυβέρνηση, στην επιδίωξή της να κάνει κάποιο ψυχολογικό δώρο στους υπερφορολογημένους και κυνηγημένους από το Δημόσιο πολίτες, σχεδιάζει να μειώσει τα τηλεφωνήματα των εταιρειών ενημέρωσης προς τους οφειλέτες των τραπεζών σε ένα (1) την εβδομάδα –κάποιοι προτείνουν δε και ένα τηλεφώνημα κάθε δέκα εργάσιμες ημέρες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ Γνώμη

του Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλου

Οι ελληνικές τράπεζες αντιμετωπίζουν πλέον σοβαρά προβλήματα και κάποιοι ειδικοί παρατηρητές εκτός Ελλάδος δεν αποκλείουν η κατάστασή τους να επιδεινωθεί. Η κυβέρνηση, από την πλευρά της, στο μέτρο που το τραπεζικό μας σύστημα δεν είναι πλέον τσιφλίκι της, ελάχιστα ενδιαφέρεται γι’ αυτό.

Αντιθέτως, την ενδιαφέρει η εκλογική της πελατεία και ενδεχομένως η σύνδεση της τελευταίας με την συστημικές τράπεζες της χώρας. Η κυβέρνηση γνωρίζει ότι τους μικροοφειλέτες των τραπεζών ενοχλούν ιδιαίτερα οι εταιρείες ενημέρωσης, τις οποίες κάποιοι εντελώς παραπλανητικά αποκαλούν και «εισπρακτικές». Οι εταιρείες αυτές υπάγονται σε ένα ιδιαίτερο καθεστώς και εκ του νόμου έχουν την δυνατότητα να τηλεφωνούν στους μη ενημερωμένους πελάτες των τραπεζών τρεις φορές την εβδομάδα, από τις 08.00 έως τις 20.00, προκειμένου να ασκήσουν πίεση για ρυθμίσεις οφειλών από πάσης φύσεως τραπεζικό δανεισμό.

Είναι γεγονός ότι η διαδικασία αυτή, αφ’ ενός, δεν είναι ιδιαιτέρως ευχάριστη για τον οφειλέτη και, αφ’ ετέρου, στο παρελθόν έδωσε αφορμή σε κάποια παρατράγουδα που τελικά έβλαψαν και τις ίδιες τις εταιρείες.

Σήμερα λοιπόν οι πληροφορίες μας λένε ότι η κυβέρνηση, στην επιδίωξή της να κάνει κάποιο ψυχολογικό δώρο στους υπερφορολογημένους και κυνηγημένους από το Δημόσιο πολίτες, σχεδιάζει να μειώσει τα τηλεφωνήματα των εταιρειών ενημέρωσης προς τους οφειλέτες των τραπεζών σε ένα (1) την εβδομάδα –κάποιοι προτείνουν δε και ένα τηλεφώνημα κάθε δέκα εργάσιμες ημέρες.

Δημοσκοπικές μετρήσεις δείχνουν ότι αυτό το νέο καθεστώς θα έχει ευνοϊκή επίπτωση στην «λαϊκή» εικόνα της κυβέρνησης, ενδεχομένως δε θα τής επιτρέψει να γίνει πιο αυστηρή στο θέμα της είσπραξης των χρεών των πολιτών έναντι του Δημοσίου. Με διαφορετικά λόγια, θα πρόκειται για δώρον άδωρον –πίσω από το οποίο, όμως, μπορούμε να υποθέσουμε ότι κρύβεται η πρόθεση της κυβέρνησης να μειώσει την εισπραξιμότητα οφειλών των τραπεζών προς όφελος του Δημοσίου. Είναι έτσι φανερό ότι, πίσω από τον υποτιθέμενο «φιλολαϊκό» σχεδιασμό της κυβέρνησης, στην ουσία υπάρχει ένα ευρύτερο σχέδιο ενισχύσεως των εσόδων του Δημοσίου με απώτερο στόχο, όπως ήδη έχουμε αναφέρει, την κρατικοποίηση της κοινωνίας.

Υπό αυτή την έννοια, βασική προϋπόθεση είναι η αποδυνάμωση του τραπεζικού συστήματος, το οποίο, στο μέτρο που η ιδεοληπτική μας κυβέρνηση δεν το ελέγχει, το αντιμετωπίζει εχθρικά. Το θέμα λοιπόν του περιορισμού των τηλεφωνημάτων των εταιρειών ενημέρωσης είναι πολύ πιο σοβαρό απ’ ό,τι φαίνεται και πίσω από αυτό υπάρχουν ανομολόγητες προθέσεις, οι οποίες καμμία απολύτως σχέση δεν έχουν με την δημοκρατία.

Ευρώπη

Πόσο απέχει η Εσθονία;

Στις 23 Αυγούστου η Εσθονική Προεδρία του Συμβουλίου της ΕΕ οργανώνει στο Ταλίν συνάντηση των υπουργών δικαιοσύνης των κρατών - μελών

Οικονομία

H οικονομία της σκιάς

Ένας άγνωστος νέος κόσμος έχει εξαπλωθεί στην αχανή επικράτεια του διαδικτύου. Μια παγκόσμια σφαίρα οικονομικών συναλλαγών, με νέο χρήμα, νέα νομίσματα, νέους κώδικες και κανόνες

Γνώμη

Γιατί η τηλεόραση παραμένει... ο βασιλιάς

Από: EBR

Το μέλλον της είναι φωτεινό και δείχνει να μην απειλείται από την τεχνολογία. Αυτό ισχύει και για τους παραδοσιακούς δημόσιους και ιδιωτικούς broadcasters υπό την προϋπόθεση να αποβάλλουν τις τεχνοφοβικές συμπεριφορές και τις ατολμίες στην επένδυση σε πρωτογενές και ανταγωνιστικό περιεχόμενο

Περιοδικό

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 3/2017 2017

Τρέχον Τεύχος

3/2017 2017

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

All contents © Copyright Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2017. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron