Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Νέα & Εκδηλώσεις

CEO Challenge 2017: Οι σχέσεις με τους πελάτες πρώτο βασικό ζητούμενο για του Έλληνες CEOs

Πώς σχεδιάζουν οι επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν έναν κόσμο που διαταράσσεται από γεωπολιτικές και κοινωνικές εντάσεις, αστάθεια των χρηματοπιστωτικών αγορών, ανισορροπίες της αγοράς εργασίας, αβεβαιότητα και ανατροπές;

Από: EBR - Δημοσίευση: Παρασκευή, 23 Ιουνίου 2017

Χαιρετισμό στους συμμετέχοντες στην εκδήλωση, απηύθυνε ο Νίκος Βασιλείου, πρόεδρος του Τομέα Ηγεσίας της ΕΕΔΕ. Τα αποτελέσματα της έρευνας CEO Challenge 2017 δείχνουν σαφώς ότι στα μάτια των ερωτηθέντων, η οργανωσιακή κουλτούρα και τα ποιοτικά ταλέντα είναι οι κρίσιμοι παράγοντες που οδηγούν στην επιτυχία. Οι εταιρείες θα αποτύχουν αν οι εργαζόμενοι και οι ηγέτες τους δεν υιοθετήσουν τη νοοτροπία ανάπτυξης των βασικών δεξιοτήτων που θα τους επιτρέψουν να κυριαρχήσουν στις νέες τεχνολογίες, που μπορούν να μετατρέψουν την ανατροπή που προκαλείται από τον ψηφιακό μετασχηματισμό σε ευκαιρίες ανάπτυξης και βελτίωσης της αποτελεσματικότητάς τους. Ο στόχος κάθε οργανισμού πρέπει να είναι η δημιουργία νέας αξίας και όχι απλώς η συνέχιση όσων έχει συνηθίσει να κάνει. Το ερώτημα στο οποίο καλούμαστε να απαντήσουμε είναι: Οδηγούμε εμείς την αλλαγή και την ανατροπή ή μας οδηγούν εκείνες;
Χαιρετισμό στους συμμετέχοντες στην εκδήλωση, απηύθυνε ο Νίκος Βασιλείου, πρόεδρος του Τομέα Ηγεσίας της ΕΕΔΕ. Τα αποτελέσματα της έρευνας CEO Challenge 2017 δείχνουν σαφώς ότι στα μάτια των ερωτηθέντων, η οργανωσιακή κουλτούρα και τα ποιοτικά ταλέντα είναι οι κρίσιμοι παράγοντες που οδηγούν στην επιτυχία. Οι εταιρείες θα αποτύχουν αν οι εργαζόμενοι και οι ηγέτες τους δεν υιοθετήσουν τη νοοτροπία ανάπτυξης των βασικών δεξιοτήτων που θα τους επιτρέψουν να κυριαρχήσουν στις νέες τεχνολογίες, που μπορούν να μετατρέψουν την ανατροπή που προκαλείται από τον ψηφιακό μετασχηματισμό σε ευκαιρίες ανάπτυξης και βελτίωσης της αποτελεσματικότητάς τους. Ο στόχος κάθε οργανισμού πρέπει να είναι η δημιουργία νέας αξίας και όχι απλώς η συνέχιση όσων έχει συνηθίσει να κάνει. Το ερώτημα στο οποίο καλούμαστε να απαντήσουμε είναι: Οδηγούμε εμείς την αλλαγή και την ανατροπή ή μας οδηγούν εκείνες;

Σύμφωνα με τους ερωτηθέντες CEOs, οι προτεραιότητες για την κάλυψη των βασικών επιχειρηματικών προκλήσεων επικεντρώνονται στη δημιουργία πιο ευέλικτων, ευθυγραμμισμένων, διαφανών και ευαίσθητων οργανώσεων που βασίζονται σε οικονομική πειθαρχία, σε δεσμευμένο και ευέλικτο ανθρώπινο δυναμικό, ισχυρή και χωρίς αποκλεισμούς ηγεσία και προθυμία να αναπτύξουν ταλέντα με τις διευρυμένες δεξιότητες που απαιτεί ο 21ος αιώνας.
 
Τα αποτελέσματα της έρευνας CEO Challenge 2017, που παρουσίασε σε ειδική εκδήλωση της ΕΕΔΕ, ο πρώην πρόεδρος του τομέα Ηγεσίας της ΕΕΔΕ και Διευθύνων Σύμβουλος της MRB Hellas, Δημήτρης Α. Μαύρος, δείχνουν την ιεράρχηση των θεμάτων που οι επικεφαλής των επιχειρήσεων θεωρούν κρίσιμα σε παγκόσμιο επίπεδο και στην Ελλάδα σε μια εποχή ανατρεπτικών τεχνολογιών και καινοτομίας που αλλάζει το παιχνίδι.
 
Το Ανθρώπινο κεφάλαιο εξακολουθεί να είναι το πρώτο θέμα τα τελευταία τέσσερα χρόνια για τους CEOs διεθνώς, ακολουθούμενο από τις Σχέσεις με τους πελάτες, την Επιχειρησιακή Αριστεία, το Ρυθμιστικό Πλαίσιο και τους Κινδύνους, την Καινοτομία και την Ψηφιοποίηση και τέλος τη Βιωσιμότητα. Αντιθέτως, στην Ελλάδα η ιεράρχηση ξεκινά από τις Σχέσεις με τους Πελάτες και ακολουθούν κατά σειρά η Βιωσιμότητα, το Ρυθμιστικό Πλαίσιο και οι Κίνδυνοι, το Ανθρώπινο Κεφάλαιο, την Επιχειρησιακή Αριστεία και τελευταία την Καινοτομία και την Ψηφιοποίηση.
 
Με αφορμή αυτή τη σημαντική διαφοροποίηση ακολούθησε ζωηρή συζήτηση σχετικά με το αν η σωστά ή λανθασμένα η Ελλάδα διαφοροποιείται από τα Παγκόσμια Ζητούμενα, αλλά και για το πώς εξελίσσονται σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Υπό τον συντονισμό της δημοσιογράφου Αλεξάνδρας Γκίτση, συμμετείχαν οι Ανδρέας Αθανασόπουλος, Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος- Dixons South East Europe, Ζωούλλης Μηνά, Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Γεώργιος Σκριμιζέας, General Manager της Allseas Marine SA και Λάμπρος Τσόλκας, Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Accenture.
 
Χαιρετισμό στους συμμετέχοντες στην εκδήλωση, απηύθυνε ο Νίκος Βασιλείου, πρόεδρος του Τομέα Ηγεσίας της ΕΕΔΕ. Τα αποτελέσματα της έρευνας CEO Challenge 2017 δείχνουν σαφώς ότι στα μάτια των ερωτηθέντων, η οργανωσιακή κουλτούρα και τα ποιοτικά ταλέντα είναι οι κρίσιμοι παράγοντες που οδηγούν στην επιτυχία. Οι εταιρείες θα αποτύχουν αν οι εργαζόμενοι και οι ηγέτες τους δεν υιοθετήσουν τη νοοτροπία ανάπτυξης των βασικών δεξιοτήτων που θα τους επιτρέψουν να κυριαρχήσουν στις νέες τεχνολογίες, που μπορούν να μετατρέψουν την ανατροπή που προκαλείται από τον ψηφιακό μετασχηματισμό σε ευκαιρίες ανάπτυξης και βελτίωσης της αποτελεσματικότητάς τους. Ο στόχος κάθε οργανισμού πρέπει να είναι η δημιουργία νέας αξίας και όχι απλώς η συνέχιση όσων έχει συνηθίσει να κάνει. Το ερώτημα στο οποίο καλούμαστε να απαντήσουμε είναι: Οδηγούμε εμείς την αλλαγή και την ανατροπή ή μας οδηγούν εκείνες;
 
Στα βασικά συμπεράσματα της έρευνας που διενήργησε ο οργανισμός The Conference Board -με τη συνεργασία της ΕΕΔΕ για την Ελλάδα- και παρουσιάστηκε πρόσφατα στην εκδήλωση του Τομέα Ηγεσίας της ΕΕΔΕ περιλαμβάνονται οι βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις και η ιεράρχηση ανά περιοχή των θεμάτων που θεωρούνται κρίσιμα. Στην έρευνα απάντησαν 500 CEOs ανά τον κόσμο και 31 από τη χώρα μας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Στη μνήμη του Θαλή Κουτούπη

Athanase PapandropoulosΑπό: Athanase Papandropoulos

Ένα από τα βιβλία του Θαλή που είχα προλογίσει, το 1987, ήταν αυτό που είχε τίτλο «Η Διαφήμιση και τα μυστικά της»

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Οι κρίσιμες Ευρωεκλογές του Ιουνίου 2024

Οι κρίσιμες Ευρωεκλογές του Ιουνίου 2024

Ας ξεκινήσουμε με μια θετική αισιόδοξη θεώρηση για το θεσμικό όργανο της Ένωσης, το μόνο που εκλέγεται από το 1979 με άμεση καθολική ψηφοφορία από τους ευρωπαίους πολίτες

Οικονομία

Πάνω από 1,25 δισ.συνδρομητές σε υπηρεσίες περιαγωγής στο 2024

Πάνω από 1,25 δισ.συνδρομητές σε υπηρεσίες περιαγωγής στο 2024

Μια ευρύχωρη δεξαμενή εσόδων για τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους παραμένουν οι υπηρεσίες περιαγωγής (roaming)

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2024. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron