Edition: International | Greek

Αρχική » Νέα & Εκδηλώσεις

Η μετα-δημοσιογραφία στο μικροσκόπιο του EBR & της Euractiv

Το μέλλον των δημοσιογραφικών πρακτικών και η εξέλιξη του επαγγέλματος βρέθηκαν στο επίκεντρο του πάνελ συζήτησης που διοργάνωσαν με επιτυχία το European Business Review και η Euractiv.gr, με θέμα «Η εποχή της μετα δημοσιογραφίας: Η συμβολή της ψηφιακής επανάστασης στον εξειδικευμένο Τύπο»

Από: EBR - Δημοσίευση: Δημοσίευση: Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου 2017

μέγεθος [–] [+]
Υπογράμμισε, ακόμη, ότι στο μέλλον θα παρατηρείται εξατομίκευση των ειδήσεων -γεγονός που είναι ήδη εμφανές από τα social media- και σταδιακή κατάργηση του τηλεοπτικού προϊόντος, το οποίο θα εξειδικεύεται (θεματικά τηλεοπτικά δίκτυα), καθώς και του έντυπου Τύπου.
Υπογράμμισε, ακόμη, ότι στο μέλλον θα παρατηρείται εξατομίκευση των ειδήσεων -γεγονός που είναι ήδη εμφανές από τα social media- και σταδιακή κατάργηση του τηλεοπτικού προϊόντος, το οποίο θα εξειδικεύεται (θεματικά τηλεοπτικά δίκτυα), καθώς και του έντυπου Τύπου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ Νέα & Εκδηλώσεις

Ομιλητές ήταν ο επίτιμος πρόεδρος της Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων, Αθανάσιος Παπανδρόπουλος και ο δημοσιογράφος με ειδίκευση σε θέματα τεχνολογίας, Δημήτρης Μαλλάς. Τη συζήτηση συντόνισε η δημοσιογράφος Ειρήνη Σωτηροπούλου.

Η ομογενοποίηση του περιεχομένου των ειδήσεων, τα fake news, η τάση της ελεύθερης πληροφόρησης, η έκρηξη των blogs και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η ανάδυση της «δημοσιογραφίας των πολιτών» οι τεχνολογικές εξελίξεις και οι ψηφιακές καινοτομίες συζητήθηκαν εκτενώς από κοινό και ομιλητές. 

«Παρατηρούμε μια ριζική ανατροπή στο δημοσιογραφικό τοπίο. Η επένδυση σε άυλες αξίες είναι το μότο της εποχής, το ίδιο πλέον αντιστοιχεί και στην μετά-δημοσιογραφία του σήμερα» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Παπανδρόπουλος στην εισήγησή του. 

Υπογράμμισε, ακόμη, ότι στο μέλλον θα παρατηρείται εξατομίκευση των ειδήσεων -γεγονός που είναι ήδη εμφανές από τα social media- και σταδιακή κατάργηση του τηλεοπτικού προϊόντος, το οποίο θα εξειδικεύεται (θεματικά τηλεοπτικά δίκτυα), καθώς και του έντυπου Τύπου. 

Από την πλευρά του, ο κ. Μαλλάς τόνισε ότι «Θα παρατηρήσουμε προσωποποιημένα και εξειδικευμένα Μέσα Ενημέρωσης στο μέλλον. Πρέπει να προσφέρουμε καλύτερη ποιότητα στις ειδήσεις. Το άμεσο στην είδηση είναι το ζητούμενο και το κλειδί της μετά-Δημοσιογραφίας». 

Το πάνελ πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των δράσεων της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης & Επικοινωνίας «Ψηφιακός Οκτώβρης 2017».

Ευρώπη

Για μια γεωργία της γνώσης και της καινοτομίας

Μόνον μία καινοτόμος και επιστημονική γεωργία μπορεί να δώσει λύσεις στην αύξηση του παγκόσμιου πληθυσμού

Οικονομία

Καχύποπτες οι αγορές για την Ελλάδα

Οι πυρκαγιές και οι εκτιμήσεις του ΔΝΤ για την ελληνική οικονομία, κάνουν όλο και πιο επιφυλακτικές τις αγορές απέναντι στις προοπτικές της χώρας

Γνώμη

Η Γαλλία δίνει... ρέστα για τον Τσίπρα

Από: Athanase Papandropoulos

Οι Γάλλοι κάνουν ό,τι μπορούν για να αποφευχθεί μία οδυνηρή εκλογική ήττα του Αλέξη Τσίπρα στις εκλογικές αναμετρήσεις τού 2019

Περιοδικό

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 2/2018 2018

Τρέχον Τεύχος

2/2018 2018

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

All contents © Copyright Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2018. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron