Edition: International | Greek

Αρχική » Νέα & Εκδηλώσεις

Η μετα-δημοσιογραφία στο μικροσκόπιο του EBR & της Euractiv

Το μέλλον των δημοσιογραφικών πρακτικών και η εξέλιξη του επαγγέλματος βρέθηκαν στο επίκεντρο του πάνελ συζήτησης που διοργάνωσαν με επιτυχία το European Business Review και η Euractiv.gr, με θέμα «Η εποχή της μετα δημοσιογραφίας: Η συμβολή της ψηφιακής επανάστασης στον εξειδικευμένο Τύπο»

Από: EBR - Δημοσίευση: Δημοσίευση: Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου 2017

μέγεθος [–] [+]
Υπογράμμισε, ακόμη, ότι στο μέλλον θα παρατηρείται εξατομίκευση των ειδήσεων -γεγονός που είναι ήδη εμφανές από τα social media- και σταδιακή κατάργηση του τηλεοπτικού προϊόντος, το οποίο θα εξειδικεύεται (θεματικά τηλεοπτικά δίκτυα), καθώς και του έντυπου Τύπου.
Υπογράμμισε, ακόμη, ότι στο μέλλον θα παρατηρείται εξατομίκευση των ειδήσεων -γεγονός που είναι ήδη εμφανές από τα social media- και σταδιακή κατάργηση του τηλεοπτικού προϊόντος, το οποίο θα εξειδικεύεται (θεματικά τηλεοπτικά δίκτυα), καθώς και του έντυπου Τύπου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ Νέα & Εκδηλώσεις

Ομιλητές ήταν ο επίτιμος πρόεδρος της Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων, Αθανάσιος Παπανδρόπουλος και ο δημοσιογράφος με ειδίκευση σε θέματα τεχνολογίας, Δημήτρης Μαλλάς. Τη συζήτηση συντόνισε η δημοσιογράφος Ειρήνη Σωτηροπούλου.

Η ομογενοποίηση του περιεχομένου των ειδήσεων, τα fake news, η τάση της ελεύθερης πληροφόρησης, η έκρηξη των blogs και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η ανάδυση της «δημοσιογραφίας των πολιτών» οι τεχνολογικές εξελίξεις και οι ψηφιακές καινοτομίες συζητήθηκαν εκτενώς από κοινό και ομιλητές. 

«Παρατηρούμε μια ριζική ανατροπή στο δημοσιογραφικό τοπίο. Η επένδυση σε άυλες αξίες είναι το μότο της εποχής, το ίδιο πλέον αντιστοιχεί και στην μετά-δημοσιογραφία του σήμερα» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Παπανδρόπουλος στην εισήγησή του. 

Υπογράμμισε, ακόμη, ότι στο μέλλον θα παρατηρείται εξατομίκευση των ειδήσεων -γεγονός που είναι ήδη εμφανές από τα social media- και σταδιακή κατάργηση του τηλεοπτικού προϊόντος, το οποίο θα εξειδικεύεται (θεματικά τηλεοπτικά δίκτυα), καθώς και του έντυπου Τύπου. 

Από την πλευρά του, ο κ. Μαλλάς τόνισε ότι «Θα παρατηρήσουμε προσωποποιημένα και εξειδικευμένα Μέσα Ενημέρωσης στο μέλλον. Πρέπει να προσφέρουμε καλύτερη ποιότητα στις ειδήσεις. Το άμεσο στην είδηση είναι το ζητούμενο και το κλειδί της μετά-Δημοσιογραφίας». 

Το πάνελ πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των δράσεων της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης & Επικοινωνίας «Ψηφιακός Οκτώβρης 2017».

Ευρώπη

Μεγαλύτερη προστασία των καταναλωτών από τις εταιρείες κοινωνικής δικτύωσης

Οι εταιρείες κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να πάρουν και άλλα μέτρα για να ανταποκριθούν στα αιτήματα που τους υπέβαλαν τον Μάρτιο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οι εθνικές αρχές προστασίας των καταναλωτών ώστε να συμμορφωθούν με τους κανόνες της ΕΕ για την προστασία των καταναλωτών

Οικονομία

Το νέο οικοσύστημα των Αγορών

Δεν υπάρχει πρωτοετής φοιτητής Χρηματοοικονομικής Θεωρίας που να μην διαβάζει οτι οι Αγορές θέλουν την σταθερότητα και μισούν την αβεβαιότητα

Γνώμη

Μετεκλογικά

Από: EBR

Ακούσαμε, σταθμίσαμε, ψηφίσαμε. Ολοκληρώσαμε όμως την αποστολή μας σαν πολίτες; Δε θα βιαστώ να απαντήσω

Περιοδικό

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 5/2017 2017

Τρέχον Τεύχος

5/2017 2017

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

All contents © Copyright Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2018. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron