Edition: International | Greek

Αρχική » Ευρώπη

172 εκατ. ευρώ για την προώθηση γεωργικών προϊόντων εντός και εκτός ΕΕ

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα παράσχει χρηματοδότηση ύψους 172,5 εκατ. ευρώ από τον γεωργικό προϋπολογισμό της ΕΕ για την προώθηση των ενωσιακών γεωργικών προϊόντων διατροφής στην Ευρώπη και σε ολόκληρο τον κόσμο

Από: EBR - Δημοσίευση: Δημοσίευση: Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2018

μέγεθος [–] [+]
Τα προγράμματα έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να βοηθούν τους παραγωγούς στον αγροδιατροφικό τομέα της ΕΕ να ενημερώνουν το κοινό για την ποιότητα των προϊόντων τους, με στόχο αφενός την προώθηση των προϊόντων τους εντός της ΕΕ και αφετέρου το άνοιγμα νέων αγορών. Εστιάζουν σε συγκεκριμένες προτεραιότητες, όπως η ανάδειξη της ποιότητας των ευρωπαϊκών τροφίμων με γεωγραφικές ενδείξεις, ή οι μέθοδοι βιολογικής παραγωγής.
Τα προγράμματα έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να βοηθούν τους παραγωγούς στον αγροδιατροφικό τομέα της ΕΕ να ενημερώνουν το κοινό για την ποιότητα των προϊόντων τους, με στόχο αφενός την προώθηση των προϊόντων τους εντός της ΕΕ και αφετέρου το άνοιγμα νέων αγορών. Εστιάζουν σε συγκεκριμένες προτεραιότητες, όπως η ανάδειξη της ποιότητας των ευρωπαϊκών τροφίμων με γεωγραφικές ενδείξεις, ή οι μέθοδοι βιολογικής παραγωγής.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ Ευρώπη

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα παράσχει χρηματοδότηση ύψους 172,5 εκατ. ευρώ από τον γεωργικό προϋπολογισμό της ΕΕ για την προώθηση των ενωσιακών γεωργικών προϊόντων διατροφής στην Ευρώπη και σε ολόκληρο τον κόσμο.

Την επόμενη τριετία θα διεξαχθούν 79 εκστρατείες που θα καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα προϊόντων, όπως τα γαλακτοκομικά, οι ελιές και το ελαιόλαδο και τα οπωροκηπευτικά.

Ο Eπίτροπος Γεωργίας και Αγροτικής Ανάπτυξης, κ. Φιλ Χόγκαν, δήλωσε σχετικά: «Η Ευρώπη είναι γνωστή σε όλο τον κόσμο για την καλή ποιότητα των προϊόντων διατροφής που παράγει και για τη γαστρονομική της κληρονομιά. 

Οι παραγωγοί της ΕΕ μπορούν να βασιστούν στη στήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για να κάνουν γνωστά εντός και εκτός Ευρώπης τα προϊόντα υψηλής ποιότητας που παράγουν. 

Εγώ ο ίδιος επισκέφτηκα πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο, όπως την Κίνα, την Ιαπωνία, το Μεξικό ή την Κολομβία, για να ανοίξω νέες αγορές για τα προϊόντα μας. Μπροστά μας διανοίγονται τεράστιες δυνατότητες».

Τα προγράμματα έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να βοηθούν τους παραγωγούς στον αγροδιατροφικό τομέα της ΕΕ να ενημερώνουν το κοινό για την ποιότητα των προϊόντων τους, με στόχο αφενός την προώθηση των προϊόντων τους εντός της ΕΕ και αφετέρου το άνοιγμα νέων αγορών. 

Εστιάζουν σε συγκεκριμένες προτεραιότητες, όπως η ανάδειξη της ποιότητας των ευρωπαϊκών τροφίμων με γεωγραφικές ενδείξεις, ή οι μέθοδοι βιολογικής παραγωγής.

Από τα 79 εγκεκριμένα προγράμματα, τα 48 απευθύνονται σε χώρες εκτός ΕΕ. Ορισμένοι τομείς προϊόντων εκπροσωπούνται επίσης σημαντικά. Για παράδειγμα, 23 προγράμματα αφορούν τον τομέα των οπωροκηπευτικών. Άλλοι τομείς περιλαμβάνουν τα τυριά και τα άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Συνολικό ποσό 97 εκατ. ευρώ διατέθηκε εφέτος σε «απλά προγράμματα προώθησης», τα οποία υποβλήθηκαν από μία ή περισσότερες προτείνουσες οργανώσεις από το ίδιο κράτος μέλος. 

Συμπληρωματικό ποσό 75,5 εκατ. ευρώ θα χρηματοδοτήσει «πολυπρογράμματα», τα οποία υποβάλλονται από τουλάχιστον δύο προτείνουσες οργανώσεις από τουλάχιστον δύο κράτη μέλη ή από μία ή περισσότερες ευρωπαϊκές οργανώσεις. 

Τα προγράμματα που επελέγησαν καλύπτουν αιτούντες από 19 κράτη μέλη.

Ιστορικό

Ένα ευρύ φάσμα οργανώσεων, όπως εμπορικές οργανώσεις, οργανώσεις παραγωγών και φορείς του τομέα των γεωργικών προϊόντων διατροφής που είναι υπεύθυνοι για δραστηριότητες προώθησης, ήταν επιλέξιμες για να υποβάλουν αίτηση για χρηματοδότηση μέσω της πρόσκλησης υποβολής προτάσεων που προκηρύχθηκε εφέτος τον Ιανουάριο. 

Στη συνέχεια, οι οργανώσεις αυτές αξιολογήθηκαν και κατατάχθηκαν από τον ενωσιακό Εκτελεστικό Οργανισμό για τους Καταναλωτές, την Υγεία, τη Γεωργία και τα Τρόφιμα (CHAFEA), με τη βοήθεια εξωτερικών εμπειρογνωμόνων.

Ευρώπη

Αποφεύγεται μια νέα οικονομική κρίση;

Τα τελευταία στοιχεία του ΔΝΤ αποκαλύπτουν το βαθύ πλήγμα που προξένησε η κρίση του 2008. Ποια είναι τα τρία μεγάλα στοιχήματα για το μέλλον; Τα διδάγματα από τον ρόλο των κεντρικών τραπεζών και τη διστακτικότητα των κυβερνήσεων

Οικονομία

Τί είναι η «στιγμή Μίνσκυ» για την οικονομία;

Ένας σημαντικός αλλά άγνωστος Αμερικανός οικονομολόγος υποστήριζε ότι, σε περιόδους χρηματοοικονομικής ευφορίας, δημιουργείται ένα φαινόμενο τύφλωσης μπροστά στην καταστροφή...με ότι αυτό συνεπάγεται..

Γνώμη

Μπουαλέμ Σανσάλ: Το Ισλάμ κερδίζει τον ιδεολογικό πόλεμο

Από: Athanase Papandropoulos

Οι αλήθειες ενός γνωστού Αλγερινού συγγραφέα και αρθρογράφου που βλέπει πιο μακρυά από τη μύτη του

Περιοδικό

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 4/2018 2018

Τρέχον Τεύχος

4/2018 2018

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

All contents © Copyright Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2018. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron