Edition: International | Greek

Αρχική » Μάνατζμεντ

Σύμφωνα με τον Ν.Βάσερμαν, οι επιχειρηματίες είναι έντονα συνδεδεμένοι με τις επιχειρήσεις τους. Συνήθως κάνουν λόγο για «τα μωρά τους». Αυτό τούς παρακινεί να δώσουν τα πάντα στις επιχειρήσεις τους, είτε βγάζουν χρήματα είτε όχι. Από την άλλη, όμως, μπορεί να αποτελεί και την αχίλλειο πτέρνα τους. Από την στιγμή που θα ξεκινήσουν, μισούν να παραχωρήσουν τον έλεγχο των επιχειρήσεών τους, ακόμα και αν δεν είναι καλοί στην διοίκηση.

Επιχειρείν: Όλα βρίσκονται στο μυαλό

Διεθνείς έρευνες αποδεικνύουν ότι οι πραγματικοί επιχειρηματίες είναι κατά κανόνα άτομα που έχουν πείσει τους εαυτούς τους ότι μπορούν, ενάντια σε όλες τις πιθανότητες, να μετατρέψουν τα όνειρά τους σε πραγματικότητα

Το απλό template διασφαλίζει ότι οι άνθρωποι του μάρκετινγκ είναι εξ αρχής σαφείς σχετικά με τους στόχους και μειώνει τον πειρασμό να αναπτυχθεί υπερβολικά μεγάλη σύνοψη της στρατηγικής. Με την μείωση του κύκλου ανάπτυξης της εκστρατείας σε τρεις εβδομάδες, ο οργανισμός είναι σε θέση να μαθαίνει δύο φορές πιο γρήγορα και εκτιμά ότι το κόστος θα μειωθεί κατά 50% με την μείωση της επανάληψης των δημιουργικών στοιχείων.

Αλλάξτε ρυθμούς στο μάρκετινγκ

Σε μια εποχή που οι καταναλωτές αποφασίζουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα αν πρέπει ή όχι να εγκαταλείψουν μια ιστοσελίδα, οι άνθρωποι του μάρκετινγκ πρέπει να εξοικειωθούν με τις άμεσες αντιδράσεις

 Στο πλαίσιο της δεκαετούς διεθνούς παρουσίας της, ίδρυσε πρόσφατα την θυγατρική εταιρεία DBC Europe S.A., με έδρα τις Βρυξέλλες και με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση του διεθνούς προσανατολισμού της και την ανάπτυξη δραστηριοτήτων σε νέες αγορές, σε συνδυασμό και με την υποστήριξη του εκτενούς δικτύου που διαθέτει σε περισσότερες από 15 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, των Βαλκανίων και άλλων αναπτυσσόμενων περιοχών.

Διαδικασία ΑΕ: Η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία συμβούλων

Το 2015 πραγματοποίησε πάνω από 15 εκατ. ευρώ κύκλο εργασιών, ίδρυσε θυγατρική στις Βρυξέλλες και μπορεί να προσφέρει πολλά στην βελτίωση της εγχώριας ανταγωνιστικότητας

Σημειώνουμε ακόμα ότι, παρά την τραπεζική κρίση, χάρη στην κερδοφορία της η εταιρεία χρηματοδοτεί σε μεγάλο βαθμό με ίδια κεφάλαια τις επενδύσεις της, με κύριο στόχο την βελτίωση της παραγωγικότητάς της και την προϊοντική της διαφοροποίηση –στοιχείο που έχει μεγάλη σημασία. Για την επίτευξη των στόχων αυτών, η εταιρεία είναι σε συνεχείς επαφές για συνεργασίες ή εξαγορές κοιτασμάτων. Παράλληλα, υλοποιεί ένα τριετές επενδυτικό πρόγραμμα σε μηχανολογικό εξοπλισμό τελευταίας γενιάς, ύψους 7,5 εκατ. ευρώ. Υλοποιεί επίσης την στρατηγική διαφοροποίησης όπως έχει εγκριθεί από το ΔΣ για το διάστημα 2016-2018.

Εξωστρεφής κορυφή για την Παυλίδης Α.Ε. Μάρμαρα-Γρανίτες

Υπάρχουν επιχειρήσεις του μεταλλευτικού κλάδου και των εξορύξεων που θέλουν να αφήσουν πίσω τους την μιζέρια

Τα like στο facebook και τα follow στο twitter, δίνουν και παίρνουν, ανεβάζοντας την ηδονή της δημοφιλίας για όσους αναρτούν φωτογραφίες και σχόλια για εκδηλώσεις, επετείους, γιορτές.  Πόσο κοντά είναι όμως άραγε η πραγματικότητα στην καθημερινή ζωή ενός πολίτη που κάνει like στον εκλεκτό του;

Γιατί τα like δεν είναι πάντα ψήφοι

Δεν νομίζω να είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο οι ''πολιτικοί'' (ακόμη και όσοι κατέρχονται στον στίβο της Αυτοδιοίκησης και αυτοβαπτίζονται πολιτικοί) να χρησιμοποιούν τα social media προσπαθώντας να περάσουν το μήνυμα της υπερδραστηριότητας.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ EURACTIV.GR

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

’Τεχνοκαταναλωτισμός’ και social media

Από: EBR | Πέμπτη, 11 Αυγούστου 2016

Ποιος ο ρόλος της φήμης για μια επιχείρηση;

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 2 Αυγούστου 2016

Βενετία Κουσία: Ποιες οι μεγάλες προκλήσεις για το επιχειρείν

Από: EBR | Τρίτη, 7 Ιουνίου 2016

Στην άγρια ζούγκλα του διαδικτύου!

Από: EBR | Τρίτη, 7 Ιουνίου 2016

Τι αλλάζει στο λιανεμπόριο και γιατί

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 11 Μαΐου 2016

Οι εχθροί επιχειρήσεων και επενδύσεων

Από: EBR | Δευτέρα, 9 Μαΐου 2016

Τράπεζες σε αναζήτηση ηλεκτρονικής ασφάλειας

Από: EBR | Δευτέρα, 4 Απριλίου 2016

Η πολιτική των ’κολλητών’, κατά της παιδείας

Από: EBR | Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2016

Ποιοι ηγέτες για την εποχή μας;

Από: EBR | Πέμπτη, 10 Μαρτίου 2016

20 διαχρονικές «πικρές αλήθειες», που δεν θα τις βρείτε στα εγχειρίδια της Πολιτικής Επιστήμης

Από: EBR | Δευτέρα, 8 Φεβρουαρίου 2016

Επιγράμματα του Θουκυδίδη για πολιτικούς, μάνατζερς και επιχειρηματίες

Από: Athanase Papandropoulos | Παρασκευή, 29 Ιανουαρίου 2016

Ένα πολύ περίεργο πρόστιμο

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 9 Δεκεμβρίου 2015

Αλ. Κρητικός: Η Ελλάδα ως ευρωπαϊκή Silicon Valley

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 17 Νοεμβρίου 2015

Ο μοναχικός δρόμος της ΕΕΔΕ

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 9 Ιουνίου 2015

Inbound marketing: Μια νέα μορφή αποτελεσματικότητας

Από: EBR | Τρίτη, 3 Φεβρουαρίου 2015

Η επανάσταση του μάρκετινγκ

Από: EBR | Τρίτη, 3 Φεβρουαρίου 2015

Video: Το υπερόπλο Του Μάρκετινγκ

Από: EBR | Δευτέρα, 2 Φεβρουαρίου 2015

Η «εικόνα» των τιμών και οι πραγματικές τιμές

Από: EBR | Δευτέρα, 2 Φεβρουαρίου 2015

Η πρόκληση της Επιχειρηματικότητας

Από: EBR | Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου 2014

Οι άριστοι αναπτύσσουν τις κοινωνίες

Από: EBR | Τρίτη, 7 Οκτωβρίου 2014

Η ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ Φ.Α. ΧΑΓΙΕΚ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

Από: EBR | Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2014

Ο οδηγός προνοητικής διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού

Από: EBR | Τρίτη, 5 Αυγούστου 2014

Οι τεχνικές χειραγώγησης και ο ρόλος τους

Από: Athanase Papandropoulos | Δευτέρα, 28 Ιουλίου 2014

ΟΙ START-UPs ΚΑΙ Ο ΕΚΔΗΜΟΚΡΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

Από: EBR | Τρίτη, 22 Ιουλίου 2014

Σελίδες: Επόμενη

Ευρώπη

Κούλογλου: «Θείο δώρο» η απόφαση του ΣτΕ – Λάθος τα 4 κανάλια

Η απόφαση του ΣτΕ για το μιντιακό τοπίο στην Ελλάδα ήταν «θείο δώρο» για την ελληνική κυνέρνηση και την γλίτωσε από μεγάλο πολιτικό κόστος καθώς θα αναγκαζόταν να κλείσει κανάλια, σύμφωνα με τον ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Στέλιο Κούλογλου που μίλησε στο δημοσιογράφο της EurActiv Σαράντη Μιχαλόπουλο

Οικονομία

Ανάγκη για λιγότερη φορολογία και μεγαλύτερες επιχειρήσεις

Η ανανέωση της ελληνικής μεταποίησης προϋποθέτει λιγότερα φορολογικά βάρη και μεγαλύτερες επιχειρήσεις, που μόνον αυτές μπορούν να είναι βιώσιμες

Γνώμη

Η παντοδυναμία του πελατειακού συστήματος

Από: EBR

Πρόκειται για την βαθειά ασθένεια της χώρας, που τείνει πλέον –και παρά την χρεοκοπία της– να γίνει ανίατη, με ό,τι αυτό συνεπάγεται

Περιοδικό

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 4/2016 2016

Τρέχον Τεύχος

4/2016 2016

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

All contents © Copyright Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2017. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron