Edition: International | Greek

Αρχική » Μάνατζμεντ

  • Οι εταιρείες που θέλουν να ενθαρρύνουν τους εργαζόμενους να αναλάβουν ρίσκα θα πρέπει να περιλαμβάνουν και την έννοια του «αρκετά καλό» στην πολιτική τους. Βλέπουμε συχνά τους ανθρώπους του μάρκετινγκ να ξοδεύουν εβδομάδες κυνηγώντας την «τέλεια» λύση, όταν μία «αρκετά καλή» λύση υπάρχει ήδη. Θυμηθείτε ότι αυτές οι επιπλέον εβδομάδες έχουν ένα κόστος. Για παράδειγμα, στο Fab.com flash, ιστοσελίδα πωλήσεων, το 70% των εσόδων προέρχεται από email. Κάθε επιπλέον ημέρα τελειοποίησης μιας εκστρατείας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αντί να σταλεί άμεσα το μήνυμα με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, θα μπορούσε να σημαίνει απώλεια εσόδων μέχρι και 700.000 δολλάρια.

    Αλλάξτε ρυθμούς στο μάρκετινγκ

    Σε μια εποχή που οι καταναλωτές αποφασίζουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα αν πρέπει ή όχι να εγκαταλείψουν μια ιστοσελίδα, οι άνθρωποι του μάρκετινγκ πρέπει να εξοικειωθούν με τις άμεσες αντιδράσεις

    Περισσότερα

Η ηγετική επικοινωνία βοηθά τους υπαλλήλους να κατανοήσουν προς τα πού οδεύει η επιχείρηση και γιατί, ώστε να μπορέσουν να εφοδιαστούν καλύτερα με τα απαραίτητα για να προσαρμόσουν την καθημερινή δουλειά τους με τους στόχους της εταιρείας. Η λειτουργική επικοινωνία είναι η καθημερινή καθοδηγητική πληροφόρηση που χρειάζονται οι υπάλληλοι για να κάνουν την δουλειά τους. Συνεργατική επικοινωνία είναι η ροή πληροφοριών ανάμεσα στις ομάδες που πρέπει να συνεννοούνται μεταξύ τους αλλά δεν το κάνουν λόγω γεωγραφικών ή οργανωτικών δυσκολιών. Τέλος, επικοινωνία ανατροφοδότησης είναι ο πραγματικός έλεγχος που έχει ροή με κατεύθυνση από τους υπαλλήλους προς την διεύθυνση.

Επιχειρηματικά αποτελέσματα μέσω της επικοινωνίας

Στο άρθρο παρατίθεται ένας πίνακας ροής, ο οποίος δείχνει τις διαστάσεις της επιχειρηματικής επικοινωνίας οι οποίες οδηγούν στην υπαλληλική δράση για να φέρουν τελικώς επιχειρηματικά αποτελέσματα

Η ψηφιακή επανάσταση, όπως κάθε επανάσταση, μπορεί να θεωρηθεί είτε ως καταστροφή είτε ως ένας κόσμος ευκαιριών - ανάλογα με το αν η πίστη μας βασίζεται στην παλιά τάξη ή τη νέα. Η αισιοδοξία είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επιβίωση. Η ψηφιακή τεχνολογία αναμφίβολα θα αναγκάσει τα διοικητικά συμβούλια και τα εκτελεστικά στελέχη να πετύχουν πρωτοφανή επίπεδα καινοτομίας, ανταγωνιστικότητας, αποτελεσματικότητας, ηγεσίας και ευθύνης - με ουσιαστικά θετικά αποτελέσματα τόσο για τις επιχειρήσεις, όσο και για την ίδια την κοινωνία.

11 κατευθυντήριες γραμμές ηγεσίας για την ψηφιακή εποχή

Οι παραδοσιακοί τρόποι διαχείρισης μιας εταιρίας δεν αποδίδουν σε έναν ψηφιακό κόσμο

Η κύρια υπηρεσία είναι η πλατφόρμα που φέρνει σε άμεση επαφή εξαγωγείς με αγοραστές που αναζητούν τα προϊόντα τους. Μέσα από την πλατφόρμα είναι διαθέσιμες  μεταφορικές υπηρεσίες, ασφάλιση για τα φορτία, ασφάλιση εξαγωγικών πιστώσεων, factoring, αποστολή δειγμάτων σε όλο τον κόσμο – φρέσκων και τυποποιημένων – και φυσικά οι υπηρεσίες επιταχυντή εξαγωγών που απευθύνονται στον πρωτογενή και τον δευτερογενή τομέα.

Η τεχνολογική καινοτομία που αλλάζει τον τρόπο των εξαγωγών

Συνέντευξη του General Manager της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ExportsManager.com, Γιάννη Ασλάνη, στο European Business Review

Η αλήθεια είναι ότι οι γυναίκες σε όλο τον κόσμο είναι πολυμήχανες στον οικονομικό τομέα, ξεπερνώντας με επιμονή τα φυλετικά εμπόδια καθημερινά. Έχουν αποδείξει ότι μπορούν να χτίσουν επιχειρήσεις επίσημης ή ανεπίσημης μορφής από πολύ μικρό κεφάλαιο, τη δημιουργία δικτύων για τη μεγιστοποίηση των περιορισμένων πόρων και όλα αυτά έχοντας επωμιστεί τις παραδοσιακές αρμοδιότητες που τους έχουν επιβληθεί, καθήκοντα όπως τα παιδιά και η φροντίδα του νοικοκυριού. Οι γυναίκες έχουν πετύχει παρά τους νόμους, τις πολιτικές και τους θεσμούς που τις κρατούν πίσω, αλλά πρέπει να βρίσκονται σε μια διαρκή πάλη. Είναι λοιπόν καιρός να δημιουργήσουμε περιβάλλοντα υποστηρικτικά προς τις γυναίκες ώστε να πετύχουν οικονομικά και να καταρρίψουμε τους μύθους μια για πάντα.

Να γιατί πρέπει να επενδύουμε στις γυναίκες: 7 μύθοι καταρρίπτονται

«Οι γυναίκες είναι καλύτερες στο να γεννούν παιδιά και όχι λεφτά». Ακούγεται αστείο σήμερα, όμως μύθοι σαν αυτόν –επιστημονικά αναπόδεικτοι- οδηγούσαν τις αποφάσεις των προγόνων μας για πολλές γενιές

Μιλώντας στους ανθρώπους της εταιρείας στις 31 Δεκεμβρίου 1969, ο Παναγής Σολομός έλεγε: «…Είμαστε πρωτοπόροι. Παρακολουθούμε την πρόοδο, αλλά δεν ξεγελιόμαστε από προκλητικές φωνές. Δεν έχουμε μείνει στο 1920, αλλά ούτε πάμε προς το 2000 χωρίς περίσκεψη. Είμαστε ευέλικτοι και ευπροσάρμοστοι. Είμαστε οι παλιοί θαλασσόλυκοι που, έχοντας ζήσει από πολύ μικροί στην θάλασσα που λέγεται ελληνική οικονομία, ξέρουμε να διακρίνουμε τις αλλαγές του καιρού και οδηγούμε το καράβι μας με τέτοιον τρόπο που, και όταν ακόμα υπάρχει τρικυμία, και όταν ακόμα κάποιος κάνει μια στραβοτιμονιά, οι συνέπειες να μην είναι καταστροφικές, και πάλι να ορθοπλωρίζουμε».

Παναγής Σολομός: Ο άνθρωπός που έφερε το μανατζμεντ στην Ελλάδα

Συμπληρώθηκαν 90 χρόνια από τότε που μία οικογένεια πρωτοπόρων Ελλήνων έφερε στην ελληνική οικονομική ζωή την οργάνωση του γραφείου και όχι μόνον

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ EURACTIV.GR

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Επιχειρείν: Όλα βρίσκονται στο μυαλό

Από: EBR | Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2016

Αλλάξτε ρυθμούς στο μάρκετινγκ

Από: EBR | Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2016

Διαδικασία ΑΕ: Η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία συμβούλων

Από: EBR | Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2016

Εξωστρεφής κορυφή για την Παυλίδης Α.Ε. Μάρμαρα-Γρανίτες

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2016

Γιατί τα like δεν είναι πάντα ψήφοι

Από: EBR | Τετάρτη, 17 Αυγούστου 2016

’Τεχνοκαταναλωτισμός’ και social media

Από: EBR | Πέμπτη, 11 Αυγούστου 2016

Ποιος ο ρόλος της φήμης για μια επιχείρηση;

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 2 Αυγούστου 2016

Βενετία Κουσία: Ποιες οι μεγάλες προκλήσεις για το επιχειρείν

Από: EBR | Τρίτη, 7 Ιουνίου 2016

Στην άγρια ζούγκλα του διαδικτύου!

Από: EBR | Τρίτη, 7 Ιουνίου 2016

Τι αλλάζει στο λιανεμπόριο και γιατί

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 11 Μαΐου 2016

Οι εχθροί επιχειρήσεων και επενδύσεων

Από: EBR | Δευτέρα, 9 Μαΐου 2016

Τράπεζες σε αναζήτηση ηλεκτρονικής ασφάλειας

Από: EBR | Δευτέρα, 4 Απριλίου 2016

Η πολιτική των ’κολλητών’, κατά της παιδείας

Από: EBR | Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2016

Ποιοι ηγέτες για την εποχή μας;

Από: EBR | Πέμπτη, 10 Μαρτίου 2016

20 διαχρονικές «πικρές αλήθειες», που δεν θα τις βρείτε στα εγχειρίδια της Πολιτικής Επιστήμης

Από: EBR | Δευτέρα, 8 Φεβρουαρίου 2016

Επιγράμματα του Θουκυδίδη για πολιτικούς, μάνατζερς και επιχειρηματίες

Από: Athanase Papandropoulos | Παρασκευή, 29 Ιανουαρίου 2016

Ένα πολύ περίεργο πρόστιμο

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 9 Δεκεμβρίου 2015

Αλ. Κρητικός: Η Ελλάδα ως ευρωπαϊκή Silicon Valley

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 17 Νοεμβρίου 2015

Ο μοναχικός δρόμος της ΕΕΔΕ

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 9 Ιουνίου 2015

Inbound marketing: Μια νέα μορφή αποτελεσματικότητας

Από: EBR | Τρίτη, 3 Φεβρουαρίου 2015

Η επανάσταση του μάρκετινγκ

Από: EBR | Τρίτη, 3 Φεβρουαρίου 2015

Video: Το υπερόπλο Του Μάρκετινγκ

Από: EBR | Δευτέρα, 2 Φεβρουαρίου 2015

Η «εικόνα» των τιμών και οι πραγματικές τιμές

Από: EBR | Δευτέρα, 2 Φεβρουαρίου 2015

Η πρόκληση της Επιχειρηματικότητας

Από: EBR | Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου 2014

Σελίδες: Επόμενη

Ευρώπη

Εναρμονισμένη νομοθετική προσέγγιση και συνεργασία στον τομέα του διαδικτυακού εγκλήματος ζητά η Ελίζα Βόζεμπεργκ

Εναρμόνιση της νομοθεσίας των κρατών μελών και ισχυρότερη συνεργασία για την πρόληψη και καταπολέμηση του κυβερνο-εγκλήματος, ζήτησε η ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κυρία Ελίζα Βόζεμπεργκ – Βρυωνίδη και εισηγήτρια του ΕΚ στην έκθεση για την καταπολέμηση του ηλεκτρονικού εγκλήματος

Οικονομία

Sharing Economy: Τί είναι και τί προσφέρει

Μπορεί να λύσει προβλήματα ανεργίας και να προσφέρει σε νοικοκυριά της μεσαίας τάξης ένα πολύ καλό πρόσθετο εισόδημα

Γνώμη

Μια επικίνδυνη ανισορροπία

Από: EBR

Τραπεζικός ισολογισμός: ένας απο τους καθρέφτες της οικονομίας

Περιοδικό

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 1/2017 2017

Τρέχον Τεύχος

1/2017 2017

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

All contents © Copyright Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2017. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron