Edition: International | Greek

Αρχική » Μάνατζμεντ

Η σχεδόν απόλυτη αναγνωρισιμότητα των brands Interamerican (98%) και Anytime (97%), η ικανοποίηση των πελατών (88% και 90% αντιστοίχως) και η υψηλή διατηρησιμότητα στις ασφαλίσεις υγείας και αυτοκινήτου, καταδεικνύουν εξαιρετικό βαθμό εμπιστοσύνης και προτίμησης για την εταιρεία. Παρά την κρίση, κατά το 2017 η Interamerican διατήρησε την βάση του πελατολογίου της και βελτίωσε σημαντικά τον σύνθετο δείκτη NPS (62), που παρακολουθεί συστηματικά από το 2014 με online έρευνα αγοράς σε πελάτες οι οποίοι έχουν εξυπηρετηθεί, διατηρώντας συνεχώς επίκαιρη την εικόνα ικανοποίησης, πιστότητας και διάθεσης σύστασης της εταιρείας σε τρίτους.

Interamerican: Εταιρεία του αύριο

Περισσότερο από τα καλά αποτελέσματα, προέχει ο τρόπος με τον οποίον η εταιρεία σκέπτεται

Πολλές επιχειρήσεις λειτουργούν με βραχυπρόθεσμες προοπτικές και ασχολούνται μόνον με άμεσα γεγονότα. Η συμπεριφορά αυτή, όμως, ακυρώνει κάθε δυνατότητα δημιουργικής μάθησης και τελικά απομακρύνει την επιχείρηση από τον προβληματισμό για το μέλλον. Ακόμα χειρότερα, όταν διαπράττονται σοβαρά λάθη τα οποία είναι αποτέλεσμα κοντόθωρων επιλογών, το κλασσικό σύνδρομο είναι οι ευθύνες να φορτώνονται …στους άλλους. Δηλαδή, σε αποδιοπομπαίους τράγους ή σε εξωτερικούς εχθρούς. Όλοι αρνούνται να δουν τί συμβαίνει στον κήπο τους, με άμεση συνέπεια για την λειτουργία και την ζωή της επιχείρησης την παραλυσία και την εγκατάσταση κλίματος γενικευμένης καχυποψίας, γεγονός ολέθριο από κάθε άποψη.

Για μιαν επιχείρηση... Πέμπτου Τύπου

Για να είναι αποτελεσματική, παραγωγική, ανταγωνιστική και υψηλών επιδόσεων, η σύγχρονη επιχείρηση πρέπει να μάθει να αποκτά γνώσεις

Σύμφωνα με τελευταία στοιχεία παρατηρείται μία στροφή σε αλυσσίδες καταστημάτων τροφίμων τα οποία δίνουν έμφαση σε διαρκή στρατηγική χαμηλών τιμών. Το προφίλ του καταναλωτή συνεπώς έχει αλλάξει δραματικά, ξοδεύοντας μικρότερα ποσά και προσπαθώντας να ψωνίσει πιο «έξυπνα» αναζητώντας προσφορές και εκπτώσεις. Οι 70 στους 100 καταναλωτές αγοράζουν συχνότερα σε αυτά τα καταστήματα και το 80% αγοράζει ειδικές προσφορές.

Ποιες οι αλλαγές στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις

Η μακροχρόνια κρίση δημιουργεί νέες συνθήκες και αλλαγές στην εγχώρια αγορά

Η πιο μεγάλη σε διάρκεια εμπειρία στην ηγεσία δεν είναι στο επαγγελματικό μας περιβάλλον, αλλά στην κοινωνική ζωή. Εδώ πραγματοποιούνται άτυπες, αλλά παρόλα αυτά ισχυρές - και μερικές φορές δύσκολες - μορφές ηγεσίας. Για παράδειγμα οι οικογενειακές δομές, ο κύκλος της φιλίας, ακόμη και η σχέση μεταξύ ενός κατοικίδιου και του ιδιοκτήτη του.

5 διαφορές του ηγέτη από τον μάνατζερ

Την πρώτη φορά που ο πρόεδρος John F. Kennedy επισκέφθηκε την έδρα της NASA, συναντήθηκε με έναν επιστάτη που σφουγγάριζε το πάτωμα. Ο πρόεδρος Kennedy τον ρώτησε τι κάνει. «Βοηθάω να πάει ένας άνθρωπος στο φεγγάρι» απάντησε ο επιστάτης

Επαναστατικές τεχνολογίες αλλάζουν τον κόσμο μας και επηρεάζουν βαθύτατα την ζωή μας. Μεταβάλλουν συνήθειες και αντιλήψεις και, κυρίως, αλλάζουν τρόπους μάθησης, επικοινωνίας, διασύνδεσης και συμπεριφοράς. Υποστηρικτική των σημερινών οικονομικών και πολιτικών προκλήσεων υπήρξε η μεταμόρφωση της εργασίας, του παιχνιδιού, της μάθησης, του εμπορίου και των επικοινωνιών μέσω της αυξημένης υπολογιστικής ισχύος, της διευρυμένης πρόσβασης στις κινητές (mobile) τεχνολογίες και της αναζήτησης λύσεων από δημιουργικά μυαλά.

Το νέο επιχειρηματικό σύμπαν

Οι εταιρείες πλατφόρμες αποτελούν μία νέα πραγματικότητα, η οποία ανατρέπει αυτή την ίδια την φύση του επιχειρείν

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ EURACTIV.GR

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Η αρνητική προβολή για τις επιχειρήσεις και το κόστος της

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 27 Δεκεμβρίου 2017

Η ποινικοποίηση του επιχειρείν

Από: EBR | Δευτέρα, 4 Δεκεμβρίου 2017

Μην σνομπάρετε το κινέζικο μάνατζμεντ

Από: EBR | Τρίτη, 19 Σεπτεμβρίου 2017

Πότε η δύναμη του ανθρώπινου δυναμικού σώζει τις επιχειρήσεις

Από: EBR | Δευτέρα, 28 Αυγούστου 2017

Προκλήσεις για ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων

Από: EBR | Δευτέρα, 28 Αυγούστου 2017

Αμφιδεξιότητα: Το κλειδί για αποτελεσματική ηγεσία

Από: EBR | Δευτέρα, 21 Αυγούστου 2017

Πότε είναι επιτυχημένες οι εξαγορές

Από: EBR | Δευτέρα, 21 Αυγούστου 2017

Τα συναισθήματα είναι διαπραγματευτικό ατού

Από: EBR | Δευτέρα, 21 Αυγούστου 2017

Απαιτείται νέο μάνατζμεντ για τις συντάξεις

Από: EBR | Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2017

Επιχειρείν: Όλα βρίσκονται στο μυαλό

Από: EBR | Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2017

Το διαλογικό μάρκετινγκ και ποιος ο ρόλος του

Από: EBR | Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2017

O manager και ο χειρισμός της πληροφορίας

Από: EBR | Πέμπτη, 25 Μαΐου 2017

Γιατί διασύρονται οι επιχειρήσεις

Από: Athanase Papandropoulos | Παρασκευή, 19 Μαΐου 2017

Αλλάξτε ρυθμούς στο μάρκετινγκ

Από: EBR | Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017

Επιχειρηματικά αποτελέσματα μέσω της επικοινωνίας

Από: EBR | Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017

11 κατευθυντήριες γραμμές ηγεσίας για την ψηφιακή εποχή

Από: EBR | Τρίτη, 21 Μαρτίου 2017

Η τεχνολογική καινοτομία που αλλάζει τον τρόπο των εξαγωγών

Από: EBR | Τρίτη, 14 Μαρτίου 2017

Να γιατί πρέπει να επενδύουμε στις γυναίκες: 7 μύθοι καταρρίπτονται

Από: EBR | Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2017

Παναγής Σολομός: Ο άνθρωπός που έφερε το μανατζμεντ στην Ελλάδα

Από: Athanase Papandropoulos | Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2017

Επιχειρείν: Όλα βρίσκονται στο μυαλό

Από: EBR | Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2016

Αλλάξτε ρυθμούς στο μάρκετινγκ

Από: EBR | Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2016

Διαδικασία ΑΕ: Η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία συμβούλων

Από: EBR | Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2016

Εξωστρεφής κορυφή για την Παυλίδης Α.Ε. Μάρμαρα-Γρανίτες

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2016

Γιατί τα like δεν είναι πάντα ψήφοι

Από: EBR | Τετάρτη, 17 Αυγούστου 2016

Σελίδες: Επόμενη

Ευρώπη

Για μια γεωργία της γνώσης και της καινοτομίας

Μόνον μία καινοτόμος και επιστημονική γεωργία μπορεί να δώσει λύσεις στην αύξηση του παγκόσμιου πληθυσμού

Οικονομία

Καχύποπτες οι αγορές για την Ελλάδα

Οι πυρκαγιές και οι εκτιμήσεις του ΔΝΤ για την ελληνική οικονομία, κάνουν όλο και πιο επιφυλακτικές τις αγορές απέναντι στις προοπτικές της χώρας

Γνώμη

Η Γαλλία δίνει... ρέστα για τον Τσίπρα

Από: Athanase Papandropoulos

Οι Γάλλοι κάνουν ό,τι μπορούν για να αποφευχθεί μία οδυνηρή εκλογική ήττα του Αλέξη Τσίπρα στις εκλογικές αναμετρήσεις τού 2019

Περιοδικό

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 2/2018 2018

Τρέχον Τεύχος

2/2018 2018

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

All contents © Copyright Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2018. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron