Edition: International | Greek

Αρχική » Μάνατζμεντ

Η κύρια υπηρεσία είναι η πλατφόρμα που φέρνει σε άμεση επαφή εξαγωγείς με αγοραστές που αναζητούν τα προϊόντα τους. Μέσα από την πλατφόρμα είναι διαθέσιμες  μεταφορικές υπηρεσίες, ασφάλιση για τα φορτία, ασφάλιση εξαγωγικών πιστώσεων, factoring, αποστολή δειγμάτων σε όλο τον κόσμο – φρέσκων και τυποποιημένων – και φυσικά οι υπηρεσίες επιταχυντή εξαγωγών που απευθύνονται στον πρωτογενή και τον δευτερογενή τομέα.

Η τεχνολογική καινοτομία που αλλάζει τον τρόπο των εξαγωγών

Συνέντευξη του General Manager της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ExportsManager.com, Γιάννη Ασλάνη, στο European Business Review

Η αλήθεια είναι ότι οι γυναίκες σε όλο τον κόσμο είναι πολυμήχανες στον οικονομικό τομέα, ξεπερνώντας με επιμονή τα φυλετικά εμπόδια καθημερινά. Έχουν αποδείξει ότι μπορούν να χτίσουν επιχειρήσεις επίσημης ή ανεπίσημης μορφής από πολύ μικρό κεφάλαιο, τη δημιουργία δικτύων για τη μεγιστοποίηση των περιορισμένων πόρων και όλα αυτά έχοντας επωμιστεί τις παραδοσιακές αρμοδιότητες που τους έχουν επιβληθεί, καθήκοντα όπως τα παιδιά και η φροντίδα του νοικοκυριού. Οι γυναίκες έχουν πετύχει παρά τους νόμους, τις πολιτικές και τους θεσμούς που τις κρατούν πίσω, αλλά πρέπει να βρίσκονται σε μια διαρκή πάλη. Είναι λοιπόν καιρός να δημιουργήσουμε περιβάλλοντα υποστηρικτικά προς τις γυναίκες ώστε να πετύχουν οικονομικά και να καταρρίψουμε τους μύθους μια για πάντα.

Να γιατί πρέπει να επενδύουμε στις γυναίκες: 7 μύθοι καταρρίπτονται

«Οι γυναίκες είναι καλύτερες στο να γεννούν παιδιά και όχι λεφτά». Ακούγεται αστείο σήμερα, όμως μύθοι σαν αυτόν –επιστημονικά αναπόδεικτοι- οδηγούσαν τις αποφάσεις των προγόνων μας για πολλές γενιές

Μιλώντας στους ανθρώπους της εταιρείας στις 31 Δεκεμβρίου 1969, ο Παναγής Σολομός έλεγε: «…Είμαστε πρωτοπόροι. Παρακολουθούμε την πρόοδο, αλλά δεν ξεγελιόμαστε από προκλητικές φωνές. Δεν έχουμε μείνει στο 1920, αλλά ούτε πάμε προς το 2000 χωρίς περίσκεψη. Είμαστε ευέλικτοι και ευπροσάρμοστοι. Είμαστε οι παλιοί θαλασσόλυκοι που, έχοντας ζήσει από πολύ μικροί στην θάλασσα που λέγεται ελληνική οικονομία, ξέρουμε να διακρίνουμε τις αλλαγές του καιρού και οδηγούμε το καράβι μας με τέτοιον τρόπο που, και όταν ακόμα υπάρχει τρικυμία, και όταν ακόμα κάποιος κάνει μια στραβοτιμονιά, οι συνέπειες να μην είναι καταστροφικές, και πάλι να ορθοπλωρίζουμε».

Παναγής Σολομός: Ο άνθρωπός που έφερε το μανατζμεντ στην Ελλάδα

Συμπληρώθηκαν 90 χρόνια από τότε που μία οικογένεια πρωτοπόρων Ελλήνων έφερε στην ελληνική οικονομική ζωή την οργάνωση του γραφείου και όχι μόνον

Σύμφωνα με τον Ν.Βάσερμαν, οι επιχειρηματίες είναι έντονα συνδεδεμένοι με τις επιχειρήσεις τους. Συνήθως κάνουν λόγο για «τα μωρά τους». Αυτό τούς παρακινεί να δώσουν τα πάντα στις επιχειρήσεις τους, είτε βγάζουν χρήματα είτε όχι. Από την άλλη, όμως, μπορεί να αποτελεί και την αχίλλειο πτέρνα τους. Από την στιγμή που θα ξεκινήσουν, μισούν να παραχωρήσουν τον έλεγχο των επιχειρήσεών τους, ακόμα και αν δεν είναι καλοί στην διοίκηση.

Επιχειρείν: Όλα βρίσκονται στο μυαλό

Διεθνείς έρευνες αποδεικνύουν ότι οι πραγματικοί επιχειρηματίες είναι κατά κανόνα άτομα που έχουν πείσει τους εαυτούς τους ότι μπορούν, ενάντια σε όλες τις πιθανότητες, να μετατρέψουν τα όνειρά τους σε πραγματικότητα

Το απλό template διασφαλίζει ότι οι άνθρωποι του μάρκετινγκ είναι εξ αρχής σαφείς σχετικά με τους στόχους και μειώνει τον πειρασμό να αναπτυχθεί υπερβολικά μεγάλη σύνοψη της στρατηγικής. Με την μείωση του κύκλου ανάπτυξης της εκστρατείας σε τρεις εβδομάδες, ο οργανισμός είναι σε θέση να μαθαίνει δύο φορές πιο γρήγορα και εκτιμά ότι το κόστος θα μειωθεί κατά 50% με την μείωση της επανάληψης των δημιουργικών στοιχείων.

Αλλάξτε ρυθμούς στο μάρκετινγκ

Σε μια εποχή που οι καταναλωτές αποφασίζουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα αν πρέπει ή όχι να εγκαταλείψουν μια ιστοσελίδα, οι άνθρωποι του μάρκετινγκ πρέπει να εξοικειωθούν με τις άμεσες αντιδράσεις

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ EURACTIV.GR

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Διαδικασία ΑΕ: Η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία συμβούλων

Από: EBR | Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2016

Εξωστρεφής κορυφή για την Παυλίδης Α.Ε. Μάρμαρα-Γρανίτες

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2016

Γιατί τα like δεν είναι πάντα ψήφοι

Από: EBR | Τετάρτη, 17 Αυγούστου 2016

’Τεχνοκαταναλωτισμός’ και social media

Από: EBR | Πέμπτη, 11 Αυγούστου 2016

Ποιος ο ρόλος της φήμης για μια επιχείρηση;

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 2 Αυγούστου 2016

Βενετία Κουσία: Ποιες οι μεγάλες προκλήσεις για το επιχειρείν

Από: EBR | Τρίτη, 7 Ιουνίου 2016

Στην άγρια ζούγκλα του διαδικτύου!

Από: EBR | Τρίτη, 7 Ιουνίου 2016

Τι αλλάζει στο λιανεμπόριο και γιατί

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 11 Μαΐου 2016

Οι εχθροί επιχειρήσεων και επενδύσεων

Από: EBR | Δευτέρα, 9 Μαΐου 2016

Τράπεζες σε αναζήτηση ηλεκτρονικής ασφάλειας

Από: EBR | Δευτέρα, 4 Απριλίου 2016

Η πολιτική των ’κολλητών’, κατά της παιδείας

Από: EBR | Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2016

Ποιοι ηγέτες για την εποχή μας;

Από: EBR | Πέμπτη, 10 Μαρτίου 2016

20 διαχρονικές «πικρές αλήθειες», που δεν θα τις βρείτε στα εγχειρίδια της Πολιτικής Επιστήμης

Από: EBR | Δευτέρα, 8 Φεβρουαρίου 2016

Επιγράμματα του Θουκυδίδη για πολιτικούς, μάνατζερς και επιχειρηματίες

Από: Athanase Papandropoulos | Παρασκευή, 29 Ιανουαρίου 2016

Ένα πολύ περίεργο πρόστιμο

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 9 Δεκεμβρίου 2015

Αλ. Κρητικός: Η Ελλάδα ως ευρωπαϊκή Silicon Valley

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 17 Νοεμβρίου 2015

Ο μοναχικός δρόμος της ΕΕΔΕ

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 9 Ιουνίου 2015

Inbound marketing: Μια νέα μορφή αποτελεσματικότητας

Από: EBR | Τρίτη, 3 Φεβρουαρίου 2015

Η επανάσταση του μάρκετινγκ

Από: EBR | Τρίτη, 3 Φεβρουαρίου 2015

Video: Το υπερόπλο Του Μάρκετινγκ

Από: EBR | Δευτέρα, 2 Φεβρουαρίου 2015

Η «εικόνα» των τιμών και οι πραγματικές τιμές

Από: EBR | Δευτέρα, 2 Φεβρουαρίου 2015

Η πρόκληση της Επιχειρηματικότητας

Από: EBR | Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου 2014

Οι άριστοι αναπτύσσουν τις κοινωνίες

Από: EBR | Τρίτη, 7 Οκτωβρίου 2014

Η ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ Φ.Α. ΧΑΓΙΕΚ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

Από: EBR | Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2014

Σελίδες: Επόμενη

Ευρώπη

Ευρωπαϊκή Ιδέα, 60 χρόνια μετά: Μεταξύ έκλειψης και παλιννόστησης

Ο λαϊκισμός, ως άλλοθι ή αναδίφηση των αιτιών

Οικονομία

Αρωγός της ελληνικής οικονομίας η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων

Στη σημαντική συμβολή της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων στην ελληνική οικονομία αναφέρθηκε ο πρόεδρός της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων (ΕΤΕπ) Dr. Werner Hoyer, στο πλαίσιο της ομιλίας του στο 2ο οικονομικό Φόρουμ Δελφών

Γνώμη

Να μπει τέλος στον κεκαλυμμένο αντιευρωπαϊσμό

Από: EBR

Προσπαθούν να μας πείσουν ότι η αλήθεια για την Ευρώπη είναι μία και πως έχουν το μονοπώλιο αυτής της αλήθειας

Περιοδικό

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 1/2017 2017

Τρέχον Τεύχος

1/2017 2017

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

All contents © Copyright Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2017. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron