Edition: International | Greek

Αρχική » Μάνατζμεντ

  • Συνεπώς, παράδοξο αποτέλεσμα της νίκης του παραδείγματος της πληροφορίας είναι ο κορεσμός της τελευταίας από τα γεγονότα. Αντί η πληροφορία να είναι μία επιλογή μεταξύ πολλών γεγονότων, μετατρέπεται σε άθροισμά τους. Έτσι, το πιο δομημένο φαινόμενο που έχει σημασία για να καταλάβουμε την κρίση της πληροφορίας, είναι το βάρος του γεγονότος σε σχέση με την αντίληψη και την κατανόηση της πραγματικότητας. Με άλλα λόγια, όσο περισσότερα γεγονότα υπάρχουν τόσο περισσότερο απομακρύνονται οι δυνατότητες από τους αποδέκτες πληροφοριών να μπορέσουν να τις ερμηνεύσουν.

    O manager και ο χειρισμός της πληροφορίας

    Στην εποχή του θριάμβου της μετάδοσης πληροφοριών, τα δεδομένα της επικοινωνίας και της δημοσιογραφίας καλούνται να αλλάξουν άρδην. Γιατί οι πληροφορίες παραμένουν «εύθραυστες». O ρόλος του manager

    Περισσότερα

Μοιραία, λοιπόν, η διάσταση του επιχειρείν στα μάτια τόσο του Έλληνα επιχειρηματία όσο και σε αυτά του ευρύτερου κοινού δεν εμπεριέχει ορισμένα στοιχεία που είναι αυτονόητα στην Δύση όταν αναφέρεται η λέξη Entreprise. Λέξη που υποδηλώνει την προτίμηση για το δημιουργικό ρίσκο, την αγάπη της δημιουργίας και την αίσθηση μιας κάποιας περιπέτειας. Η νεοελληνική εκδοχή του επιχειρείν βρίσκεται σε διαμετρική αντίθεση τόσο με την παραπάνω αντίληψη του 16ου αιώνα, όσο και με αυτήν που διατύπωνε πολύ αργότερα ο Αυστριακός οικονομολόγος Γιόζεφ Σουμπέτερ, που θεωρούσε τον επιχειρηματία πρωτοποριακή και δυναμική προσωπικότητα, ικανή να αλλάζει την κοινωνία και να παράγει νεωτερισμό.

Γιατί διασύρονται οι επιχειρήσεις

Το κείμενο που ακολουθεί ήταν το κύριο άρθρο στο τεύχος του Οικονομικού Ταχυδρόμου της 19ης Απριλίου 1984 –είναι, δηλαδή, ηλικίας 33 ετών. Με συγγραφέα τον Αθανάσιο Χ. Παπανδρόπουλο, το άρθρο, όπως γίνεται αντιληπτό, δεν φέρει ούτε μία ρυτίδα, άρα κάλλιστα ιχνογραφεί και την σημερινή πραγματικότητα

Οι εταιρείες που θέλουν να ενθαρρύνουν τους εργαζόμενους να αναλάβουν ρίσκα θα πρέπει να περιλαμβάνουν και την έννοια του «αρκετά καλό» στην πολιτική τους. Βλέπουμε συχνά τους ανθρώπους του μάρκετινγκ να ξοδεύουν εβδομάδες κυνηγώντας την «τέλεια» λύση, όταν μία «αρκετά καλή» λύση υπάρχει ήδη. Θυμηθείτε ότι αυτές οι επιπλέον εβδομάδες έχουν ένα κόστος. Για παράδειγμα, στο Fab.com flash, ιστοσελίδα πωλήσεων, το 70% των εσόδων προέρχεται από email. Κάθε επιπλέον ημέρα τελειοποίησης μιας εκστρατείας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αντί να σταλεί άμεσα το μήνυμα με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, θα μπορούσε να σημαίνει απώλεια εσόδων μέχρι και 700.000 δολλάρια.

Αλλάξτε ρυθμούς στο μάρκετινγκ

Σε μια εποχή που οι καταναλωτές αποφασίζουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα αν πρέπει ή όχι να εγκαταλείψουν μια ιστοσελίδα, οι άνθρωποι του μάρκετινγκ πρέπει να εξοικειωθούν με τις άμεσες αντιδράσεις

Η ηγετική επικοινωνία βοηθά τους υπαλλήλους να κατανοήσουν προς τα πού οδεύει η επιχείρηση και γιατί, ώστε να μπορέσουν να εφοδιαστούν καλύτερα με τα απαραίτητα για να προσαρμόσουν την καθημερινή δουλειά τους με τους στόχους της εταιρείας. Η λειτουργική επικοινωνία είναι η καθημερινή καθοδηγητική πληροφόρηση που χρειάζονται οι υπάλληλοι για να κάνουν την δουλειά τους. Συνεργατική επικοινωνία είναι η ροή πληροφοριών ανάμεσα στις ομάδες που πρέπει να συνεννοούνται μεταξύ τους αλλά δεν το κάνουν λόγω γεωγραφικών ή οργανωτικών δυσκολιών. Τέλος, επικοινωνία ανατροφοδότησης είναι ο πραγματικός έλεγχος που έχει ροή με κατεύθυνση από τους υπαλλήλους προς την διεύθυνση.

Επιχειρηματικά αποτελέσματα μέσω της επικοινωνίας

Στο άρθρο παρατίθεται ένας πίνακας ροής, ο οποίος δείχνει τις διαστάσεις της επιχειρηματικής επικοινωνίας οι οποίες οδηγούν στην υπαλληλική δράση για να φέρουν τελικώς επιχειρηματικά αποτελέσματα

Η ψηφιακή επανάσταση, όπως κάθε επανάσταση, μπορεί να θεωρηθεί είτε ως καταστροφή είτε ως ένας κόσμος ευκαιριών - ανάλογα με το αν η πίστη μας βασίζεται στην παλιά τάξη ή τη νέα. Η αισιοδοξία είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επιβίωση. Η ψηφιακή τεχνολογία αναμφίβολα θα αναγκάσει τα διοικητικά συμβούλια και τα εκτελεστικά στελέχη να πετύχουν πρωτοφανή επίπεδα καινοτομίας, ανταγωνιστικότητας, αποτελεσματικότητας, ηγεσίας και ευθύνης - με ουσιαστικά θετικά αποτελέσματα τόσο για τις επιχειρήσεις, όσο και για την ίδια την κοινωνία.

11 κατευθυντήριες γραμμές ηγεσίας για την ψηφιακή εποχή

Οι παραδοσιακοί τρόποι διαχείρισης μιας εταιρίας δεν αποδίδουν σε έναν ψηφιακό κόσμο

Η κύρια υπηρεσία είναι η πλατφόρμα που φέρνει σε άμεση επαφή εξαγωγείς με αγοραστές που αναζητούν τα προϊόντα τους. Μέσα από την πλατφόρμα είναι διαθέσιμες  μεταφορικές υπηρεσίες, ασφάλιση για τα φορτία, ασφάλιση εξαγωγικών πιστώσεων, factoring, αποστολή δειγμάτων σε όλο τον κόσμο – φρέσκων και τυποποιημένων – και φυσικά οι υπηρεσίες επιταχυντή εξαγωγών που απευθύνονται στον πρωτογενή και τον δευτερογενή τομέα.

Η τεχνολογική καινοτομία που αλλάζει τον τρόπο των εξαγωγών

Συνέντευξη του General Manager της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ExportsManager.com, Γιάννη Ασλάνη, στο European Business Review

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ EURACTIV.GR

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Να γιατί πρέπει να επενδύουμε στις γυναίκες: 7 μύθοι καταρρίπτονται

Από: EBR | Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2017

Παναγής Σολομός: Ο άνθρωπός που έφερε το μανατζμεντ στην Ελλάδα

Από: Athanase Papandropoulos | Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2017

Επιχειρείν: Όλα βρίσκονται στο μυαλό

Από: EBR | Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2016

Αλλάξτε ρυθμούς στο μάρκετινγκ

Από: EBR | Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2016

Διαδικασία ΑΕ: Η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία συμβούλων

Από: EBR | Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2016

Εξωστρεφής κορυφή για την Παυλίδης Α.Ε. Μάρμαρα-Γρανίτες

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2016

Γιατί τα like δεν είναι πάντα ψήφοι

Από: EBR | Τετάρτη, 17 Αυγούστου 2016

’Τεχνοκαταναλωτισμός’ και social media

Από: EBR | Πέμπτη, 11 Αυγούστου 2016

Ποιος ο ρόλος της φήμης για μια επιχείρηση;

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 2 Αυγούστου 2016

Βενετία Κουσία: Ποιες οι μεγάλες προκλήσεις για το επιχειρείν

Από: EBR | Τρίτη, 7 Ιουνίου 2016

Στην άγρια ζούγκλα του διαδικτύου!

Από: EBR | Τρίτη, 7 Ιουνίου 2016

Τι αλλάζει στο λιανεμπόριο και γιατί

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 11 Μαΐου 2016

Οι εχθροί επιχειρήσεων και επενδύσεων

Από: EBR | Δευτέρα, 9 Μαΐου 2016

Τράπεζες σε αναζήτηση ηλεκτρονικής ασφάλειας

Από: EBR | Δευτέρα, 4 Απριλίου 2016

Η πολιτική των ’κολλητών’, κατά της παιδείας

Από: EBR | Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2016

Ποιοι ηγέτες για την εποχή μας;

Από: EBR | Πέμπτη, 10 Μαρτίου 2016

20 διαχρονικές «πικρές αλήθειες», που δεν θα τις βρείτε στα εγχειρίδια της Πολιτικής Επιστήμης

Από: EBR | Δευτέρα, 8 Φεβρουαρίου 2016

Επιγράμματα του Θουκυδίδη για πολιτικούς, μάνατζερς και επιχειρηματίες

Από: Athanase Papandropoulos | Παρασκευή, 29 Ιανουαρίου 2016

Ένα πολύ περίεργο πρόστιμο

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 9 Δεκεμβρίου 2015

Αλ. Κρητικός: Η Ελλάδα ως ευρωπαϊκή Silicon Valley

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 17 Νοεμβρίου 2015

Ο μοναχικός δρόμος της ΕΕΔΕ

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 9 Ιουνίου 2015

Inbound marketing: Μια νέα μορφή αποτελεσματικότητας

Από: EBR | Τρίτη, 3 Φεβρουαρίου 2015

Η επανάσταση του μάρκετινγκ

Από: EBR | Τρίτη, 3 Φεβρουαρίου 2015

Video: Το υπερόπλο Του Μάρκετινγκ

Από: EBR | Δευτέρα, 2 Φεβρουαρίου 2015

Σελίδες: Επόμενη

Ευρώπη

Γαλλία και Γερμανία θα κάνουν κοινή πρόταση για το μέλλον της Ευρώπης

Ο Γάλλος πρόεδρος Εμμανουέλ Μακρόν δήλωσε την Πέμπτη (22 Ιουνίου) ότι μαζί με τη Γερμανίδα Καγκελάριο Άνγκελα Μέρκελ θα υποβάλουν μέσα στο επόμενο τρίμηνο συγκεκριμένες προτάσεις για το μέλλον της ΕΕ και της ευρωζώνης

Οικονομία

To ’αγκάθι’ Μαρινόπουλος για την βιομηχανία τροφίμων

Σοβαρό το πρόβλημα των προμηθευτών, που πλήρωσαν στο κράτος το 100% της αξίας των προϊόντων που πούλησαν, αλλά εισέπραξαν μόνον το 50% μετά το «κούρεμα»

Γνώμη

Οι δοσατζήδες

Από: EBR

Πήραμε τη δόση μας και καλμάραμε. Κερδίσαμε χρόνο. Χρόνο νομής εξουσίας. Χρόνο άσκησης ιδεοληψίας. Χρόνο δόλιας ανατροπής των συμφωνηθέντων. Χρόνο για Γκεμπελικά ψέματα

Περιοδικό

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 2/2017 2017

Τρέχον Τεύχος

2/2017 2017

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

All contents © Copyright Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2017. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron