Edition: International | Greek

Αρχική » Μάνατζμεντ

Κάθε πρωτοβουλία πρέπει να ενσωματώνει το στοιχείο της αυθεντικής ενδυνάμωσης, που θα δίνει σε κάθε μέλος του οργανισμού δικαιώματα να επηρεάζει τον προσανατολισμό του. Παράλληλα, να εξετάζονται οι αντιλήψεις σε κάθε επίπεδο και λειτουργία και να δημιουργηθεί νέα γλώσσα επικοινωνίας επί ίσοις όροις μεταξύ τους. Επίσης, να προσφερθούν καινούργια μοντέλα κατανόησης, που θα επιτρέψουν στους ανθρώπους να αναγνωρίσουν ότι οι έννοιες του σωστού ή του λάθους είναι θέμα κρίσης και όχι απόλυτα μεγέθη. Κάτι τέτοιο χρειάζεται χρόνο, πολλές συσκέψεις και την δέσμευση να συμβάλουν όλοι ώστε να λειτουργήσει καλά το σύστημα.

Πότε η δύναμη του ανθρώπινου δυναμικού σώζει τις επιχειρήσεις

Στους σημερινούς χαλεπούς καιρούς για τις επιχειρήσεις και την φερεγγυότητά τους, θα πρέπει οι ιθύνοντές τους να καταλάβουν ποια είναι η αξία του ανθρώπινου παράγοντα

Υπό αυτούς τους όρους, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να ρίξουν βάρος και να δίνουν προσοχή σε τρεις άξονες, συναφείς με την δραστηριότητά τους. Πρώτον, να εξασφαλίσουν ότι τα προϊόντα τους συμβάλλουν θετικά και υπεύθυνα στην στήριξη του ανθρώπινου πολιτισμού. Δεύτερον, να λειτουργούν με τέτοιον τρόπο που να πλησιάζει στο μηδενικό αντίκτυπο στο φυσικό περιβάλλον. Τρίτον, να λατρεύουν τους ανθρώπους τους.

Προκλήσεις για ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων

Το να αποδίδει μία επιχείρηση έχοντας έναν σκοπό, θα αποτελεί στο εξής την μεγάλη πρόκληση για τα ανώτατα στελέχη

Με όλη αυτή την εκρηκτική πολυπλοκότητα μέσα και έξω από τις επιχειρήσεις, μπορεί κανείς πράγματι να φανταστεί έναν μονοκόμματο, ισχυρογνώμονα, μονοδέξιο ηγέτη να αντιμετωπίζει μία πολυμεταβλητή κατάσταση; Φαντάζομαι, συμφωνούμε όλοι: Όχι!

Αμφιδεξιότητα: Το κλειδί για αποτελεσματική ηγεσία

Ή είναι κανείς αμφιδέξιος, πολυτάλαντος και ανταποκρίνεται γρήγορα και αποτελεσματικά τόσο στις απότομες διακυμάνσεις του εξωτερικού περιβάλλοντος όσο και στις πολλαπλές ανάγκες των ανθρώπων του, ή …δεν κάνει για Ηγέτης!

Τα στελέχη συχνά πιστεύουν ότι μπορούν να πετύχουν εξαιρετικές επιστροφές μέσα από την εξαγορά των πόρων μιας άλλης εταιρείας για την οποία πληρώνουν υπερβολικά πολύ. Εναλλακτικά, απομακρύνονται από πιθανότατα εξαιρετικές συμφωνίες, έχοντας λανθασμένα υπ’ όψη τους ότι η εξαγορά είναι υπερβολικά ακριβή, ή καταστρέφουν την αξία ενός επιχειρηματικού μοντέλου με σπουδαίες δυνατότητες ανάπτυξης με το να προσπαθούν να το συμβιβάσουν στους δικούς τους, υπάρχοντες κανόνες. Ακούγεται χαώδες –και είναι. Αλλά δεν χρειάζεται.

Πότε είναι επιτυχημένες οι εξαγορές

Τί προτείνει στην ανατρεπτική θεωρία του ο Κλαίητον Κρίστενσεν, καθηγητής στο Harvard Business School

Κατά τον κ. Γουΐλερ, για να διατηρήσουν το προβάδισμα, οι καλοί διαπραγματευτές –όπως ακριβώς και οι καλλιτέχνες– χρειάζονται ένα μεγάλο ρεπερτόριο αντιδράσεων που να μπορούν να ανασύρουν ανά πάσα στιγμή. «Εάν κάποιος είναι εντελώς παράλογος και παραποιεί τα γεγονότα και έχετε προσπαθήσει να τον διορθώσετε ευγενικά χωρίς κανένα αποτέλεσμα, μπορεί να χρειαστεί να χτυπήσετε το χέρι στο τραπέζι για να τραβήξετε την προσοχή» εξηγεί. Αυτές οι «εκρήξεις», όμως, θα πρέπει να γίνονται στρατηγικά και να εξυπηρετούν έναν καλά υπολογισμένο στόχο, «όχι απλώς επειδή χάθηκε ο έλεγχος».

Τα συναισθήματα είναι διαπραγματευτικό ατού

Πολύτιμα μυστικά για επιτυχημένες διαπραγματεύσεις. Τί θα πει «συναισθηματική προετοιμασία» και ποιος ο ρόλος των «υπολογισμένων εκρήξεων». Τί μπορεί να μάθει κανείς από τις ειρηνευτικές αποστολές και τους καθηγητές του West Point

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ EURACTIV.GR

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Απαιτείται νέο μάνατζμεντ για τις συντάξεις

Από: EBR | Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2017

Επιχειρείν: Όλα βρίσκονται στο μυαλό

Από: EBR | Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2017

Το διαλογικό μάρκετινγκ και ποιος ο ρόλος του

Από: EBR | Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2017

O manager και ο χειρισμός της πληροφορίας

Από: EBR | Πέμπτη, 25 Μαΐου 2017

Γιατί διασύρονται οι επιχειρήσεις

Από: Athanase Papandropoulos | Παρασκευή, 19 Μαΐου 2017

Αλλάξτε ρυθμούς στο μάρκετινγκ

Από: EBR | Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017

Επιχειρηματικά αποτελέσματα μέσω της επικοινωνίας

Από: EBR | Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017

11 κατευθυντήριες γραμμές ηγεσίας για την ψηφιακή εποχή

Από: EBR | Τρίτη, 21 Μαρτίου 2017

Η τεχνολογική καινοτομία που αλλάζει τον τρόπο των εξαγωγών

Από: EBR | Τρίτη, 14 Μαρτίου 2017

Να γιατί πρέπει να επενδύουμε στις γυναίκες: 7 μύθοι καταρρίπτονται

Από: EBR | Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2017

Παναγής Σολομός: Ο άνθρωπός που έφερε το μανατζμεντ στην Ελλάδα

Από: Athanase Papandropoulos | Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2017

Επιχειρείν: Όλα βρίσκονται στο μυαλό

Από: EBR | Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2016

Αλλάξτε ρυθμούς στο μάρκετινγκ

Από: EBR | Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2016

Διαδικασία ΑΕ: Η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία συμβούλων

Από: EBR | Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2016

Εξωστρεφής κορυφή για την Παυλίδης Α.Ε. Μάρμαρα-Γρανίτες

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2016

Γιατί τα like δεν είναι πάντα ψήφοι

Από: EBR | Τετάρτη, 17 Αυγούστου 2016

’Τεχνοκαταναλωτισμός’ και social media

Από: EBR | Πέμπτη, 11 Αυγούστου 2016

Ποιος ο ρόλος της φήμης για μια επιχείρηση;

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 2 Αυγούστου 2016

Βενετία Κουσία: Ποιες οι μεγάλες προκλήσεις για το επιχειρείν

Από: EBR | Τρίτη, 7 Ιουνίου 2016

Στην άγρια ζούγκλα του διαδικτύου!

Από: EBR | Τρίτη, 7 Ιουνίου 2016

Τι αλλάζει στο λιανεμπόριο και γιατί

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 11 Μαΐου 2016

Οι εχθροί επιχειρήσεων και επενδύσεων

Από: EBR | Δευτέρα, 9 Μαΐου 2016

Τράπεζες σε αναζήτηση ηλεκτρονικής ασφάλειας

Από: EBR | Δευτέρα, 4 Απριλίου 2016

Η πολιτική των ’κολλητών’, κατά της παιδείας

Από: EBR | Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2016

Σελίδες: Επόμενη

Ευρώπη

Ενημέρωση Δ. Παπαδημούλη στο ΕΚ, σχετικά με τη νομική αναγνώριση φύλου στην Ελλάδα

«Η Ελλάδα βρίσκεται πλέον μεταξύ των κρατών-μελών, που είναι εναρμονισμένα με τη Διακήρυξη του ΟΗΕ και την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα»

Οικονομία

Η ισχύς του διαχρονικού στην Οικονομία

Κάθε μέρα, εκατομμύρια Έλληνες αναφέρονται στην οικονομική πραγματικότητα επικαλούμενοι το προφανές, το αυτονόητο: υψηλοί φόροι, μεγάλες εισφορές, τεράστια χρέη, που δεν βοηθούν την ανάπτυξη

Γνώμη

Για μια πολιτιστική Ευρώπη

Από: Athanase Papandropoulos

Την ώρα που οι γελωτοποιοί του λαϊκισμού προσπαθούν να διαλύσουν την Ευρώπη για να επιβιώσουν πολιτικά εις βάρος των κορόϊδων, οι σκεπτόμενοι Ευρωπαίοι καλά θα έκαναν να έδιναν στον πολιτισμό και την κουλτούρα την θέση που θα έπρεπε να έχουν σε κάθε ανοικτή κοινωνία

Περιοδικό

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 4/2017 2017

Τρέχον Τεύχος

4/2017 2017

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

All contents © Copyright Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2017. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron