Edition: International | Greek

Αρχική » Μάνατζμεντ

Τα στελέχη συχνά πιστεύουν ότι μπορούν να πετύχουν εξαιρετικές επιστροφές μέσα από την εξαγορά των πόρων μιας άλλης εταιρείας για την οποία πληρώνουν υπερβολικά πολύ. Εναλλακτικά, απομακρύνονται από πιθανότατα εξαιρετικές συμφωνίες, έχοντας λανθασμένα υπ’ όψη τους ότι η εξαγορά είναι υπερβολικά ακριβή, ή καταστρέφουν την αξία ενός επιχειρηματικού μοντέλου με σπουδαίες δυνατότητες ανάπτυξης με το να προσπαθούν να το συμβιβάσουν στους δικούς τους, υπάρχοντες κανόνες. Ακούγεται χαώδες –και είναι. Αλλά δεν χρειάζεται.

Πότε είναι επιτυχημένες οι εξαγορές

Τί προτείνει στην ανατρεπτική θεωρία του ο Κλαίητον Κρίστενσεν, καθηγητής στο Harvard Business School

Κατά τον κ. Γουΐλερ, για να διατηρήσουν το προβάδισμα, οι καλοί διαπραγματευτές –όπως ακριβώς και οι καλλιτέχνες– χρειάζονται ένα μεγάλο ρεπερτόριο αντιδράσεων που να μπορούν να ανασύρουν ανά πάσα στιγμή. «Εάν κάποιος είναι εντελώς παράλογος και παραποιεί τα γεγονότα και έχετε προσπαθήσει να τον διορθώσετε ευγενικά χωρίς κανένα αποτέλεσμα, μπορεί να χρειαστεί να χτυπήσετε το χέρι στο τραπέζι για να τραβήξετε την προσοχή» εξηγεί. Αυτές οι «εκρήξεις», όμως, θα πρέπει να γίνονται στρατηγικά και να εξυπηρετούν έναν καλά υπολογισμένο στόχο, «όχι απλώς επειδή χάθηκε ο έλεγχος».

Τα συναισθήματα είναι διαπραγματευτικό ατού

Πολύτιμα μυστικά για επιτυχημένες διαπραγματεύσεις. Τί θα πει «συναισθηματική προετοιμασία» και ποιος ο ρόλος των «υπολογισμένων εκρήξεων». Τί μπορεί να μάθει κανείς από τις ειρηνευτικές αποστολές και τους καθηγητές του West Point

Παρά το ότι τα συνταξιοδοτικά συστήματα στηρίζονται σε συγκεκριμένες εισφορές των εργαζομένων, σε μεγάλο βαθμό, όπως δείχνει η εμπειρία, είναι «θέμα τύχης» τα ποσά που θα εισπράττουν ως συντάξεις. Για παράδειγμα, βάσει αυτού του συστήματος, κάποιος που συνταξιοδοτήθηκε το 2000, όταν ανθούσαν οι αγορές, θα κατέληγε να έχει πολύ μεγαλύτερη σύνταξη από κάποιον άλλον που θα συνταξιοδοτείτο το 2008, μετά την κατάρρευση της Λήμαν Μπράδερς. Ως εκ τούτου, τα τελευταία χρόνια διεξάγεται διάλογος προς αναζήτηση μιας μέσης οδού. Έτσι, καταλήγουμε στα συνταξιοδοτικά σχήματα «καθορισμένης προσδοκίας», όπως αποκαλούνται, με απώτερο στόχο την παροχή κάποιας βεβαιότητας στους νυν εργαζομένους ως προς τις μελλοντικές τους συντάξεις.

Απαιτείται νέο μάνατζμεντ για τις συντάξεις

Στο εξής, οι συντάξεις θα κρίνονται από την προσωπική αποταμίευση και τις δυνατότητες σταδιακής προβολής στο μέλλον –με βασικό κριτήριο την επιμήκυνση του προσδόκιμου ζωής

Επίσης, οι επιχειρηματίες είναι ιδιαίτερα ανεκτικοί στον κίνδυνο. Μία ομάδα επιστημόνων στο πανεπιστήμιο του Καίμπριτζ μελέτησε τους εγκεφάλους 16 επιχειρηματιών, οι οποίοι επιλέχτηκαν επειδή είχαν αρχίσει τουλάχιστον δύο επιχειρήσεις υψηλής τεχνολογίας, καθώς επίσης και 17 συνηθισμένους διευθυντές. Διαπίστωσαν ότι, κατά την λήψη ορθολογικών αποφάσεων, και οι δύο ομάδες έδωσαν τα ίδια αποτελέσματα. Αλλά κατά την λήψη «καυτών» ή επικίνδυνων αποφάσεων οι επιχειρηματίες αποδείχτηκαν, με συνέπεια, οι πιο τολμηροί.

Επιχειρείν: Όλα βρίσκονται στο μυαλό

Διεθνείς έρευνες αποδεικνύουν ότι οι πραγματικοί επιχειρηματίες είναι κατά κανόνα άτομα που έχουν πείσει τους εαυτούς τους ότι μπορούν, ενάντια σε όλες τις πιθανότητες, να μετατρέψουν τα όνειρά τους σε πραγματικότητα

 Τα αποτελέσματα του διαλογικού μάρκετινγκ σε διακριτούς τομείς της οικονομίας, όπως το λιανεμπόριο, η υγεία, οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, ο τουρισμός, τα ΜΜΕ, τα συσκευασμένα αγαθά και οι τηλεπικοινωνίες, είναι θεαματικά. Και αυτός είναι ο λόγος που υπαγορεύει στις επιχειρήσεις να εγκύψουν στο θέμα αυτό, επανατοποθετώντας σε νέες βάσεις αντιλήψεις και αρχές του παρελθόντος.

Το διαλογικό μάρκετινγκ και ποιος ο ρόλος του

Δεν απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις για να καταλάβει κανείς ότι η οποιαδήποτε μορφή διαφήμισης δεν «γράφει» αν ο πελάτης δεν είναι εξ αρχής δεκτικός προς αυτήν

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ EURACTIV.GR

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

O manager και ο χειρισμός της πληροφορίας

Από: EBR | Πέμπτη, 25 Μαΐου 2017

Γιατί διασύρονται οι επιχειρήσεις

Από: Athanase Papandropoulos | Παρασκευή, 19 Μαΐου 2017

Αλλάξτε ρυθμούς στο μάρκετινγκ

Από: EBR | Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017

Επιχειρηματικά αποτελέσματα μέσω της επικοινωνίας

Από: EBR | Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017

11 κατευθυντήριες γραμμές ηγεσίας για την ψηφιακή εποχή

Από: EBR | Τρίτη, 21 Μαρτίου 2017

Η τεχνολογική καινοτομία που αλλάζει τον τρόπο των εξαγωγών

Από: EBR | Τρίτη, 14 Μαρτίου 2017

Να γιατί πρέπει να επενδύουμε στις γυναίκες: 7 μύθοι καταρρίπτονται

Από: EBR | Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2017

Παναγής Σολομός: Ο άνθρωπός που έφερε το μανατζμεντ στην Ελλάδα

Από: Athanase Papandropoulos | Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2017

Επιχειρείν: Όλα βρίσκονται στο μυαλό

Από: EBR | Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2016

Αλλάξτε ρυθμούς στο μάρκετινγκ

Από: EBR | Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2016

Διαδικασία ΑΕ: Η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία συμβούλων

Από: EBR | Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2016

Εξωστρεφής κορυφή για την Παυλίδης Α.Ε. Μάρμαρα-Γρανίτες

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2016

Γιατί τα like δεν είναι πάντα ψήφοι

Από: EBR | Τετάρτη, 17 Αυγούστου 2016

’Τεχνοκαταναλωτισμός’ και social media

Από: EBR | Πέμπτη, 11 Αυγούστου 2016

Ποιος ο ρόλος της φήμης για μια επιχείρηση;

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 2 Αυγούστου 2016

Βενετία Κουσία: Ποιες οι μεγάλες προκλήσεις για το επιχειρείν

Από: EBR | Τρίτη, 7 Ιουνίου 2016

Στην άγρια ζούγκλα του διαδικτύου!

Από: EBR | Τρίτη, 7 Ιουνίου 2016

Τι αλλάζει στο λιανεμπόριο και γιατί

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 11 Μαΐου 2016

Οι εχθροί επιχειρήσεων και επενδύσεων

Από: EBR | Δευτέρα, 9 Μαΐου 2016

Τράπεζες σε αναζήτηση ηλεκτρονικής ασφάλειας

Από: EBR | Δευτέρα, 4 Απριλίου 2016

Η πολιτική των ’κολλητών’, κατά της παιδείας

Από: EBR | Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2016

Ποιοι ηγέτες για την εποχή μας;

Από: EBR | Πέμπτη, 10 Μαρτίου 2016

20 διαχρονικές «πικρές αλήθειες», που δεν θα τις βρείτε στα εγχειρίδια της Πολιτικής Επιστήμης

Από: EBR | Δευτέρα, 8 Φεβρουαρίου 2016

Επιγράμματα του Θουκυδίδη για πολιτικούς, μάνατζερς και επιχειρηματίες

Από: Athanase Papandropoulos | Παρασκευή, 29 Ιανουαρίου 2016

Σελίδες: Επόμενη

Ευρώπη

Πόσο απέχει η Εσθονία;

Στις 23 Αυγούστου η Εσθονική Προεδρία του Συμβουλίου της ΕΕ οργανώνει στο Ταλίν συνάντηση των υπουργών δικαιοσύνης των κρατών - μελών

Οικονομία

H οικονομία της σκιάς

Ένας άγνωστος νέος κόσμος έχει εξαπλωθεί στην αχανή επικράτεια του διαδικτύου. Μια παγκόσμια σφαίρα οικονομικών συναλλαγών, με νέο χρήμα, νέα νομίσματα, νέους κώδικες και κανόνες

Γνώμη

Γιατί η τηλεόραση παραμένει... ο βασιλιάς

Από: EBR

Το μέλλον της είναι φωτεινό και δείχνει να μην απειλείται από την τεχνολογία. Αυτό ισχύει και για τους παραδοσιακούς δημόσιους και ιδιωτικούς broadcasters υπό την προϋπόθεση να αποβάλλουν τις τεχνοφοβικές συμπεριφορές και τις ατολμίες στην επένδυση σε πρωτογενές και ανταγωνιστικό περιεχόμενο

Περιοδικό

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 3/2017 2017

Τρέχον Τεύχος

3/2017 2017

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

All contents © Copyright Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2017. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron