Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Ανάλυση

Μόλις το 13% των χρηστών στην Ελλάδα έχει πρόγραμμα απεριόριστων mobile data

Χαμηλή παραμένει η διείσδυση των προγραμμάτων απεριόριστων δεδομένων κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, καθώς μόλις το 13% των χρηστών κάνουν χρήση αντίστοιχων πακέτων υπηρεσιών

Από: EBR - Δημοσίευση: Πέμπτη, 29 Φεβρουαρίου 2024

Πιο συγκεκριμένα, το 41% των χρηστών που διαθέτουν απεριόριστα δεδομένα, δηλώνει ότι κάνει μεγαλύτερη χρήση δεδομένων, όταν βρίσκεται σε χώρο που έχει διαθέσιμο wifi, έναντι μόλις 16% των χρηστών που δεν διαθέτουν απεριόριστα δεδομένα.
Πιο συγκεκριμένα, το 41% των χρηστών που διαθέτουν απεριόριστα δεδομένα, δηλώνει ότι κάνει μεγαλύτερη χρήση δεδομένων, όταν βρίσκεται σε χώρο που έχει διαθέσιμο wifi, έναντι μόλις 16% των χρηστών που δεν διαθέτουν απεριόριστα δεδομένα.

της Νατάσας Φραγκούλη

Χαμηλή παραμένει η διείσδυση των προγραμμάτων απεριόριστων δεδομένων κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, καθώς μόλις το 13% των χρηστών κάνουν χρήση αντίστοιχων πακέτων υπηρεσιών. Η διείσδυση, σύμφωνα με πανελλαδική έρευνα, που πραγματοποίησε η Metron Analysis για λογαριασμό της ΕΕΤΤ, ενισχύεται στους άνδρες ηλικίας 45-54 ετών, στους ελεύθερους επαγγελματίες και στα άτομα ανώτερης κοινωνικο-οικονομικής τάξης.

Όπως προκύπτει από την έρευνα, η κατοχή προγράμματος απεριόριστων δεδομένων δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να υποκαθιστούν το wifi με τα δεδομένα τους σε μεγαλύτερο βαθμό (αν και όχι πλειοψηφικό) σε σχέση με τους υπόλοιπους χρήστες. Πιο συγκεκριμένα, το 41% των χρηστών που διαθέτουν απεριόριστα δεδομένα, δηλώνει ότι κάνει μεγαλύτερη χρήση δεδομένων, όταν βρίσκεται σε χώρο που έχει διαθέσιμο wifi, έναντι μόλις 16% των χρηστών που δεν διαθέτουν απεριόριστα δεδομένα.

Πανελλαδική έρευνα καταναλωτών της ΕΕΤΤ για τη χρήση προγραμμάτων απεριόριστων δεδομένων κινητής τηλεφωνίας

Γενικά, πάντως, οι χρήστες απεριόριστων δεδομένων δεν διαφέρουν στις περισσότερες καταναλωτικές συνήθειες και στάσεις απέναντι στην κινητή τηλεφωνία από τον μέσο χρήστη, αλλά είναι περισσότερο δραστήριοι στις ηλεκτρονικές αγορές και στην online ψυχαγωγία με video ή ταινίες, ενώ δίνουν μικρότερη βαρύτητα στο κόστος του προγράμματος. Επίσης, εμφανίζονται σημαντικά πιο ικανοποιημένοι από τον πάροχό τους σε όλους τους δείκτες ικανοποίησης που μετρήθηκαν.

Ενδιαφέρον από τους καταναλωτές

Η έρευνα δείχνει ότι ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσοστό των χρηστών και συγκεκριμένα το 25,7% δηλώνει ότι, εάν αποκτούσαν απεριόριστα δεδομένα, θα ήταν πιθανή η υποκατάσταση/ κατάργηση του σταθερού οικιακού internet με τα δεδομένα κινητής. Επιπλέον, το 58% των χρηστών, που διαθέτουν απεριόριστα δεδομένα, θεωρούν πιθανό να αλλάξουν πάροχο, εάν τους προσφέρει αντίστοιχο πρόγραμμα με 10% χαμηλότερη τιμή.

Σε ό,τι αφορά την πολιτική ορθής χρήσης των προγραμμάτων, περίπου 6 στους 10 χρήστες απεριόριστων δεδομένων, δεν έλαβαν ή δεν θυμούνται να έλαβαν κάποια σχετική ενημέρωση. Το υπόλοιπο 40% θυμάται ότι η ενημέρωση αφορούσε, κυρίως, τον περιορισμό δεδομένων στο εξωτερικό και την προσωρινή μείωση ταχύτητας για κατανάλωση πάνω από κάποιο όριο. Το 56% αναφέρει ότι έλαβε την ενημέρωση αυτή από τον ίδιο τον πάροχο κατά την αγορά του προγράμματος, ενώ το 33% των ερωτώμενων αναφέρει ότι η αναζήτηση της πληροφορίας προέκυψε μετά από πρωτοβουλία των ιδίων.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 49% όσων δεν διαθέτουν πρόγραμμα απεριόριστων δεδομένων δηλώνει ότι δεν είναι ακόμα ενημερωμένο για τέτοιου είδους προγράμματα. Επιπρόσθετα, οι 8 στους 10 μη χρήστες απεριόριστων δεδομένων επιδεικνύουν ενδιαφέρον για την αγορά ενός τέτοιου προγράμματος στο μέλλον.

Όταν, ωστόσο, τίθεται ως ενδεχόμενο αύξηση τιμής της τάξης του 10%, το ενδιαφέρον περιορίζεται σε μόλις 1 στους 3 μη χρήστες.

Τι κάνουν στο Internet

Αναφορικά με τις συνήθειες χρήσης του Internet, το 24% δηλώνει ότι χρησιμοποιεί το κινητό τηλέφωνο για πρόσβαση στο internet για πάνω από 5 ώρες, ενώ η πλοήγηση στο internet και η χρήση social media αποτελούν τον βασικό λόγο πρόσβασης (83%), με την αποστολή μηνυμάτων (79%), τις συνομιλίες (64%) και τις online αγορές/ internet banking (60%) να ακολουθούν.

Οι χρήστες κινητής τηλεφωνίας δηλώνουν ότι, όταν πρόκειται να επιλέξουν πρόγραμμα κινητής τηλεφωνίας, ενημερώνονται μέσω αναζήτησης στο Internet (44%), διαδικτυακών διαφημίσεων (40%) και μέσω των ιστοσελίδων των παρόχων (39%), ενώ βασικά κριτήρια επιλογής είναι οι χαμηλές χρεώσεις (77%) και η καλή κάλυψη δικτύου (70%).

Τέλος, το 74% των χρηστών εκτιμούν ότι θα ήταν εύκολο να ενημερωθούν για τις προσφορές των εταιρειών και το 73% να αλλάξουν πάροχο αν ήθελαν στο μέλλον.

*πρώτη δημοσίευση: Sepe.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Φτάνει πια το κακόγουστο θέατρο με τα πρόστιμα

Από: EBR

Ενώ οι εκπρόσωποι της ιδιωτικής επιχειρηματικής δραστηριότητας στωϊκά δέχονται τα ξόρκια περί αισχροκέρδειας και επιλεγμένα πρόστιμα, η παραγωγική Ελλάδα βρίσκεται από πλευράς παραγωγικότητας και ανταγωνιστικότητας στις τελευταίες θέσεις

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Τα προβλήματα της Ευρώπης και ο λαϊκισμός των Ευρωεκλογών

Τα προβλήματα της Ευρώπης και ο λαϊκισμός των Ευρωεκλογών

Από εκείνη την ημέρα του 19ου αιώνα που καθιερώθηκε η καθολική ψηφοφορία, καθιερώθηκε και η δημαγωγία για την προσέλκυση της ψήφου του «λαού»

Οικονομία

7 στις 10 τράπεζες αυξάνουν τις ψηφιακές τους επενδύσεις το 2024

7 στις 10 τράπεζες αυξάνουν τις ψηφιακές τους επενδύσεις το 2024

Αύξηση των επενδύσεών τους στον ψηφιακό μετασχηματισμό σε ποσοστό έως και 10% εντός του 2024 σχεδιάζουν 7 στις 10 τράπεζες, παγκοσμίως

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2024. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron