Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Γνώμη

Web TV: Το νέο αποτελεσματικό εργαλείο επικοινωνίας

Ιδιαίτερα αυξημένο για τις ηλικίες 21-27 ετών (36% πολύ έως πάρα πολύ) και 28-34 ετών (18% πολύ έως πάρα πολύ) αποτυπώνεται το ποσοστό χρηστών Web TV ως προς το σύνολο των χρηστών του Διαδικτύου.

Από: Athanase Papandropoulos - Δημοσίευση: Πέμπτη, 10 Σεπτεμβρίου 2015

Υπογραμμίζεται επίσης ότι οι χρήστες αυτοί δίνουν μεγαλύτερο βάρος στο περιεχόμενο (content) και είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι στην τεχνική του story-telling. Μία τεχνική, εξάλλου, που κερδίζει σταθερά και ανοδικά βεβαίως έδαφος, τόσον από επικοινωνιακής όσο και από μαρκετινικής πλευράς.
Υπογραμμίζεται επίσης ότι οι χρήστες αυτοί δίνουν μεγαλύτερο βάρος στο περιεχόμενο (content) και είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι στην τεχνική του story-telling. Μία τεχνική, εξάλλου, που κερδίζει σταθερά και ανοδικά βεβαίως έδαφος, τόσον από επικοινωνιακής όσο και από μαρκετινικής πλευράς.

του Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλου

Ιδιαίτερη διείσδυση σε Ελλάδα και εκτός αυτής παρουσιάζει η Web TV, η οποία εξελίσσεται πλέον σε απαραίτητο επικοινωνιακό εργαλείο. Αποκαλυπτικά είναι από την άποψη αυτή τα στοιχεία ερευνών του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, του Πανεπιστημιακού Κέντρου της Mons στο Βέλγιο και του Γαλλικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ. 

Από έρευνες των παραπάνω φορέων προκύπτει ότι στην Ευρώπη της ευρωζώνης περισσότεροι από 60 εκατομμύρια χρήστες παρακολουθούν εκπομπές σε διαφορετικές από την παραδοσιακή τηλεόραση συσκευές τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Επίσης, οι χρήστες Web TV είναι κυρίως άτομα νεαρής ηλικίας, τα οποία βλέπουν λιγότερες ώρες τηλεόραση εβδομαδιαίως, παρακολουθούν σπανιότερα τις ώρες τηλεοπτικής αιχμής και διαθέτουν περισσότερες ικανότητες χρήσης ηλεκτρονικών μέσων και υπολογιστών, καθώς και του Διαδικτύου. Ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζει και το γεγονός ότι σε ποσοστό πάνω από 60% οι χρήστες Web TV χρησιμοποιούν το μέσο αυτό μετά τις 9.00 μ.μ., κυρίως δε παρακολουθούν εξειδικευμένα προγράμματα και περιεχόμενο που δεν πρόλαβαν να δουν στην παραδοσιακή τηλεόραση.

Υπογραμμίζεται επίσης ότι οι χρήστες αυτοί δίνουν μεγαλύτερο βάρος στο περιεχόμενο (content) και είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι στην τεχνική του story-telling. Μία τεχνική, εξάλλου, που κερδίζει σταθερά και ανοδικά βεβαίως έδαφος, τόσον από επικοινωνιακής όσο και από μαρκετινικής πλευράς.

Αυτός είναι και ο λόγος που ο Βέλγος καθηγητής μάρκετινγκ και επικοινωνίας, Εμίλ Ρουσώ, θεωρεί την Web TV ως απαραίτητο πλέον εργαλείο στον σχεδιασμό του branding και rebranding, τονίζοντας παράλληλα και τον ρόλο που παίζει η προσέλκυση της προσοχής. «Γύρω από την προσέλκυση της προσοχής αναπτύσσονται σήμερα πολλές θεωρίες και τεχνικές, με αποτέλεσμα να αναδύεται και μία νέα οικονομική δραστηριότητα που φέρει τον τίτλο οικονομία της προσοχής», τονίζει ο Βέλγος καθηγητής.

Και δεν έχει άδικο, όταν διαπιστώνει κανείς ειδικά αφιερώματα πάνω στο θέμα αυτό κορυφαίων περιοδικών της διοίκησης των επιχειρήσεων και του μάρκετινγκ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Περί γυναικαγωγίας

Από: EBR

Με αφορμή τα όσα δραματικά και τραγικά συμβαίνουν ιδιαίτερα στη χώρα μας (γυναικοκτονίες κ.λπ.) και τη σχετική αρθρογραφία διακεκριμένων επιστημόνων,σκέφθηκα να τολμήσω, να πρωτοτυπήσω, εισάγοντας τον όρο ΓΥΝΑΙΚΑΓΩΓΙΑ

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Η Επιτροπή παραπέμπει την Ελλάδα στο Δικαστήριο για καθυστερήσεις πληρωμών

Η Επιτροπή παραπέμπει την Ελλάδα στο Δικαστήριο για καθυστερήσεις πληρωμών

H Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να παραπέμψει την Ελλάδα στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Οικονομία

Ανάπτυξη ίσον μεταρρυθμίσεις

Ανάπτυξη ίσον μεταρρυθμίσεις

Η ελληνική οικονομία κατέκτησε σημαντικούς στόχους τα τελευταία χρόνια

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2024. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron