Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Ο θυμός μικραίνει τη ζωή

Tι κάνετε όταν ένας θυμωμένος άνθρωπος σας επιτίθεται λεκτικά;

Από: EBR - Δημοσίευση: Δευτέρα, 1 Φεβρουαρίου 2021

«Οι επικοινωνιολόγοι βλέπουν τη σύγκρουση σαν ευκαιρία. Την αντιμετωπίζουν παραμονεύοντας σιωπηλοί και περιμένοντας. Η τακτική της υπομονής - που επιτρέπει στον άλλον να ξεθυμάνει - έχει κέρδος.»
«Οι επικοινωνιολόγοι βλέπουν τη σύγκρουση σαν ευκαιρία. Την αντιμετωπίζουν παραμονεύοντας σιωπηλοί και περιμένοντας. Η τακτική της υπομονής - που επιτρέπει στον άλλον να ξεθυμάνει - έχει κέρδος.»

Tι κάνετε όταν ένας θυμωμένος άνθρωπος σας επιτίθεται λεκτικά;

Α.Προσπαθείτε να εξηγήσατε τη δική σας πλευρά και να τον ηρεμήσετε;
Β. Κλείνετε τη συζήτηση όσο γίνεται πιο γρήγορα;
Γ.Ήρεμοι, τον αφήνετε να φωνάζει, όσο αυτός έχει ανάγκη;
Δ.Φωνάζετε και εσείς;

Αν απαντήσετε Α ή Β και οι δύο απαντήσεις είναι καλές, αλλά η απάντηση Γ τις περισσότερες φορές είναι η ασφαλέστερη.

Όταν έχετε μπροστά σας ένα θυμωμένο άνθρωπο, η πιο συνηθισμένη ενστικτώδης αντίδραση είναι να εκφράσετε διάθεση να τον καλμάρετε. Η έκφραση όμως: «έλα τώρα, ηρέμησε» υποδηλώνει ότι ο άλλος δεν έχει σοβαρό λόγο να είναι, θυμωμένος. Αυτό μπορεί να τον κάνει να προσπαθεί, με ακόμα πιο δυνατή φωνή, να πείσει ότι ο λόγος για τον οποίο είναι έξαλλος είναι σοβαρός.

Οι επικοινωνιολόγοι βλέπουν τη σύγκρουση σαν ευκαιρία. Την αντιμετωπίζουν παραμονεύοντας σιωπηλοί και περιμένοντας. Η τακτική της υπομονής - που επιτρέπει στον άλλον να ξεθυμάνει - έχει κέρδος. Μόλις οι φωνές τελειώσουν οι περισσότεροι είναι διατεθειμένοι να ακούσουν ήρεμα. Το μυστικό είναι να τους αφήσετε να τελειώσουν αυτό που άρχισαν με το ρυθμό που επιθυμούν.

-Αποφύγετε την αυτόματη αντίδραση άμυνας αν νιώθετε αδικημένος. Κάνετε λίγο υπομονή και θα διαπιστώσετε ότι υπάρχει χρόνος αργότερα να αποκαταστήσετε τα πράγματα.
-Ελέγξτε τις σκέψεις σας την ώρα που κάποιος φωνάζει. Αν είσαστε στο τηλέφωνο, αποσπάστε την προσοχή σας κοιτάζοντας π.χ. μια ευχάριστη εικόνα. Αν βλέπετε τον άλλον, σκεφθείτε μια ωραία ιδιωτική εμπειρία σας.
-Μετρήστε μέσα σας μέχρι το 3 για να αποφύγετε να τον διακόψετε. Αν παρεμβαίνετε θα κάνετε τα πράγματα χειρότερα. Οι συζητήσεις κερδίζονται από αυτόν που ελέγχει τη σιωπή και όχι από αυτόν που φωνάζει πιο δυνατά. Οι άνθρωποι αποκαλύπτουν περισσότερα αν αφήσετε τον προβολέα πάνω τους λίγο παραπάνω χρόνο από ό,τι συνήθως. Αυτό επιτρέπει να καταλάβετε καλύτερα τις πραγματικές αιτίες της σύγκρουσης.
-Τέλος ελέγξτε τι λέει το σώμα σας, οι εκφράσεις του προσώπου σας, οι κινήσεις. Προσπαθήστε να χαλαρώσετε τους μυς του προσώπου, μη σταυρώνετε τους βραχίονες, μακριά τα χέρια από το πρόσωπο και το κεφάλι.

Αυτά μεγαλώνουν την έντασή σας και δείχνουν ότι είστε εκνευρισμένος. Η ηρεμία σας θα βοηθήσει να εκφράσει ο άλλος το θυμό του και να είναι πιο δεκτικός όταν έρθει η ώρα να μιλήσετε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Σπύρος Θεοδωρόπουλος: Ο λαϊκισμός μάς κρατάει πίσω

Από: EBR

Η δικαιοσύνη, το «μπλόκο» σε μεγάλη επένδυση στη Δυτική Μακεδονία και οι 180+150 εκατ. ευρώ νέες επενδύσεις της Bespoke. «Αν δεν αλλάξουμε, πιστεύω δεν θα αποκτήσουμε ποτέ τις ταχύτητες που απαιτούνται»

Ευρώπη

Η Ευρώπη κάνει “reset” στους ψηφιακούς κανόνες

Η Ευρώπη κάνει “reset” στους ψηφιακούς κανόνες

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ετοιμάζεται να προχωρήσει στη μεγαλύτερη αναθεώρηση του ψηφιακού πλαισίου της Ένωσης εδώ και δεκαετίες

Οικονομία

Ρεκόρ στο e-commerce: Επτά στους δέκα Έλληνες αγοράζουν online

Ρεκόρ στο e-commerce: Επτά στους δέκα Έλληνες αγοράζουν online

Εξαιρετικά ώριμο είναι πλέον το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron