Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Πληροφορίες είναι αυτές που περνούν μέσα από τα επίσημα κανάλια επικοινωνίας της Επιχείρησης αλλά και οι άλλες... Σε ποιες στηρίζεστε; Τι θα μετράτε; Κάθε πότε; Ποιός θα μετράει; Με ποιόν τρόπο;

Ελέγχετε ή Ανησυχείτε;

Είναι βασική αρχή που δεν πρέπει να ξεχνά ένας καλός και αποτελεσματικός μάνατζερ. Ο έλεγχος ασκείται μέσα από ανθρώπους, πάνω σε ανθρώπους. Για το λόγο αυτόν θέλει λεπτότητα, χειρισμό και σεβασμό. Απαιτεί όμως και διαδικασίες όχι πάντα αυτονόητες

Από το 2015 και μετά οι θεσμικοί επενδυτές οφείλουν επίσημα να λαμβάνουν υπόψη τους τα κριτήρια ESG στις επενδυτικές τους δραστηριότητες, να γνωρίζουν τους κλιματικούς κινδύνους και να υποδεικνύουν τις προσπάθειες τους για την οικολογική μετάβαση.

Νέες Προκλήσεις του Χρηματοοικονομικού Μάνατζμεντ

Από: EBR | Τετάρτη, 18 Μαρτίου 2020

Κλιματική αλλαγή, προστασία του περιβάλλοντος, κοινωνική επίδραση… Οι επενδυτές δεν μπορούν πλέον να περιοριστούν στα μόνα κλασικά κριτήρια της αποδοτικότητας

Έρευνες δείχνουν ότι τα θετικά συναισθήματα όπως ενθουσιασμός, ενότητα, ελπίδα και χαρά όχι μόνο συμβάλλουν στο ευ ζην, αλλά μας επηρεάζουν και μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι στη δουλειά μας, να είμαστε πιο παραγωγικοί, περισσότερο καινοτόμοι, να σκεφτόμαστε πιο έξυπνα και πιο εναλλακτικά- δεξιότητες απολύτως επιθυμητές και αναγκαίες για την εξέλιξη της επιχείρησης στο αύριο.

Τι είναι η Θετική ηγεσία

Από: EBR | Τετάρτη, 11 Μαρτίου 2020

Η αλλαγή, η διαρκής μάθηση και η ανάπτυξη της καινοτομίας αποτελούν ήδη τον νέο επιχειρηματικό κανόνα

Ο Εσωτερικός Έλεγχος είναι μια ανεξάρτητη, αντικειμενική, διαβεβαιωτική και συμβουλευτική δραστηριότητα, η οποία προσθέτει αξία και βελτιώνει τις εταιρικές δραστηριότητες και λειτουργίες.

Ο Ρόλος του Εσωτερικού Ελεγκτή στο Πλαίσιο της Σύγχρονης Εταιρικής Διακυβέρνησης

Από: EBR | Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2020

Ο Εσωτερικός Έλεγχος αποβλέπει στην πρόληψη αποτροπής σφαλμάτων και έχει κατ’ ουσία χαρακτήρα προληπτικό

«Η απόσταση από τη σύλληψη μέχρι την εφαρμογή της επιχειρηματικής ιδέας, είναι τεράστια.»

Επιχειρηματική ιδέα: Από τη σύλληψη στην υλοποίηση

Από: EBR | Τετάρτη, 4 Μαρτίου 2020

Όλοι οι νέοι επιχειρηματίες θεωρούν ότι η μεγαλύτερη πρόκληση είναι η εύρεση μίας καινοτόμας επιχειρηματικής ιδέας

Σε αρκετούς από τους παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης της Ατζέντας του Ο.Η.Ε. είναι διακριτή η συνάφεια -άμεση ή έμμεση- των ασφαλιστικών δραστηριοτήτων με τη βιωσιμότητα, είτε οι εταιρείες ενεργούν ασφαλιστικά για την ευημερία και την υγεία, τους οικονομικούς πόρους και την προστασία από καταστροφικά γεγονότα (δηλαδή προληπτικά και αποζημιωτικά) είτε ενεργούν ως επενδυτές.

Η στρατηγική των ασφαλιστικών επιχειρήσεων και το παράδειγμα της INTERAMERICAN

Από: EBR | Τρίτη, 3 Μαρτίου 2020

Οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις, εδώ και αρκετά χρόνια, είναι προϊδεασμένες για τη διεύρυνση των απαιτήσεων -όσον αφορά στις δραστηριότητές τους- πέραν των χρηματοοικονομικών παραμέτρων

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

To πολυεπίπεδο μάρκετινγκ είναι ευρέως γνωστό ως “πυραμίδα” και το concept της είναι το εξής: Ένα σχέδιο δικτυακού μάρκετινγκ ξεκινά από μια εταιρία που θέλει να πουλήσει ένα οποιοδήποτε προϊόν.

Δικτυακό μάρκετινγκ ή MLM

Από: EBR | Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2020

Πώς δουλεύει η πυραμίδα πωλήσεων και γιατί είναι δύσκολο να βγεις από αυτήν

Για την Αττική Πίττας οι διαδικασίες που περιλαμβάνουν έννοιες όπως ανταπόκριση στις ανάγκες της αγοράς, συνεπή προσφορά ανώτερου ποιοτικού προϊόντος, αναγνώριση της σημαντικότητας του ανθρώπινου παράγοντα, έμφαση στην καινοτομία, ήταν και παραμένουν αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής κουλτούρας, αλλά και καθημερινός τρόπος λειτουργίας, στο πλαίσιο ενός δομημένου συστήματος λειτουργιών, προγραμματισμού, στοχοθεσίας και αξιολόγησης.

Άνθρωποι και Μάνατζμεντ

Από: EBR | Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2020

Το επιχειρηματικό περιβάλλον αλλάζει

Ένας παράγων που δυσχεραίνει τη σωστή χάραξη και υλοποίηση των προτεραιοτήτων είναι η σύγχυση μεταξύ επείγοντος και σημαντικού. ‘’Επείγον’’ σημαίνει ότι κάτι απαιτεί άμεση προσοχή.

Προτεραιότητα στα βασικά

Από: EBR | Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2020

Κάθε καλός μάνατζερ γνωρίζει τη σημασία του να επικεντρώνει τις δραστηριότητές του στην επίτευξη ορισμένων σημαντικών στόχων και να μην ασχολείται με δευτερεύοντα ή ασήμαντα πράγματα (efficient managers do first things first and second things not at all)

Οι δαπάνες προσωπικού, οι δαπάνες λειτουργίας καθώς και οι συνολικοί φόροι παρουσιάζονται σημαντικά κριτήρια στις μεγάλες και τις μεσαίες πόλεις.

Το Μάνατζμεντ των Πόλεων

Από: EBR | Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2020

Το Ίδρυμα για την Έρευνα των Διοικήσεων και των Δημόσιων Πολιτικών (Fondation pour la Recherche sur les Administrations et les Politiques Publiques –iFRAP) είναι ένα γαλλικό εργαστήριο (think tank) που ιδρύθηκε το 1985 από τον Bernard Zimmern και αντιπροσωπεύει συμφέροντα (lobby) σχετικά με την Εθνική Συνέλευση

Το μάνατζμεντ είναι μια προσπάθεια επιρροής. Οι πολιτικές και οι μηχανισμοί που απορρέουν από τις ενέργειες του μάνατζερ προσανατολίζονται να επηρεάσουν τις συμπεριφορές των ατόμων, των ομάδων ή της επιχείρησης στο σύνολο της.

Οι 100 Λέξεις του Μάνατζμεντ

Από: EBR | Πέμπτη, 6 Φεβρουαρίου 2020

Μέσα σε μια ορχήστρα ή σε μια επιχείρηση ή σε οποιαδήποτε άλλο οργανισμό, τίθεται με ενδιαφέρον το θέμα του μάνατζμεντ

Η έννοια του σλόγκαν είναι σαφώς παρεξηγημένη και υπερτιμημένη. Εσείς και η ομάδα σας αφιερώνετε πολύ χρόνο και κόπο για να συνδυάσετε αυτές τις δυο –τρεις λέξεις που βρίθουν νοημάτων και υποδηλώνουν μεγάλη δύναμη –αλλά μόνο για σάς!

Μην κάνετε marketing κοιτώντας τον καθρέπτη

Από: EBR | Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2020

Τα ηγετικά στελέχη που κάνουν μάρκετινγκ κοιτώντας το είδωλό τους στον καθρέπτη διαπράττουν σοβαρά λάθη

Η χρηματοοικονομική λογιστική μεταφράζει, με μια εξειδικευμένη ορολογία, την οικονομική και νομική πραγματικότητα που βιώνει κάθε επιχείρηση, με στόχο να δημιουργήσει τους ετήσιους λογαριασμούς (ισολογισμός, λογαριασμός αποτελεσμάτων, παράρτημα) ή τις χρηματοοικονομικές καταστάσεις (ετήσιες καταστάσεις ροών).

Λογιστική & Χρηματοοικονομική Διοίκηση

Από: EBR | Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2020

Η χρηματοοικονομική λογιστική επιτρέπει την εκτίμηση της κατάστασης των επιχειρήσεων με βάση τα δεδομένα που δημοσιεύουν. Επιπλέον πρέπει να τα αποκρυπτογραφήσει και να τα εξηγήσει: τί είναι ο ισολογισμός; Τί είναι ο λογαριασμός αποτελεσμάτων χρήσης; Τί είναι ο πίνακας ροών του ταμείου;

Στο νέο τοπίο έτσι, πολύ απλά, οποιοδήποτε πλάνο μιας επιχείρησης πρέπει ν’ απαντάει σε τρία ερωτήματα: Ποια είναι η φύση του παιχνιδιού στο οποίο συμμετέχουμε; Προς τα που πάει; Πώς θα βγάλουμε λεφτά από αυτό;

Ώρα για νέο επιχειρηματικό μοντέλο

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2020

Ενώ μπήκαμε στην τρίτη δεκαετία του 21ου αιώνα, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να απαντούν σε ζωτικά για το μέλλον τους ερωτήματα και να είναι «γυμνασμένες» για μόνιμες και εφευρετικές αλλαγές

«Πριν από πέντε χρόνια αν με ρωτούσατε ποιες είναι οι εταιρείες που είναι επιτυχημένα ελληνικά start ups στο εξωτερικό, μπορούσα να αναφέρω μόνο δύο, σήμερα είναι πάνω από δέκα αυτές οι εταιρείες, που πηγαίνουν πάρα πολύ καλά εκτός Ελλάδος..»

Σε φάση ωρίμανσης το ραγδαία αναπτυσσόμενο οικοσύστημα των ελληνικών startups

Από: EBR | Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2020

Πριν από 10 χρόνια, στην έναρξη ακριβώς της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα, ξεκίνησαν οι πρώτες προσπάθειες για δημιουργία start up στην Ελλάδα

Οι τεχνικές για την σταδιακή ανάπτυξη αισιόδοξης στάσης απέναντι στην ζωή είναι πολλές. Βασικές, ανάμεσά τους, είναι όσες βοηθούν στην διατήρηση μίας ισορροπημένης αντιμετώπισης των προβλημάτων.

Δοκιμάστε την δύναμη της αισιοδοξίας

Από: EBR | Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 2019

Ξέρατε ότι οι αισιόδοξοι έχουν καλύτερη υγεία, κερδίζουν περισσότερα χρήματα, διακρίνονται επαγγελματικά, είναι ευτυχισμένοι στον γάμο τους;

Κατά τον σύμβουλο επιχειρήσεων και γνωστό συγγραφέας Μ. Άμστρογκ, στόχος του μάνατζμεντ της εταιρίας, θα πρέπει να είναι μάλλον η αποτελεσματικότητα παρά η αποδοτικότητα.

Η... αποτελεσματικότητα μετράει!

Από: EBR | Τρίτη, 17 Δεκεμβρίου 2019

Στόχος του μάνατζμεντ της εταιρείας θα πρέπει να είναι μάλλον η αποτελεσματικότητα παρά η αποδοτικότητα. Πώς πρέπει να επιδιωχθεί από μία διοίκηση

 Ειδικά στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης ο νέος ανθρωπότυπος του διαδικτύου αποδεικνύει ότι πλέον ’’γινόμαστε’’ κάτι πολύ περισσότερο από τα δεδομένα μας.

Ψυχανάλυση και Marketing : Το ψηφιακό ασυνείδητο στην εποχή των social media

Από: EBR | Τετάρτη, 27 Νοεμβρίου 2019

Σε όλους είναι πλέον γνωστό ότι η συσχέτιση απόλαυσης-επιθυμίας είναι η μείζονα συνάρτηση της εποχής

Σήμερα, η αγορά είναι ανοιχτή σε έντονο ανταγωνισμό. Κατά συνέπεια, όλα αλλάζουν: ο τρόπος οργάνωσης, οι εργαζόμενοι, το κλίμα.

Πώς θα πετύχει η επιχείρησή σας

Από: EBR | Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2019

Κλειδί ο συνδυασμός επίτευξης των εταιρικών στόχων και των προσωπικών στόχων ευημερίας που έχουν οι εργαζόμενοι. Πώς μπορεί να βρεθεί η «χρυσή τομή». Χρήσιμα tips που δίνουν τροφή για... σκέψεις

«Ήρθε η στιγμή να καταρρίψουμε την αντίληψη ότι η κριτική σκέψη είναι είτε ένα έμφυτο δώρο που δεν μπορεί να αναπτυχθεί, είτε μια δεξιότητα που μαθαίνεται μόνο μέσω της εμπειρίας», λέει ο Matt Plummer

Τo πιο περιζήτητo soft skill για τις εταιρείες

Από: EBR | Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019

Τα τρία τέταρτα των αμερικανικών εταιρειών υποστηρίζουν ότι δυσκολεύονται να προσλάβουν τους κατάλληλους ανθρώπους, έχοντας την κριτική σκέψη στις κορυφαίες απαιτήσεις τους

Σελίδες: Επόμενη

Γνώμη

"Η Εθνοσωτήριος" της 21ης Απριλίου 1967

Από: EBR

Τα ξημερώματα της 21ης Απριλίου 1967, δυο συνταγματάρχες και ένας ταξίαρχος έκαναν πραξικόπημα και ανέτρεψαν την υπηρεσιακή κυβέρνηση του Π. Κανελλόπουλου

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 01/2020 2020

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

01/2020 2020

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Corona bonds: θα μπορούσαν να σώσουν την Ευρώπη;

Corona bonds: θα μπορούσαν να σώσουν την Ευρώπη;

Χρόνια πριν γίνει πρόεδρος της Κομισιόν, ο Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ είχε συνοψίσει το πολιτικό πρόβλημα της Ευρώπης: «Ξέρουμε ακριβώς τι πρέπει να κάνουμε. Δεν ξέρουμε όμως πώς θα μπορέσουμε να επανεκλεγούμε αφού το κάνουμε»

Οικονομία

Πώς ο κορωνοϊός ανατρέπει κυρίαρχες θεωρίες

Πώς ο κορωνοϊός ανατρέπει κυρίαρχες θεωρίες

Το διεθνές οικονομικό σύστημα, όπως και οι δομές υγείας αντιμετωπίζουν το πρόβλημα της «εξομάλυνσης της επιδημιολογικής και υφεσιακής καμπύλης». Οι ανατροπές στην οικονομική σκέψη, ο ρόλος του κράτους και το σχήμα της ανάκαμψης

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2020. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron