Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Στην καθημερινότητα των ηγετών αυτών κυριαρχεί η σκέψη «είμαι τυχερός και μόνο που έχω αυτήν τη δουλειά» και φοβούνται να κάνουν οτιδήποτε θα μπορούσε να τους βάλει σε κίνδυνο απώλειάς της.

Ποια είναι και τι κάνει η... Generation Zzz

Πρόκειται για ένα νέο όρο που προστέθηκε στην ορολογία του επιχειρηματικού κόσμου μετά την παγκόσμια οικονομική κρίση

Οι άνθρωποι αποτελούν την καρδιά κάθε επιτυχημένης επιχείρησης και ανεξαρτήτως των εξαιρετικά σημαντικών και χρήσιμων τεχνολογικών εξελίξεων, η ποιότητα της αλληλεπίδρασης του προσωπικού υποστήριξης με τους πελάτες, μπορεί να καθορίσει τη συνολική εικόνα των πελατών, επηρεάζοντας άμεσα την εμπειρία και την αφοσίωσή τους.

Πώς θα εξασφαλίσετε ικανοποιημένο προσωπικό και ευχαριστημένους πελάτες

Από: EBR | Παρασκευή, 26 Ιουλίου 2024

Με φόντο τη σύγχρονη επιχειρηματική πραγματικότητα, η διασφάλιση θετικών πελατειακών εμπειριών έχει αναδειχθεί ως καθοριστικός παράγοντας διαφοροποίησης για τις εταιρείες

Αυτή είναι μια ιστορική πραγματικότητα στο πεδίο του μάρκετινγκ, προσφέρει δε πολύτιμες υπηρεσίες στις επιχειρήσεις που συνειδητά την εφαρμόζουν και την αξιοποιούν.

Branding: Τι μπορούμε να μάθουμε από τους πιθήκους

Από: Athanase Papandropoulos | Δευτέρα, 1 Ιουλίου 2024

Όπως αυτό συμβαίνει με τους πιθήκους, κάποιοι θα πρέπει να καταλάβουν τη σημασία και αξία της επωνυμίας ενός προϊόντος

Στη συνέχεια αυτής της ερώτησης και του νέου πλαισίου αναφοράς του μάνατζμεντ, οι χρηματοοικονομικές επιδόσεις και ο έλεγχος ποιότητας, δεν αποτελούν πλέον εγγύηση βιωσιμότητας για τις επιχειρήσεις.

To Μάνατζμεντ του Αύριο: η Εποχή του e-Manager

Από: EBR | Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2024

Σε ένα προηγούμενο άρθρο μας αναφερθήκαμε στο μάνατζερ του αύριο που βρίσκεται σε ένα πλήρη μεταμορφωμένο κόσμο και αναρωτηθήκαμε για τη χρησιμότητα των μάνατζερ

Τα άυλα περιουσιακά στοιχεία είναι από τη φύση τους, μη απτά - υπολογίζονται ποσοτικά αλλά και ελέγχονται με δυσκολία - και η αξία τους ποικίλλει ανάλογα με τις αντιλήψεις και τις στάσεις ατόμων και ομάδων, συμπεριλαμβανομένου του προσωπικού, των πελατών, προμηθευτών, δημοσιογράφων, μετόχων και άλλων ενδιαφερομένων.

Φήμη και ταλέντα το νέο κεφάλαια των επιχειρήσεων

Από: Athanase Papandropoulos | Δευτέρα, 10 Ιουνίου 2024

Στο βαθμό που η φήμη μιας επιχείρησης αποτελεί σημαντικό αϋλο κεφάλαιό της, το θέμα των ταλάντων που διαθέτει παίζει καθοριστικό ρόλο

Η ομάδα δεν είναι απλά ένα σύνολο ατόμων, αλλά μια οργάνωση με τη δική της δυναμική και τα δικά της χαρακτηριστικά και συμβάσεις. Αν δεν το συνειδητοποιήσεις, θα δημιουργήσεις προβλήματα. Αν, αντίθετα, το καταλάβεις, θα δουλέψεις με την ομάδα σου πολύ καλά.

Οι εννέα ρόλοι που οδηγούν σε επιτυχία μια επιχειρηματική ομάδα

Από: Athanase Papandropoulos | Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2024

«Το να πάρεις καλούς παίκτες είναι εύκολο. Το να τους κάνεις να παίξουν σαν ομάδα είναι το δύσκολο»-Κέισυ Στένγκελ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Ένας παράγων που δυσχεραίνει την σωστή χάραξη και υλοποίηση των προτεραιοτήτων είναι η σύγχυση μεταξύ επείγοντος και σημαντικού.

Προτεραιότητα στα βασικά: Ανταγωνιστικότητα οικονομίας, απονομή δικαιοσύνης

Από: EBR | Πέμπτη, 16 Μαΐου 2024

Κάθε καλός μάνατζερ γνωρίζει την σημασία του να επικεντρώνει τις δραστηριότητές του στην επίτευξη ορισμένων σημαντικών στόχων και να μην ασχολείται με δευτερεύοντα ή ασήμαντα πράγματα

Σε ένα ομαδικό περιβάλλον, ηγέτης δεν είναι κάτι από τα παραπάνω. Εν προκειμένω δεν είναι εκείνος που χρησιμοποιεί τις ικανότητές του για να επιτύχει, αλλά εκείνος που χρησιμοποιεί τις ικανότητές του, για να στηρίξει τους ανθρώπους του να επιτύχουν. Και αυτή είναι η επιτυχία του.

Η λέξη που ποτέ δεν λέει ο ηγέτης

Από: EBR | Τετάρτη, 17 Απριλίου 2024

Όταν γεννιέται ένα μωρό, ο κόσμος του είναι απλός: εκείνο και η μητέρα του

Ιδιαίτερη έμφαση δίνει ο Ράϊχελντ και στην πιστότητα των μετόχων, οι οποίοι αποτελούν και αυτοί με την σειρά τους πολύτιμο αφανές κεφάλαιο για την επιχείρηση. Κατά συνέπεια, η συμπεριφορά του μάνατζμεντ απέναντί τους πρέπει να είναι έντιμη, διαφανής, ξεκάθαρη και βέβαια πειστική ως προς τους στόχους που ακολουθούνται.

Oι τρεις λόγοι που οδηγούν μια εταιρεία σε κρίση

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 3 Απριλίου 2024

Υπάρχουν ιδέες, βιβλία και θεωρήσεις που δύσκολα αποκτούν ρυτίδες

Η παγκόσμια έκθεση «Προοπτικές του Κόσμου της Απασχόλησης για τις Γυναίκες το 2024» διαπιστώνει ότι λιγότεροι από τους μισούς εργοδότες (41%) αναφέρουν ότι «επιτυγχάνουν πλήρη ισότητα των φύλων» ενώ αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι για την Ελλάδα το αντίστοιχο ποσοστό είναι κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερο (45%).

Μanpower: Ποιοι κλάδοι στην Ελλάδα έχουν επιτύχει πλήρη ισότητα των φύλων στην εργασία

Από: EBR | Τετάρτη, 3 Απριλίου 2024

Παρά τις σημαντικές διαφορές που εξακολουθούν να υπάρχουν μεταξύ των φύλων, νέα έκθεση του ομίλου Manpower Group σχετικά με την κατάσταση των γυναικών εργαζόμενων διαπιστώνει ότι περισσότεροι εργοδότες λαμβάνουν ενεργά μέτρα

Υπάρχει διοικητική διαδικασία, διαδικασία πρόσληψης, νομική διαδικασία, ιατρική διαδικασία, διαδικασία διαλογής κίτρινων και πράσινων απορριμμάτων, διαδικασία ασφάλειας που φτάνει στο σημείο να επιβάλει ένα συγκεκριμένο μέγεθος υγρού που θα μεταφερθεί στην καμπίνα του αεροπλάνου.

Οι έννοιες του Νοήματος και της Διαδικασίας στο σύγχρονο Μάνατζμεντ

Από: EBR | Δευτέρα, 1 Απριλίου 2024

Οι έννοιες του νοήματος και της διαδικασίας είναι πολύ σημαντικές στο μάνατζμεντ

Πιο συγκεκριμένα, ο πολύτροπος ηγέτης συντίθεται από τρεις θεμελιώδεις διαστάσεις: αμφιδέξιος (ambidextrous), πολυτεχνίτης (versatile, multi tasks) και πολυμήχανος (resourceful).

Πολύτροπος Ηγέτης: Το κλειδί της επιτυχίας

Από: EBR | Πέμπτη, 29 Φεβρουαρίου 2024

Η διαρκής επιτυχία των επιχειρήσεων, των οργανισμών αλλά και των κοινωνιών, εξαρτάται σχεδόν αποκλειστικά από την αποτελεσματική ηγεσία και το αποτελεσματικό μάνατζμεντ

Η τεχνολογία που καθιστά αυτού του είδους τις εμπειρίες εφικτές και για την οποία ακούμε όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια δεν είναι παρά η ενοποίηση του εικονικού (virtual) περιεχομένου με το φυσικό περιβάλλον με τρόπο τέτοιο που επιτρέπει στο χρήστη να εμπλέκεται φυσικά με την μικτή αυτή πραγματικότητα.

H «immersive experience» νέο Ελντοράντο για τις επιχειρήσεις

Από: EBR | Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024

Ο κόσμος μας μετασχηματίζεται. Δεν αποκλείεται όμως μέσα από τον μετασχηματισμό αυτόν, να αλλάζει και ο τρόπος με τον οποίον οι άνθρωποι αντιλαμβανόμαστε την πραγματικότητα

Πρόκειται αρχικά για την ακτινογραφία της παρούσας κατάστασης (status x-ray) και στόχος είναι να κατανοήσουμε τον βαθμό ωριμότητας του project αλλά και το «στρατηγικό βάθος» των κινδύνων που περιλαμβάνει ένα επιχειρησιακό πλάνο μιας start up.

Χαρτογραφώντας το μονοπάτι του χρήματος

Από: EBR | Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024

Ένα απαραίτητο στάδιο παρέμβασης πριν την άντληση κεφαλαίων σε μια start up είναι η διαδικασία του προ-ελέγχου των παραδοχών

Σήμερα, σε μια εποχή που η αλλαγή αποτελεί την παγκόσμια σταθερά, η υιοθέτηση καινοτομίας δεν είναι «nice to have», δεν είναι καν επιλογή, είναι επιτακτική ανάγκη. Για να επιτευχθεί διαφοροποίηση και έτσι να εξασφαλιστεί το νέο και η πορεία του.

«Καινοτομούμε και ευημερούμε»

Από: EBR | Παρασκευή, 9 Φεβρουαρίου 2024

Οι επιτυχημένες επιχειρήσεις είναι σαν τους επιτυχημένους ανθρώπους: έχουν μεγάλη αυτοπεποίθηση

Παρά το γεγονός ότι, τόσο οι εργαζόμενοι, όσο και οι εργοδότες, κατατάσσουν τη “μάθηση και τις δεξιότητες” ως τον κορυφαίο παράγοντα για τη διασφάλιση της ανάπτυξης και ικανοποίησης των εργαζόμενων σε νέα μοντέλα εργασίας, μόνο 18% των εργοδοτών σχεδιάζει να παρέχει εκπαίδευση σε δεξιότητες, που σχετίζονται με το GenAI.

Μόνο 18% των εργοδοτών παρέχει εκπαίδευση σε δεξιότητες σχετικές με το GenAI

Από: EBR | Τετάρτη, 13 Δεκεμβρίου 2023

Μπορεί οι προοπτικές της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης να διαταράσσουν ήδη τον εργασιακό χώρο, ωστόσο, ελάχιστοι προς το παρόν τουλάχιστον εργοδότες παρέχουν εκπαίδευση στο προσωπικό τους σε θέματα Generative AI

Η εξέλιξη του Employer Branding σε μια στοχευμένη στρατηγική είναι η απάντηση σε αυτήν τη νέα πραγματικότητα.

Τι είναι το employer branding

Από: EBR | Τετάρτη, 13 Δεκεμβρίου 2023

Το Employer Branding, αν και συχνά θεωρείται σύγχρονη τάση, στην πραγματικότητα αποτελεί πρακτική που υφίσταται από τις αρχές του εμπορίου

Έτσι, για τις ενσωματωμένες στη διεθνή αγορά εταιρείες, οι ηγεσίες τους, έπρεπε να διαχειριστούν αρκετά διλήμματα γεωπολιτικής και γεωγραφικής υφής. Ήταν ανάγκη όμως να αλλάξει και η επιτελική τους νοοτροπία και να στραφεί από την καινοτομία στον μετασχηματισμό.

Επιχειρείν: Από την καινοτομία στον μετασχηματισμό

Από: EBR | Τετάρτη, 6 Δεκεμβρίου 2023

Όπως η πανδημία έσπρωξε την Ελλάδα να εισέλθει στην ψηφιακή εποχή, το ίδιο περίπου συμβαίνει σε διεθνές επίπεδο και με τον κόσμο του επιχειρεί

Μια εταιρεία που δέχεται τα λάθη της κάνει πολύ λιγότερα, γιατί ο συνεργάτης αισθάνεται ασφάλεια στο να ανοίξει τα φτερά του, αλλά επίσης θα είναι και πολύ πιο πρόθυμος να ομολογήσει το λάθος του και να προλάβει η διοίκηση τα επακόλουθα μιας συγκάλυψης αυτού του λάθους.

Η νέα εποχή του μάνατζμεντ

Από: EBR | Δευτέρα, 4 Δεκεμβρίου 2023

Τι σημαίνουν οι ριζικές αλλαγές που παρατηρούνται στη διοίκηση των επιχειρήσεων, στην εργασία και στις καταναλωτικές συμπεριφορές

Το να έχει κανείς μια καταπληκτική ιδέα ή το να είναι χαρισματικός οραματιστής ηγέτης ισοδυναμεί με την «ανακοίνωση της ώρας»· η οικοδόμηση μιας εταιρείας που μπορεί να ευημερήσει πέρα από την παρουσία οποιουδήποτε ηγέτη, περνώντας από πολλαπλούς κύκλους ζωής προϊόντων, ισοδυναμεί με την «κατασκευή ρολογιών».

Πώς δημιουργούνται εταιρείες με όραμα

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 21 Νοεμβρίου 2023

Πώς καταρρέει ο μύθος της «καταπληκτικής ιδέας» και αυτός του «μεγάλου χαρισματικού ηγέτη». Το μυστικό για να δημιουργηθεί μια επιχείρηση η οποία θα αντέξει στον χρόνο

Σελίδες: Επόμενη

Γνώμη

Γιατί τα δεδομένα είναι κάτι παραπάνω από το «νέο πετρέλαιο»

Από: EBR

Υποστηρίχθηκε από το 2017 ότι τα «δεδομένα» είναι ο «μαύρος χρυσός» του 21ου αιώνα

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Πρόεδρος στην Επιτροπή Μεταφορών, Ναυτιλίας και Τουρισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου η Ελίζα Βόζεμπεργκ

Πρόεδρος στην Επιτροπή Μεταφορών, Ναυτιλίας και Τουρισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου η Ελίζα Βόζεμπεργκ

Σε πανηγυρικό κλίμα εξελέγη σήμερα Πρόεδρος στην Επιτροπή Μεταφορών, Ναυτιλίας και Τουρισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου

Οικονομία

Ανατρέποντας την Επιχειρηματική Σκηνή με τη δύναμη του Cloud Computing

Ανατρέποντας την Επιχειρηματική Σκηνή με τη δύναμη του Cloud Computing

Μετά την πανδημία - οπότε και καθιερώθηκαν οι τηλεδιασκέψεις μεταξύ στελεχών και επιχειρήσεων - φαίνεται ότι άρχισε να αλλάζει ραγδαία το παραγωγικό μοντέλο

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2024. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron