Edition: International | Greek

Αρχική » Μάνατζμεντ

  • Παλαιότερα, οι μεγάλες επιχειρήσεις υπερτερούσαν των μικρών εξαιτίας της εμπειρίας τους, της εντυπωσιακής λίστας πελατών και της φαινομενικής σταθερότητας τους. Εμπιστευόμασταν τις μεγάλες επιχειρήσεις λόγω του μεγέθους τους, αλλά η οικονομική κρίση έχει πλέον αλλάξει την κατάσταση. Σήμερα οι μικρές επιχειρήσεις κερδίζουν την εμπιστοσύνη των πελατών. Ανεξάρτητα από το μέγεθος της εταιρίας σου, ανάκτησε την εμπιστοσύνη του πελάτη κάνοντας αυτό που κάνουν καλά οι μικρές επιχειρήσεις.

    TIPS

    Οι νέες προκλήσεις απαιτούν νέους τρόπους υλοποίησης πραγμάτων. Αυτό σημαίνει όχι μόνο μια νέα προσέγγιση, αλλά μια άρνηση να σε δεσμεύουν οι κανόνες που ίσχυαν στο παρελθόν

    Περισσότερα

Πρέπει να έχω όσο το δυνατόν περισσότερες συνδέσεις στο Linkedin; Προτείνω να συνδέεστε μόνον με ανθρώπους που γνωρίζετε, καθώς η ποιότητα των συνδέσεών σας έχει μεγαλύτερη σημασία από την ποσότητα. Η δύναμη του Linkedin βρίσκεται στην αύξηση και στην απόκτηση πρόσβασης στις επαφές δεύτερου βαθμού, τις επαφές του πρώτου βαθμού επαφών σας. Γνωρίζω πολλούς πτυχιούχους ΜΒΑ που έχουν αυξήσει με επιτυχία τις επαφές δεύτερου βαθμού για να προχωρήσουν στην αναζήτηση εργασίας. Σάς συμβουλεύω να καθαρίσετε την λίστα των επαφών σας και να διαγράψετε ανθρώπους που δεν γνωρίζετε ή εμπιστεύεστε.

Πως το linkedin κτίζει καριέρες

Το δημοφιλέστερο επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της στρατηγικής προσλήψεων για όλα τα είδη εταιρειών, από τις start-up έως τις πολυεθνικές

Οι μάνατζερς έχουν την ευθύνη να προβλέπουν καλύτερα αυτή την αλλαγή για τις ομάδες μέσα στην επιχείρηση. Ευαισθητοποιούν στα θέματα της ΤΝ τα στελέχη της επιχείρησης, ξανασκέφτονται την εργασία και κατανέμουν καλύτερα τα πόστα ευθύνης στους συνεργάτες, αναπτύσσουν δεξιότητες, φροντίζουν στο σεβασμό της δεοντολογίας και εξασφαλίζουν πολύ καλές συνθήκες εργασίας.

Τεχνητή Νοημοσύνη: Εξελίξεις στο Μάνατζμεντ, Μάρκετινγκ και Χρηματοοικονομική

Σε πολλά επαγγελματικά περιοδικά οι συγγραφείς αναρωτιούνται αν τελικά “οι μηχανές” θα κερδίσουν το ανθρώπινο μυαλό

Το μάνατζμεντ της αλλαγής δεν μοιάζει με την λειτουργία μιας μηχανής ή με την θεραπεία του ανθρώπινου σώματος από μία ασθένεια κάθε φορά. Και οι δύο αυτές δραστηριότητες συνεπάγονται την απασχόληση με ένα σταθερό σύνολο σχέσεων. Ο πιο εύστοχος παραλληλισμός για το μάνατζμεντ της αλλαγής είναι η ισορροπία ενός οχήματος. Σήμερα, οι περισσότεροι οργανισμοί διαπιστώνουν ότι αναλαμβάνουν να φέρουν εις πέρας αρκετά προγράμματα στο πλαίσιο της προσπάθειάς τους για αλλαγή.

Το μάνατζμεντ της αλλαγής

Δυστυχώς, είναι γεγονός ότι στις περισσότερες εταιρείες υπάρχουν πολλά πρόσωπα που «επιζούν των αλλαγών», άτομα που έμαθαν να επιβιώνουν μέσα από τα προγράμματα των αλλαγών χωρίς στην πραγματικότητα να αλλάζουν

Χωρίς αμφισβήτηση, βρισκόμαστε πλήρως ενταγμένοι σε μια περίοδο βαθιών μετασχηματισμών, τόσο της αγοράς όσο και των καταναλωτικών συμπεριφορών. Συμπεριφορές από τις οποίες προκύπτει, μετά από έρευνες, ότι οι καταναλωτές όλο και λιγότερο επηρεάζονται από τα παραδοσιακά επικοινωνιακά «τεχνάσματα» όντας ταυτόχρονα καχύποπτοι, ανασφαλείς και διστακτικοί στις λήψεις αποφάσεων. Την ίδια στιγμή, το διαδίκτυο γίνεται όλο και ευρύτερο, πολυπλοκότερο και δυσπρόσιτο για αυτούς που θέλουν να ακουστεί η φωνή τους.

Τι είναι και πως λειτουργεί «το marketing της επιρροής»

Στο μέτρο που «φουσκώνει» ο παγκόσμιος ωκεανός των πληροφοριών, όπου κυριαρχεί και η ανωνυμία, για τις μάρκες και την πορεία τους, το marketing της επιρροής ίσως είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία τους

Ο  ρόλος του νευρομάνατζερ είναι να βοηθήσει τους συνεργάτες του να επιλέξουν τις χρήσιμες πληροφορίες, να αποφύγουν τα πολλά και άχρηστα «emails», να απλοποιήσει τους «πίνακες απόφασης» (dashboards) και να τους δώσει την πιθανότητα να ενεργήσουν.  Όταν ο εγκέφαλος δέχεται πλήθος πληροφοριών και δεν μπορεί να ενεργήσει, άμεσα αυτό δημιουργεί στρες και δυσφορία. Οι νευροεπιστήμες δείχνουν ότι οι νέες δεξιότητες αποκτώνται όσο περισσότερο ευχαρίστηση υπάρχει στη ζωή των ανθρώπων. Ο ρόλος του νευρομάνατζερ είναι να δημιουργήσει επιθυμία στους συνεργάτες του ώστε να εμπλακούν όσο το δυνατόν περισσότερο με τους στόχους της επιχείρησης

Νευροεπιστήμες και Μάνατζμεντ

Ένας σημαντικός κλάδος της επιστήμης που όλο και περισσότερο παίζει ρόλο στη ζωή και πορεία των επιχειρήσεων

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ EURACTIV.GR

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση στην ψηφιακή εποχή

Από: EBR | Δευτέρα, 5 Νοεμβρίου 2018

Η τέχνη της καθαρής σκέψης

Από: EBR | Τετάρτη, 10 Οκτωβρίου 2018

Ομαδικότητα: Ένα μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που αφήνουμε αναξιοποίητο

Από: EBR | Δευτέρα, 8 Οκτωβρίου 2018

Το τεχνολογικό χάσμα χειρότερο από την κρίση

Από: EBR | Τρίτη, 2 Οκτωβρίου 2018

Για μια Αθήνα της ανάπτυξης

Από: EBR | Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου 2018

Για μια νέα βιομηχανική ανάπτυξη

Από: EBR | Δευτέρα, 10 Σεπτεμβρίου 2018

Η εξαγωγική πρόκληση

Από: EBR | Δευτέρα, 20 Αυγούστου 2018

Φυσικές καταστροφές και μάθημα Hγεσίας

Από: EBR | Τρίτη, 14 Αυγούστου 2018

Interamerican: Εταιρεία του αύριο

Από: Athanase Papandropoulos | Παρασκευή, 13 Απριλίου 2018

Για μιαν επιχείρηση... Πέμπτου Τύπου

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 28 Μαρτίου 2018

Ποιες οι αλλαγές στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις

Από: EBR | Τρίτη, 13 Μαρτίου 2018

5 διαφορές του ηγέτη από τον μάνατζερ

Από: EBR | Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2018

Το νέο επιχειρηματικό σύμπαν

Από: EBR | Τρίτη, 23 Ιανουαρίου 2018

Η αρνητική προβολή για τις επιχειρήσεις και το κόστος της

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 27 Δεκεμβρίου 2017

Η ποινικοποίηση του επιχειρείν

Από: EBR | Δευτέρα, 4 Δεκεμβρίου 2017

Μην σνομπάρετε το κινέζικο μάνατζμεντ

Από: EBR | Τρίτη, 19 Σεπτεμβρίου 2017

Πότε η δύναμη του ανθρώπινου δυναμικού σώζει τις επιχειρήσεις

Από: EBR | Δευτέρα, 28 Αυγούστου 2017

Προκλήσεις για ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων

Από: EBR | Δευτέρα, 28 Αυγούστου 2017

Αμφιδεξιότητα: Το κλειδί για αποτελεσματική ηγεσία

Από: EBR | Δευτέρα, 21 Αυγούστου 2017

Πότε είναι επιτυχημένες οι εξαγορές

Από: EBR | Δευτέρα, 21 Αυγούστου 2017

Τα συναισθήματα είναι διαπραγματευτικό ατού

Από: EBR | Δευτέρα, 21 Αυγούστου 2017

Απαιτείται νέο μάνατζμεντ για τις συντάξεις

Από: EBR | Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2017

Επιχειρείν: Όλα βρίσκονται στο μυαλό

Από: EBR | Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2017

Το διαλογικό μάρκετινγκ και ποιος ο ρόλος του

Από: EBR | Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2017

Σελίδες: Επόμενη

Ευρώπη

Ενεργειακή Ένωση: η Επιτροπή καλεί τα κράτη μέλη να γίνουν πιο φιλόδοξα στα σχέδια για την εφαρμογή της συμφωνίας του Παρισιού

Η Επιτροπή δημοσίευσε σήμερα την αξιολόγηση των προσχεδίων των κρατών μελών για την υλοποίηση των στόχων της Ενεργειακής Ένωσης της ΕΕ, και ιδίως των συμφωνημένων επιδιώξεων της ΕΕ για την ενέργεια και το κλίμα για το 2030

Οικονομία

Μια Ανορθόδοξη Οικονομία

"Δεν με ενδιαφέρει φίλε πόσο αυξάνεται το ΑΕΠ", μου είπε πρόσφατα ένας συμπολίτης μας εξηγώντας ότι αυτός πολύ απλά δεν βλέπει να αυξάνεται το εισόδημα του ούτε καν οριακά

Γνώμη

Ποιες οι επιπτώσεις και συνέπειες ενός πολέμου ΗΠΑ-ΙΡΑΝ

Από: Athanase Papandropoulos

Πέρα από τα τρισεκατομμύρια δολάρια που θα κόστιζε, θα μετέτρεπε την Ανατ. Μεσόγειο και τη Μέση Ανατολή σε μόνιμη πυριτιδαποθήκη και θα ενίσχυε επικίνδυνες μεταναστευτικές ροές

EURACTIV.com - Feeds

Περιοδικό

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 1/2019 2019

Τρέχον Τεύχος

1/2019 2019

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

All contents © Copyright Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2019. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron :)