Edition: International | Greek

Αρχική » Μάνατζμεντ

Το μάνατζμεντ της αλλαγής δεν μοιάζει με την λειτουργία μιας μηχανής ή με την θεραπεία του ανθρώπινου σώματος από μία ασθένεια κάθε φορά. Και οι δύο αυτές δραστηριότητες συνεπάγονται την απασχόληση με ένα σταθερό σύνολο σχέσεων. Ο πιο εύστοχος παραλληλισμός για το μάνατζμεντ της αλλαγής είναι η ισορροπία ενός οχήματος. Σήμερα, οι περισσότεροι οργανισμοί διαπιστώνουν ότι αναλαμβάνουν να φέρουν εις πέρας αρκετά προγράμματα στο πλαίσιο της προσπάθειάς τους για αλλαγή.

Το μάνατζμεντ της αλλαγής

Δυστυχώς, είναι γεγονός ότι στις περισσότερες εταιρείες υπάρχουν πολλά πρόσωπα που «επιζούν των αλλαγών», άτομα που έμαθαν να επιβιώνουν μέσα από τα προγράμματα των αλλαγών χωρίς στην πραγματικότητα να αλλάζουν

Χωρίς αμφισβήτηση, βρισκόμαστε πλήρως ενταγμένοι σε μια περίοδο βαθιών μετασχηματισμών, τόσο της αγοράς όσο και των καταναλωτικών συμπεριφορών. Συμπεριφορές από τις οποίες προκύπτει, μετά από έρευνες, ότι οι καταναλωτές όλο και λιγότερο επηρεάζονται από τα παραδοσιακά επικοινωνιακά «τεχνάσματα» όντας ταυτόχρονα καχύποπτοι, ανασφαλείς και διστακτικοί στις λήψεις αποφάσεων. Την ίδια στιγμή, το διαδίκτυο γίνεται όλο και ευρύτερο, πολυπλοκότερο και δυσπρόσιτο για αυτούς που θέλουν να ακουστεί η φωνή τους.

Τι είναι και πως λειτουργεί «το marketing της επιρροής»

Στο μέτρο που «φουσκώνει» ο παγκόσμιος ωκεανός των πληροφοριών, όπου κυριαρχεί και η ανωνυμία, για τις μάρκες και την πορεία τους, το marketing της επιρροής ίσως είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία τους

Ο  ρόλος του νευρομάνατζερ είναι να βοηθήσει τους συνεργάτες του να επιλέξουν τις χρήσιμες πληροφορίες, να αποφύγουν τα πολλά και άχρηστα «emails», να απλοποιήσει τους «πίνακες απόφασης» (dashboards) και να τους δώσει την πιθανότητα να ενεργήσουν.  Όταν ο εγκέφαλος δέχεται πλήθος πληροφοριών και δεν μπορεί να ενεργήσει, άμεσα αυτό δημιουργεί στρες και δυσφορία. Οι νευροεπιστήμες δείχνουν ότι οι νέες δεξιότητες αποκτώνται όσο περισσότερο ευχαρίστηση υπάρχει στη ζωή των ανθρώπων. Ο ρόλος του νευρομάνατζερ είναι να δημιουργήσει επιθυμία στους συνεργάτες του ώστε να εμπλακούν όσο το δυνατόν περισσότερο με τους στόχους της επιχείρησης

Νευροεπιστήμες και Μάνατζμεντ

Ένας σημαντικός κλάδος της επιστήμης που όλο και περισσότερο παίζει ρόλο στη ζωή και πορεία των επιχειρήσεων

Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση στην ψηφιακή εποχή

Γιατί πολλές μεγάλες εταιρείες αναπτύσσουν τώρα Analytics 2.0, ώστε να αποκαλύψουν με ακρίβεια πώς τα σημεία επιρροής της διαφήμισης αλληλεπιδρούν δυναμικά

Η τέχνη της καθαρής σκέψης

Ο εγκέφαλός μας κάθε άλλο παρά αλάνθαστος είναι. Γι αυτό και οδηγεί συχνά, χωρίς καν να το συνειδητοποιούμε, σε λανθασμένες αποφάσεις και κακές εκτιμήσεις, οι οποίες όμως μπορούν να αποφεύγονται αν έχουμε την δυνατότητα τόνωσης της καθαρής σκέψης

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ EURACTIV.GR

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Ομαδικότητα: Ένα μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που αφήνουμε αναξιοποίητο

Από: EBR | Δευτέρα, 8 Οκτωβρίου 2018

Το τεχνολογικό χάσμα χειρότερο από την κρίση

Από: EBR | Τρίτη, 2 Οκτωβρίου 2018

Για μια Αθήνα της ανάπτυξης

Από: EBR | Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου 2018

Για μια νέα βιομηχανική ανάπτυξη

Από: EBR | Δευτέρα, 10 Σεπτεμβρίου 2018

Η εξαγωγική πρόκληση

Από: EBR | Δευτέρα, 20 Αυγούστου 2018

Φυσικές καταστροφές και μάθημα Hγεσίας

Από: EBR | Τρίτη, 14 Αυγούστου 2018

Interamerican: Εταιρεία του αύριο

Από: Athanase Papandropoulos | Παρασκευή, 13 Απριλίου 2018

Για μιαν επιχείρηση... Πέμπτου Τύπου

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 28 Μαρτίου 2018

Ποιες οι αλλαγές στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις

Από: EBR | Τρίτη, 13 Μαρτίου 2018

5 διαφορές του ηγέτη από τον μάνατζερ

Από: EBR | Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2018

Το νέο επιχειρηματικό σύμπαν

Από: EBR | Τρίτη, 23 Ιανουαρίου 2018

Η αρνητική προβολή για τις επιχειρήσεις και το κόστος της

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 27 Δεκεμβρίου 2017

Η ποινικοποίηση του επιχειρείν

Από: EBR | Δευτέρα, 4 Δεκεμβρίου 2017

Μην σνομπάρετε το κινέζικο μάνατζμεντ

Από: EBR | Τρίτη, 19 Σεπτεμβρίου 2017

Πότε η δύναμη του ανθρώπινου δυναμικού σώζει τις επιχειρήσεις

Από: EBR | Δευτέρα, 28 Αυγούστου 2017

Προκλήσεις για ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων

Από: EBR | Δευτέρα, 28 Αυγούστου 2017

Αμφιδεξιότητα: Το κλειδί για αποτελεσματική ηγεσία

Από: EBR | Δευτέρα, 21 Αυγούστου 2017

Πότε είναι επιτυχημένες οι εξαγορές

Από: EBR | Δευτέρα, 21 Αυγούστου 2017

Τα συναισθήματα είναι διαπραγματευτικό ατού

Από: EBR | Δευτέρα, 21 Αυγούστου 2017

Απαιτείται νέο μάνατζμεντ για τις συντάξεις

Από: EBR | Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2017

Επιχειρείν: Όλα βρίσκονται στο μυαλό

Από: EBR | Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2017

Το διαλογικό μάρκετινγκ και ποιος ο ρόλος του

Από: EBR | Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2017

O manager και ο χειρισμός της πληροφορίας

Από: EBR | Πέμπτη, 25 Μαΐου 2017

Γιατί διασύρονται οι επιχειρήσεις

Από: Athanase Papandropoulos | Παρασκευή, 19 Μαΐου 2017

Σελίδες: Επόμενη

Ευρώπη

Η Επιτροπή ξεκινά διάλογο για μια αποτελεσματικότερη διαδικασία λήψης αποφάσεων στον τομέα της κοινωνικής πολιτικής της ΕΕ

Χθες, η Επιτροπή ξεκίνησε μια συζήτηση με θέμα το πώς μπορεί να καταστεί αποτελεσματικότερη η διαδικασία λήψης αποφάσεων σε επίπεδο ΕΕ στον κοινωνικό τομέα

Οικονομία

Μια Ανορθόδοξη Οικονομία

"Δεν με ενδιαφέρει φίλε πόσο αυξάνεται το ΑΕΠ", μου είπε πρόσφατα ένας συμπολίτης μας εξηγώντας ότι αυτός πολύ απλά δεν βλέπει να αυξάνεται το εισόδημα του ούτε καν οριακά

Γνώμη

Πως η χούντα οικειοποιήθηκε το βασιλικό διάταγμα της 20ης Απρίλιου 1967;

Από: Athanase Papandropoulos

Ο έγκριτος νομικός Γιώργος Κ. Στεφανάκης, στο τελευταίο βιβλίο του «Αποστασίας Ανατολή» (Εκδόσεις Σιδέρη) αποκαλύπτει πως οι συνταγματάρχες, για να επιβάλλουν την επταετή δικτατορία τους, αξιοποίησαν Βασιλικό Διάταγμα της 20ης Απριλίου 1967

EURACTIV.com - Feeds

Περιοδικό

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 1/2019 2019

Τρέχον Τεύχος

1/2019 2019

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

All contents © Copyright Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2019. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron :)