Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

«Συχνά, η άσκηση της υπομονής μοιάζει να είναι η τέχνη κάλυψης της ανυπομονησίας. Όμως η άσκηση αυτής της τέχνης όχι μόνο θα κάνει τη ζωή σας πιο χαρούμενη, αλλά μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να ανοίξετε το δρόμο για μια πιο ευχάριστη και επιτυχημένη ζωή στο μέλλον.»

Πώς οι Ηγέτες μπορούν να καλλιεργήσουν την υπομονή στον σύγχρονο κόσμο

Εννιά τρόποι καλλιέργειας της υπομονής και αποκόμισης οφελών για τη ψυχική υγεία

Όπως αναφέρει  ο Ρόλαντ Ράϊτερ, σύμβουλος επιχειρήσεων και καθηγητής στο Χάρβαρντ, το μεγαλύτερο εμπόδιο για τις αλλαγές μέσα σε μία επιχείρηση είναι η ταυτότητά της –όπως συμβαίνει και με τους ανθρώπους, που πολλές φορές αρνούνται στοιχειώδεις αλλαγές στην ζωή και στις αντιλήψεις τους, επικαλούμενοι την ταυτότητά τους.

H δύναμη της αδράνειας στις επιχειρήσεις

Από: Athanase Papandropoulos | Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2020

Μπορεί μία επιχείρηση να αλλάξει; Η απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι περισσότερο αρνητική παρά θετική

Οι επαγγελματίες με υψηλό επίπεδο μόρφωσης και κατάρτισης τα πάνε πολύ καλά με την μάθηση «μιας βαθμίδας». Γεγονός φυσιολογικό, δεδομένου ότι έχουν δαπανήσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους αποκτώντας το ένα πανεπιστημιακό πτυχίο μετά το άλλο και εφαρμόζοντας τις γνώσεις που αποκόμισαν στην επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά στην επαγγελματική τους καριέρα.

Όταν τα στελέχη αρνούνται να διδαχθούν

Από: Athanase Papandropoulos | Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2020

Στις δύσκολες περιόδους, κάθε επιχείρηση –μικρή, μεσαία, μεγάλη– στόχο έχει να επιβιώσει αλλά και να αξιοποιήσει, στο μέτρο του εφικτού, τις θετικές πλευρές των δύσκολων στιγμών

«Στον πυρήνα του ηθικού κύρους βρίσκονται, βεβαίως, οι ικανότητες του ηγέτη. Αν δεν μπορεί να επιτελέσει σωστά τα καθήκοντα τα οποία ανέλαβε, γιατί να θέλουν οι άλλοι να τον ακολουθήσουν;»

Το ηθικό κύρος χαρακτηρίζει έναν πραγματικό ηγέτη

Από: EBR | Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2020

Η συνέπεια ανάμεσα στους λόγους, στις εσωτερικές αξίες και στις πράξεις είναι ζητούμενο για κάθε άνθρωπο, αποτελεί δε βασικό συστατικό του ηθικού κύρους που χαρακτηρίζει κάθε πραγματικό ηγέτη

Εταιρική εικόνα είναι το σύνολο των εντυπώσεων, αντιλήψεων, απόψεων, πεποιθήσεων και στερεοτύπων, τα οποία έχουν η κοινή γνώμη και οι καταναλωτές για μια επιχείρηση ή έναν οργανισμό και τα προϊόντα/υπηρεσίες τους, και σχηματίζονται μέσω μιας πολύπλοκης επικοινωνιακής διαδικασίας, στην οποία εμπλέκονται ποικίλες πηγές πληροφόρησης.

Εταιρική εικόνα: Το σημαντικότερο άυλο περιουσιακό στοιχείο της σύγχρονης επιχείρησης

Από: EBR | Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2020

Στις μέρες μας, η σημασία και ο ρόλος της εικόνας των επιχειρήσεων και των οργανισμών αναδείχθηκε σε θεμέλιο λίθο της αποδοτικής επιχειρηματικότητας και σε σημαντικό άυλο περιουσιακό στοιχείο που παράγει πρόσθετη αξία

«Σε συνδυασμό με την αυξανόμενη εστίαση στις ομάδες ως οργανωτική μονάδα, έχουν αναδυθεί νέες θεωρίες και έννοιες σχετικά με την απόδοση της ομάδας και διαπιστώθηκαν ως αργής, σταθερής αποδοχής για τους επαγγελματίες.»

Τρεις τάσεις ομαδικής εργασίας που ενδέχεται να μην επιβιώσουν από την κρίση

Από: EBR | Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2020

Πολλοί ειδικοί παρατηρητές έχουν κάνει προβλέψεις για τη «νέα κανονικότητα» του εργασιακού χώρου μετά την πανδημία

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Οι περισσότερες start ups που δεν αναπτύσσονται τελικά με επιτυχία ενδέχεται να ακολουθούν ένα μοτίβο συλλογικής σκέψης όπου στο επίπεδο της αρχικής ιδέας ο ιδρυτής ή οι ιδρυτές, ατομικά ή/και συλλογικά, απωθούν ασυνείδητα το πραγματικό κόστος υλοποίησης του σχεδίου τους.

Start ups και Ασυνείδητο : Μια απόπειρα συσχέτισης

Από: EBR | Δευτέρα, 1 Ιουνίου 2020

Πώς γεννιέται άραγε μια ιδέα; Γιατί κάποιοι άνθρωποι εφευρίσκουν καινοτομίες/πατέντες, αγωνίζονται επί μακρόν να υλοποιήσουν ένα όραμα και κάποιοι άλλοι δεν μπορούν καν να τολμήσουν στην αγορά;

Ο 21ος αιώνας έχει εμφανίσει εξαιρετική άνοδο του ατομικού καταναλωτισμού, καθώς επίσης υπάρχει μεγαλύτερη απαίτηση για ατομική έκφραση και στον κοινωνικοπολιτικό χώρο. Η ψηφιακή εποχή και η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση έχουν δημιουργήσει πλατφόρμες που επιτρέπουν την ατομική συμβολή σε μεγάλη βαθμό.

Από το εγώ στο εμείς: Ο COVID-19 ως προάγγελος ενός νέου επιχειρηματικού μοντέλου

Από: EBR | Δευτέρα, 18 Μαΐου 2020

Η πανδημία του COVID-19 αποτελεί πρόκληση της ίδιας της φύσης της ύπαρξής μας. Μια ανάλυση σχετικά με τις Google αναζητήσεις της φράσης "κοινωνική αποστασιοποίηση" των τελευταίων 90 ημερών, παρουσιάζει τον τρόπο με τον οποίο μια φράση που δεν ήταν δημοφιλή στο διαδίκτυο μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου, ήταν στην κορυφή των charts την τρίτη εβδομάδα του Μαρτίου

Η αγγλοσαξονική προσέγγιση είναι παρόμοια με την έννοια της επιχειρηματικής ηθικής, ενώ η προσέγγιση των ευρωπαίων επιχειρηματιών είναι πιο ρεαλιστική. Στην τελευταία υπάρχουν κανονιστικές απαιτήσεις (νόμος για το καθήκον επαγρύπνησης, ευρωπαϊκή οδηγία για την υποβολή εκθέσεων κλπ.) και εθελοντικές προσεγγίσεις (προληπτικότητα, κανόνες δεοντολογίας, χάρτες ηθικής).

Η Ηθική στις Επιχειρήσεις: Το Μάνατζμεντ με βάση τις Αξίες

Από: EBR | Παρασκευή, 8 Μαΐου 2020

Τη δεκαετία του 1970 αναπτύχθηκαν στις ΗΠΑ σκέψεις, ιδέες, μοντέλα και αντιπαραθέσεις για την υπευθυνότητα της επιχείρησης και την επιχειρηματική ηθική

«Είναι νέο για τους επιστήμονες και για τους οργανισμούς μας, και η καινοτομία απαιτείται όχι μόνο για να καταπολεμηθεί ο COVID-19, αλλά και για να «θεραπευθεί» το τραυματισμένο εργατικό δυναμικό μας.»

4 ευκαιρίες για ποικιλομορφία μετά τον κορονοϊό

Από: EBR | Πέμπτη, 7 Μαΐου 2020

Κάποιοι μπορεί να υποστηρίζουν ότι μια παγκόσμια πανδημία δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να τεθεί το θέμα της διαφορετικότητας στον εργασιακό χώρο, καθώς και της ένταξης ως επιτακτική ανάγκη για οργανισμούς

Η ανθεκτικότητα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον τύπο της βιομηχανίας. Σύμφωνα με την έρευνά μας για τον COVID-19, οι τομείς που αντιμετωπίζουν σημαντικό αντίκτυπο από τη διακοπή λειτουργίας είναι η υγειονομική περίθαλψη (56%), το λιανικό εμπόριο (56%), η μετάλλευση (55%), η μεταποίηση (46%) και η αυτοκινητοβιομηχανία (43%).

Πώς οι εταιρείες και οι υπάλληλοι μπορούν να κάνουν την καλύτερη δυνατή επιστροφή στην νέα «κανονικότητα»

Από: EBR | Τετάρτη, 29 Απριλίου 2020

Οι επιζώντες αναγνωρίζουν τη σημαντικότητα δύο βασικών στοιχείων: της ετοιμότητας και ανθεκτικότητας

Οι άνθρωποι αποδίδουν ανάλογα με τον τρόπο που τους χειρίζεσαι, με τη μέθοδο που τους κατευθύνεις, με την προσπάθεια που καταβάλεις να διατηρήσεις το ηθικό τους σε υψηλά επίπεδα.

Πώς να διαβάζεις και να κερδίσεις τους ανθρώπους

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 22 Απριλίου 2020

Ο Πλάτων ήταν αυτός που έλεγε ότι για να φτάσει κάνεις ψηλά πρέπει να μάθει πώς να κερδίζετε και η εύνοια των άλλων

Η ικανότητα ενός ηγέτη φαίνεται σε περιόδους κρίσης. Σε περιόδους κατά τις οποίες οι υπάλληλοι νιώθουν ανασφάλεια και περιμένουν από τον επικεφαλής τους να σταθεί μπροστά και να τους καθοδηγήσει.

Επιχειρήσεις: Πώς πρέπει να ενεργούν σε περιόδους κρίσης

Από: EBR | Παρασκευή, 10 Απριλίου 2020

Ο καλός ηγέτης...στη φουρτούνα φαίνεται

Το “Μάνατζμεντ είναι ταυτόχρονα τεχνολογία και ανθρωπότητα, συνδυάζει ορθολογισμό και υπευθυνότητα”.

Το Μάνατζμεντ της Πανδημίας

Από: EBR | Τρίτη, 7 Απριλίου 2020

Η οικονομία είναι η ίδια όπως και ο στρατός. Μπορούν και οι δύο να θρηνήσουν θύματα κατά τη διάρκεια αντιπαραθέσεων ή συγκρούσεων μέσα στις οποίες εμπλέκονται

Πληροφορίες είναι αυτές που περνούν μέσα από τα επίσημα κανάλια επικοινωνίας της Επιχείρησης αλλά και οι άλλες... Σε ποιες στηρίζεστε; Τι θα μετράτε; Κάθε πότε; Ποιός θα μετράει; Με ποιόν τρόπο;

Ελέγχετε ή Ανησυχείτε;

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 24 Μαρτίου 2020

Είναι βασική αρχή που δεν πρέπει να ξεχνά ένας καλός και αποτελεσματικός μάνατζερ. Ο έλεγχος ασκείται μέσα από ανθρώπους, πάνω σε ανθρώπους. Για το λόγο αυτόν θέλει λεπτότητα, χειρισμό και σεβασμό. Απαιτεί όμως και διαδικασίες όχι πάντα αυτονόητες

Από το 2015 και μετά οι θεσμικοί επενδυτές οφείλουν επίσημα να λαμβάνουν υπόψη τους τα κριτήρια ESG στις επενδυτικές τους δραστηριότητες, να γνωρίζουν τους κλιματικούς κινδύνους και να υποδεικνύουν τις προσπάθειες τους για την οικολογική μετάβαση.

Νέες Προκλήσεις του Χρηματοοικονομικού Μάνατζμεντ

Από: EBR | Τετάρτη, 18 Μαρτίου 2020

Κλιματική αλλαγή, προστασία του περιβάλλοντος, κοινωνική επίδραση… Οι επενδυτές δεν μπορούν πλέον να περιοριστούν στα μόνα κλασικά κριτήρια της αποδοτικότητας

Έρευνες δείχνουν ότι τα θετικά συναισθήματα όπως ενθουσιασμός, ενότητα, ελπίδα και χαρά όχι μόνο συμβάλλουν στο ευ ζην, αλλά μας επηρεάζουν και μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι στη δουλειά μας, να είμαστε πιο παραγωγικοί, περισσότερο καινοτόμοι, να σκεφτόμαστε πιο έξυπνα και πιο εναλλακτικά- δεξιότητες απολύτως επιθυμητές και αναγκαίες για την εξέλιξη της επιχείρησης στο αύριο.

Τι είναι η Θετική ηγεσία

Από: EBR | Τετάρτη, 11 Μαρτίου 2020

Η αλλαγή, η διαρκής μάθηση και η ανάπτυξη της καινοτομίας αποτελούν ήδη τον νέο επιχειρηματικό κανόνα

Ο Εσωτερικός Έλεγχος είναι μια ανεξάρτητη, αντικειμενική, διαβεβαιωτική και συμβουλευτική δραστηριότητα, η οποία προσθέτει αξία και βελτιώνει τις εταιρικές δραστηριότητες και λειτουργίες.

Ο Ρόλος του Εσωτερικού Ελεγκτή στο Πλαίσιο της Σύγχρονης Εταιρικής Διακυβέρνησης

Από: EBR | Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2020

Ο Εσωτερικός Έλεγχος αποβλέπει στην πρόληψη αποτροπής σφαλμάτων και έχει κατ’ ουσία χαρακτήρα προληπτικό

«Η απόσταση από τη σύλληψη μέχρι την εφαρμογή της επιχειρηματικής ιδέας, είναι τεράστια.»

Επιχειρηματική ιδέα: Από τη σύλληψη στην υλοποίηση

Από: EBR | Τετάρτη, 4 Μαρτίου 2020

Όλοι οι νέοι επιχειρηματίες θεωρούν ότι η μεγαλύτερη πρόκληση είναι η εύρεση μίας καινοτόμας επιχειρηματικής ιδέας

Σε αρκετούς από τους παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης της Ατζέντας του Ο.Η.Ε. είναι διακριτή η συνάφεια -άμεση ή έμμεση- των ασφαλιστικών δραστηριοτήτων με τη βιωσιμότητα, είτε οι εταιρείες ενεργούν ασφαλιστικά για την ευημερία και την υγεία, τους οικονομικούς πόρους και την προστασία από καταστροφικά γεγονότα (δηλαδή προληπτικά και αποζημιωτικά) είτε ενεργούν ως επενδυτές.

Η στρατηγική των ασφαλιστικών επιχειρήσεων και το παράδειγμα της INTERAMERICAN

Από: EBR | Τρίτη, 3 Μαρτίου 2020

Οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις, εδώ και αρκετά χρόνια, είναι προϊδεασμένες για τη διεύρυνση των απαιτήσεων -όσον αφορά στις δραστηριότητές τους- πέραν των χρηματοοικονομικών παραμέτρων

Σελίδες: Επόμενη

Γνώμη

Εξαγωγές: Μύθοι και πραγματικότητα

Από: EBR

«Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι γύρω από την εξωστρέφεια και τις εξαγωγές έχει χυθεί άφθονο δημοσιογραφικό μελάνι τα τελευταία χρόνια»

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 01/2020 2020

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

01/2020 2020

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

24 νέα «ευρωπαϊκά πανεπιστήμια» ενισχύουν τον Ευρωπαϊκό Χώρο Εκπαίδευσης

24 νέα «ευρωπαϊκά πανεπιστήμια» ενισχύουν τον Ευρωπαϊκό Χώρο Εκπαίδευσης

Τα «ευρωπαϊκά πανεπιστήμια» αποτελούν διακρατικές συμμαχίες ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από όλη την ΕΕ που ενώνουν τις δυνάμεις τους προς όφελος των σπουδαστών, των εκπαιδευτικών και των κοινωνιών

Οικονομία

Εθνικός στόχος η αύξηση των εξαγωγών

Εθνικός στόχος η αύξηση των εξαγωγών

«Αναλαμβάνοντας τη διοίκηση του υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων, στις πρώτες συναντήσεις που είχα με τους εκπροσώπους των επιχειρήσεων και δη των εξαγωγικών, είχα χαρακτηρίσει την αύξηση των εξαγωγών "εθνικό στόχο"»

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2020. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron