Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Η «επιστήμη» της επιρροής

Ως αναγνωριστικό στοιχείο της ηγεσίας, η επιρροή είναι μια διαδικασία στο πλαίσιο της οποίας ένα άτομο είναι σε θέση να κερδίσει τη βοήθεια και υποστήριξη των άλλων για την επίτευξη ενός κοινού στόχου

Από: Athanase Papandropoulos - Δημοσίευση: Δευτέρα, 1 Φεβρουαρίου 2021

«Είναι πλέον απαραίτητο και στην Ελλάδα, οι μεγάλοι της παραγωγής και της εμπορικής διανομής, να επανεξετάσουν πρότυπα και συνήθειες γιατί οι αλλαγές των συνθηκών δεν περιμένουν  πότε μια επιχείρηση και η ηγεσία της θα αλλάξουν μυαλά. Και αν θέλουν βέβαια να αλλάξουν.»
«Είναι πλέον απαραίτητο και στην Ελλάδα, οι μεγάλοι της παραγωγής και της εμπορικής διανομής, να επανεξετάσουν πρότυπα και συνήθειες γιατί οι αλλαγές των συνθηκών δεν περιμένουν πότε μια επιχείρηση και η ηγεσία της θα αλλάξουν μυαλά. Και αν θέλουν βέβαια να αλλάξουν.»

του Αθανάσιου Χ. Παπανδρόπουλου

«…Το μάρκετινγκ της επιρροής είναι μια αξεπέραστη πλέον τάση του 21ου αιώνα. Ιδιαίτερα δε για τις …επιχειρήσεις είναι το νέο εργαλείο τους, το οποία από τη μια πλευρά θα αποκτά όλο και περισσότερο βάρος, από την άλλη όμως θα υπόκειται και στις μεταβολές που θα γίνονται στα κοινωνικά δίκτυα….». Αυτά μας λέει η Άντυ Ρεκόν, ανώτατο στέλεχος σας την εταιρία «Κολσκουαίρ», η οποία εξειδικεύεται σε μια πρωτόγνωρη τακτική...
Από την άποψη αυτή, τεράστιο ρόλο στο αποκαλούμενο influencers marketing παίζουν οι κοινότητες και το μέγεθός τους που σχηματίζονται στο διαδίκτυο, μέσω facebook, YouTube, Instagram και Twitter.

«….Την ώρα της διαφημιστικής μεταβολής και της έκρηξης των κοινωνικών δικτύων οι influencers είναι απαραίτητοι στην επανανακάλυψη του μάρκετινγκ…», τονίζει η συνομιλήτριά μας και εξηγεί πως λειτουργούν οι διάφορες πλατφόρμες στον τομέα αυτού.

Αυτές οι τελευταίες, περισσότερο από τις διαφημιστικές εταιρίες, έχουν τη δυνατότητα να βρίσκουν τους χρησιμότερους Key Opinion Leaders, οι οποίοι καλύπτουν βέβαια και ευρύτατο φάσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας.

Υπό αυτή την έννοια η αναζήτηση και εύρεση του κατάλληλου influencers σε συγκεκριμένο τομέα έχει μεγάλη σημασία. Αρκεί βέβαια αυτός που θέλει να προσφύγει σ’ αυτή τη νέα τεχνική του μάρκετινγκ να γνωρίζει με ακρίβεια τα πρόσωπα τα οποία θέλει να επηρεάσει. «Και βέβαια δεν θα πρέπει να έχει ξεχάσει ότι η εποχή του μαζικού μάρκετινγκ είναι πίσω μας. Στο εξής, το μάρκετινγκ η επικοινωνία συγκεντρώνονται σε τμήματα πολύ πιο προσωπικά και με ξεκάθαρο χαρακτήρα…».

Συνεπώς, στο μέτρο που οι ψηφιακές influencers βλέπουν το ρόλο τους να μεγαλώνει, οι μάρκες πρέπει να ταυτοποιούν την απήχηση και την κοινότητα ώστε να επικοινωνούν στο στόχο τους ένα προσαρμοσμένο και εξατομικευμένο μήνυμα.

Υπό τις πιο πάνω συνθήκες, είναι πλέον απαραίτητο και στην Ελλάδα, οι μεγάλοι της παραγωγής και της εμπορικής διανομής, να επανεξετάσουν πρότυπα και συνήθειες γιατί οι αλλαγές των συνθηκών δεν περιμένουν πότε μια επιχείρηση και η ηγεσία της θα αλλάξουν μυαλά. Και αν θέλουν βέβαια να αλλάξουν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Αξιολόγηση, το GPS της προόδου

Από: EBR

Αξιολογώ σημαίνει «εκτιμώ την αξία προσώπων και πραγμάτων» σύμφωνα με το Χρηστικό Λεξικό της Νεοελληνικής Γλώσσας της Ακαδημίας Αθηνών. Χωρίς αξιολόγηση δεν μπορείς να έχεις ανταγωνισμό και κατ’ επέκταση αξιοκρατία

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2020 2020

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2020 2020

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Η Επιτροπή στηρίζει μεταρρυθμιστικά έργα στα κράτη μέλη για περισσότερες θέσεις εργασίας και βιώσιμη ανάπτυξη

Η Επιτροπή στηρίζει μεταρρυθμιστικά έργα στα κράτη μέλη για περισσότερες θέσεις εργασίας και βιώσιμη ανάπτυξη

Η Επιτροπή ενέκρινε, και στα 27 κράτη μέλη, 226 έργα τα οποία θα στηρίξουν τις προσπάθειες των κρατών μελών να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν εθνικές μεταρρυθμίσεις για την ενίσχυση της ανάπτυξης

Οικονομία

$500 δισ. θα επενδύσουν οι κυβερνήσεις παγκοσμίως στην τεχνολογία το 2021

$500 δισ. θα επενδύσουν οι κυβερνήσεις παγκοσμίως στην τεχνολογία το 2021

Υπό συνθήκες ραγδαίου μετασχηματισμού έχει θέσει τον Δημόσιο τομέα η πανδημία του COVID-19

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2021. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron