Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Για να δημιουργούνται νέες και βιώσιμες θέσεις εργασίας, πρέπει να είναι σαφές ποιο είναι το «άλογο» και ποιο το «κάρο». Το «άλογο» είναι ο ήδη διαθέσιμες στην εγχώρια οικονομία γραμμές παραγωγής διεθνώς εμπορεύσιμων προϊόντων και υπηρεσιών. Ως έχουν, δεν επαρκούν, αλλά πρέπει να διατηρηθούν και να αυξήσουν την παραγωγή τους, καθώς μεγάλο μέρος υποαξιοποιείται δουλεύοντας σε κλάσματα της δυναμικότητάς τους.

ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΟΣ

Από: EBR | Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2014

Η οικονομική εφημερίδα Ναυτεμπορική εορτάζει φέτος τα 90 χρόνια της κυκλοφορίας της.Με αφορμή το γεγονός αυτό, διοργάνωσε στην αίθουσα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών μία σημαντική εκδήλωση με θέμα την ενίσχυση της απασχολήσεως και άρα την καταπολέμηση της ανεργίας.

Πιο σκεπτικός, ο Ραιημόν Μελκάν, Βέλγος διαφημιστής, με πείρα στην παλιά σχολή, μάς λέει ότι «το brand content είναι μία μόδα, πίσω από την οποία σε τελική ανάλυση κρύβεται μια παλαιότατη διαφημιστική πρακτική, αυτή του φαινομενικά δημοσιογραφικού διαφημιστικού περιεχομένου. Ας μην ξεχνάμε ότι, από το 1900, όταν λανσαρίστηκαν οι Οδηγοί Μισελέν, της γνωστής βιομηχανίας ελαστικών, αρκετές εταιρείες που είχαν επώνυμα προϊόντα χρησιμοποίησαν την τακτική αυτή, αναπτύσσοντας δραστηριότητες επικοινωνιακές με δημοσιογραφικο-συγγραφικό περιεχόμενο.

«STORY-TELLING» ΚΑΙ «BRAND CONTENT»: Η ΝΕΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

Από: EBR | Παρασκευή, 3 Ιανουαρίου 2014

Στην εποχή της κοινωνικής δικτύωσης, οι μάρκες πρέπει να αλλάξουν τις σχέσεις τους με τους καταναλωτές

Μέσα από τον συνθηματικό και μονοσήμαντα επαναλαμβανόμενο λόγο δεν περιορίζεται μόνον ο κώδικας επικοινωνίας αλλά, το χειρότερο, παγιδεύεται η ίδια η σκέψη, που υποκύπτει σε δοσμένα σχήματα, περιορίζοντας τις προοπτικές αναζήτησής της. Η προπαγάνδα, ο άτεγκτα κομματικοποιημένος λόγος, η έλλειψη πολυσημίας στα μηνύματα και η επανάληψη αυτών που «πρέπει» να προβληθούν, έχουν περιορίσει τον λόγο σε σύνθημα.

Η ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ…

Από: EBR | Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2013

Όταν στις κοινωνίες της γνώσης η μάθηση διώκεται, τότε το τέλος μιας χώρας και της κοινωνίας της δεν είναι πολύ μακρυά

Σήμερα βλέπουμε το μάρκετινγκ να εξελίσσεται περαιτέρω, ανταποκρινόμενο στη νέα δυναμική των εξελίξεων. Βλέπουμε τις εταιρείες να διευρύνουν το πεδίο εστίασής τους από τα προϊόντα στους καταναλωτές και πλέον στα ζητήματα πανανθρώπινου ενδιαφέροντος. Το Μάρκετινγκ 3.0 είναι το στάδιο κατά το οποίο οι εταιρείες μετατοπίζουν το επίκεντρο της δράσης τους από τον καταναλωτή στον άνθρωπο και εξισορροπούν τις πρακτικές κερδοφορίας τους με την εταιρική ευθύνη».

ΓΙΑ ΜΙΑΝ ΑΛΛΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ

Από: EBR | Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2013

Η δημιουργία των δικτύων υπολογιστών προήγαγε την αλληλεπίδραση των χρηστών διευκολύνοντας την διάδοση των πληροφοριών από στόμα σε στόμα. Έκανε την πληροφορία προσβάσιμη στις μάζες και όχι πλέον προνόμιο των λίγων. Οι καταναλωτές δικτυώθηκαν διεκδικώντας την ενημέρωσή τους.b

Η σύλληψη της στρατηγικής πρόθεσης και μιας στρατηγικής διευθέτησης απέναντι στην πραγματικότητα της αγοράς μπορεί να βοηθήσει σημαντικά κατά τα στάδια σύλληψης και σχεδιασμού των επωνύμων προϊόντων. Η ανάπτυξη στρατηγικών και η επιλογή αποτελεσματικών εργαλείων για την δημιουργία, την διατήρηση και την προώθηση επώνυμων προϊόντων στο στάδιο της υλοποίησης, όπως είναι φυσικό, κρίνεται επίσης επιτακτική.

ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Από: EBR | Δευτέρα, 2 Δεκεμβρίου 2013

Αν θέλουμε η Ελλάδα να ξεφύγει από την ύφεση και να μπει σε δρόμο ανάπτυξης, η δημιουργία ελληνικών προϊόντων είναι η πρώτη προϋπόθεση

Κατά συνέπεια, οι επανορθώσεις σε κακόβουλα ή ανακριβή δημοσιεύματα είναι περιορισμένης αποτελεσματικότητας και μπορούμε να πούμε ότι είναι πολύ πιθανό να έχει τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα. Διότι, υπενθυμίζοντας στον αναγνώστη το αρχικό αρνητικό δημοσίευμα, στην ουσία τον φέρνει ξανά μπροστά σε μία κατάσταση διάψευσης η οποία δεν είναι πάντα αποδεκτή.

ΠΩΣ Η ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΠΛΗΤΤΕΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Από: EBR | Τρίτη, 26 Νοεμβρίου 2013

Οι αρνητικές αναφορές σε επιχειρήσεις, είτε είναι πραγματικές είτε κακόβουλες και παραπλανητικές, μπορούν να προκαλέσουν «ανήκεστες βλάβες» στην φήμη και την εικόνα τους όταν προβάλλονται από τα ΜΜΕ. Ενίοτε δε, είναι πιθανόν να επέλθει και το τέλος της επιχείρησης

Θα πρέπει στο επίπεδο αυτό να τονίσουμε ότι το πρόγραμμα Ευρωπαϊκή Συμμαχία για Θέσεις Μαθητείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής –το οποίο ξεκίνησε τον Ιούλιο 2013 από τους Επιτρόπους κυρία Αν. Βασιλείου και τον κ. Λάζλο Αντορ, αρμόδιο για την Απασχόληση– ζητά συμπράξεις και υπόσχεται την ενίσχυση της παροχής και της ποιότητας των θέσεων μαθητείας σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Η ΝΕΣΤΛΕ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Από: EBR | Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2013

Με την «Πρωτοβουλία Απασχόλησης Νέων», ο ελβετικός πολυεθνικός κολοσσός ανοίγει στην Ευρώπη τον δρόμο για την τόνωση της κινητικότητας στην αγορά εργασίας

Στην παρούσα συγκυρία, οι επιχειρήσεις, αν και προσπαθούν να ενισχύσουν την κοινωνική τους νομιμοποίηση, πολύ συχνά ενεργούν για το συμφέρον των ηγετικών στελεχών τους –τα οποία, οπλισμένα με τα χρυσά καμπανάκια των μετοχών και των bonus, προσπαθούν να μεγιστοποιήσουν την πορεία της μετοχής. Αυτό θα ήταν ευπρόσδεκτο εάν οι βραχυπρόθεσμες κινήσεις των αγορών αντικατόπτριζαν και την μακροπρόθεσμη πορεία της εταιρείας. Εάν όμως κάτι τέτοιο δεν ισχύει, τότε ο κίνδυνος είναι πως οι μάνατζερ θα επιβραβεύονται που έκαναν το πηγάδι να στερέψει.

ΟΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΗΘΙΚΟ-ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΩΝ ΜΑΝΑΤΖΕΡ

Από: EBR | Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2013

Με κάποιες εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα, τα ανώτερα και ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων έμειναν άθικτα από την κρίση και, όχι λίγες φορές, βγαίνουν και κερδισμένα…

Ο Σωκράτης είχε θέσει τον Άνθρωπο στο κέντρο της φιλοσοφικής σκέψης. Έτσι, ανέτρεπε μία φιλοσοφική παράδοση, αυτήν των προσωκρατικών φιλοσόφων, οι οποίοι ωστόσο είχαν φέρει στο προσκήνιο τον ορθό λόγο στην θέση της θρησκευτικής κοσμογονίας. Στην μετασωκρατική φιλοσοφία, άνθρωπος και ηθική παίζουν καθοριστικό ρόλο στην φιλοσοφική αναζήτηση, γεγονός που επηρέασε πολλαπλώς και την πορεία του ανθρώπου.

ΕΝΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

Από: EBR | Τετάρτη, 6 Νοεμβρίου 2013

Αν ζούσε σήμερα ο μεγάλος φιλόσοφος, σίγουρα θα έλεγε ότι το επιχειρείν είναι η ηγεσία και η καινοτομία ως πνευματική κατάσταση

Επιπλέον, ανοίγοντας τους διαύλους επικοινωνίας, έχουμε την δυνατότητα να ωθήσουμε τους εαυτούς μας, σε μία άλλη διάσταση, που σίγουρα δεν έχουμε συνηθίσει. Τη διάσταση της συνεργασίας για ένα κοινό αποτέλεσμα. Έτσι λοιπόν έχουμε την ευκαιρία να ενώσουμε τα δυνάμεις μας και μέσα από την «συλλογική νοημοσύνη» να επιλύσουμε δύσκολα «καθημερινά» προβλήματα.

Η «ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ» ΚΑΙ Η ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ

Από: EBR | Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου 2013

Οι επιχειρήσεις πρέπει να λειτουργούν σε ένα ανοικτό επικοινωνιακό περιβάλλον, το οποίο θα ευνοεί την αυτοεκτίμηση, την ανάληψη πρωτοβουλιών και την δημιουργικότητα

Ζωτική σημασία, έτσι, έχει η εκπόνηση σεναρίων τα οποία χρήσιμον είναι να στηρίζονται και σε συγκεκριμένες ερωτήσεις. Τί θα συμβεί αν προκύψει μία κρίση; Πώς θα αντιδράσουν σε αυτήν οι εργαζόμενοι αλλά και οι πελάτες της εταιρείας; Ποια βήματα θα πρέπει να ακολουθηθούν; Σε ποιους θα πρέπει να απευθυνθούμε και με ποιους τρόπους; Η καλύτερη προσέγγιση, υποστηρίζουν πολλοί ειδικοί, για να δοθούν έγκυρες απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα είναι να εκπονηθούν δύο σενάρια: ένα καλό και ένα κακό.

Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ Η ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟΥ

Από: EBR | Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2013

Οι επιχειρήσεις που δεν προβλέπουν στρατηγικές επικοινωνίας για την πρόληψη κρίσεων που θεωρούνται αδιανόητες, ίσως θα πρέπει να επαναθεωρήσουν τις θέσεις και τις απόψεις τους

"Αν δεχθούμε ότι το ζητούμενο είναι η θετική κινητοποίηση, τότε δεν μπορείς να πείσεις κάποιον παρά μόνον μέσα από το δικό σου όραμα, δείχνοντας τί πρεσβεύεις και προσελκύοντας τους άλλους ανθρώπους να συσπειρωθούν γύρω σου. Για τον λόγο αυτό, σε αρκετούς οργανισμούς οι ηγέτες δεν είναι στην πράξη αυτοί που κατέχουν τυπικά ηγετική θέση."

EMMANUEL GOBILLOT: ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΕΠΕΙΔΗ ΝΟΙΑΖΟΜΑΣΤΕ

Από: EBR | Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2013

Ο πρώτος γκουρού ηγεσίας για την γενιά του MySpace θεωρείται η φρεσκότερη φωνή στην ηγεσία σήμερα. Αναλύει ποιο είναι το μέλλον της ηγεσίας και πώς μπορεί να προετοιμάζεται κανείς γι αυτό

Είναι λοιπόν φανερό ότι οι επιχειρηματικές ανατροπές είναι βαθειές, γρήγορες και από κάθε άποψη προκλητικές για τις ηγετικές ομάδες των εταιρειών. Οι νεοεισερχόμενες στην παγκόσμια αγορά εταιρείες μπορούν να σχεδιάζουν με μεγάλη ταχύτητα χαμηλού κόστους ανώτερα προϊόντα, να τα λανσάρουν γρήγορα στην αγορά και να δεσμεύουν έτσι εταιρικές διαδικασίες προς όφελός τους.

Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΕΤΑΙΡΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ

Από: EBR | Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2013

Η εντυπωσιακή είσοδος στις παγκόσμιες αγορές δυναμικών εταιρειών από τις αναπτυσσόμενες χώρες δημιουργεί νέα πεδία εταιρικών συγκρούσεων σε ένα επανασχεδιαζόμενο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον

Όπως έχει ήδη γίνει γνωστό, η συνεργασία των δύο εταιρειών εστιάζει την δραστηριότητά τους στην προώθηση λύσεων στον χώρο της τραπεζικής και των τηλεπικοινωνιών, βασισμένων στην πλατφόρμα επιχειρηματικών λύσεων mobility, GO!Enterprise.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ MELLON TECHNOLOGIES ΚΑΙ GLOBO

Από: EBR | Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου 2013

Προωθούν κινητές επιχειρηματικές εφαρμογές στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης

Όπως τονίζει ο επικεφαλής οικονομολόγος της Παγκόσμιας Τράπεζας Τζάσμιν Τζεφ Λυν, η πολυπολικότητα –δηλαδή, το ότι υπάρχουν περισσότεροι από δύο πόλοι ανάπτυξης– έχει αποτελέσει κατά καιρούς βασικό γνώρισμα της παγκόσμιας οικονομίας. Ποτέ όμως στην σύγχρονη ιστορία δεν έχει συμβεί οι αναπτυσσόμενες χώρες να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή ενός πολυπολικού οικονομικού συστήματος. Αυτό το μοτίβο όμως πρόκειται να αλλάξει.

ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ

Από: EBR | Τρίτη, 1 Οκτωβρίου 2013

Η τελευταία μείωση των ελληνικών εξαγωγών είναι ένα φαινόμενο πολύ πιο σύνθετο απ’ ό,τι ορισμένοι οικονομικοί αναλυτές και άλλοι τινες φαντάζονται

«Οι οικονομικές αναταράξεις μάς προκαλούν τον ίδιο αντίκτυπο όπως και οι φυσικές αναταράξεις», λέει ο γνωστός γκουρού του μάρκετινγκ Φίλιπ Κότλερ. Για να προσθέσει ότι έφτασε η ώρα το μάρκετινγκ να γνωρίσει και αυτό, με την σειρά του, ριζικές ανατροπές. Σε όλα τα επίπεδα, αλλά κυρίως σε αυτό της ψυχολογίας. «Η σημερινή κατάσταση», μάς είπε ο διάσημος γκουρού, «είναι ιστορική, θα έλεγα, για το μάρκετινγκ. Υπό την πίεση πολλών συντελεστών, καλείται να αλλάξει ριζικά –όχι μόνον ως πρακτική, αλλά και ως φιλοσοφία, αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον όρο αυτό.

ΠΟΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΕ ΕΠΟΧΕΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ

Από: EBR | Παρασκευή, 27 Σεπτεμβρίου 2013

Σε εποχές αβεβαιότητας, ανισορροπιών, πληθωρικής πληροφόρησης και μακροοικονομικής αστάθειας, τα τμήματα μάρκετινγκ των εταιρειών πρέπει να βρουν λύσεις σε πολύ δύσκολες εξισώσεις

Τώρα, που η ενέργεια, οι ορυκτοί πόροι και η εργασία αποκτούν μικρότερη σημασία από τις πληροφορίες, τις επικοινωνίες και την πνευματική ιδιοκτησία στο μείγμα της παραγωγής, η ανάγκη της στρατιωτικής επέμβασης είναι λιγότερο προφανής. Η πληροφορική και οι επικοινωνίες –οι πρώτες ύλες της παγκόσμιας οικονομίας υψηλής τεχνολογίας – δεν γνωρίζουν φυσικά σύνορα. Εισβάλλουν σε φυσικούς χώρους, διαβαίνουν πολιτικές γραμμές και διαπερνούν τα βαθύτερα στρώματα μιας εθνικής ζωής.

Η ΤΟΛΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΩΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

Από: EBR | Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2013

Μία ματιά στην παγκόσμια αγορά στελεχών επιχειρήσεων αναδεικνύει ποια είναι τα ουσιαστικά προσόντα για μία επιτυχημένη σταδιοδρομία

Διανύουμε την εποχή των Workonomics: αυτός είναι ο νέος τρόπος υπολογισμού του κέρδους με την ενεργό συμμετοχή του HR. Οι Felix Barber & Rainer Strack στο άρθρο τους «The Surprising Economics of a People Business» στο Harvard Business Review, τον Ιούνιο του 2005, είχαν αρκετά να πουν.

WORKONOMICS: ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΗΓΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ

Από: EBR | Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2013

Η εξέλιξη της μέτρησης των αποτελεσμάτων μιας στρατηγικής αποτελεσματικής διαχείρισης των ανθρώπινων σχέσεων δίνει εντυπωσιακά αποτελέσματα

Στις σημερινές συνθήκες, λοιπόν, όπου για την Ελλάδα η εξωστρέφεια και γενικά το άνοιγμα στον κόσμο αποτελούν εργαλεία αναπτύξεως και τελικώς προόδου, η χώρα πρέπει να αποκτήσει ταυτότητα ως προορισμός, με τα προϊόντα της να έχουν και αυτά όνομα και αδρά χαρακτηριστικά. Έτσι, ο ελληνικός τουρισμός μπορεί να γίνει και ισχυρό εξαγωγικό εργαλείο, προσφέροντας πολύτιμη βοήθεια και στην ελληνική παραγωγή.

ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ Η ΕΠΩΝΥΜΗ ΖΗΤΗΣΗ

Από: EBR | Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου 2013

Η ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού –δώρον εξ ουρανού του αραβο-ισλαμικού χειμώνα– πρέπει αμέσως να γίνει εργαλείο τόνωσης της επώνυμης ζήτησης προϊόντων της ελληνικής παραγωγής

Στην καθημερινή ζωή οι νάρκισσοι, επειδή είναι άτομα με έντονο αίσθημα υπεροψίας και μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους, στην προσπάθειά τους να φαίνονται παρά να είναι, μπορούν να προκαλέσουν ανήκεστες βλάβες –ιδιαίτερα όταν ασχολούνται με την οικονομία. Παρόμοιες δε βλάβες η ελληνική οικονομία έχει υποστεί πολλές τα τελευταία χρόνια, χωρίς κανείς να αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα.

Ο ΝΑΡΚΙΣΣΙΣΜΟΣ ΒΛΑΠΤΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Από: EBR | Τρίτη, 20 Αυγούστου 2013

Ναρκισσευόμενοι οικονομολόγοι και πολιτικοί ενδιαφέρονται περισσότερο για την ικανοποίηση των ευτελών αντιλήψεών τους παρά για λύσεις σε ζωτικά προβλήματα

Σελίδες: Προηγούμενη Επόμενη

Γνώμη

Τι σημαίνει για τον πλανήτη το κλείσιμο των Στενών του Ορμούζ

Από: EBR

Η σημασία του για τη μεταφορά ενεργειακών αγαθών σε όλο τον πλανήτη. Τι διδάσκει η ιστορία. Γιατί η απόφαση δεν είναι εύκολη για το Ιράv

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Ποια Ευρώπη θέλει ο Τραμπ

Ποια Ευρώπη θέλει ο Τραμπ

Διαπιστώσεις και προτάσεις ανώτερου αξιωματούχου του Στειτ Ντιπάρτμεντ είναι αποκαλυπτικές των προθέσεων της αμερικανικής διοίκησης

Οικονομία

Στουρνάρας: Ζήτημα γεωπολιτικής σημασίας το ψηφιακό ευρώ

Στουρνάρας: Ζήτημα γεωπολιτικής σημασίας το ψηφιακό ευρώ

Μονόδρομος ο συνεχής εκσυγχρονισμός των υποδομών στις πληρωμές και η υιοθέτηση καινοτόμων τεχνολογιών, σύμφωνα με τον Γιάννη Στουρνάρα

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron