Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Όπως τονίζει ο επικεφαλής οικονομολόγος της Παγκόσμιας Τράπεζας Τζάσμιν Τζεφ Λυν, η πολυπολικότητα –δηλαδή, το ότι υπάρχουν περισσότεροι από δύο πόλοι ανάπτυξης– έχει αποτελέσει κατά καιρούς βασικό γνώρισμα της παγκόσμιας οικονομίας. Ποτέ όμως στην σύγχρονη ιστορία δεν έχει συμβεί οι αναπτυσσόμενες χώρες να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή ενός πολυπολικού οικονομικού συστήματος. Αυτό το μοτίβο όμως πρόκειται να αλλάξει.

ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ

Από: EBR | Τρίτη, 1 Οκτωβρίου 2013

Η τελευταία μείωση των ελληνικών εξαγωγών είναι ένα φαινόμενο πολύ πιο σύνθετο απ’ ό,τι ορισμένοι οικονομικοί αναλυτές και άλλοι τινες φαντάζονται

«Οι οικονομικές αναταράξεις μάς προκαλούν τον ίδιο αντίκτυπο όπως και οι φυσικές αναταράξεις», λέει ο γνωστός γκουρού του μάρκετινγκ Φίλιπ Κότλερ. Για να προσθέσει ότι έφτασε η ώρα το μάρκετινγκ να γνωρίσει και αυτό, με την σειρά του, ριζικές ανατροπές. Σε όλα τα επίπεδα, αλλά κυρίως σε αυτό της ψυχολογίας. «Η σημερινή κατάσταση», μάς είπε ο διάσημος γκουρού, «είναι ιστορική, θα έλεγα, για το μάρκετινγκ. Υπό την πίεση πολλών συντελεστών, καλείται να αλλάξει ριζικά –όχι μόνον ως πρακτική, αλλά και ως φιλοσοφία, αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον όρο αυτό.

ΠΟΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΕ ΕΠΟΧΕΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ

Από: EBR | Παρασκευή, 27 Σεπτεμβρίου 2013

Σε εποχές αβεβαιότητας, ανισορροπιών, πληθωρικής πληροφόρησης και μακροοικονομικής αστάθειας, τα τμήματα μάρκετινγκ των εταιρειών πρέπει να βρουν λύσεις σε πολύ δύσκολες εξισώσεις

Τώρα, που η ενέργεια, οι ορυκτοί πόροι και η εργασία αποκτούν μικρότερη σημασία από τις πληροφορίες, τις επικοινωνίες και την πνευματική ιδιοκτησία στο μείγμα της παραγωγής, η ανάγκη της στρατιωτικής επέμβασης είναι λιγότερο προφανής. Η πληροφορική και οι επικοινωνίες –οι πρώτες ύλες της παγκόσμιας οικονομίας υψηλής τεχνολογίας – δεν γνωρίζουν φυσικά σύνορα. Εισβάλλουν σε φυσικούς χώρους, διαβαίνουν πολιτικές γραμμές και διαπερνούν τα βαθύτερα στρώματα μιας εθνικής ζωής.

Η ΤΟΛΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΩΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

Από: EBR | Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2013

Μία ματιά στην παγκόσμια αγορά στελεχών επιχειρήσεων αναδεικνύει ποια είναι τα ουσιαστικά προσόντα για μία επιτυχημένη σταδιοδρομία

Διανύουμε την εποχή των Workonomics: αυτός είναι ο νέος τρόπος υπολογισμού του κέρδους με την ενεργό συμμετοχή του HR. Οι Felix Barber & Rainer Strack στο άρθρο τους «The Surprising Economics of a People Business» στο Harvard Business Review, τον Ιούνιο του 2005, είχαν αρκετά να πουν.

WORKONOMICS: ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΗΓΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ

Από: EBR | Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2013

Η εξέλιξη της μέτρησης των αποτελεσμάτων μιας στρατηγικής αποτελεσματικής διαχείρισης των ανθρώπινων σχέσεων δίνει εντυπωσιακά αποτελέσματα

Στις σημερινές συνθήκες, λοιπόν, όπου για την Ελλάδα η εξωστρέφεια και γενικά το άνοιγμα στον κόσμο αποτελούν εργαλεία αναπτύξεως και τελικώς προόδου, η χώρα πρέπει να αποκτήσει ταυτότητα ως προορισμός, με τα προϊόντα της να έχουν και αυτά όνομα και αδρά χαρακτηριστικά. Έτσι, ο ελληνικός τουρισμός μπορεί να γίνει και ισχυρό εξαγωγικό εργαλείο, προσφέροντας πολύτιμη βοήθεια και στην ελληνική παραγωγή.

ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ Η ΕΠΩΝΥΜΗ ΖΗΤΗΣΗ

Από: EBR | Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου 2013

Η ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού –δώρον εξ ουρανού του αραβο-ισλαμικού χειμώνα– πρέπει αμέσως να γίνει εργαλείο τόνωσης της επώνυμης ζήτησης προϊόντων της ελληνικής παραγωγής

Στην καθημερινή ζωή οι νάρκισσοι, επειδή είναι άτομα με έντονο αίσθημα υπεροψίας και μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους, στην προσπάθειά τους να φαίνονται παρά να είναι, μπορούν να προκαλέσουν ανήκεστες βλάβες –ιδιαίτερα όταν ασχολούνται με την οικονομία. Παρόμοιες δε βλάβες η ελληνική οικονομία έχει υποστεί πολλές τα τελευταία χρόνια, χωρίς κανείς να αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα.

Ο ΝΑΡΚΙΣΣΙΣΜΟΣ ΒΛΑΠΤΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Από: EBR | Τρίτη, 20 Αυγούστου 2013

Ναρκισσευόμενοι οικονομολόγοι και πολιτικοί ενδιαφέρονται περισσότερο για την ικανοποίηση των ευτελών αντιλήψεών τους παρά για λύσεις σε ζωτικά προβλήματα

Ένα από τα πολύ σοβαρά προβλήματα που καλείται να αντιμετωπίσει η χώρα, πέρα από την οικονομική κρίση, είναι αυτό της ανακατανομής της ανεργίας.

ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Από: EBR | Τρίτη, 13 Αυγούστου 2013

Ναι μεν η ανεργία αποτελεί σοβαρότατο κοινωνικό και οικονομικό ταυτοχρόνως πρόβλημα, πλην όμως πίσω από αυτό κρύβονται αλήθειες που κανείς δεν θέλει να δει κατάματα

Προσωπική μου άποψη είναι ότι πρέπει άμεσα να ληφθούν πρωτοβουλίες. Πρωτοβουλίες ουσιαστικές, που θα ενδυναμώσουν την ανταγωνιστικότητα της ευρωπαϊκής οικονομίας μέσα από την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των επιμέρους οικονομιών. Πρέπει επιτέλους να βρεθούν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα όλων των οικονομιών της Ευρώπης και σε αυτά να επενδύσουμε, αν θέλουμε να έχουμε μέλλον σαν οικονομία.

Η Ευρώπη χρειάζεται Ηγεσία και όχι πολιτική διαχείριση

Από: EBR | Τρίτη, 25 Ιουνίου 2013

Δραματικές είναι οι εξελίξεις όσον αφορά την εξέλιξη των οικονομικών μεγεθών στηn Ευρώπη και τις συνέπειες που συνεπάγονται σε κοινωνικό επίπεδο. Παράλληλα, είναι απορίας άξιον πως λίγοι σε ευρωπαϊκό επίπεδο βλέπουν τις εξελίξεις σε όλο τον κόσμο.

Μηχανισμοί της αγοράς οι οποίοι, κατά τους δύο καθηγητές, πρέπει να στηρίζονται σε ένα σύστημα εσωτερικών τιμών, το οποίο είναι αρκετά πολύπλοκο αλλά αποτελεσματικό όταν εφαρμόζεται σωστά. Τονίζουν επίσης οι δύο συγγραφείς την επείγουσα ανάγκη για επιχειρήσεις και άλλες ιδιωτικές οργανώσεις να βελτιώσουν τα συστήματα πληροφόρησής τους και να ενισχύσουν την παραγωγή γνώσεων. Οι τελευταίες είναι πολύτιμες για την λήψη αποφάσεων και, στο μέτρο που διαχέονται, δημιουργούν τις συνθήκες για την καλύτερη αξιοποίησή τους.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Από: EBR | Τρίτη, 18 Ιουνίου 2013

Αποτελεί θανάσιμο λάθος για τις επιχειρήσεις να θεωρούν ότι οι κανόνες της αγοράς είναι καλοί μόνον εκτός και όχι και εντός του χώρου τους

Ο Ηράκλειτος πίστευε ότι το σύμπαν είναι ένας εξαιρετικά δυναμικός χώρος. Πίστεψε, επίσης, ότι αυτό είναι κάτι που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν το αντιλαμβάνονται ποτέ, διότι ζουν σαν σε κατάσταση μειωμένης συνειδητότητας. Παγιδεύονται σε περιορισμένους τρόπους σκέψης και αγνοούν τις λύσεις που είναι μπροστά στα μάτια τους. Ο Ηράκλειτος το έθεσε ως εξής: «Ου γαρ φρονέουσι τοιαύτα πολλοί οκόσοι εγκυρεύσιν, ουδέ μαθόντες γιγνώσκουσιν, εωυτοίσι δε δοκέουσι». Το μήνυμά του: ξυπνήστε και προσέξτε τί συμβαίνει μέσα και γύρω σας και ύστερα ενεργήστε με βάση αυτό.

Ο ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ ΩΣ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Από: EBR | Δευτέρα, 13 Μαΐου 2013

Στην παρούσα φάση κρίσης και αλλαγών, η σοφία του μεγάλου φιλοσόφου μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης και συμπεριφοράς απέναντι στο καινούργιο για κάθε επιχειρηματία, μάνατζερ και χωρίς παρωπίδες πολιτικό

Η εταιρική επικοινωνία μέσα από τα social media απαιτεί σήμερα στελέχη με μεγάλη ικανότητα στην εκπόνηση πλάνων επικοινωνίας που όχι μόνο να μπορούν να «αγγίζουν» διαφορετικά κοινά, αλλά να διατηρούν τις ισορροπίες και να διαφυλάσσουν τη φήμη της εταιρίας, ενώ παράλληλα να είναι απόλυτα σύμφωνα με τη στρατηγική της και να συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων της.

ΤΑ SOCIAL MEDIA ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ

Από: EBR | Δευτέρα, 6 Μαΐου 2013

Τα social media είναι απαραίτητο στοιχείο στην σύγχρονη εταιρία όπως επίσης και ένα νέο κανάλι επικοινωνίας που επιβάλλει αλλαγή στη στρατηγική των εταιριών.

Υπό αυτές τις συνθήκες, είναι προφανές ότι ο ψηφιακός κόσμος έχει δεσπόζουσα θέση. Τα κοινωνικά δίκτυα βρίσκονται στην καρδιά του ψηφιακού κόσμου, καθώς, μεταξύ άλλων, εξυπηρετούν καίρια την σύγχρονη ανάγκη του word of mouth (προσωπική σύσταση). Οι νεότεροι δε πελάτες/καταναλωτές είναι αυτοί που ορίζουν τους κανόνες σε αυτόν τον ψηφιακό κόσμο, περνώντας από τις «σχέσεις» στην «δικτύωση». Ωστόσο, σε αυτό τον ψηφιακό κόσμο υπάρχει μια υπέρτατη πρόκληση για τις μάρκες και τις επιχειρήσεις που βρίσκονται πίσω από αυτές. Σε αυτή την νέα εποχή και στον ψηφιακό της κόσμο θα πρέπει να μάθουν να μιλάνε «με» τον καταναλωτή και όχι «στον» καταναλωτή.

ΠΟΙΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ, ΣΕ ΕΠΟΧΕΣ ΚΡΙΣΗΣ

Από: EBR | Τρίτη, 23 Απριλίου 2013

Πρέπει να αναθεωρηθούν οι πρακτικές μάρκετινγκ του παρελθόντος και να βοηθηθούν οι καταναλωτές να ξανακτίσουν το δικαίωμα στο όνειρο

Παραλαμβάνοντας το βραβείο του, ο κ. Φρουζής είπε: Η σημερινή διάκριση επιβραβεύει μια προσπάθεια μου πολλών ετών με επιμονή για συνεχή βελτίωση. Μια πορεία 26 ετών σε πέντε βιομηχανίες (πετρέλαια, καταναλωτικά, λιανεμπόριο, τηλεπικοινωνίες και φαρμακοβιομηχανία). Ήταν μακρά κι όχι εύκολη πορεία όπου έδωσα ιδιαίτερη έμφαση στην ομαδική δουλειά, στο να πλαισιώνομαι από εξαίρετους συνεργάτες, στο καλό συνεργατικό κλίμα και στην πίεση για αποτελέσματα.

Ο Κωνσταντίνος Μ. Φρουζής Manager of the Year 2012

Από: EBR | Τετάρτη, 17 Απριλίου 2013

Ο Κωνσταντίνος Μ. Φρουζής, Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής της Novartis Hellas και Πρόεδρος του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ), ανακηρύχθηκε από την ΕΕΔΕ Manager of the Year 2012

Έτσι, σήμερα, για να ανοίξει μία επιχείρηση αποθήκη ή να προεκτείνει ήδη υπάρχουσα, η ταλαιπωρία δεν έχει προηγούμενο. Ο ενδιαφερόμενος επιχειρηματίας θα χρειαστεί περίπου 90 ημέρες για να εξασφαλίσει άδεια εγκατάστασης, 45 ημέρες για να συνδεθεί με το δίκτυο της ΔΕΗ, ενάμιση μήνα για να συνδεθεί με την εταιρεία ύδρευσης, μία εβδομάδα για να αποκτήσει αποχέτευση και τηλέφωνο και τρεις ημέρες για να λάβει τις απαιτούμενες άδειες από την αστυνομία και τις δημοτικές αρχές.

Η ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΤΑΝΑΛΙΑ

Από: EBR | Τρίτη, 2 Απριλίου 2013

Αν δεν αποφασίσει κάποιος να αποκεφαλίσει το γραφειοκρατικό τέρας, καμμία ανάπτυξη δεν πρόκειται να έλθει

"Παρά την αρνητική εσωτερική συγκυρία και τις δύσκολες εξωτερικές συνθήκες, η βιομηχανία τροφίμων αποδεικνύει προς κάθε κατεύθυνση με τις επιδόσεις της ότι και στις προκλήσεις μπορεί να ανταποκριθεί, και μέλλον έχει. Ωστόσο, υπάρχουν στον δρόμο της, αφ’ ενός, γραφειοκρατικά εμπόδια στο εσωτερικό της χώρας και, αφ’ ετέρου, αρκετή καχυποψία στο εξωτερικό. Οι ελληνικές επιχειρήσεις γενικά αντιμετωπίζουν προβλήματα αξιοπιστίας και εικόνας στις ξένες αγορές, τα οποία φυσικόν είναι να δυσκολεύουν τις εξαγωγές κα να αποδυναμώνουν στρατηγικές μάρκετινγκ που οι επιχειρήσεις θα ήθελαν να εφαρμόσουν. "

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΑΛΟΥΣΗΣ: ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΝΤΙ-ΚΡΙΣΗΣ Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

Από: EBR | Τρίτη, 26 Μαρτίου 2013

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων, αν και ανησυχεί για τις οικονομικές εξελίξεις, εν τούτοις πιστεύει ότι με ισχυρές δόσεις εξωστρέφειας και καινοτομίας η ελληνική οικονομία μπορεί να συνέλθει από το σοκ της κρίσης

Η προσπάθεια του δημοσιογράφου να προσεγγίσει την πραγματικότητα εμπεριέχει μία διανοητική διάσταση η οποία ωθεί προς την αναζήτηση γεγονότων, μέσα από την ανάλυση και την αντιπαραβολή των οποίων αναζητείται μία ηθική διάσταση που ακούει στον όνομα αμεροληψία. Αν λοιπόν η αντικειμενικότητα είναι μη προσβάσιμη, δεν ισχύει το ίδιο και με την αμεροληψία. Διότι η επαγγελματική σοβαρότητα και η αμεροληψία υπάρχουν, εξαρτώνται από εμάς και είναι ίσως η καλύτερη σχετική πρόσβαση στην αντικειμενικότητα.

ΟΙ ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ

Από: EBR | Τρίτη, 26 Μαρτίου 2013

Οι δημοσιογράφοι και άλλοι τινες που δηλώνουν ότι η αντικειμενικότητα δεν υπάρχει, στην ουσία επιδιώκουν να συσκοτίσουν την αμεροληψία στην διαδικασία της επικοινωνίας

Η μελέτη αγορών σε ύφεση καταδεικνύει ότι μάρκες που αφουγκράστηκαν, κατανόησαν, στήριξαν και αντέδρασαν άμεσα στις μεταβαλλόμενες ανάγκες του καταναλωτή τους, βγήκαν αλώβητες από την κρίση και έθρεψαν πρώτες τους καρπούς των προσπαθειών τους στο στάδιο της ανάκαμψης.

MARKETING MATTERS: ΞΑΝΑΚΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ

Από: EBR | Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2013

Εντυπωσιακά συμπεράσματα έρευνας της MRB Hellas, που παρουσιάστηκαν από τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας κ. Δημήτρη Μαύρο, σε εκδήλωση του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ

Στο πλαίσιο αυτής της νέας πραγματικότητας, ο κ.Γκόρντον Μπράουν πρότεινε να καλλιεργείται στις επιχειρήσεις ο θεσμός του «εσωτερικού επιχειρηματία» (intrapreneur), μέσω του οποίου οι καινοτόμοι και ταλαντούχοι νέοι θα μπορούν να δημιουργούν αλλά και να εργάζονται ωσάν να ήσαν επιχειρηματίες του εαυτού τους.

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ ΤΟΥ ΝΤΑΒΟΣ

Από: EBR | Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2013

Στα παρασκήνια της μεγάλης ετήσιας εκδήλωσης που διοργανώνει κάθε χρόνο στην γνωστή χιονισμένη ελβετική πόλη το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, έγιναν πολλές και σοβαρές συζητήσεις για τους μελλοντικούς ηγέτες του πλανήτη μας

Πάντως, όπως και να έχουν τα πράγματα, γεγονός είναι ότι για να επιβιώσουν και να διατηρήσουν κάποια αναπτυξιακή δυναμική, οι εταιρείες του ιδιωτικού τομέα εντείνουν την εξωστρέφειά τους, γεγονός που αντανακλάται θετικά και στην πορεία του εμπορικού ισοζυγίου.

ΦΩΣ ΣΤΗΝ ΟΜΙΧΛΗ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑ ΑΝΩΤΑΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Από: EBR | Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2013

Σύμφωνα με την 16η Διεθνή Ετήσια Έρευνα της PwC οι Έλληνες διευθύνοντες σύμβουλοι, παρά τα σοβαρά προβλήματα της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας, είναι πιο αισιόδοξοι απ’ ό,τι πριν δύο χρόνια

Για να ευδοκιμήσει μία μάρκα στο σημερινό ανταγωνιστικό και αρκετά τμηματοποιημένο περιβάλλον των μέσων είναι επιτακτική η ανάγκη πραγματοποίησης ενός ολοκληρωμένου επικοινωνιακού πλάνου μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων. Οι εταιρείες πρέπει να εστιάζουν όλα τους τα όπλα και την προσοχή τους σε μερικές επώνυμες μάρκες που είναι στρατηγικές και έχουν περιθώρια ανάπτυξης.

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΕΠΩΝΥΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Από: EBR | Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

Το βασικό στοιχείο μιας επιχείρησης με καταναλωτικά προϊόντα είναι τα «επώνυμα» προϊόντα. Μέσα από αυτά καθρεπτίζεται το ταλέντο, η δυναμική, αλλά και οι προσπάθειες της εταιρείας.

Σελίδες: Προηγούμενη Επόμενη

Γνώμη

Σπ. Θεοδωρόπουλος: Ευελπιστώ σε λύση για την ενέργεια σε 2-3 εβδομάδες

Από: EBR

Χάνουμε δουλειές στο εξωτερικό γιατί έχουμε βρεθεί με ανταγωνιστικό μειονέκτημα σε ό,τι αφορά το ενεργειακό κόστος. Είναι ίσως το πιο σοβαρό πρόβλημα της ελληνικής βιομηχανίας, επεσήμανε.

Ευρώπη

Η Ευρώπη δρομολογεί την πρωτοβουλία COMPASS - AI για την τεχνητή νοημοσύνη στην υγεία

Η Ευρώπη δρομολογεί την πρωτοβουλία COMPASS - AI για την τεχνητή νοημοσύνη στην υγεία

Ένα νέο κεφάλαιο στην ψηφιακή καινοτομία και τη μεταρρύθμιση των υπηρεσιών υγείας ανοίγει η Ευρώπη, με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εγκαινιάζει την COMPASS-AI

Οικονομία

Ζητούνται $2 τρισ. ετησίως για την ανάπτυξη της ΑΙ έως το 2030

Ζητούνται $2 τρισ. ετησίως για την ανάπτυξη της ΑΙ έως το 2030

Έκθεση της Bain & Company αποκαλύπτει χρηματοδοτικό έλλειμμα $800 δισ. για την κάλυψη της υπολογιστικής ζήτησης που δημιουργεί η ΑΙ.

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron