Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

ΕΠΑΝΕΚΔΙΔΕΤΑΙ Ο «ΜΑΝΑΤΖΕΡ»

Από: EBR | Τρίτη, 5 Απριλίου 2011

Με εκδότη τον κ. Χρήστο Τρικούκη, διευθύντρια σύνταξης την κ. Λίνα Τσαγκαράκη και σύμβουλο έκδοσης τον κ. Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλο, επανακυκλοφορεί το περιοδικό Μάνατζερ, ιδιοκτησίας της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ). Το νέο τεύχος θα είναι διαθέσιμο στις 14 Απριλίου, σ

Οκτώ γκάφες σε συνεντεύξεις για δουλειά

Από: EBR | Τρίτη, 1 Μαρτίου 2011

Της Liz Ryan* Κατά τη διάρκεια της 25χρονης εμπειρίας μου ως διευθυντικού στελέχους ανθρωπίνου δυναμικού, αρκετές φορές πήρα συνέντευξη από ανθρώπους που δεν ήταν ακριβώς αυτό που λέμε ιδανικοί υποψήφιοι. Παρακάτω ακολουθούν μερικές από τις πιο αξέχαστες συνεντεύξεις, ακολουθούμενες από τ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ…

Από: EBR | Τετάρτη, 23 Φεβρουαρίου 2011

Η ποδοσφαιρική αθλιότητα και αυτοί που την καλλιεργούν καταστρέφει κάθε εικόνα του επιχειρείν στην Ελλάδα του Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλου Τα τελευταία γεγονότα στον ελληνικό ποδοσφαιρικό χώρο, με αφορμή την συνολική αθλιότητα που χαρακτήρισε το ντέρμπυ Ολυμπιακού-Π

Μικρές επιχειρήσεις: Η δύναμή τους κρύβεται στον αριθμό τους

Από: EBR | Παρασκευή, 18 Φεβρουαρίου 2011

Του Scott Shane* Οι ομοσπονδιακοί παράγοντες χάραξης πολιτικής στις ΗΠΑ πρέπει να παραδεχτούν ότι μας έχουν βάλει σε μπελάδες σχετικά με το ζήτημα της απασχόλησης. Όταν η οικονομία δέχτηκε το πλήγμα του 2008, εκείνοι εστίασαν -καλώς ή κακώς- σε ό,τι συνέβαινε στη χρηματιστηριακή αγορά της

ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ

Από: EBR | Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011

Δυστυχώς, είναι γεγονός ότι στις περισσότερες εταιρείες υπάρχουν πολλά πρόσωπα που «επιζούν των αλλαγών», άτομα που έμαθαν να επιβιώνουν μέσα από τα προγράμματα των αλλαγών χωρίς στην πραγματικότητα να αλλάζουν. Ωστόσο, για να επέλθει κάποια αλλαγή στον οργανισμό, κάθε πρόσωπο πρέπει να σκεφ

ΟΤΑΝ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΟΥΝ

Από: EBR | Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου 2011

Εντυπωσιακή συνέντευξη του καθηγητή Sydney Finkelstein για το πώς κάποιοι μάνατζερς, αλλά και μεγάλες εταιρείες, αρνούνται να διδαχθούν από τα λάθη τους Ο Sydney Finkelstein είναι καθηγητής Μάνατζμεντ στην έδρα Steven Roth, στο Tuck School of Business του Dartmouth Colleg

Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΜΑΡΚΩΝ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ

Από: EBR | Δευτέρα, 10 Ιανουαρίου 2011

Οι μεγάλες μάρκες λανσάρουν μία διαφημιστική καμπάνια στην Γαλλία που στηρίζεται στο τρίπτυχο: ποιότητα, ευχαρίστηση, καινοτομία του Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλου Με πρωτοβουλία του Ινστιτούτου Μελετών Καταναλωτικών Βιομηχανιών (ILEC) και της εταιρείας Prodimarques π

Ο ΔΕΚΑΤΕΤΡΑΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΤΑ ΜΜΕ

Από: EBR | Δευτέρα, 27 Δεκεμβρίου 2010

Στην εποχή της έκρηξης της επικοινωνίας, οι σχέσεις των επιχειρήσεων με τα πληθωρικά μέσα μαζικής επικοινωνίας πρέπει να είναι συνεχείς και καλά δομημένες του Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλου Ένας Κινέζος σοφός έλεγε ότι όταν πέφτει ο κεραυνός είναι αργά για να βουλώσει

ΟΣΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΝ, ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΝ

Από: EBR | Δευτέρα, 27 Δεκεμβρίου 2010

Τα στελέχη των επιχειρήσεων που ξέρουν να ακούν, έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας και αναρρίχησης στην ιεραρχία από τους άλλους… του Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλου Ο Μπεν Σουήτλαντ, γνωστός σύμβουλος επιχειρήσεων και συγγραφέας βιβλίων με απλές αλλά αποτελεσματ

Ο ΜΑΚΙΑΒΕΛΙ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ

Από: EBR | Δευτέρα, 20 Δεκεμβρίου 2010

Ο Νικολό Μακιαβέλι, η μεγάλη αυτή προσωπικότητα του 16ου αιώνα, υπήρξε θεμελιωτής της σύγχρονης Πολιτικής Επιστήμης και εμπνευστής των θεμελιωδών αρχών του «σκληρού» μάνατζμεντ και μάρκετινγκ. Τόσα χρόνια μετά, οι παρατηρήσεις του μπορούν και ασκούν σημαντική επιρροή στον σύγχρονο μάνατζερ,

Οι στρατηγικές του ποδοσφαίρου στην επιχείρηση

Από: EBR | Τρίτη, 23 Νοεμβρίου 2010

Μία επιτυχημένη επιχείρηση λειτουργεί σαν μία επιτυχημένη ποδοσφαιρική ομάδα. Ποια όμως είναι τα κοινά χαρακτηριστικά επιτυχημένων ποδοσφαιρικών και επιχειρηματικών ομάδων; 1. Πρωταρχικός στόχος είναι η δημιουργία μίας «πραγματικής» ομάδας. Μιας ομάδας δηλαδή όπου όλα τα

ΤΟ ΕΠΩΝΥΜΟ ΠΡΟΪΟΝ ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Από: EBR | Δευτέρα, 22 Νοεμβρίου 2010

του Νίκου Καραγεωργίου* Όπου κι αν βρίσκονται, οι αρμόδιοι για την οικονομική ανάπτυξη υπουργοί διαλαλούν σε όλους τους τόνους –και πολύ σωστά– ότι, πέρα από την δημοσιονομική εξυγίανση, ζωτική γι ατην έξοδο της χώρας από την ύφεση είναι μεσοπρόθεσμα η είσοδός της σε αναπτυξιακή τροχιά. Η

ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΩΝ

Από: EBR | Δευτέρα, 8 Νοεμβρίου 2010

Είναι πολλοί οι λόγοι που οδηγούν στην εκτίμηση ότι οι ηγετικοί μάνατζερς θα αντιμετωπίζουν αυξανόμενη αβεβαιότητα, αλλά και σημαντικές προκλήσεις, τα είκοσι χρόνια που έρχονται του Philip Kotler Αύριο, τίποτε δεν θα είναι ούτε σαν το χθες, αλλά ούτε σαν το σήμ

Δεν μπορείς να εμποδίσεις τις κακές ιδέες

Από: EBR | Παρασκευή, 29 Οκτωβρίου 2010

του THOMAS L. FRIEDMAN (ΤΟ ΒΗΜΑ) Oμολογώ ότι βρίσκω αποκαρδιωτικό να διαβάζω δημοσκοπήσεις και να βλέπω υποψηφίους για τις ενδιάμεσες εκλογές, κυρίως Ρεπουμπλικανούς, να προηγούνται σε διάφορες κούρσες τη στιγμή που προωθούν τις ίδιες ιδέες οι οποίες μας έφεραν σε αυτό το χάλι. Ακούω άραγ

ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Από: EBR | Τρίτη, 26 Οκτωβρίου 2010

Οι επιχειρήσεις που δεν έχουν συγκεκριμένη και συγκροτημένη πολιτική σχέσεων με τους δημοσιογράφους και τα ΜΜΕ, αργά ή γρήγορα, όταν προκύψει μία κρίση, θα βρεθούν μπροστά σε οδυνηρές για την εικόνα τους εκπλήξεις. του Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλου Πριν περίπου 20 χρ

"Σημαία" η επιχειρηματικότητα

Από: EBR | Τρίτη, 19 Οκτωβρίου 2010

Του Στέλιου Σταυρίδη* Με τα μυαλά που έχουμε και τις πρακτικές που επί 35 χρόνια ακολουθούμε, δικαιώνουμε πλήρως το τετράστιχο: «Επιχειρείν και Έλληνας με συνεταίρο κράτος, αυτό το τρίο δεν μπορεί παρά να είναι πάτος»! Θα ήταν γελοίο να συζητήσουμε για τον πρωταγωνιστικό ρόλο

ΦΥΤΩΡΙΟ ΝΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (START UPS) ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ: ΧΡΗΣΙΜΟ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

Από: EBR | Τετάρτη, 22 Σεπτεμβρίου 2010

Μπορεί να υπάρξει επιχειρηματική ηθική;

Από: EBR | Τετάρτη, 15 Σεπτεμβρίου 2010

Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

Από: EBR | Τετάρτη, 15 Σεπτεμβρίου 2010

του Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλου Αν μπορούσε να φέρει κανείς τον Σωκράτη στον σημερινό κόσμο και να τον ρωτήσει τί είναι γι αυτόν το επιχειρείν, η απάντηση του μεγάλου φιλοσόφου θα ήταν σχετικά απλή. Θα έλεγε ότι το επιχειρείν, υπό την ευρεία έννοιά του, είναι η ηγεσία ως πνευματική κατάσταση.

ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ Η ΑΝΕΡΓΙΑ

Από: EBR | Τρίτη, 7 Σεπτεμβρίου 2010

Σελίδες: Προηγούμενη Επόμενη

Γνώμη

Κυριάκος Πιερρακάκης: Τι πρέπει να κάνει η Ευρώπη για να ικανοποιήσει τον Μάριο Ντράγκι

Από: EBR

Πέρασε ένας χρόνος από τότε που ο Μάριο Ντράγκι, πρώην πρωθυπουργός της Ιταλίας και διοικητής της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, παρουσίασε την έκθεσή του για την ευρωπαϊκή ανταγωνιστικότητα—μια εμβληματική προσπάθεια να χαραχθεί μια πορεία ανάπτυξης

Ευρώπη

Η Ευρώπη στην κούρσα της υπερυπολογιστικής: εγκαινιάζει την εποχή της εξακλίμακας

Η Ευρώπη στην κούρσα της υπερυπολογιστικής: εγκαινιάζει την εποχή της εξακλίμακας

Με μια συμβολική τελετή στο Forschungszentrum Jülich της Γερμανίας, η Ευρώπη έκανε το μεγάλο άλμα στην υπερυπολογιστική

Οικονομία

Η παγκόσμια αγορά online fitness αναμένεται θα «τρέχει» με 29,6% έως το 2033

Η παγκόσμια αγορά online fitness αναμένεται θα «τρέχει» με 29,6% έως το 2033

Μεγάλες ψηφιακές παγίδες εγκυμονεί, σύμφωνα με τους αναλυτές, η ραγδαία άνοδος του online personal training

EURACTIV.com - Feeds