Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Το Μarketing τροφίμων για το καλό των παιδιών

Οι δεσμεύσεις της Unilever και το Ελληνικό Pledge

Από: EBR - Δημοσίευση: Τετάρτη, 25 Μαΐου 2022

O «Κώδικας Δεοντολογίας για την υπεύθυνη επιχειρηματική πρακτική και πρακτική προώθησης των προϊόντων τροφίμων», που δημοσιεύτηκε τον Μάιο 2021 και είναι το πρώτο παραδοτέο της Ευρωπαϊκής Στρατηγικής «Από το αγρόκτημα στο πιάτο», προβλέπει την εφαρμογή από τις επιχειρήσεις τροφίμων υπεύθυνων πρακτικών για την προώθηση και διαφήμιση των προϊόντων τους, αναδεικνύοντας για άλλη μια φορά τη σημασία της αυτοδέσμευσης.
O «Κώδικας Δεοντολογίας για την υπεύθυνη επιχειρηματική πρακτική και πρακτική προώθησης των προϊόντων τροφίμων», που δημοσιεύτηκε τον Μάιο 2021 και είναι το πρώτο παραδοτέο της Ευρωπαϊκής Στρατηγικής «Από το αγρόκτημα στο πιάτο», προβλέπει την εφαρμογή από τις επιχειρήσεις τροφίμων υπεύθυνων πρακτικών για την προώθηση και διαφήμιση των προϊόντων τους, αναδεικνύοντας για άλλη μια φορά τη σημασία της αυτοδέσμευσης.

Κάτι αλλάζει στο χώρο του marketing και η αλλαγή αυτή φαίνεται να είναι σοβαρή. Έτσι, πριν λίγο καιρό, η Unilever ανακοίνωσε την επικαιροποίηση των παγκόσμιων δεσμεύσεών της για το marketing που απευθύνεται σε παιδιά.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία, που είναι μια από αυτές εταιρείες που ηγούνται της προσπάθειας για υπεύθυνο marketing ανακοίνωσε ότι δεν θα στοχεύει καμπάνιες διαφήμισης ή social media marketing σε παιδιά κάτω των 18 ετών, ενώ παράλληλα δεν θα συλλέγει, ούτε θα αποθηκεύει δεδομένα παιδιών κάτω των 16 ετών. Η εταιρεία δεσμεύτηκε ακόμα ότι δεν θα χρησιμοποιεί influencers ή διάσημα πρόσωπα που είναι κάτω των 16 ετών ή απευθύνονται κυρίως σε παιδιά ηλικίας κάτω των 16 ετών, ενώ θα παρέχει σαφή και εμφανή γνωστοποίηση των δεσμεύσεών της σε άτομα που ασκούν επιρροή σε αυτές τις ηλικίες. Τέλος, η Unilever θα συνεχίσει να αποφεύγει την προώθηση των εμπορικών σημάτων ή των προϊόντων της στα σχολεία, με εξαίρεση τη συμμετοχή σε εκπαιδευτικά προγράμματα. Οι δεσμεύσεις θα ισχύουν σε όλο το χαρτοφυλάκιο τροφίμων και αναψυκτικών της Unilever και η εφαρμογή τους θα καθοδηγείται από την ομάδα παγωτού. Αξίζει να σημειωθεί πως η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, στηρίζοντας έμπρακτα την παγκόσμια πρωτοβουλία του EU, συμμετέχει και στο Ελληνικό Pledge, που υλοποιείται από το Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ), σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ).

Κύριος στόχος του Ελληνικού Pledge είναι η ανάδειξη του ενδιαφέροντος και της ουσιαστικής συμβολής της Βιομηχανίας Τροφίμων στην υιοθέτηση μιας υγιεινής διατροφής ήδη από την παιδική ηλικία. Το Ελληνικό Pledge, που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του αντίστοιχου -εξαιρετικά επιτυχημένου- ευρωπαϊκού (EU PLedge), συνδέεται άμεσα με τις εξελίξεις σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο που δείχνουν ότι το θέμα της υγιεινής διατροφής σε συνδυασμό με τη διαφήμιση των τροφίμων και ποτών στα παιδιά είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Το Pledge είναι ένα πλαίσιο κοινών εθελοντικών δράσεων και δεσμεύσεων, ένας κώδικας αυτοδέσμευσης δηλαδή, από επιχειρήσεις του κλάδου, για να βελτιωθεί ο τρόπος διαφήμισης των τροφίμων και ποτών σε παιδιά κάτω των 13 ετών. Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η νέα στρατηγική «Από το αγρόκτημα στο πιάτο» θέτει μια σειρά από στόχους και προκλήσεις για τη μετάβαση σε πιο βιώσιμα συστήματα τροφίμων.

Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, ο «Κώδικας Δεοντολογίας για την υπεύθυνη επιχειρηματική πρακτική και πρακτική προώθησης των προϊόντων τροφίμων», που δημοσιεύτηκε τον Μάιο 2021 και είναι το πρώτο παραδοτέο της Ευρωπαϊκής Στρατηγικής «Από το αγρόκτημα στο πιάτο», προβλέπει την εφαρμογή από τις επιχειρήσεις τροφίμων υπεύθυνων πρακτικών για την προώθηση και διαφήμιση των προϊόντων τους, αναδεικνύοντας για άλλη μια φορά τη σημασία της αυτοδέσμευσης. Στο ελληνικό Pledge συμμετέχουν μέχρι στιγμής οι εταιρείες 3αλφα. Γιώτης Α.Ε., Ελαΐς Unilever Ελλάς Α.Ε., ΕΨΑ Α.Ε., ION Α.Ε., Καραμολέγκος Α.Ε., Π.Γ. Νίκας ΑΒΕΕ, Coca-Cola Ελλάς, Coca-Cola 3E, Ferrero International Greece, Froneri Ελλάς Παγωτό Α.Ε., Nestle Ελλάς Α.Ε., Numil Ελλάς Α.Ε. και Pepsico Ελλάς, ενώ μπορούν να συμμετέχουν όλες οι εταιρείες τροφίμων που επιλέγουν το δρόμο της αυτοδέσμευσης. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Yπεραπόδοση της οικονομίας αλλά και κλιμάκωση των προκλήσεων

Από: EBR

Οι πυκνές και ταραχώδεις εξελίξεις και η ανάδειξη νέων πηγών αβεβαιότητας κατά το 1ο εξάμηνο του έτους – μετά από μία διετία πανδημίας – δημιουργούν νέες προκλήσεις για την ελληνική οικονομία σε μια περίοδο που δείχνει να αποκτά ισχυρό βηματισμό

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Η μοίρα της Ευρώπης και η επιβίωση της Ουκρανίας

Η μοίρα της Ευρώπης και η επιβίωση της Ουκρανίας

Σήμερα, είναι αδιανόητο το σενάριο που θέλει την ΕΕ να αποδέχεται τον διαμελισμό και την εξαφάνιση της Ουκρανίας

Οικονομία

Πώς η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς στηρίζει την οικονομία

Πώς η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς στηρίζει την οικονομία

Προς τα τέλη του 2021, μια σειρά από αστάθμητους παράγοντες έκαναν την εμφάνισή τους, εντείνοντας τις ανησυχίες για την παγκόσμια ανάπτυξη και συνεισφέροντας στην εκ νέου δημιουργία ενός κλίματος αβεβαιότητας

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2022. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron