Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Ανάλυση

Brands In Greece – Παρουσίαση έρευνας καταναλωτών για τις Μάρκες

Τη νέα του έρευνα για την άποψη των καταναλωτών για τις Μάρκες παρουσίασε ο Ελληνικός Σύνδεσμος Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων

Από: EBR - Δημοσίευση: Δευτέρα, 18 Ιουλίου 2022

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Μάιο του 2022, σε 1.145 Έλληνες καταναλωτές.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Μάιο του 2022, σε 1.145 Έλληνες καταναλωτές.

Σημαντικά ευρήματα από την έρευνα καταναλωτών που πραγματοποίησε ο σύνδεσμος Brands In Greece σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, παρουσιάστηκαν σε webinar στις 12 Ιουλίου 2022, το οποίο παρακολούθησε μεγάλος αριθμός στελεχών της αγοράς.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Μάιο του 2022, σε 1.145 Έλληνες καταναλωτές. Μεταξύ των ευρημάτων που παρουσιάστηκαν από τον ομιλητή Γιώργο Μπάλτα, Καθηγητή Τμήματος Marketing & Επικοινωνίας και Διευθυντή Ερευνητικού Εργαστηρίου Marketing, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ είναι:

- Η Ποιότητα και Τιμή είναι τα δύο πιο σημαντικά κριτήρια επιλογής τυποποιημένων Καταναλωτικών Προϊόντων.
- Ο σημαντικότερος λόγος για οποιαδήποτε υποκατάσταση μεταξύ επώνυμων προϊόντων και προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είναι η Σχέση Ποιότητας Τιμής και όχι ένα από τα δύο κριτήρια μόνο του.
- Οι συμμετέχοντες κατά συντριπτική πλειοψηφία (78%) θεωρούν ότι τα επώνυμα προϊόντα έχουν συνήθως καλύτερη ποιότητα.
- Η καινοτομία φαίνεται να είναι ένα χαρακτηριστικό που ενδιαφέρει έντονα περισσότερους από τους μισούς καταναλωτές, ενώ για την πλειοψηφία αποτελεί παράλληλα παράγοντα αύξησης της ελκυστικότητας ενός προϊόντος.
- Όσον αφορά στις πηγές ενημέρωσης σχετικά με τα Επώνυμα Καταναλωτικά Προϊόντα, είναι εμφανής η επικράτηση των ψηφιακών μέσων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
- Επιπρόσθετα, για πρώτη φορά διερευνήθηκε μέσω ποσοστιαίας έρευνας η σημασία των επωνύμων προϊόντων στο εγχώριο περιβάλλον HORECA. Η μάρκα έχει μεγάλη σημασία για τα προϊόντα που πωλούνται στο δίκτυο HORECA και συγκεκριμένες μάρκες ζητούνται σε αυτό το δίκτυο για προϊοντικές κατηγορίες όπως μπύρες, αναψυκτικά, οινοπνευματώδη ποτά και κρασί.
- Όσον αφορά τις απόψεις των καταναλωτών για τον ρόλο των μαρκών στην επιδίωξη της υγείας και της ευεξίας, καθώς και για τις ενέργειες κοινωνικής και οικολογικής υπευθυνότητας των επωνύμων προϊόντων, εμφανίζεται πως τα συστατικά και οι διατροφικές πληροφορίες των προϊόντων προσελκύουν την προσοχή της συντριπτικής πλειονότητας των καταναλωτών, η σημασία στη διατροφική αξία είναι πολύ σημαντική τάση στην καταναλωτική συμπεριφορά που θα επηρεάσει πολύπλευρα τον κλάδο των καταναλωτικών προϊόντων, και στην οικολογική υπευθυνότητα, οι καταναλωτές επιθυμούν παραγωγή, σύνθεση και συσκευασία που δεν επιβαρύνει το περιβάλλον.

Στη συνέχεια του webinar ο κύριος Πάνος Μελισσαρόπουλος | Vice President Operations – SITECORE, παρουσίασε την έρευνα Brand Authenticity Report 2022. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Μάιο του 2022 σε πάνω από 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Από την έρευνα φαίνεται πως:
- Οι Έλληνες καταναλωτές επιθυμούν τα brands να θυμούνται τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις τους.
- Ποσοστό 71% απαιτεί από ένα brand να δείχνει ενσυναίσθηση και κατανόηση για να χτίσει μια ισχυρότερη σχέση.
- Έξι στους δέκα καταναλωτές θέλουν να συνδεθούν με ένα brand σε προσωπικό επίπεδο. - Το Brand Loyalty δεν αποτελεί έναν σταθερό στόχο στην Ελλάδα. Μόλις το 18% των καταναλωτών εμφανίζεται να περιγράφει τον εαυτό του ως "οπαδό" του αγαπημένου του brand, ενώ μόνο το 10% δηλώνει ότι είναι "μέλος μιας κοινότητας".
- Σχεδόν όλοι (93%) λένε ότι οι εταιρείες πρέπει να καταβάλλουν συνειδητή προσπάθεια για να διασφαλίσουν ότι οι πελάτες τους αισθάνονται ότι εκπροσωπούνται στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία τους.
- Τέσσερις στους δέκα Έλληνες καταναλωτές δηλώνουν ότι έχουν στραφεί στην ψηφιακή τεχνολογία (40%), ιδίως όσοι είναι κάτω των 44 ετών ή εργάζονται, παρά επιλέγουν την προσωπική αγοραστική εμπειρία (34%).
- Οι μισοί αισθάνονται ότι έχουν δημιουργήσει μια βαθύτερη σύνδεση με κάποιες εταιρείες φέτος, μέσω της online εμπειρίας τους.
- Οι εταιρείες μπορούν να συνεχίσουν να κρατάνε αμείωτο το ενδιαφέρον των καταναλωτών μέσα από την αδιάκοπη βελτίωση της εμπειρίας αγορών μέσω κινητών τηλεφώνων και διασφαλίζοντας ότι αναγνωρίζουν και θυμούνται τους καταναλωτές όταν επιστρέφουν στις ιστοσελίδες τους.

O Brands In Greece πραγματοποίησε το webinar στα πλαίσια της στρατηγική του προτεραιότητας να αναδείξει, να στηρίξει και να εξελίξει τη Μάρκα, διαχέοντας γνώση σε όλη την κοινότητα σχετικά με τις αξίες, την κουλτούρα και την προσφορά των επωνύμων προϊόντων στις επιχειρήσεις, στον καταναλωτή και στην κοινωνία.

Περισσότερες πληροφορίες για την έρευνα της SITECORE μπορείτε να βρείτε εδώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Επίλυση προβλημάτων ή παραγωγή λύσεων;

Από: EBR

Στη σύγχρονη εποχή ένα σημαντικό μέρος της ημέρας μας αφιερώνεται σε πιθανά προβλήματα, οικονομικά, εργασιακά, κοινωνικά, και άλλα

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Ευρωπαϊκό Γραφείο Τεχνητής Νοημοσύνης δημιουργεί η Ε.Ε.

Ευρωπαϊκό Γραφείο Τεχνητής Νοημοσύνης δημιουργεί η Ε.Ε.

Τη φιλόδοξη στρατηγική της για τη δημιουργία του πρώτου, παγκοσμίως, ασφαλούς οικοσυστήματος για την τεχνητή νοημοσύνη, αρχίζει να υλοποιεί η Ευρωπαϊκή Ένωση

Οικονομία

Τι αυξάνει την τιμή του χρυσού

Τι αυξάνει την τιμή του χρυσού

Η τιμή του χρυσού επηρεάζεται από μια περίπλοκη αλληλεπίδραση παραγόντων, που αντικατοπτρίζει την κατάστασή του ως πολυεπίπεδο περιουσιακό στοιχείο

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2024. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron