Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Bus Tour: Ο «match maker» στον κλάδο του τουρισμού

Αγώνα δρόμου δίνουν όσοι δραστηριοποιούνται στον κλάδο της φιλοξενίας καθώς αδυνατούν να βρουν εργαζόμενους για να στελεχώσουν τις επιχειρήσεις τους

Από: EBR - Δημοσίευση: Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2023

Το ρόλο της «γέφυρας» καλείται να παίξει η πρωτοβουλία «Bus tour», ένα πρωτοποριακό concept το οποίο φέρνει κοντά εργοδότες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της φιλοξενίας και αναζητούν εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό με ανθρώπους που ενδιαφέρονται να ασχοληθούν επαγγελματικά με την τουριστική βιομηχανία.
Το ρόλο της «γέφυρας» καλείται να παίξει η πρωτοβουλία «Bus tour», ένα πρωτοποριακό concept το οποίο φέρνει κοντά εργοδότες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της φιλοξενίας και αναζητούν εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό με ανθρώπους που ενδιαφέρονται να ασχοληθούν επαγγελματικά με την τουριστική βιομηχανία.

της Μαρίας Ακριβού*

Αγώνα δρόμου δίνουν όσοι δραστηριοποιούνται στον κλάδο της φιλοξενίας καθώς αδυνατούν να βρουν εργαζόμενους για να στελεχώσουν τις επιχειρήσεις τους, όταν η φετινή τουριστική σεζόν είναι προ των πυλών και οι ανταγωνιστές από τις γειτονικές χώρες έχουν ήδη δείξει τη δυναμική και τα … δόντια τους. Μάλιστα τα τελευταία επίσημα στοιχεία από τους φορείς του Ξενοδοχειακού κλάδου, κάνουν λόγο για έλλειμμα 55.000 θέσεων εργασίας με την πλειονότητα να αφορά στις ειδικότητες του μάγειρα, της καμαριέρας, του receptionist, του σερβιτόρου, του βοηθού σερβιτόρου, του λαντζέρη, του barista καθώς και της τεχνικής υποστήριξης / συντήρησης, τη στιγμή δε που ο δείκτης ανεργίας στη χώρα βρίσκεται στο 11,4%.

Εύλογα κανείς αναρωτιέται γιατί η βαριά βιομηχανία της ελληνικής οικονομίας δεν κατορθώνει να προσελκύσει κόσμο και η σχέση προσφοράς - ζήτησης είναι αντιστρόφως ανάλογη. Η απάντηση δεν είναι απλή καθώς συντρέχουν πολλοί λόγοι που συμβαίνει αυτό το φαινόμενο. Ο ένας έχει να κάνει με τις εργοδοτικές εισφορές που πληρώνουν οι επιχειρήσεις - πρόκειται για τις υψηλότερες στην ΕΕ - γεγονός που αποτρέπει την παροχή ικανοποιητικών μισθών από την πλευρά των επιχειρηματιών. Μια άλλη παράμετρος που μπαίνει στην εξίσωση έγκειται στην αλλαγή νοοτροπίας από πλευράς εργατικού δυναμικού, όπου σε νεαρότερες ηλικίες παρατηρούνται η εκδήλωση ενδιαφέροντος, κατά κύριο λόγο, για διευθυντικά πόστα, η αποφυγή ανάληψης καθηκόντων που σχετίζονται με χειρωνακτική εργασία, αλλά και το αίτημα για μισθολογική αναβάθμιση σε σύντομο χρονικό διάστημα από την ημερομηνία πρόσληψης. Και όλα αυτά όταν λείπουν η απαραίτητη εμπειρία και εξειδίκευση! Η δε πανδημία, με συνεπακόλουθη την παύση δραστηριοτήτων στον κλάδο, οδήγησε πολλούς εργαζόμενους στην αναζήτηση εργασίας σε διαφορετικούς τομείς και ένα μεγάλο ποσοστό αποσύρθηκε οριστικά από τον τουρισμό όταν τα πράγματα επανήλθαν σε μια κανονικότητα.

Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, γίνεται αντιληπτό πως η σωστή ενημέρωση και η εκπαίδευση συνιστούν τη μόνη λύση έτσι ώστε να μικρύνει η ψαλίδα και τα δύο μέρη να συγκλίνουν κάπου στη μέση.

Το ρόλο της «γέφυρας» καλείται να παίξει η πρωτοβουλία «Bus tour», ένα πρωτοποριακό concept το οποίο φέρνει κοντά εργοδότες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της φιλοξενίας και αναζητούν εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό με ανθρώπους που ενδιαφέρονται να ασχοληθούν επαγγελματικά με την τουριστική βιομηχανία. Πίσω από το καινοτόμο project το οποίο θα τρέξει σε 8 πόλεις της Ελλάδας, βρίσκεται η Gordon Charles, εταιρεία με πολυετή εμπειρία και διεθνή παρουσία στον τομέα του HR consulting and recruitment, η οποία καλεί τουριστικές εταιρείες να βρεθούν με το διαθέσιμο εν ενεργεία προσωπικό , στον ίδιο χώρο με οργανωμένη ατζέντα, ενώ κάθε ενδιαφερόμενος έρχεται σε άμεση επαφή με τις θέσεις και τις επιχειρήσεις που ταιριάζουν στο προφίλ και την ιδιοσυγκρασία του.

Μεγάλοι Ξενοδοχειακοί Όμιλοι από Ελλάδα και Κύπρο αλλά και εκπρόσωποι της Κρουαζιέρας θα δώσουν το παρών σε Αθήνα, Πάτρα, Ιωάννινα, Λάρισα, Κοζάνη, Αλεξανδρούπολη, Καβάλα και Θεσσαλονίκη, απευθυνόμενοι σε επαγγελματίες του Τουριστικού κλάδου , όλων των ειδικοτήτων, σε ειδικευόμενους ή σπουδαστές Τουριστικών επαγγελμάτων, σε μη εξειδικευμένο προσωπικό με διάθεση να εργαστεί στον Τουρισμό αφού όλες οι εταιρείες παρέχουν εξειδικευμένη εκπαίδευση για οποιαδήποτε θέση, μόνιμη ή εποχική.

Όραμα των διοργανωτών είναι να δημιουργήσουν ισχυρούς δεσμούς, τόσο με τους ίδιους τους ανθρώπους που προσελκύουν για recruiting, όσο και με τις επιχειρήσεις που εμπιστεύονται το όνομα Gordon Charles.

Ειδικότερα, οι πόλεις όπου θα επισκεφθεί το Bus Tours είναι οι ακόλουθες :
18.02 Αθήνα (Hotel Stratos Vasilikos)
19.02 Πάτρα (Hotel Moxy Patra Marina)
20.02 Ιωάννινα (Hotel Palladion)
21.02 Λάρισα (Hotel Dionisos)
22.02 Κοζάνη (Δημοτική Βιβλιοθήκη)
23.02 Αλεξανδρούπολη (Δημοτικό Θέατρο)
24.02 Καβάλα (Δημοτική Βιβλιοθήκη)
25.02 Θεσσαλονίκη (Grand Hotel Palaca)

Να σημειωθεί ότι χορηγός επικοινωνίας είναι οι Skywalker.gr και point-hub.com, ενώ το ΙΕΚ ΑΛΦΑ στηρίζει την πρωτοβουλία ως χορηγός εκπαίδευσης προσφέροντας έκπτωση 50% σε όλους τους συμμετέχοντες, αλλά και μια πλήρη υποτροφία σε τουριστικά επαγγέλματα.

Το εν λόγω Project φέρει την Αιγίδα των Δήμων Καβάλας, Αλεξανδρούπολης και Λάρισας καθώς επίσης και της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας , ενώ την υπογραφή του βάζει ο Πρέσβης της ελληνικής γαστρονομίας και πρώην πρόεδρος της λέσχης αρχιμαγείρων Ελλάδος, ο βραβευμένος chef, κ. Μίλτος Καρούμπας, ο οποίος αποτελεί και τον Event Ambassador του Bus Tour.

Αν ανήκετε στην κατηγορία των ανθρώπων που δεν έχουν προϋπηρεσία στην τουριστική αγορά εργασίας, αλλά βλέπετε την εξέλιξή σας μέσα από τον κλάδο της φιλοξενίας, μη διστάσετε να δηλώσετε συμμετοχή. Η ομάδα της Charles Gordon θα είναι εκεί για να σας υποστηρίξει και να σας καθοδηγήσει στα νέα σας επαγγελματικά βήματα.

Στην περίπτωση που είστε εταιρεία, δεν έχετε παρά να εμπιστευτείτε έναν στρατηγικό εταίρο που διαθέτει πολυετή εμπειρία, τυγχάνει διεθνούς αναγνώρισης και σας γλιτώνει από τον πολύτιμο χρόνο της αξιολόγησης υποψηφίων που μπορεί να είναι οι μελλοντικοί σας συνεργάτες.

*δημοσιογράφος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

25η Μαρτίου: Το στοίχημα της Βιωσιμότητας του Ελληνισμού είναι Πολιτισμικό

Από: EBR

Τί αντανακλά η “ΧΑΡΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ” του Ρήγα, σε κάθε εποχή;

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Οι κρίσιμες Ευρωεκλογές του Ιουνίου 2024

Οι κρίσιμες Ευρωεκλογές του Ιουνίου 2024

Ας ξεκινήσουμε με μια θετική αισιόδοξη θεώρηση για το θεσμικό όργανο της Ένωσης, το μόνο που εκλέγεται από το 1979 με άμεση καθολική ψηφοφορία από τους ευρωπαίους πολίτες

Οικονομία

Πάνω από 1,25 δισ.συνδρομητές σε υπηρεσίες περιαγωγής στο 2024

Πάνω από 1,25 δισ.συνδρομητές σε υπηρεσίες περιαγωγής στο 2024

Μια ευρύχωρη δεξαμενή εσόδων για τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους παραμένουν οι υπηρεσίες περιαγωγής (roaming)

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2024. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron