Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Διεθνή

Όλοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση για να διανυκτερεύσουν εντελώς δωρεάν, στο Προεδρικό Μέγαρο της Ταϊβάν!

Η δράση «Περάστε μια νύχτα στο Προεδρικό Μέγαρο της Ταϊβάν», η οποία ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2019 και ανεστάλη από το 2020 λόγω της πανδημίας COVID-19, ξεκινά ξανά και αποτελεί μια θαυμάσια ευκαιρία για όλο τον κόσμο να γνωρίσει από κοντά την Ταϊβάν!

Από: EBR - Δημοσίευση: Παρασκευή, 26 Μαΐου 2023

Όλοι οι πολίτες άνω των 20 ετών, μπορούν να υποβάλουν αίτηση για διαμονή στη σουίτα μέσα στο Lixing Building, μια διώροφη κατασκευή δίπλα στο γραφείο του Προέδρου στο συγκρότημα του Προεδρικού Μεγάρου.
Όλοι οι πολίτες άνω των 20 ετών, μπορούν να υποβάλουν αίτηση για διαμονή στη σουίτα μέσα στο Lixing Building, μια διώροφη κατασκευή δίπλα στο γραφείο του Προέδρου στο συγκρότημα του Προεδρικού Μεγάρου.

Η δράση «Περάστε μια νύχτα στο Προεδρικό Μέγαρο της Ταϊβάν», η οποία ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2019 και ανεστάλη από το 2020 λόγω της πανδημίας COVID-19, ξεκινά ξανά και αποτελεί μια θαυμάσια ευκαιρία για όλο τον κόσμο να γνωρίσει από κοντά την Ταϊβάν!

Όλοι οι πολίτες άνω των 20 ετών, μπορούν να υποβάλουν αίτηση για διαμονή στη σουίτα μέσα στο Lixing Building, μια διώροφη κατασκευή δίπλα στο γραφείο του Προέδρου στο συγκρότημα του Προεδρικού Μεγάρου.

Το ιστορικό κτίριο, το οποίο χτίστηκε το 1919 κατά την περίοδο της ιαπωνικής αποικιοκρατίας και χρησίμευσε για πρώτη φορά ως γραφείο του Ιάπωνα γενικού κυβερνήτη της Ταϊβάν, μετατράπηκε σε Προεδρικό Μέγαρο το 1950.

Το πρόγραμμα, το οποίο θα διαρκέσει από τον Σεπτέμβριο έως τον Δεκέμβριο του 2023, αναμένεται να προσφέρει σε έως και 20 επισκέπτες την ευκαιρία να περάσουν μια νύχτα στο ιστορικό κτήριο, με όχι περισσότερους από δύο επισκέπτες ανά βράδυ.
Όσοι επιλεγούν, θα μείνουν για μία νύχτα σε σουίτα με πρωινό το επόμενο πρωί.

Εν τω μεταξύ, οι τουρίστες καλούνται να μετατρέψουν τη διαμονή τους στο Προεδρικό Γραφείο και επιλεγμένα ταξιδιωτικά θέματα σε βίντεο σε κάποια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

Τα θέματα περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τους σιδηρόδρομους της χώρας, τον πολιτισμό Hakka, την κουζίνα και την αρχιτεκτονική, σύμφωνα με το γραφείο.

Η καμπάνια προσέλκυσε 167 αιτήσεις από 33 χώρες το 2019, με τα διαφημιστικά βίντεο που παράγονται από τους νικητές να έχουν περισσότερες από 30 εκατομμύρια προβολές στο διαδίκτυο.

Αυτή τη φορά, οι αιτήσεις μπορούν να γίνουν μέσω της αγγλόφωνης ιστοσελίδας: https://www.nightattaiwan.tw/en/index.php

Οι υποψήφιοι καλούνται να ανεβάσουν ένα μικρό βίντεο, διάρκειας έως 90 δευτερόλεπτα, για να εκφράσουν τους λόγους για τους οποίους επιθυμούν να επισκεφθούν την Ταϊβάν.

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων λήγει στις 30 Ιουνίου και ενώ οι νικητές θα ανακοινωθούν τον Αύγουστο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Σπύρος Θεοδωρόπουλος: Ο λαϊκισμός μάς κρατάει πίσω

Από: EBR

Η δικαιοσύνη, το «μπλόκο» σε μεγάλη επένδυση στη Δυτική Μακεδονία και οι 180+150 εκατ. ευρώ νέες επενδύσεις της Bespoke. «Αν δεν αλλάξουμε, πιστεύω δεν θα αποκτήσουμε ποτέ τις ταχύτητες που απαιτούνται»

Ευρώπη

Η Ευρώπη κάνει “reset” στους ψηφιακούς κανόνες

Η Ευρώπη κάνει “reset” στους ψηφιακούς κανόνες

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ετοιμάζεται να προχωρήσει στη μεγαλύτερη αναθεώρηση του ψηφιακού πλαισίου της Ένωσης εδώ και δεκαετίες

Οικονομία

Ρεκόρ στο e-commerce: Επτά στους δέκα Έλληνες αγοράζουν online

Ρεκόρ στο e-commerce: Επτά στους δέκα Έλληνες αγοράζουν online

Εξαιρετικά ώριμο είναι πλέον το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron