Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Οικονομία

Σε μια άκρως δυναμική αγορά για τον ελληνικό τουρισμό εξελίσσεται το Ισραήλ

Συνολικά 612.000 Ισραηλινοί επισκέφτηκαν την Ελλάδα στο οκτάμηνο

Από: EBR - Δημοσίευση: Τρίτη, 3 Οκτωβρίου 2023

Με το βλέμμα στραμμένο στην ενίσχυση των τουριστικών σχέσεων των δυο λαών, η Tali Laufer εστίασε στις σχέσεις των τουριστικών πρακτόρων λέγοντας ότι η οργάνωση εκπαιδευτικών ταξιδιών και συναντήσεων B2B είναι το πιο αποτελεσματικό εργαλείο σύσφιξης των σχέσεων μεταξύ Ελλάδας και Ισραήλ.
Με το βλέμμα στραμμένο στην ενίσχυση των τουριστικών σχέσεων των δυο λαών, η Tali Laufer εστίασε στις σχέσεις των τουριστικών πρακτόρων λέγοντας ότι η οργάνωση εκπαιδευτικών ταξιδιών και συναντήσεων B2B είναι το πιο αποτελεσματικό εργαλείο σύσφιξης των σχέσεων μεταξύ Ελλάδας και Ισραήλ.

Σε μια άκρως δυναμική αγορά για τον ελληνικό τουρισμό εξελίσσεται το Ισραήλ, γεγονός που επιβεβαιώνει με δηλώσεις της στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Tali Laufer, Γενική Διευθύντρια της Ένωσης Ταξιδιωτικών Γραφείων & Συμβούλων του Ισραήλ. Είναι χαρακτηριστικό, τονίζει, πως το οκτάμηνο του 2023 (Ιαν-Αύγουστος 2023) την Ελλάδα επισκέφτηκαν 612.000 ισραηλινοί, ήτοι 60% περισσότεροι σε σχέση με πέρυσι που ήσαν 455.000. Μάλιστα και τα επόμενα χρόνια εκτιμάται ότι θα υπάρξει περαιτέρω άνοδος του τουριστικού ρεύματος, όπως αναφέρει η Tali Laufer, λόγω των αεροπορικών συνδέσεων ανάμεσα στις δυο χώρες.

Στο σημείο αυτό να τονιστεί, η στενή και χρόνια συνεργασία του εθνικού αερομεταφορέα του Ισραήλ, EL – AL με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Σε πρόσφατη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για τον εορτασμό των 75 χρόνων του αερομεταφορέα από το Ισραήλ επισημάνθηκε πως η χώρα μας ανήκει στους τρεις πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς που επιλέγουν οι Ισραηλινοί.

Σε ερώτηση τι ελκύει τους Ισραηλινούς στην Ελλάδα τονίστηκε ότι οι παραλίες, τα θέρετρα, οι άνθρωποι, το φαγητό, η φύση, η πεζοπορία, και ότι όλα είναι είναι σε πολύ κοντινή απόσταση αποτελούν ισχυρό πόλο έλξης για να επισκεφτεί κανείς την Ελλάδα. Μάλιστα τα κυριότερα μέρη που επισκέπτονται είναι αρχικά η Αθήνα, το Ηράκλειο, η Ρόδος, η Θεσσαλονίκη, η Μύκονος, η Κως, η Κέρκυρα, τα Χανιά, η Πρέβεζα, η Ζάκυνθος, η Κάρπαθος και η Σαντορίνη.

Με το βλέμμα στραμμένο στην ενίσχυση των τουριστικών σχέσεων των δυο λαών, η Tali Laufer εστίασε στις σχέσεις των τουριστικών πρακτόρων λέγοντας ότι η οργάνωση εκπαιδευτικών ταξιδιών και συναντήσεων B2B είναι το πιο αποτελεσματικό εργαλείο σύσφιξης των σχέσεων μεταξύ Ελλάδας και Ισραήλ.

Η Πρέβεζα πόλος έλξης για ταξιδιώτες από το Ισραήλ

Προς επίρρωση των παραπάνω υπενθυμίζεται ότι Πρέβεζα συμμετείχε τον Φεβρουάριο στην έκθεση του Ισραήλ ΙΜΤΜ, στο Τελ Αβίβ και είχε πραγματοποιήσει κορυφαίες συναντήσεις μέσω της εταιρείας της τουριστικού μάρκετινγκ CK Strategies, με τους leader της ισραηλινής αγοράς, Tour operators, Media και αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες έδειξαν έντονο ενδιαφέρον για το πτητικό τους πρόγραμμα για το αεροδρόμιο του Ακτίου.

Σε αναφορές της η Tali Laufer, Γενική Διευθύντρια της Ένωσης Ταξιδιωτικών Γραφείων & Συμβούλων του Ισραήλ, είπε πως η Ήπειρος είναι ανάμεσα στους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς για τους Ισραηλινούς τουρίστες.

Επισήμανε επίσης πως υπάρχει έντονο τουριστικό ενδιαφέρον και απο άλλες Ισραηλινές αεροπορικές εταιρείες να ξεκινήσουν το πτητικό τους πρόγραμμα το 2024 στο αεροδρόμιο Πρέβεζας /Ακτίου.

Σημειώνεται πως η Tali Laufer, με πολύ μεγάλη χαρά αποδέχτηκε την πρόσκληση του Δημάρχου της Πρέβεζας, Νίκου Γεωργάκου,και ήλθε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, μετά το συνέδριο της Ένωσης των Ταξιδιωτικών πρακτόρων του Ισραήλ που είχε πραγματοποιηθεί το 2016, στην Αθήνα.

Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκαν Β2Β συναντήσεις με τους Ισραηλινούς Τουριστικούς πράκτορες, οι οποίοι έδειξαν έντονο ενδιαφέρον να έρθουν στην Πρέβεζα και να συμμετέχουν στις συναντήσεις.

*πρώτη δημοσίευση: Οικονομικός Ταχυδρόμος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

New Balance: Μια κορυφαία αθλητική μάρκα με ελληνική υπογραφή – Ποιος είναι ο Τζιμ Ντέιβις

Από: EBR

Από τις κότες και το «dad shoe», στο Μαραθώνιο της Βοστόνης, το Στιβ Τζομπς και τη σημερινή της εικόνα, η New Balance έχει να πει τη δική της «ελληνική» ιστορία

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Τα προβλήματα της Ευρώπης και ο λαϊκισμός των Ευρωεκλογών

Τα προβλήματα της Ευρώπης και ο λαϊκισμός των Ευρωεκλογών

Από εκείνη την ημέρα του 19ου αιώνα που καθιερώθηκε η καθολική ψηφοφορία, καθιερώθηκε και η δημαγωγία για την προσέλκυση της ψήφου του «λαού»

Οικονομία

7 στις 10 τράπεζες αυξάνουν τις ψηφιακές τους επενδύσεις το 2024

7 στις 10 τράπεζες αυξάνουν τις ψηφιακές τους επενδύσεις το 2024

Αύξηση των επενδύσεών τους στον ψηφιακό μετασχηματισμό σε ποσοστό έως και 10% εντός του 2024 σχεδιάζουν 7 στις 10 τράπεζες, παγκοσμίως

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2024. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron