Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Οικονομία

Αυξάνεται η διείσδυση του BNPL στην ελληνική αγορά

Αυξανόμενη βαίνει η διείσδυση του Buy Now, Pay Later (BNPL) στην ελληνική αγορά, με τους καταναλωτές να επιλέγουν υπηρεσίες BNPL έναντι της χρήσης πιστωτικών καρτών

Από: EBR - Δημοσίευση: Τρίτη, 14 Νοεμβρίου 2023

Στην Ελλάδα, το 53% των καταναλωτών δηλώνει ότι θα επέλεγε υπηρεσίες BNPL για πληρωμές με άτοκες δόσεις και το 32% ότι θα προτιμούσε τη χρήση πιστωτικής κάρτας.
Στην Ελλάδα, το 53% των καταναλωτών δηλώνει ότι θα επέλεγε υπηρεσίες BNPL για πληρωμές με άτοκες δόσεις και το 32% ότι θα προτιμούσε τη χρήση πιστωτικής κάρτας.

της Νατάσας Φραγκούλη

Αυξανόμενη βαίνει η διείσδυση του Buy Now, Pay Later (BNPL) στην ελληνική αγορά, με τους καταναλωτές να επιλέγουν υπηρεσίες BNPL έναντι της χρήσης πιστωτικών καρτών. Στην Ελλάδα, το 53% των καταναλωτών δηλώνει ότι θα επέλεγε υπηρεσίες BNPL για πληρωμές με άτοκες δόσεις και το 32% ότι θα προτιμούσε τη χρήση πιστωτικής κάρτας.

Επιπλέον, το 60% των Ελλήνων καταναλωτών θεωρεί χρήσιμο να μπορεί να πληρώσει ένα ακριβό προϊόν σε ισόποσες δόσεις, χωρίς πρόσθετο κόστος ή τόκους. Σύμφωνα με την έρευνα “Q3 Shopping Pulse Report 2023” της εταιρείας ερευνών Nepa, σε συνεργασία με την Klarna, η οποία έγινε με τη συμμετοχή 16.000 καταναλωτών από 16 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας μεταξύ των 16 χωρών, οι 14 προτιμούν υπηρεσίες BNPL έναντι των πιστωτικών καρτών.

Η έρευνα, που αποτυπώνει τις τελευταίες καταναλωτικές τάσεις και συμπεριφορές στην ελληνική αγορά, επιβεβαιώνει ότι οι ηλεκτρονικές αγορές συνεχίζουν να αυξάνονται στην Ελλάδα. Πάνω από το ένα τέταρτο των Ελλήνων καταναλωτών, που συμμετείχαν στην έρευνα (29%) πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.

Από το σύνολο των καταναλωτών στην Ελλάδα, οι μισοί αγοράζουν, κυρίως, είδη ένδυσης και υπόδησης, τόσο online, όσο και στα φυσικά καταστήματα. Η πλειοψηφία των καταναλωτών (52%) προτιμά να ψωνίζει χρησιμοποιώντας το κινητό τηλέφωνο, ενώ το 43% επιλέγει τον υπολογιστή.

Πλεονεκτήματα

Οι Έλληνες καταναλωτές αναφέρουν ως βασικά πλεονεκτήματα των online αγορών σε σύγκριση με τις αγορές στο κατάστημα τις χαμηλότερες τιμές (86%), τη δυνατότητα σύγκρισης τιμών (86%), την εξοικονόμηση χρόνου (89%), την ευρύτερη γκάμα προϊόντων (79%), την καλύτερη πληροφόρηση για τα προϊόντα (62%) και τη μεγαλύτερη ποικιλία επιλογών πληρωμής (72%).

Ένα από τα βασικά σημεία της έρευνας είναι ότι η άνοδος των ηλεκτρονικών αγορών έχει καταστήσει τα εργαλεία σύγκρισης τιμών πιο προσιτά, επιτρέποντας στους καταναλωτές να βρίσκουν τις καλύτερες προσφορές μεταξύ των online καταστημάτων. Στην Ελλάδα, το 97% των καταναλωτών συγκρίνει τις τιμές των προϊόντων από διάφορους εμπόρους πριν κάνει την αγορά.

Νέες τεχνολογίες

Σύμφωνα με το “Shopping Pulse Report 2023”, οι προσδοκίες των καταναλωτών για καινοτομία στο εμπόριο αυξάνονται επίσης. Το συντριπτικό 94% των Ελλήνων καταναλωτών πιστεύει ότι οι έμποροι πρέπει να επενδύουν συνεχώς σε νέες τεχνολογίες για να ανταποκρίνονται στις εξελίξεις.

Οι εξατομικευμένες υπηρεσίες, οι προσωποποιημένες προτάσεις προϊόντων και οι εύκολες συναλλαγές βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των επενδύσεων που οι συμμετέχοντες κρίνουν ως πιο σημαντικές.

“Τα στοιχεία υπογραμμίζουν την αυξανόμενη δημοτικότητα των υπηρεσιών BNPL στην Ελλάδα, όπου το 53% των καταναλωτών προτιμά πλέον ευέλικτες επιλογές πληρωμής έναντι των παραδοσιακών πιστωτικών καρτών”, αναφέρει η Klarna.

*πρώτη δημοσίευση: Sepe.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

New Balance: Μια κορυφαία αθλητική μάρκα με ελληνική υπογραφή – Ποιος είναι ο Τζιμ Ντέιβις

Από: EBR

Από τις κότες και το «dad shoe», στο Μαραθώνιο της Βοστόνης, το Στιβ Τζομπς και τη σημερινή της εικόνα, η New Balance έχει να πει τη δική της «ελληνική» ιστορία

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Τα προβλήματα της Ευρώπης και ο λαϊκισμός των Ευρωεκλογών

Τα προβλήματα της Ευρώπης και ο λαϊκισμός των Ευρωεκλογών

Από εκείνη την ημέρα του 19ου αιώνα που καθιερώθηκε η καθολική ψηφοφορία, καθιερώθηκε και η δημαγωγία για την προσέλκυση της ψήφου του «λαού»

Οικονομία

7 στις 10 τράπεζες αυξάνουν τις ψηφιακές τους επενδύσεις το 2024

7 στις 10 τράπεζες αυξάνουν τις ψηφιακές τους επενδύσεις το 2024

Αύξηση των επενδύσεών τους στον ψηφιακό μετασχηματισμό σε ποσοστό έως και 10% εντός του 2024 σχεδιάζουν 7 στις 10 τράπεζες, παγκοσμίως

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2024. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron