Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Οικονομία

Τα brands πολυτελείας γίνονται πιόνια σε απάτες μέσω email

Αύξηση του αριθμού των κακόβουλων αρχείων, που σχετίζονται με παραγγελίες και παραδόσεις/αποστολές, παρατηρήθηκε τον Οκτώβριο του 2023,

Από: EBR - Δημοσίευση: Πέμπτη, 23 Νοεμβρίου 2023

Η εταιρεία εντόπισε ένα μοτίβο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που χρησιμοποιείται από χάκερ. Αυτή η παραπλανητική τακτική περιλαμβάνει την παραποίηση γνωστών εμπορικών σημάτων, όπως Louis Vuitton, Rolex και Ray-Ban.
Η εταιρεία εντόπισε ένα μοτίβο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που χρησιμοποιείται από χάκερ. Αυτή η παραπλανητική τακτική περιλαμβάνει την παραποίηση γνωστών εμπορικών σημάτων, όπως Louis Vuitton, Rolex και Ray-Ban.

Αύξηση του αριθμού των κακόβουλων αρχείων, που σχετίζονται με παραγγελίες και παραδόσεις/αποστολές, παρατηρήθηκε τον Οκτώβριο του 2023, σε σύγκριση με τον Οκτώβριο του 2022. Η Check Point Research εντοπίζει τάσεις εκμετάλλευσης των εμπορικών σημάτων πολυτελείας, με στόχο την παραπλάνηση των αγοραστών και την προσέλκυση τους σε κλικ σε κακόβουλους συνδέσμους.

“Καθώς η εορταστική περίοδος ξεκινά, το τοπίο των ηλεκτρονικών αγορών γίνεται ένας πολυσύχναστος κόμβος δραστηριότητας. Ωστόσο, μέσα στον ενθουσιασμό της εύρεσης των τέλειων προσφορών, υπάρχει ένας κίνδυνος, που πρέπει να γνωρίζουν οι αγοραστές: τα εγκλήματα στον κυβερνοχώρο, που στοχεύουν ανυποψίαστα θύματα”, αναφέρει η Check Point Research (CPR).

Η εταιρεία εντόπισε ένα μοτίβο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που χρησιμοποιείται από χάκερ. Αυτή η παραπλανητική τακτική περιλαμβάνει την παραποίηση γνωστών εμπορικών σημάτων, όπως Louis Vuitton, Rolex και Ray-Ban.

Οι χάκερ δημιουργούν δελεαστικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που υπόσχονται μεγάλες εκπτώσεις σε αυτά τα πολυτελή προϊόντα, με τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να χειραγωγούνται έξυπνα για να μιμηθούν την αυθεντικότητα των εμπορικών σημάτων.

Παρά την εμφάνιση της νομιμότητας, μια πιο προσεκτική ματιά αποκαλύπτει ότι η προέλευση των email δεν έχει καμία σχέση με τις πραγματικές εταιρείες πολυτελείας.

Δελεαστικοί σύνδεσμοι

Κάνοντας κλικ στους δελεαστικούς συνδέσμους, που περιέχονται σε αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα ανυποψίαστα θύματα οδηγούνται σε ιστότοπους, που είναι σχολαστικά σχεδιασμένοι για να αντιγράφουν τους επίσημους ιστότοπους των brands στόχων.

Στη συνέχεια, αυτοί οι πλαστοί ιστότοποι πωλούν πολυτελή προϊόντα σε απίστευτα μειωμένες τιμές, δημιουργώντας μια δελεαστική παγίδα για τους δυνητικούς αγοραστές. Ωστόσο, ο πραγματικός κίνδυνος έγκειται στην κακόβουλη πρόθεση, που κρύβεται πίσω από αυτές τις τοποθεσίες, καθώς ζητούν από τους χρήστες να εισάγουν τα στοιχεία του λογαριασμού τους.

Αυτές οι ευαίσθητες πληροφορίες καθίστανται ευάλωτες στην κλοπή από τους επιτιθέμενους, υπογραμμίζοντας την επείγουσα ανάγκη για αυξημένη ευαισθητοποίηση και προσοχή, καθώς περιηγούμαστε στο δελεαστικό βασίλειο των αγορών του Νοεμβρίου.

Delivery and Shipping sectors

Οι ερευνητές της Check Point παρατήρησαν πώς οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες παραδόσεων και αποστολών κατά τη διάρκεια αυτής της παραδοσιακής περιόδου αγορών. Η κλιμακούμενη απειλή σε αυτούς τους τομείς υπογραμμίζει την εξελισσόμενη τακτική των αντιπάλων στον κυβερνοχώρο, προτρέποντας για αυξημένη επαγρύπνηση και προληπτικά μέτρα κυβερνοασφάλειας.

Η CPR βρήκε, επίσης, παραδείγματα phishing websites, που έχουν παρόμοιες καταχωρημένες πληροφορίες και μοιάζουν μεταξύ τους - προσφέροντας γνωστές μάρκες παπουτσιών σε εξευτελιστικές τιμές. Οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου έχουν επενδύσει σημαντικές προσπάθειες στη δημιουργία παραπλανητικών ιστότοπων, που μιμούνται εκτενώς τις αυθεντικές πλατφόρμες, με μεγάλες εταιρείες -όπως τα παραπάνω παραδείγματα - να αποτελούν συχνό στόχο τέτοιων παραποιήσεων.

Η στρατηγική αυτή αποσκοπεί στο να ξεγελάσει τους τελικούς χρήστες, ώστε να δώσουν οικειοθελώς τα διαπιστευτήριά τους. Το URL phishing χρησιμεύει ως πρόσχημα για την εκτέλεση επιθέσεων συλλογής διαπιστευτηρίων και όταν εκτελείται αποτελεσματικά, μπορεί να οδηγήσει στην κλοπή ονομάτων χρήστη, κωδικών πρόσβασης, στοιχείων πιστωτικών καρτών και άλλων ευαίσθητων προσωπικών πληροφοριών.

Ειδικότερα, οι επιτυχημένες περιπτώσεις συχνά προτρέπουν τους χρήστες να συνδεθούν στους λογαριασμούς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τραπεζών τους.

*πρώτη δημοσίευση: Sepe.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

New Balance: Μια κορυφαία αθλητική μάρκα με ελληνική υπογραφή – Ποιος είναι ο Τζιμ Ντέιβις

Από: EBR

Από τις κότες και το «dad shoe», στο Μαραθώνιο της Βοστόνης, το Στιβ Τζομπς και τη σημερινή της εικόνα, η New Balance έχει να πει τη δική της «ελληνική» ιστορία

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Τα προβλήματα της Ευρώπης και ο λαϊκισμός των Ευρωεκλογών

Τα προβλήματα της Ευρώπης και ο λαϊκισμός των Ευρωεκλογών

Από εκείνη την ημέρα του 19ου αιώνα που καθιερώθηκε η καθολική ψηφοφορία, καθιερώθηκε και η δημαγωγία για την προσέλκυση της ψήφου του «λαού»

Οικονομία

7 στις 10 τράπεζες αυξάνουν τις ψηφιακές τους επενδύσεις το 2024

7 στις 10 τράπεζες αυξάνουν τις ψηφιακές τους επενδύσεις το 2024

Αύξηση των επενδύσεών τους στον ψηφιακό μετασχηματισμό σε ποσοστό έως και 10% εντός του 2024 σχεδιάζουν 7 στις 10 τράπεζες, παγκοσμίως

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2024. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron