Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Οικονομία

Στα $8,4 δισ. οι ευρωπαϊκές δαπάνες για AR/VR το 2027

Με ισχυρό διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης θα τρέξουν οι δαπάνες για λύσεις Επαυξημένης και Εικονικής Πραγματικότητας (AR/VR) στην Ευρώπη την επόμενη 4ετία

Από: EBR - Δημοσίευση: Παρασκευή, 24 Νοεμβρίου 2023

Σύμφωνα με την International Data Corporation (IDC), οι δαπάνες για επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και την εικονική πραγματικότητα (VR) θα φτάσουν τα $8,4 δισ. έως το 2027.
Σύμφωνα με την International Data Corporation (IDC), οι δαπάνες για επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και την εικονική πραγματικότητα (VR) θα φτάσουν τα $8,4 δισ. έως το 2027.

της Νατάσας Φραγκούλη

Με ισχυρό διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης θα τρέξουν οι δαπάνες για λύσεις Επαυξημένης και Εικονικής Πραγματικότητας (AR/VR) στην Ευρώπη την επόμενη 4ετία. Παρά την οικονομική αβεβαιότητα και το δυσμενές μακροοικονομικό περιβάλλον, η αγορά του AR/VR στην Ευρώπη δείχνει εξόχως ανθεκτική.

Σύμφωνα με την International Data Corporation (IDC), οι δαπάνες για επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και την εικονική πραγματικότητα (VR) θα φτάσουν τα $8,4 δισ. έως το 2027, που μεταφράζεται σε σύνθετο μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 22,4%. Μετά την κυκλοφορία του Apple Vision Pro και του νέου Meta Quest 3, το VR προβλέπεται να αναπτυχθεί ελαφρώς πιο γρήγορα από το AR και θα αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο μέρος της συνολικής αγοράς AR/VR στην Ευρώπη.

“Οι ευρωπαϊκές εταιρείες παραμένουν δύσπιστες σχετικά με τις οικονομικές προοπτικές, καθώς ο συνεχιζόμενος υψηλός πληθωρισμός, οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού σε ορισμένους κλάδους και ο παρατεταμένος αντίκτυπος στις τιμές συνεχίζουν να απειλούν την απόδοση των επιχειρήσεων”, εξηγεί η IDC. Όπως, πάντως, προσθέτουν οι αναλυτές της εταιρείας ερευνών, “παρ’ όλα αυτά, οι οργανισμοί αυξάνουν τους προϋπολογισμούς τους για το IT, σε μια προσπάθεια να θωρακιστούν έναντι των αντίξοων οικονομικών ανέμων”.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους, πολλές εταιρείες σχεδιάζουν να κατανείμουν προϋπολογισμούς στο AR και το VR, με σκοπό να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές, να προσφέρουν καινοτόμα προϊόντα κατάλληλα για υβριδικούς χώρους εργασίας και να επιτρέψουν μια κορυφαία εμπειρία πελατών με οδηγό την τεχνολογία.

Τομείς με έντονη κινητικότητα

Η βιομηχανία, οι μεταφορές και οι κατασκευές θα είναι οι βιομηχανίες, που θα δαπανήσουν τα περισσότερα για AR το 2024. Βιομηχανίες, που βασίζονται στην παραγωγή, όπως η μεταποίηση, θα αξιοποιήσουν το AR για λόγους συντήρησης στοιχείων, απομακρυσμένης επικοινωνίας και εκπαίδευσης.

“Επιτρέποντας τον εξορθολογισμό, ακόμη και των πιο σύνθετων εργασιών σε πραγματικό χρόνο, το AR συμβάλλει στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών σε όλη την αλυσίδα αξίας”, σημειώνει η IDC.

Στον χώρο του B2B, οι δαπάνες AR στον τομέα της κεντρικής κυβέρνησης θα γνωρίσουν την ταχύτερη αύξηση μεταξύ όλων των άλλων, χάρη στην ανάπτυξη λύσεων AR σε έργα Smart City. Η επαυξημένη συντήρηση είναι η πιο δημοφιλής περίπτωση χρήσης AR, αλλά η αυξανόμενη ζήτηση για παιχνίδια AR στο τμήμα των καταναλωτών καθιστά αυτόν τον τομέα ως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη περίπτωση χρήσης AR έως το 2027.

Όσον αφορά την εικονική πραγματικότητα, το λιανικό εμπόριο θα είναι ο εμπορικός κλάδος με τις υψηλότερες δαπάνες. Το διαδικτυακό λιανικό εμπόριο έφερε επανάσταση στην εμπειρία αγορών, αναγκάζοντας τους εμπόρους να μετατοπίσουν την εστίαση τους από την εμπειρία πελατών (CX) στην κερδοφορία και τη συγκράτηση του κόστους το προηγούμενο έτος.

Πλέον, καινοτομίες, όπως το να επιτρέπουν στους πελάτες να αλληλοεπιδρούν με εικονικά προϊόντα 3D πριν από την αγορά και να προσαρμόζουν τα προϊόντα από το σπίτι, έχουν αυξήσει σημαντικά το ενδιαφέρον των καταναλωτών.

Στον εμπορικό τομέα, η εκπαίδευση θα είναι η πιο δημοφιλής περίπτωση χρήσης το επόμενο έτος. Οι τεχνολογικές εξελίξεις, οι ανάγκες απομακρυσμένων ομάδων και οι υβριδικοί χώροι εργασίας θα ωθήσουν τις επενδύσεις στο VR, σύμφωνα με τους αναλυτές.

*πρώτη δημοσίευση: Sepe.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

New Balance: Μια κορυφαία αθλητική μάρκα με ελληνική υπογραφή – Ποιος είναι ο Τζιμ Ντέιβις

Από: EBR

Από τις κότες και το «dad shoe», στο Μαραθώνιο της Βοστόνης, το Στιβ Τζομπς και τη σημερινή της εικόνα, η New Balance έχει να πει τη δική της «ελληνική» ιστορία

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Τα προβλήματα της Ευρώπης και ο λαϊκισμός των Ευρωεκλογών

Τα προβλήματα της Ευρώπης και ο λαϊκισμός των Ευρωεκλογών

Από εκείνη την ημέρα του 19ου αιώνα που καθιερώθηκε η καθολική ψηφοφορία, καθιερώθηκε και η δημαγωγία για την προσέλκυση της ψήφου του «λαού»

Οικονομία

7 στις 10 τράπεζες αυξάνουν τις ψηφιακές τους επενδύσεις το 2024

7 στις 10 τράπεζες αυξάνουν τις ψηφιακές τους επενδύσεις το 2024

Αύξηση των επενδύσεών τους στον ψηφιακό μετασχηματισμό σε ποσοστό έως και 10% εντός του 2024 σχεδιάζουν 7 στις 10 τράπεζες, παγκοσμίως

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2024. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron