Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Οικονομία

Με τεχνητή νοημοσύνη το 17% των παραγγελιών, που έγιναν την εορταστική περίοδο

Νέα δεδομένα στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών δημιουργεί, ήδη, η τεχνητή νοημοσύνη, με το ΑΙ να δίνει ήδη μια πρώτη γεύση του disrupt, που μπορεί να φέρει στο κομμάτι των αγορών

Από: EBR - Δημοσίευση: Τετάρτη, 3 Ιανουαρίου 2024

 Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) στις συνολικές αγορές, που πραγματοποιήθηκαν από την 1η Νοεμβρίου, ήταν καθοριστική με το 17% των παραγγελιών να βασίζονται σ’ αυτή.
Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) στις συνολικές αγορές, που πραγματοποιήθηκαν από την 1η Νοεμβρίου, ήταν καθοριστική με το 17% των παραγγελιών να βασίζονται σ’ αυτή.

της Νατάσας Φραγκούλη

Νέα δεδομένα στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών δημιουργεί, ήδη, η τεχνητή νοημοσύνη, με το ΑΙ να δίνει ήδη μια πρώτη γεύση του disrupt, που μπορεί να φέρει στο κομμάτι των αγορών. Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) στις συνολικές αγορές, που πραγματοποιήθηκαν από την 1η Νοεμβρίου, ήταν καθοριστική με το 17% των παραγγελιών να βασίζονται σ’ αυτή.

Η Salesforce - σε πρόσφατη ανάλυση δεδομένων - προβλέπει ότι το AI θα επηρεάσει πωλήσεις αξίας $194 δισ. κατά τη διάρκεια ολόκληρης της εορταστικής περιόδου. Η ίδια μελέτη δείχνει ότι οι παγκόσμιες διαδικτυακές πωλήσεις, μετά τη Cyber Monday, αυξήθηκαν κατά 1% σε ετήσια βάση (YoY), αγγίζοντας τα $399 δισ. των συνολικών online δαπανών της εορταστικής περιόδου.

Καθώς οι πωλήσεις στις ΗΠΑ παραμένουν αμετάβλητες, η παγκόσμια διαδικτυακή ανάπτυξη ενισχύεται κυρίως από την Ε.Ε.: Από την 1η Νοεμβρίου, οι online πωλήσεις στην Ε.Ε. αυξήθηκαν κατά 6% σε ετήσια βάση, ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 1% ετησίως. Οι αντικρουόμενοι αριθμοί οδήγησαν σε συνολική αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων κατά 3% YoY παγκοσμίως (από την 1η Νοεμβρίου).

Σημειώνεται ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις στην Ε.Ε. αυξήθηκαν μόνο κατά 2% σε ετήσια βάση κατά τη διάρκεια των τριών εβδομάδων μετά τη Cyber Monday, σηματοδοτώντας επιβράδυνση μετά από την ισχυρή ανάπτυξη. που σημειώθηκε στην περιοχή κατά τη διάρκεια των τριών πρώτων εβδομάδων του Νοεμβρίου και της Cyber Week (+9%).

State of the art τεχνολογίες

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Salesforce, επιλογές, όπως το Buy Online Pick Up In-Store (BOPIS), δείχνουν να κερδίζουν έδαφος, καθώς - λόγω της αυξημένης κίνησης - το χρονικό όριο παράδοσης παραγγελιών μεγαλώνει και οι αγοραστές προσπαθούν να αποφύγουν τις ουρές στα καταστήματα. Το BOPIS αντιστοιχούσε στο 25% των online παραγγελιών για το διάστημα μετά τη Cyber Monday και έφτασε το 28% των συνολικών παραγγελιών, που πραγματοποιήθηκαν το Σαββατοκύριακο 16-17 Δεκεμβρίου.

Με βάση τα δεδομένα που αναλύθηκαν, η Salesforce προβλέπει αύξηση της χρήσης του BOPIS κατά τη διάρκεια της εβδομάδας των Χριστουγέννων (18 Δεκεμβρίου-25 Δεκεμβρίου).

Στο μεταξύ, οι νέες μέθοδοι πληρωμής, όπως τα ψηφιακά πορτοφόλια και το Buy Now Pay Later (BNPL), διευκολύνουν τους καταναλωτές προσφέροντας τους τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν αγορές με ασφάλεια και χωρίς επιπλέον κόστος. Η χρήση ψηφιακού πορτοφολιού αυξήθηκε κατά 47% παγκοσμίως μετά τη Cyber Monday, ενώ το BNPL στις ΗΠΑ αυξήθηκε κατά 4% YoY την ίδια περίοδο.

Τέλος, σημειώνεται πως τα κινητά τηλέφωνα πρωταγωνιστούν στις ψηφιακές αγορές, με το 75% της ψηφιακής κίνησης κατά τη διάρκεια των τριών εβδομάδων μετά τη Cyber Monday να προέρχεται από αυτά.

Επιστροφές

Πάντως, η εταιρεία προβλέπει, επίσης, ότι προϊόντα αξίας άνω των $131 δισ. τα οποία αγοράστηκαν αυτήν την εορταστική περίοδο θα επιστραφούν το επόμενο έτος. Πρακτικά, το ποσοστό των επιστροφών υπερδιπλασιάστηκε μετά τη Cyber Week και εξακολουθεί να παραμένει υψηλό, καθώς πολλοί καταναλωτές γίνονται πιο επιλεκτικοί και απαιτητικοί σε σχέση με το διαθέσιμο εισόδημά τους, επιστρέφοντας τα προϊόντα που δεν τους παρέχουν την αξία που αναζητούν.

Μετά τα υψηλότερα ποσοστά εκπτώσεων από την έναρξη της πανδημίας να σημειώνονται στη Cyber Week, το μέσο ποσοστό έκπτωσης (27%) υποχώρησε τις πρώτες τρεις εβδομάδες του Δεκεμβρίου στο 18%. Τα μεγαλύτερα ποσοστά έκπτωσης τον Δεκέμβριο παρατηρήθηκαν σε έπιπλα σπιτιού (25%), ρουχισμό (24%) και προϊόντα περιποίησης δέρματος - καλλυντικά (23%).

*πρώτη δημοσίευση: Sepe.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Εκλογές σε Τουρκία και Ελλάδα

Από: EBR

Μέσα σε 3 μήνες διεξάγονται κρίσιμες εκλογικές αναμετρήσεις στην Ελλαδα και την Τουρκία

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Dzurinda: Η ΕΕ δεν έχει άλλα περιθώρια καθυστερήσεων

Dzurinda: Η ΕΕ δεν έχει άλλα περιθώρια καθυστερήσεων

Τη σημασία των επικείμενων Ευρωεκλογών και τη μεγάλη πρόκληση που συνιστά η ακροδεξιά για την κοινή πορεία της Ευρώπης, ανέδειξε η συζήτηση που διοργάνωσε το Martens Centre και το Ινστιτούτο Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής

Οικονομία

Πρώτη μεγάλη δημοσκόπηση ΔΙΑΝΕΟΣΙΣ: Φοβισμένη και διχασμένη η ελληνική κοινωνία

Πρώτη μεγάλη δημοσκόπηση ΔΙΑΝΕΟΣΙΣ: Φοβισμένη και διχασμένη η ελληνική κοινωνία

Το πρώτο μέρος της μεγάλης δημοσκόπησης που διενήργησε η ΔΙΑνέοσις, παρουσιάστηκε στο 9o Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2024. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron