Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Οικονομία

Η τεχνητή νοημοσύνη κάνει τώρα... scouting στο ποδόσφαιρο

Οι ιδιοκτήτες των ποδοσφαιρικών ομάδων στρέφονται στην τεχνητή νοημοσύνη και τα big data για να βρουν ταλέντα

Από: EBR - Δημοσίευση: Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2024

Η εταιρεία αθλητικής επιστήμης ai.io χρησιμοποιεί δεδομένα και τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης για να εντοπίσει τις καταλληλότερες μεταγραφές για έναν σύλλογο μεταξύ των νεαρών αθλητών.
Η εταιρεία αθλητικής επιστήμης ai.io χρησιμοποιεί δεδομένα και τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης για να εντοπίσει τις καταλληλότερες μεταγραφές για έναν σύλλογο μεταξύ των νεαρών αθλητών.

Όπως ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, το μπάσκετ και το κρίκετ, το ποδόσφαιρο έχει ενστερνιστεί τον κόσμο των μεγάλων δεδομένων.

Οι σύλλογοι χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να αποκτήσουν πλεονέκτημα σε κάθε τομέα του αθλήματος.

Τα ποδοσφαιρικά γήπεδα στην Ευρώπη έχουν παντού κάμερες που παρακολουθούν όλες τις κινήσεις των παικτών. Ειδικοί αισθητήρες και GPS καταγράφουν τις αθλητικές τους επιδόσεις, κάτι που σημαίνει ότι σε ένα ενενηντάλεπτο παιχνίδι συλλέγονται πάνω από 1 εκατομμύριο δεδομένα.

Η εταιρεία αθλητικής επιστήμης ai.io χρησιμοποιεί δεδομένα και τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης για να εντοπίσει τις καταλληλότερες μεταγραφές για έναν σύλλογο μεταξύ των νεαρών αθλητών.

Δείτε στο βίντεο των Financial Times τι λένε στελέχη της εταιρείας σχετικά με τις καινοτόμες μεθόδους που εφαρμόζουν για την αξιολόγηση των ικανοτήτων των ποδοσφαιριστών και πώς μπορούν να βοηθήσουν τους συλλόγους να κάνουν τη σωστή επιλογή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

AgentTesla: Ο πρωταθλητής των κυβερνοαπειλών στην Ελλάδα

Από: EBR

Αντιμέτωπη με μια νέα πραγματικότητα στον χώρο της κυβερνοασφάλειας βρίσκεται η Ελλάδα, με τα στοιχεία του Παγκόσμιου Δείκτη Απειλών της Check Point

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Ευρώπη και Ιαπωνία συσφίγγουν την ψηφιακή τους συνεργασία

Ευρώπη και Ιαπωνία συσφίγγουν την ψηφιακή τους συνεργασία

Τη μεταξύ τους τεχνολογική και ψηφιακή εταιρική σχέση ενισχύουν Ευρωπαϊκή Ένωση και Ιαπωνία

Οικονομία

Σούπερ μάρκετ: Μειώνουν τις δαπάνες για τρόφιμα οι Ελληνες – Η τιμή κυρίαρχο κριτήριο επιλογής

Σούπερ μάρκετ: Μειώνουν τις δαπάνες για τρόφιμα οι Ελληνες – Η τιμή κυρίαρχο κριτήριο επιλογής

Τι αποτυπώνεται στην τελευταία έρευνα του ΙΕΛΚΑ για τις αγοραστικές συμπεριφορές των καταναλωτών

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron