Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Οικονομία

Η σχέση ανθρώπων-τεχνολογίας γίνεται ολοένα πιο περίπλοκη με το ΑΙ

Σε έναν κόσμο, όπου η τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία, η εμπιστοσύνη αναδεικνύεται ως η νέα ισχυρή δυναμική

Από: EBR - Δημοσίευση: Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2024

Σύμφωνα με τη νέα μελέτη Accenture Life Trends 2025, περισσότεροι από τους μισούς χρήστες αμφισβητούν την αυθεντικότητα του διαδικτυακού περιεχομένου, ενώ 62% δηλώνει ότι η εμπιστοσύνη επηρεάζει την επιλογή των brands.
Σύμφωνα με τη νέα μελέτη Accenture Life Trends 2025, περισσότεροι από τους μισούς χρήστες αμφισβητούν την αυθεντικότητα του διαδικτυακού περιεχομένου, ενώ 62% δηλώνει ότι η εμπιστοσύνη επηρεάζει την επιλογή των brands.

της Νατάσας Φραγκούλη

Σε έναν κόσμο, όπου η τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία, η εμπιστοσύνη αναδεικνύεται ως η νέα ισχυρή δυναμική, που διαμορφώνει τις σχέσεις μεταξύ ανθρώπων και επιχειρήσεων. Για παράδειγμα, ενώ η τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία, η εμπιστοσύνη στις ψηφιακές πλατφόρμες δοκιμάζεται.

Σύμφωνα με τη νέα μελέτη Accenture Life Trends 2025, περισσότεροι από τους μισούς χρήστες αμφισβητούν την αυθεντικότητα του διαδικτυακού περιεχομένου, ενώ 62% δηλώνει ότι η εμπιστοσύνη επηρεάζει την επιλογή των brands. Στην 18η έκδοση της, η έκθεση εντοπίζει πέντε μακροοικονομικές τάσεις, που αναδιαμορφώνουν τη σύνθετη σχέση μεταξύ τεχνολογίας και ανθρώπων, προσφέροντας πολύτιμες πληροφορίες και συστάσεις προς τις επιχειρήσεις.

“Η εμπιστοσύνη στο Διαδίκτυο είναι κρίσιμη, με τους ανθρώπους να γίνονται, πλέον, ολοένα και πιο επιφυλακτικοί”, αναφέρει η μελέτη και εξηγεί ότι αυτή η αλλαγή επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αλληλοεπιδρούν με τα brands που διεκδικούν την προσοχή τους, με την τάση αυτή να αποκαλείται "Cost of Hesitations" (Κόστος του Δισταγμού), υπογραμμίζοντας την ανάγκη των επιχειρήσεων να καθησυχάζουν τους καταναλωτές, δημιουργώντας αξιόπιστες σχέσεις και προστατεύοντας τους από φαινόμενα απάτης, όπως τα deep fakes.

Νέα πρότυπα

Η μελέτη αποκαλύπτει ότι η τεχνολογία αλλάζει ριζικά τις προσδοκίες των καταναλωτών, δημιουργώντας την "Impatience Economy" (Οικονομία της Ανυπομονησίας). Οι καταναλωτές απαιτούν γρηγορότερες λύσεις, ενώ influencers αποκτούν ρόλο πηγών πληροφόρησης σε θέματα υγείας και οικονομίας. Αυτό ασκεί πίεση στις επιχειρήσεις να προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους, προκειμένου να παραμένουν σχετικές.

Παράλληλα, οι γονείς προσπαθούν να καθοδηγήσουν τη νέα γενιά στη χρήση της τεχνολογίας, όπως υπογραμμίζεται στη "Parent Trap" (Παγίδα των Γονέων). Σχεδόν 67% της Gen Z δηλώνει ότι περνάει περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο απ’ όσο θα ήθελε, ενώ οι επιχειρήσεις καλούνται να ενισχύσουν τη συνειδητή και υγιή σχέση με τις ψηφιακές πλατφόρμες.

Η εργασία σε επαναπροσδιορισμό

Η είσοδος της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης στον χώρο εργασίας αλλάζει τον τρόπο εργασίας, με το 75% των εργαζομένων να θεωρεί την τεχνητή νοημοσύνη χρήσιμη, αλλά και να ανησυχεί για θέματα δημιουργικότητας και ασφάλειας εργασίας. Η τάση "Dignity of Work" (Αξιοπρέπεια της Εργασίας) καλεί τις διοικήσεις να επαναπροσδιορίσουν τις πρακτικές εργασίας, προσφέροντας μεγαλύτερη ποιότητα και ασφάλεια.

Παράλληλα, η τάση "Social Rewilding" (Κοινωνικός Επαναπροσδιορισμός) δείχνει μια αυξανόμενη επιθυμία των ανθρώπων για ουσιαστικές, αυθεντικές εμπειρίες. Περισσότεροι από 42% δηλώνουν ότι οι πιο ευχάριστες εμπειρίες τους, προέρχονται από την πραγματική ζωή, δίνοντας στις επιχειρήσεις την ευκαιρία να ενισχύσουν τη σύνδεσή τους με τους καταναλωτές.

Η επόμενη ημέρα

“Η σχέση μεταξύ ανθρώπων και τεχνολογίας γίνεται ολοένα πιο περίπλοκη. Ενώ αγκαλιάζουμε τις νέες τεχνολογίες για να προωθήσουμε την ανάπτυξη και τη συνάφεια, δεν πρέπει να παραμελούμε και να υποβιβάζουμε τη σημασία της εμπιστοσύνης και της ανθρώπινης διάστασης”, αναφέρει η εταιρεία, καταλήγοντας: “Η εμπιστοσύνη και η ανθρώπινη διάσταση είναι κρίσιμα στοιχεία για να ενισχυθεί η σύνδεση μεταξύ brands και καταναλωτών”.

*πρώτη δημοσίευση: Sepe.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Ο περιοδεύων θίασος του Πειραιά

Από: EBR

Η απώλεια του Κώστα Σημίτη στις αρχές της χρονιάς εκανε την Ελλάδα σίγουρα φτωχότερη καθ’ όσον αφορά το πολιτικό της προσωπικό

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Η τολµηρή Ευρωπαία Επίτροπος που άνοιξε νέους δρόµους

Η τολµηρή Ευρωπαία Επίτροπος που άνοιξε νέους δρόµους

Ο ρόλος της Margrethe Vestager ως Επιτρόπου Ανταγωνισµού της Ευρωπαϊκής Ένωσης το 2024 ολοκληρώθηκε έπειτα από δέκα χρόνια

Οικονομία

H οικονομία μπροστά στον εναπομείναντα 21ο αιώνα

H οικονομία μπροστά στον εναπομείναντα 21ο αιώνα

Το 2025 ολοκληρώνεται το πρώτο τέταρτο του 21ου αιώνα

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron