Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε με μεγάλη πλειοψηφία την ετήσια έκθεση για την Τουρκία.
Μια έκθεση που:
-αναγνωρίζει το δικαίωμα της Ελλάδας για επέκταση των χωρικών υδάτων στα 12 ναυτικά μίλια,
-ζητά την άρση του τουρκικού casus belli,
-απορρίπτει τη “Γαλάζια Πατρίδα”,
-καταδικάζει τις τουρκικές παραβιάσεις,
-απορρίπτει τη λύση των δύο κρατών στην Κύπρο,
-και επαναλαμβάνει ότι η ενταξιακή πορεία της Τουρκίας παραμένει ουσιαστικά παγωμένη.
Με απλά λόγια, Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο υιοθέτησε θέσεις που για δεκαετίες προβάλλουν η Ελλάδα και η Κυπριακή Δημοκρατία.
Και τώρα έρχεται το ερώτημα. Αφού το ψήφισμα στηρίζει τόσο καθαρά ελληνικές και κυπριακές θέσεις… Πώς γίνεται να υπάρχουν Έλληνες ευρωβουλευτές που είτε το καταψήφισαν είτε επέλεξαν την αποχή;
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ψηφοφορίας, υπέρ ψήφισαν οι βουλευτές της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ Κατά ψήφισαν οι ευρωβουλευτές της Πλεύσης Ελευθερίας και της ΝΙΚΗΣ, ενώ απείχαν ο ευρωβουλευτής της Ελληνικής Λύσης κ. Φράγκος, οι ευρωβουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ο κύριος Αρβανίτης και η κυρία Κουντουρά, οι ευρωβουλευτές του ΚΚΕ κύριοι Αλαβάνος- Νικολάου και Παπαδάκης και η κυρία Λατινοπούλου!




