Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Οικονομία

’Έφαγαν’ ένα δις των απόρων!

Κοινοτική ενίσχυση 1 δισεκατομμυρίου ευρώ που προοριζόταν για ενίσχυση των απόρων Ελλήνων πήγε κατ’ ευθείαν στις τσέπες δημοσίων υπαλλήλων

Από: Athanase Papandropoulos - Δημοσίευση: Πέμπτη, 26 Οκτωβρίου 2017

 Διότι, όπως πρόσθεσε, το ελληνικό Δημόσιο όχι μόνον χρησιμοποιεί δι’ ίδιον όφελος κοινωνικούς πόρους των Ευρωπαίων φορολογουμένων, αλλά είναι και παντελώς ανίκανο να απορροφήσει τους πόρους διαφόρων κοινωνικών προγραμμάτων που θα ενίσχυαν στην χώρα μας αδύναμες κοινωνικές ομάδες. Έτσι, από τα 281 εκατ. ευρώ που έχει εγκρίνει για την Ελλάδα το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους Απόρους, είναι ζήτημα αν η χώρα μας έχει απορροφήσει ένα 10%, παρά την οξύτατη κοινωνική κρίση που περνά.
Διότι, όπως πρόσθεσε, το ελληνικό Δημόσιο όχι μόνον χρησιμοποιεί δι’ ίδιον όφελος κοινωνικούς πόρους των Ευρωπαίων φορολογουμένων, αλλά είναι και παντελώς ανίκανο να απορροφήσει τους πόρους διαφόρων κοινωνικών προγραμμάτων που θα ενίσχυαν στην χώρα μας αδύναμες κοινωνικές ομάδες. Έτσι, από τα 281 εκατ. ευρώ που έχει εγκρίνει για την Ελλάδα το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους Απόρους, είναι ζήτημα αν η χώρα μας έχει απορροφήσει ένα 10%, παρά την οξύτατη κοινωνική κρίση που περνά.

του Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλου

Το ελληνικό Δημόσιο είναι κυριολεκτικά βαρέλι δίχως πάτο. Έτσι, αντί να δώσει σε άπορους Έλληνες 1 δισεκατομμύριο ευρώ ενίσχυση του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου, χρησιμοποίησε το χρήμα αυτό για να πληρωθούν μισθού των δημοσίων υπαλλήλων. Αυτό δεν το λέμε εμείς. Το κατήγγειλε χωρίς περιστροφές η κυρία Μαρ. Παρασκευά, ανώτερο στέλεχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου (EPF) και του Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους Απόρους (FEAD).

Μιλώντας σε εκδήλωση της Τράπεζας Τροφίμων, όπου παρουσιάστηκε μελέτη του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ) για την αντιμετώπιση της επισιτιστικής ένδειας στην Ελλάδα, η κυρία Μαρ. Παρασκευά κατήγγειλε αυτό το απαράδεκτο φαινόμενο, που ωστόσο δεν είναι μοναδικό στην χώρα μας. Διότι, όπως πρόσθεσε, το ελληνικό Δημόσιο όχι μόνον χρησιμοποιεί δι’ ίδιον όφελος κοινωνικούς πόρους των Ευρωπαίων φορολογουμένων, αλλά είναι και παντελώς ανίκανο να απορροφήσει τους πόρους διαφόρων κοινωνικών προγραμμάτων που θα ενίσχυαν στην χώρα μας αδύναμες κοινωνικές ομάδες.

Έτσι, από τα 281 εκατ. ευρώ που έχει εγκρίνει για την Ελλάδα το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους Απόρους, είναι ζήτημα αν η χώρα μας έχει απορροφήσει ένα 10%, παρά την οξύτατη κοινωνική κρίση που περνά.

Σημειώνουμε ακόμα ότι οι Τράπεζες Τροφίμων Αθήνας και Θεσσαλονίκης, παρά το σημαντικό κοινωνικό τους έργο και την στήριξή τους προς τους απόρους, όπως είπαν στην παραπάνω εκδήλωση οι πρόεδροί τους κ.κ. Παναγής Βουρλούμης και Αχιλλέας Φώλιας, δεν έχουν πάρει από το ελληνικό Δημόσιο ούτε ένα ευρώ ευρωπαϊκής ενίσχυσης. Αντιθέτως, η δραστηριότητά τους υποστηρίζεται από τον ιδιωτικό τομέα με χορηγίες και δωρεάν προσφορές τροφίμων.

Για την ιστορία υπενθυμίζουμε ότι την Τράπεζας Τροφίμων της Αθήνας ίδρυσε πριν 20 χρόνια ο αείμνηστος Γεράσιμος Βασιλόπουλος, ιδρυτής των σούπερ-μάρκετ «ΑΒ Βασιλόπουλος».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Η αποχή και η γάτα του Σρέντινγκερ

Από: EBR

Στην περίπτωσης της Ελλάδας η ψήφος είναι ταυτόχρονα υποχρεωτική και προαιρετική

Ευρώπη

Ποιοι Έλληνες ευρωβουλευτές δεν ψήφισαν για την ... Ελλάδα

Ποιοι Έλληνες ευρωβουλευτές δεν ψήφισαν για την ... Ελλάδα

Αποκαλυπτικό σχόλιο του Διαμαντή Σειτανίδη

Οικονομία

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Το οικονομικό αποτύπωμα που ξεπερνά την παραγωγή μπύρας

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Το οικονομικό αποτύπωμα που ξεπερνά την παραγωγή μπύρας

Η εταιρεία αποτελεί βασικό πυλώνα της ελληνικής οικονομίας, με συνολική προστιθέμενη αξία 763 εκατ. ευρώ και στήριξη 37.000 θέσεων εργασίας. Συνεργάζεται με περισσότερους από 2.000 Έλληνες παραγωγούς και υλοποιεί σημαντικές δράσεις βιώσιμης ανάπτυξης

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2026. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron