Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Ανάλυση

Το €1 τρις θα ξεπεράσει, το 2019, η παγκόσμια αγορά τεχνολογικών προϊόντων

Το φράγμα του €1 τρις αναμένεται να ξεπεράσει το 2019 η παγκόσμια αγορά Τεχνικών Καταναλωτικών Αγαθών

Από: EBR - Δημοσίευση: Παρασκευή, 6 Σεπτεμβρίου 2019

Ιδιαίτερη βαρύτητα στην απόφαση ενός καταναλωτή να επιλέξει ένα συγκεκριμένο τεχνολογικό αγαθό παίζει, επίσης, το κατά πόσο μπορεί να το αποκτήσει online. Περισσότερο από το ένα τέταρτο (29%) των καταναλωτών επιλέγει έναν έμπορο λιανικής πώλησης με το κριτήριο της ευκολίας, κατά πόσο, δηλαδή, μπορεί να κάνει τις αγορές του κάθε ώρα της ημέρας, οποιαδήποτε ημέρα της εβδομάδας, απ’ όπου κι αν βρίσκεται.
Ιδιαίτερη βαρύτητα στην απόφαση ενός καταναλωτή να επιλέξει ένα συγκεκριμένο τεχνολογικό αγαθό παίζει, επίσης, το κατά πόσο μπορεί να το αποκτήσει online. Περισσότερο από το ένα τέταρτο (29%) των καταναλωτών επιλέγει έναν έμπορο λιανικής πώλησης με το κριτήριο της ευκολίας, κατά πόσο, δηλαδή, μπορεί να κάνει τις αγορές του κάθε ώρα της ημέρας, οποιαδήποτε ημέρα της εβδομάδας, απ’ όπου κι αν βρίσκεται.

της Νατάσας Φραγκούλη

Το φράγμα του €1 τρις αναμένεται να ξεπεράσει το 2019 η παγκόσμια αγορά Τεχνικών Καταναλωτικών Αγαθών (Τechnical Consumer Goods - TCG). Οι πωλήσεις τεχνολογικών αγαθών - εξαιρουμένης της Βόρειας Αμερικής - θα υπερβούν το όριο €1 τρις, διαμορφούμενες σε €1,01 τρις, επίδοση που κινείται περίπου στα ίδια με τα περσινά επίπεδα. Οι εν λόγω προβλέψεις περιλαμβάνονται σε σχετική ανάλυση της GfK για την παγκόσμια αγορά TCG (FutureBuy Study), η οποία θα παρουσιαστεί στη διάρκεια της IFA 2019 στο Βερολίνο. Η μελέτη αποκαλύπτει, μεταξύ άλλων, ότι το 53% των καταναλωτών εκτιμά την εμπειρία που του προσφέρει ένα τεχνολογικό αγαθό, περισσότερο ακόμη και από το ίδιο το προϊόν.

Για το 2019, ο πήχης των πωλήσεων μπαίνει στο €1,01 τρις, επίδοση που κινείται στα ίδια με τα περσινά επίπεδα
Η GfK αποκαλύπτει στην ίδια έρευνα ότι οι καταναλωτές επιλέγουν τα τεχνολογικά αγαθά με βάση κάποια συγκεκριμένα κριτήρια. Το πρώτο σχετίζεται με την απόδοση, η οποία με τη σειρά της αφορά όλες τις λειτουργίες των προϊόντων υψηλής τεχνολογίας. Για παράδειγμα, στην αγορά των smartphones, ο συνδυασμός χαρακτηριστικών, όπως μεγαλύτερη οθόνη (6-7"), η υψηλή ανάλυση της κάμερας (20MP+) και ο αυξημένος χώρος αποθήκευσης (128GB+), επηρεάζουν άμεσα τους καταναλωτές στην απόφασή τους να αγοράσουν ένα συγκεκριμένο “έξυπνο” κινητό.

Ένα άλλο κριτήριο, με βάση το οποίο επιλέγουν οι καταναλωτές τεχνολογικά προϊόντα, είναι η απλοποίηση της καθημερινότητας, που εξασφαλίζει στους χρήστες. Για την ακρίβεια, περισσότεροι από τους μισούς (52%) καταναλωτές συμφωνούν με τη δήλωση “πάντα ψάχνω τρόπους για να απλοποιήσω τη ζωή μου”.

Απλότητα χρήσης

Οι συνδεδεμένες συσκευές βρίσκονται στην πρώτη γραμμή προτεραιότητας στην προσπάθεια των χρηστών να απλοποιήσουν την καθημερινότητά τους. Δεν είναι τυχαίο ότι οι πωλήσεις στην κατηγορία ηλεκτρικές σκούπες-”ρομπότ” αυξήθηκαν κατά 18% όσον αφορά την αξία από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο του 2019.

Ιδιαίτερη βαρύτητα στην απόφαση ενός καταναλωτή να επιλέξει ένα συγκεκριμένο τεχνολογικό αγαθό παίζει, επίσης, το κατά πόσο μπορεί να το αποκτήσει online. Περισσότερο από το ένα τέταρτο (29%) των καταναλωτών επιλέγει έναν έμπορο λιανικής πώλησης με το κριτήριο της ευκολίας, κατά πόσο, δηλαδή, μπορεί να κάνει τις αγορές του κάθε ώρα της ημέρας, οποιαδήποτε ημέρα της εβδομάδας, απ’ όπου κι αν βρίσκεται.

Υπό αυτήν τη λογική, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το ένα τέταρτο της συνολικής αξίας πωλήσεων στην κατηγορία των τεχνολογικών καταναλωτικών αγαθών πραγματοποιήθηκε μέσω του διαδικτυακού καναλιού κατά το 1ο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, ενώ οι πωλήσεις μέσω Διαδικτύου αυξήθηκαν κατά 10% το ίδιο χρονικό διάστημα σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Η επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας

Από: EBR

Οι αντεστραμμένες καμπύλες επιτοκίων, ήτοι τα αρνητικά spreads μεταξύ κρατικών ομολογιακών εκδόσεων μακράς και βραχείας προθεσμίας, θεωρείται ότι παρέχουν, υπό προϋποθέσεις, πρόδρομες ενδείξεις επικείμενων οικονομικών υφέσεων

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2019 2019

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2019 2019

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Το δίδυμο Μέρκελ-Μακρόν και η χαμένη ευκαιρία της Ευρώπης

Το δίδυμο Μέρκελ-Μακρόν και η χαμένη ευκαιρία της Ευρώπης

Το διατλαντικό χάσμα και τα βήματα που δεν τόλμησε να κάνει η Γερμανίδα Καγκελάριος για να αλλάξει τα δεδομένα. Οι φιλοδοξίες Μακρόν, τα πολιτικά προβλήματα στο Βερολίνο και το μεγάλο λάθος που έγινε το 2018

Οικονομία

Νέα απειλή για τη γερμανική οικονομία

Νέα απειλή για τη γερμανική οικονομία

Υπάρχουν και άλλα ενθαρρυντικά στοιχεία για τη γερμανική οικονομία, αφότου ο δείκτης διευθυντών προμηθειών την Παρασκευή παρουσίασε μια ήπια άνοδο, και αυτό ήταν έκπληξη

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2020. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron