Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Ευρώπη

Η Booking.com δεσμεύεται να ευθυγραμμίσει τις πρακτικές της με τη νομοθεσία της ΕΕ

Μετά τον διάλογο με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τις εθνικές αρχές για την προστασία των καταναλωτών, η Booking.com δεσμεύτηκε να επιφέρει αλλαγές

Από: EBR - Δημοσίευση: Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2019

«Όλες οι εταιρείες πρέπει να πληρούν τα υψηλά πρότυπα της νομοθεσίας μας για την προστασία των καταναλωτών, εάν επιθυμούν να ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα εντός της ΕΕ.»
«Όλες οι εταιρείες πρέπει να πληρούν τα υψηλά πρότυπα της νομοθεσίας μας για την προστασία των καταναλωτών, εάν επιθυμούν να ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα εντός της ΕΕ.»

Μετά τον διάλογο με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τις εθνικές αρχές για την προστασία των καταναλωτών, η Booking.com δεσμεύτηκε να επιφέρει αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζονται στους καταναλωτές οι προσφορές, οι εκπτώσεις και οι τιμές της. Μόλις η Booking πραγματοποιήσει πλήρως τις εν λόγω αλλαγές, οι καταναλωτές θα είναι καλύτερα σε θέση να προβαίνουν σε τεκμηριωμένες συγκρίσεις σύμφωνα με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας της ΕΕ για την προστασία των καταναλωτών.

Ο κ. Ντιντιέ Ρεντέρς, Επίτροπος αρμόδιος για τη Δικαιοσύνη, δήλωσε: «Όλες οι εταιρείες πρέπει να πληρούν τα υψηλά πρότυπα της νομοθεσίας μας για την προστασία των καταναλωτών, εάν επιθυμούν να ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα εντός της ΕΕ. Είναι ζωτικής σημασίας, εταιρείες όπως η Booking.com, η οποία κατέχει ηγετική θέση στην αγορά, να ανταποκρίνονται στις ευθύνες τους στον εν λόγω τομέα, διασφαλίζοντας ότι στα ηλεκτρονικά συστήματα κράτησης καταλυμάτων δεν χρησιμοποιούνται μεθόδοι χειραγώγησης, όπως η απόκρυψη χορηγιών για προτιμησιακή κατάταξη, η αδικαιολόγητη άσκηση πίεσης χρόνου στους χρήστες ή η παραπληροφόρηση όσον αφορά τις εκπτώσεις. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οι εθνικές αρχές προστασίας των καταναλωτών θα συνεχίσουν να παρακολουθούν όλες τις επιγραμμικές πλατφόρμες ταξιδίων για τη διασφάλιση ενός δίκαιου διαδικτυακού περιβάλλοντος για τους καταναλωτές.»

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οι εθνικές αρχές προστασίας των καταναλωτών (ΣΠΚ – δίκτυο «Συνεργασία για την Προστασία των Καταναλωτών»), υπό την ηγεσία της ολλανδικής αρχής για την προστασία των καταναλωτών και τις αγορές (ACM), αξιολόγησαν τις δεσμεύσεις που πρότεινε η Booking.com σε επίπεδο ΕΕ/ΕΟΧ, μετά από επαφές που πραγματοποίησαν κατά το προηγούμενο έτος. Οι αρχές του δικτύου ΣΠΚ είναι πεπεισμένες ότι, χάρη στις δεσμεύσεις, οι πρακτικές της εταιρείας θα ευθυγραμμιστούν με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας της ΕΕ για την προστασία των καταναλωτών. Η Booking.com δεσμεύτηκε να τροποποιήσει τις πρακτικές της το αργότερο έως τις 16 Ιουνίου 2020.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Σπύρος Θεοδωρόπουλος: Ο λαϊκισμός μάς κρατάει πίσω

Από: EBR

Η δικαιοσύνη, το «μπλόκο» σε μεγάλη επένδυση στη Δυτική Μακεδονία και οι 180+150 εκατ. ευρώ νέες επενδύσεις της Bespoke. «Αν δεν αλλάξουμε, πιστεύω δεν θα αποκτήσουμε ποτέ τις ταχύτητες που απαιτούνται»

Ευρώπη

Η Ευρώπη κάνει “reset” στους ψηφιακούς κανόνες

Η Ευρώπη κάνει “reset” στους ψηφιακούς κανόνες

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ετοιμάζεται να προχωρήσει στη μεγαλύτερη αναθεώρηση του ψηφιακού πλαισίου της Ένωσης εδώ και δεκαετίες

Οικονομία

Ρεκόρ στο e-commerce: Επτά στους δέκα Έλληνες αγοράζουν online

Ρεκόρ στο e-commerce: Επτά στους δέκα Έλληνες αγοράζουν online

Εξαιρετικά ώριμο είναι πλέον το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron