Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Πώς να προσφέρετε κορυφαία εξυπηρέτηση στους πελάτες σας

Εξυπηρέτηση πελατών. Πολλές εταιρίες της δίνουν τη μεγαλύτερη σημασία- στα λόγια

Από: EBR - Δημοσίευση: Δευτέρα, 24 Αυγούστου 2020

«Επιλέξτε τους σωστούς ανθρώπους για τις θέσεις εξυπηρέτησης πελατών. Διαλέξτε κυρίως ανθρώπους που ενδιαφέρονται πρώτα για τον πελάτη και μετά για την εταιρία.»
«Επιλέξτε τους σωστούς ανθρώπους για τις θέσεις εξυπηρέτησης πελατών. Διαλέξτε κυρίως ανθρώπους που ενδιαφέρονται πρώτα για τον πελάτη και μετά για την εταιρία.»

Εξυπηρέτηση πελατών. Πολλές εταιρίες της δίνουν τη μεγαλύτερη σημασία- στα λόγια. Άλλες κάνουν σοβαρές προσπάθειες για να τη βελτιώσουν αληθινά. Πολύ λίγες είναι όμως εκείνες που κάνουν τα αδύνατα δυνατά για, να μπορέσουν να προσφέρουν εξυπηρέτηση που οι πελάτες τους θα θυμούνται για πολύ καιρό- και θα διαφημίζονται και σε άλλους.

Είναι κυρίως οι μικρές εταιρίες, στις οποίες ο ιδιοκτήτης έχει ενεργή ανάμιξη στην εξυπηρέτηση του πελάτη!

Το κύριο θέμα λοιπόν είναι πώς μια εταιρία μπορεί να δώσει στους υπαλλήλους της που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες μια αίσθηση ιδιοκτησίας:

-Αρχίστε από το χτίσιμο μιας κουλτούρας ζωηρού ενδιαφέροντος: Το πρόγραμμα πρέπει να υποστηρίζεται με ενθουσιασμό από την ανώτατη διοίκηση, αλλιώς δεν πρόκειται να πετύχει.

-Επιλέξτε τους σωστούς ανθρώπους για τις θέσεις εξυπηρέτησης πελατών. Διαλέξτε κυρίως ανθρώπους που ενδιαφέρονται πρώτα για τον πελάτη και μετά για την εταιρία. Η πείρα δείχνει πως αυτοί οι άνθρωποι προσφέρουν πραγματικά εξαιρετική εξυπηρέτηση.

Κι ακόμα: Διαλέξτε ανθρώπους που είναι αισιόδοξοι και διαθέτουν υψηλό βαθμό αυτοεκτίμησης.

-Κάντε τους ανθρώπους αυτούς να νιώσουν σαν να διοικούσαν μόνοι τους το τμήμα αυτό της εταιρίας. Δώστε τους την αρμοδιότητα να παίρνουν σημαντικές αποφάσεις στο θέμα της εξυπηρέτησης πελατών και να αναλαμβάνουν την ευθύνη των αποφάσεών τους.

-Να σέβεστε τους ανθρώπους αυτούς και να τους συμπεριφέρεστε σαν να ήταν πελάτες σας. Ο λόγος είναι απλός: Οι εργαζόμενοι φέρονται στους πελάτες όπως η εταιρία στους ίδιους.

-Προσφέρετέ τους συνεχή μετεκπαίδευση, ανταμοιβές όπως bonus κλπ., καθώς και μικρές διακρίσεις όπως πχ δικές τους θέσεις στάθμευσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Οι γελωτοποιοί της "Ειρήνης"

Από: EBR

«Ο εθνικο-σοσιαλισμός (ναζισμός) και ο σταλινισμός, είχαν τη μοναδική τέχνη να παρουσιάζουν, μέσω του μύθου και του ψεύδους, τους αδικούντες και θύματα, τους ληστές ως μάρτυρες και τους εγκληματίες ως αγίους».

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Πώς η Ευρώπη μπορεί να καλύψει το κενό των ΗΠΑ

Πώς η Ευρώπη μπορεί να καλύψει το κενό των ΗΠΑ

Η υποχώρηση της Αμερικής θα πρέπει να είναι ο καταλύτης για μια βαθύτερη ενοποίηση και μαζί με αυτήν μια ισχυρότερη ΕΕ, γράφει ο Enrico Letta στους Financial Times. Ο ρόλος του ευρώ και της ενιαίας αγοράς

Οικονομία

Ήταν αναγκαία η προσφυγή στο πρώτο Μνημόνιο

Ήταν αναγκαία η προσφυγή στο πρώτο Μνημόνιο

Μέχρι σήμερα γνώριζα μόνον μία δημοσιευμένη πρωτογενή μαρτυρία για την ευχερή δυνατότητα της Ελλάδας να καλύψει από τις αγορές τις δανειακές της υποχρεώσεις για το 2010, χωρίς να χρειάζεται να υπαχθεί σε Μνημόνιο

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron