Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Πώς να προσφέρετε κορυφαία εξυπηρέτηση στους πελάτες σας

Εξυπηρέτηση πελατών. Πολλές εταιρίες της δίνουν τη μεγαλύτερη σημασία- στα λόγια

Από: EBR - Δημοσίευση: Δευτέρα, 24 Αυγούστου 2020

«Επιλέξτε τους σωστούς ανθρώπους για τις θέσεις εξυπηρέτησης πελατών. Διαλέξτε κυρίως ανθρώπους που ενδιαφέρονται πρώτα για τον πελάτη και μετά για την εταιρία.»
«Επιλέξτε τους σωστούς ανθρώπους για τις θέσεις εξυπηρέτησης πελατών. Διαλέξτε κυρίως ανθρώπους που ενδιαφέρονται πρώτα για τον πελάτη και μετά για την εταιρία.»

Εξυπηρέτηση πελατών. Πολλές εταιρίες της δίνουν τη μεγαλύτερη σημασία- στα λόγια. Άλλες κάνουν σοβαρές προσπάθειες για να τη βελτιώσουν αληθινά. Πολύ λίγες είναι όμως εκείνες που κάνουν τα αδύνατα δυνατά για, να μπορέσουν να προσφέρουν εξυπηρέτηση που οι πελάτες τους θα θυμούνται για πολύ καιρό- και θα διαφημίζονται και σε άλλους.

Είναι κυρίως οι μικρές εταιρίες, στις οποίες ο ιδιοκτήτης έχει ενεργή ανάμιξη στην εξυπηρέτηση του πελάτη!

Το κύριο θέμα λοιπόν είναι πώς μια εταιρία μπορεί να δώσει στους υπαλλήλους της που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες μια αίσθηση ιδιοκτησίας:

-Αρχίστε από το χτίσιμο μιας κουλτούρας ζωηρού ενδιαφέροντος: Το πρόγραμμα πρέπει να υποστηρίζεται με ενθουσιασμό από την ανώτατη διοίκηση, αλλιώς δεν πρόκειται να πετύχει.

-Επιλέξτε τους σωστούς ανθρώπους για τις θέσεις εξυπηρέτησης πελατών. Διαλέξτε κυρίως ανθρώπους που ενδιαφέρονται πρώτα για τον πελάτη και μετά για την εταιρία. Η πείρα δείχνει πως αυτοί οι άνθρωποι προσφέρουν πραγματικά εξαιρετική εξυπηρέτηση.

Κι ακόμα: Διαλέξτε ανθρώπους που είναι αισιόδοξοι και διαθέτουν υψηλό βαθμό αυτοεκτίμησης.

-Κάντε τους ανθρώπους αυτούς να νιώσουν σαν να διοικούσαν μόνοι τους το τμήμα αυτό της εταιρίας. Δώστε τους την αρμοδιότητα να παίρνουν σημαντικές αποφάσεις στο θέμα της εξυπηρέτησης πελατών και να αναλαμβάνουν την ευθύνη των αποφάσεών τους.

-Να σέβεστε τους ανθρώπους αυτούς και να τους συμπεριφέρεστε σαν να ήταν πελάτες σας. Ο λόγος είναι απλός: Οι εργαζόμενοι φέρονται στους πελάτες όπως η εταιρία στους ίδιους.

-Προσφέρετέ τους συνεχή μετεκπαίδευση, ανταμοιβές όπως bonus κλπ., καθώς και μικρές διακρίσεις όπως πχ δικές τους θέσεις στάθμευσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Χάος και μετριότητα

Από: EBR

Δύο ειδησεογραφικά σημειώματα με συγκλόνισαν την περασμένη εβδομάδα

Ευρώπη

Πώς χάνει η Ευρώπη το «τρένο» της ανταγωνιστικότητας

Πώς χάνει η Ευρώπη το «τρένο» της ανταγωνιστικότητας

Οι παθογένειες του ευρωπαϊκού συστήματος τις οποίες έχει υποδείξει η έκθεση Ντράγκι. Πώς επιδρούν στην Ελλάδα. Γράφει ο Κωνσταντίνος Γιαζιτζόγλου.

Οικονομία

Ομιλία Χρήστου Σταϊκούρα για το Προσχέδιο του Κρατικού Προϋπολογισμού 2026

Ομιλία Χρήστου Σταϊκούρα για το Προσχέδιο του Κρατικού Προϋπολογισμού 2026

Ο Βουλευτής Φθιώτιδας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Χρήστος Σταϊκούρας, τοποθετήθηκε σήμερα στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, κατά τη συζήτηση του Προσχεδίου του Κρατικού Προϋπολογισμού για το 2026

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron