Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Πώς να προσφέρετε κορυφαία εξυπηρέτηση στους πελάτες σας

Εξυπηρέτηση πελατών. Πολλές εταιρίες της δίνουν τη μεγαλύτερη σημασία- στα λόγια

Από: EBR - Δημοσίευση: Δευτέρα, 24 Αυγούστου 2020

«Επιλέξτε τους σωστούς ανθρώπους για τις θέσεις εξυπηρέτησης πελατών. Διαλέξτε κυρίως ανθρώπους που ενδιαφέρονται πρώτα για τον πελάτη και μετά για την εταιρία.»
«Επιλέξτε τους σωστούς ανθρώπους για τις θέσεις εξυπηρέτησης πελατών. Διαλέξτε κυρίως ανθρώπους που ενδιαφέρονται πρώτα για τον πελάτη και μετά για την εταιρία.»

Εξυπηρέτηση πελατών. Πολλές εταιρίες της δίνουν τη μεγαλύτερη σημασία- στα λόγια. Άλλες κάνουν σοβαρές προσπάθειες για να τη βελτιώσουν αληθινά. Πολύ λίγες είναι όμως εκείνες που κάνουν τα αδύνατα δυνατά για, να μπορέσουν να προσφέρουν εξυπηρέτηση που οι πελάτες τους θα θυμούνται για πολύ καιρό- και θα διαφημίζονται και σε άλλους.

Είναι κυρίως οι μικρές εταιρίες, στις οποίες ο ιδιοκτήτης έχει ενεργή ανάμιξη στην εξυπηρέτηση του πελάτη!

Το κύριο θέμα λοιπόν είναι πώς μια εταιρία μπορεί να δώσει στους υπαλλήλους της που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες μια αίσθηση ιδιοκτησίας:

-Αρχίστε από το χτίσιμο μιας κουλτούρας ζωηρού ενδιαφέροντος: Το πρόγραμμα πρέπει να υποστηρίζεται με ενθουσιασμό από την ανώτατη διοίκηση, αλλιώς δεν πρόκειται να πετύχει.

-Επιλέξτε τους σωστούς ανθρώπους για τις θέσεις εξυπηρέτησης πελατών. Διαλέξτε κυρίως ανθρώπους που ενδιαφέρονται πρώτα για τον πελάτη και μετά για την εταιρία. Η πείρα δείχνει πως αυτοί οι άνθρωποι προσφέρουν πραγματικά εξαιρετική εξυπηρέτηση.

Κι ακόμα: Διαλέξτε ανθρώπους που είναι αισιόδοξοι και διαθέτουν υψηλό βαθμό αυτοεκτίμησης.

-Κάντε τους ανθρώπους αυτούς να νιώσουν σαν να διοικούσαν μόνοι τους το τμήμα αυτό της εταιρίας. Δώστε τους την αρμοδιότητα να παίρνουν σημαντικές αποφάσεις στο θέμα της εξυπηρέτησης πελατών και να αναλαμβάνουν την ευθύνη των αποφάσεών τους.

-Να σέβεστε τους ανθρώπους αυτούς και να τους συμπεριφέρεστε σαν να ήταν πελάτες σας. Ο λόγος είναι απλός: Οι εργαζόμενοι φέρονται στους πελάτες όπως η εταιρία στους ίδιους.

-Προσφέρετέ τους συνεχή μετεκπαίδευση, ανταμοιβές όπως bonus κλπ., καθώς και μικρές διακρίσεις όπως πχ δικές τους θέσεις στάθμευσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

O Κουφοντίνας και η φιλελεύθερη τάξη

Athanase PapandropoulosΑπό: Athanase Papandropoulos

Ο ισοβίτης αρχιδολοφόνος της «17 Νοέμβρη», αφού με τις δολοφονίες του δεν κατάφερε να πλήξει το κράτος δικαίου στην Ελλάδα, τώρα το εκβιάζει, χρησιμοποιώντας τους θεσμούς του

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2020 2020

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2020 2020

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Οι διαδικτυακές πλατφόρμες λαμβάνουν μέτρα κατά της παραπληροφόρησης σχετικά με τα εμβόλια

Οι διαδικτυακές πλατφόρμες λαμβάνουν μέτρα κατά της παραπληροφόρησης σχετικά με τα εμβόλια

Σήμερα, η Επιτροπή δημοσιεύει τις νέες εκθέσεις των πλατφορμών Facebook, Google, Microsoft, Twitter, TikTok και Mozilla, οι οποίες έχουν υπογράψει τον κώδικα δεοντολογίας για την παραπληροφόρηση

Οικονομία

Παγκόσμια υπερδύναμη στο e-commerce η Κίνα το 2021

Παγκόσμια υπερδύναμη στο e-commerce η Κίνα το 2021

Ένα εντυπωσιακό ορόσημο θα επιτύχει το 2021 η Κίνα, καθώς θα γίνει η πρώτη χώρα παγκοσμίως, όπου η αξία των online πωλήσεων θα υπερβεί αυτές σε φυσικά καταστήματα

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2021. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron