Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Γνώμη

Οι καταλήψεις των σχολείων αποκάλυψαν την χαμηλή πολιτισμική στάθμη της ελληνικής κοινωνίας

Δεν ξέρω αν πρέπει κανείς να γελάσει ή να κλάψει, παρατηρώντας τον θλιβερό τρόπο αντιμετώπισης των παράνομων, τουλάχιστον, των καταλήψεων των σχολείων

Από: EBR - Δημοσίευση: Πέμπτη, 8 Οκτωβρίου 2020

«Το δυσμενέστερο γεγονός είναι ότι οι καταλήψεις παρακινούνται και άγονται από τα «αριστερά» λεγόμενα κόμματα, στην προσπάθειά τους να δρέψουν μερικά ψηφαλάκια στην καλύτερη περίπτωση..»
«Το δυσμενέστερο γεγονός είναι ότι οι καταλήψεις παρακινούνται και άγονται από τα «αριστερά» λεγόμενα κόμματα, στην προσπάθειά τους να δρέψουν μερικά ψηφαλάκια στην καλύτερη περίπτωση..»

του Νίκου Αναγνωστάτου

Δεν ξέρω αν πρέπει κανείς να γελάσει ή να κλάψει, παρατηρώντας τον θλιβερό τρόπο αντιμετώπισης των παράνομων, τουλάχιστον, των καταλήψεων των σχολείων. Να γελάσει γιατί είναι πράγματι γελοία η στάση των αρμοδίων και μη, έναντι των καταστροφικών καταλήψεων των σχολείων από «μαθητές», αλλά και να κλάψει, γιατί αποκαλύπτεται το κατάντημα της κοινωνικής στάθμης σε τόσο χαμηλό επίπεδο. Είναι στην ουσία του πολύ ανησυχητικό και είναι αδήριτη ανάγκη να αφυπνιστεί η ελληνική κοινωνία και ιδιαίτερα οι πλέον «αρμόδιοι», με την προσδοκία να βρεθεί τρόπος και μέσα ανάκαμψης, διότι άλλως, αν συνεχιστεί η κατηφόρα αυτή, υπάρχει κίνδυνος να φθάσουμε στο σημείο της μη επιστροφής.

Είναι γελοία η στάση των αρμοδίων και μη, διότι ομοιάζει ωσάν να βλέπουμε να καίγεται το σπίτι μας και να γελάμε απολαμβάνοντας την λάμψη από τις φλόγες που κατακαίνε το βιό μας, για να θυμηθούμε και τον Νέρωνα. Από τη στιγμή λοιπόν που λείπει η σοβαρότητα και η υπευθυνότητα, μόνο γελοία μπορείς να την ονομάσεις, για να αποφύγεις να διακρίνεις την τραγωδία μάλλον.
Να κλάψει, διότι η κατάληψη καταστρέφει την παιδεία, τον θεμέλιο λίθο της κοινωνίας, και είναι όχι μόνο θλιβερό, αλλά τραγικά απογοητευτικό. «Άνθρωπος αγράμματος, κούτσουρο απελέκητο», λέει ο λαός μας, και «Η παιδεία είναι ένας δεύτερος Ήλιος», έχει πει ο μέγιστος των Ελλήνων φιλοσόφων Πλάτων και είναι φαεινότερο του ηλίου ότι δεν θα υπήρχε ζωή χωρίς τον Ήλιο και επομένως είμαστε υποχρεωμένοι να διαφυλάξουμε τον δεύτερο ήλιο, ως κόρη οφθαλμού και η κατάληψη άγει εις απαιδευσία, τουτέστιν σε έγκλημα.

Το δυσμενέστερο γεγονός είναι ότι οι καταλήψεις παρακινούνται και άγονται από τα «αριστερά» λεγόμενα κόμματα, στην προσπάθειά τους να δρέψουν μερικά ψηφαλάκια στην καλύτερη περίπτωση, διότι υπάρχει και η τραγικότερη εκδοχή, να μην επιθυμούν μορφωμένο και καλλιεργημένο λαό, ως ευκολοεπηρεαζόμενο από τα δικά τους στενά κομματικά συμφέροντα, και ευκολοκατευθυνόμενο στις δικές τους, ακόμη και αντεθνικές, κατευθύνσεις, αδιαφορώντας για τις συνέπειες. Δεν λέω «ευκολοκυβέρνητο», διότι είναι πολύ δύσκολο να ξαναβρεθεί αριστερό κόμμα στην εξουσία.

Στο σημείο τούτο, να υπενθυμίσουμε τη ρήση του Μεγάλου Δασκάλου του Γένους Αδαμαντίου Κοραή, ότι: «Πολιτεία που δεν έχει για βάση της την Παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο», και μια τέτοια Πολιτεία θα γκρεμιστεί με το πρώτο αεράκι. Γνωρίζουν όλοι αυτοί που άσκεφτα και ανεύθυνα υποστηρίζουν τις καταλήψεις οι οποίες, μεταξύ τόσων άλλων δεινών, ότι οι καταλήψεις είναι και παράνομες; Γνωρίζουν ότι δημιουργούν μιαν Ελλάδα πάνω στην άμμο; Αλήθεια έχουν πράγματι αντιληφθεί το τεράστιο εθνικό έγκλημα που διαπράττουν; Γνωρίζουν ότι με πρόσχημα ότι στηρίζουν δήθεν τα προσχηματικά αιτήματα των αμούστακων μαθητών, καταστρέφουν την κοινωνία και μαζί της και την Ελλάδα; Γνωρίζουν ότι πριονίζουν το κλαδί πάνω στο οποίο κάθονται και οι ίδιοι;

Έχω μιαν αυτονόητη απορία, πως συμβαίνει: α) τα προβλήματα αυτά να αρχίζουν τον Οκτώβριο και να τελειώνουν το Δεκέμβριο το αργότερο, χωρίς καμιά επίλυση, β) τον λόγο που δεν τα θέτουν στον Διευθυντή μέσω των θεσμοθετημένων Οργάνων τους, όπως τα 5μελή των τάξεων και το 15μελές του σχολείου, που αν πράγματι υπάρχουν αυτά τα προβλήματα ή όσα από αυτά υπάρχουν, θα επιλυόταν γρήγορα και αποτελεσματικά, γ) οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων τα γνωρίζουν; Αν ναι, ας τα θέσουν αυτοί στον Διευθυντή, αν όχι οι μαθητές ας τους τα αναφέρουν και να τους ζητήσουν την επίλυσή τους, δ) γιατί στις κινητοποιήσεις τους καλούν ή προσχωρούν και εξωσχολικοί; ε) πως συμβαίνει οι καταληψίες μαθητές να πρόσκεινται στα συγκεκριμένα αριστερά κόμματα που τους υποστηρίζουν; ζ) τέλος, οι καταληψίες μαθητές συνειδητοποιούν ότι στερούν την μόρφωση των συμμαθητών τους που θέλουν να μάθουν γράμματα; Ποιος τους δίνει ένα τέτοιο δικαίωμα;

Μαζί με τους υποκινητές, παρασύρονται και ανύποπτοι ή και αφελείς Έλληνες πολίτες, οι οποίοι ακούοντας ότι οι μαθητές έχουν αιτήματα, πολλές φορές εντυπωσιακά βροντερά και αληθοφανή, προσχωρούν υπέρ των καταληψιών, αγνοώντας τις καταστροφικές συνέπειες για την νεολαία και την κοινωνία γενικότερα. Στην κατηγορία αυτή ανήκουν δυστυχώς ακόμη και δημοσιογράφοι και παρουσιαστές τηλεοπτικών εκπομπών, ενισχύοντας έτσι τις παράνομες και ζημιογόνες πράξεις τους, αντί να στηλιτεύουν τις άφρονες ενέργειές τους!

Το θλιβερό μέχρι τραγικό, είναι η στάση των καθηγητών, που είναι ταγμένοι να εκπαιδεύσουν την νεολαία, άρα εκ προοιμίου οι μαθητές δεν είναι ακόμη ώριμοι για «επαναστατικές» ενέργειες αλλά χρειάζονται εκπαίδευση, δέχονται ότι οι μαθητές τους έχουν αιτήματα! Ίσως είναι φυσικό, από την στιγμή που εισέρχονται στα ΑΕΙ με λευκή κόλλα, να αναμένουμε την ποιότητα καθηγητών. Ακόμη και ο Πρόεδρος της ΟΛΜΕ, που ίσως διαφωνεί, υποκύπτει στις θελήσεις της πλειοψηφίας και δεν παραιτείται, ο φουκαράς, που προτιμά την προεδρεία από την συνείδησή του! Κρίμα!

Η κυβέρνηση, το Υπουργείο Παιδείας, ας εγκαταλείψει την ήπια αντιμετώπιση, εκτός και αν επίκεινται γρήγορα εκλογές, και ας εφαρμόσει τη νομοθεσία αυστηρά και αμέσως, όπως άλλωστε έχει καθήκον, ακόμη και ως παραδειγματικό μάθημα συμμόρφωσης παρανομούντων πολιτών, έτσι ώστε να μην τολμήσει κανείς στο μέλλον να το επαναλάβει! Ιδού η Ρόδος…!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Ευρωεκλογές στην κόψη του ξυραφιού

Από: EBR

Στενοχωριέμαι οταν είμαι υποχρεωμένος να ασκήσω κριτική για πρόσωπα και τακτικές και να προειδοποιήσω για πιθανούς μελλοντικούς κινδύνους για το κόμμα της ΝΔ

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Dzurinda: Η ΕΕ δεν έχει άλλα περιθώρια καθυστερήσεων

Dzurinda: Η ΕΕ δεν έχει άλλα περιθώρια καθυστερήσεων

Τη σημασία των επικείμενων Ευρωεκλογών και τη μεγάλη πρόκληση που συνιστά η ακροδεξιά για την κοινή πορεία της Ευρώπης, ανέδειξε η συζήτηση που διοργάνωσε το Martens Centre και το Ινστιτούτο Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής

Οικονομία

Αποκαλύπτοντας το ααύριο:Επαναστατικές Τεχνολογίες που θα σχηματίσουν την επόμενη δεκαετία

Αποκαλύπτοντας το ααύριο:Επαναστατικές Τεχνολογίες που θα σχηματίσουν την επόμενη δεκαετία

Καθώς μπαίνουμε σε μια νέα δεκαετία, ο τεχνολογικός κόσμος προετοιμάζεται να υποδεχθεί μια σειρά από επαναστατικές καινοτομίες που θα μετασχηματίσουν ριζικά τον τρόπο που ζούμε

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2024. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron