Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Ανάλυση

1 στις 3 τεχνολογικές καινοτομίες αποτυγχάνουν στο στάδιο της ανάπτυξης

Ένα μεγάλο ρίσκο, όπου η αποτυχία είναι αναπόφευκτη, αποτελεί συχνά η τεχνολογική καινοτομία, η οποία σήμερα είναι ζητούμενο για τις περισσότερες - αν όχι όλες - τις επιχειρήσεις στον πλανήτη

Από: EBR - Δημοσίευση: Δευτέρα, 2 Νοεμβρίου 2020

«Το 95% των επιχειρήσεων παραδέχεται ότι οι τεχνολογικές καινοτομίες τους, απέτυχαν πριν καν κυκλοφορήσουν.»
«Το 95% των επιχειρήσεων παραδέχεται ότι οι τεχνολογικές καινοτομίες τους, απέτυχαν πριν καν κυκλοφορήσουν.»

Ένα μεγάλο ρίσκο, όπου η αποτυχία είναι αναπόφευκτη, αποτελεί συχνά η τεχνολογική καινοτομία, η οποία σήμερα είναι ζητούμενο για τις περισσότερες - αν όχι όλες - τις επιχειρήσεις στον πλανήτη. Δεν είναι τυχαίο ότι η συντριπτική πλειοψηφία των εταιρειών, παγκοσμίως, παραδέχεται ότι οι τεχνολογικές τους καινοτομίες απέτυχαν πριν καν κυκλοφορήσουν.

Σύμφωνα με νέα έρευνα της Kaspersky, το 95% των Chief Innovation Officers σε μεγάλες επιχειρήσεις, διεθνώς, αναγνωρίζουν ότι τα έργα της τεχνολογικής καινοτομίας συχνά αποτυγχάνουν προτού κυκλοφορήσουν. Και επειδή - σύμφωνα με τον Bill Gates “είναι ωραίο να γιορτάζεις την επιτυχία, αλλά είναι πιο σημαντικό να αναλύεις την αποτυχία” - είναι σημαντικό να δούμε που “κολλάνε” οι τεχνολογικές καινοτομίες.

Σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky, στην οποία συμμετείχαν 304 ανώτεροι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων με εμπλοκή στο Τμήμα Καινοτομίας, το στάδιο ανάπτυξης θεωρείται ότι είναι το πιο δύσκολο σε ολόκληρο τον “κύκλο ζωής της καινοτομίας”. Αυτό επιβεβαιώνεται από το ένα τρίτο (36%) των ερωτηθέντων με βάση την εμπειρία τους, οι οποίοι απαντούν ότι πολλές από αυτές τις καινοτομίες κολλάνε στο στάδιο ανάπτυξης.

Στο μεταξύ, σχεδόν ένα στα τέσσερα έργα καινοτομίας (23%) αποτυγχάνουν στο στάδιο των δοκιμών. Στο μεταξύ, η αποτυχία έργων που έχουν ήδη παρουσιαστεί δημόσια είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου, αφού αυτά τα έργα αντιπροσωπεύουν μόλις το 5%.

Αιτίες αποτυχίας

“Τα νέα προϊόντα, που αναπτύσσονται από τις επιχειρήσεις, συχνά δεν πετυχαίνουν. Η κονσόλα παιχνιδιών Virtual Boy της Nintendo, που είχε σχεδιαστεί για να ενσωματώνει VR και το Nike FuelBand fitness tracker είναι και τα δύο παραδείγματα υψηλού προφίλ. Όπως έδειξε η εμπειρία, ο μετασχηματισμός των εσωτερικών διαδικασιών δεν αποδίδει πάντα τα επιθυμητά αποτελέσματα”, αναφέρει η μελέτη.

Για τις περισσότερες επιχειρήσεις, ο κύριος λόγος για μία τέτοια αποτυχία είναι η έλλειψη σαφούς σχεδίου και δομής, με έναν στους πέντε (19%) ερωτηθέντες να συμφωνεί με αυτό. Αυτό σημαίνει ότι η ικανότητα εκτέλεσης είναι εξίσου σημαντική με την εμφάνιση μιας λαμπρής ιδέας, προκειμένου να μετατραπεί μια πολύτιμη πληροφορία/ιδέα σε μια κερδοφόρα και εφικτή λύση.

Η ψηφιακή ασφάλεια, πάντως, δεν περιλαμβάνεται στους κορυφαίους λόγους για τους οποίους αποτυγχάνουν τα έργα. Ωστόσο, υπάρχει μια κοινή πεποίθηση (το 74% συμφωνεί) ότι, εάν δεν συμπεριληφθεί ένας Chief Information Security Officer (CISO) σε αρχικό στάδιο της διαδικασίας, οι επιχειρήσεις αυξάνουν την πιθανότητα, η καινοτομία τους να μην είναι επιτυχής.

Αυτό θα μπορούσε να οφείλεται στην αδυναμία προσαρμογής των έργων σε αυστηρούς κανόνες ψηφιακής ασφάλειας, με περισσότερους από τους μισούς (54%) να πιστεύουν ότι η πολιτική ασφάλειας πληροφορικής στην εταιρεία τους καταπνίγει την καινοτομία.

*πρώτη δημοσίευση: www.sepe.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Στη μνήμη του Θαλή Κουτούπη

Athanase PapandropoulosΑπό: Athanase Papandropoulos

Ένα από τα βιβλία του Θαλή που είχα προλογίσει, το 1987, ήταν αυτό που είχε τίτλο «Η Διαφήμιση και τα μυστικά της»

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Οι κρίσιμες Ευρωεκλογές του Ιουνίου 2024

Οι κρίσιμες Ευρωεκλογές του Ιουνίου 2024

Ας ξεκινήσουμε με μια θετική αισιόδοξη θεώρηση για το θεσμικό όργανο της Ένωσης, το μόνο που εκλέγεται από το 1979 με άμεση καθολική ψηφοφορία από τους ευρωπαίους πολίτες

Οικονομία

Πάνω από 1,25 δισ.συνδρομητές σε υπηρεσίες περιαγωγής στο 2024

Πάνω από 1,25 δισ.συνδρομητές σε υπηρεσίες περιαγωγής στο 2024

Μια ευρύχωρη δεξαμενή εσόδων για τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους παραμένουν οι υπηρεσίες περιαγωγής (roaming)

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2024. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron