Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Τί να αποφύγετε στην διαφήμιση

Ιδού μερικά συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι διαφημιστές όταν προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους

Από: EBR - Δημοσίευση: Παρασκευή, 5 Μαρτίου 2021

«Οι διαφημιστές δεν πρέπει να ξεχνούν ότι ένα ακροατήριο συντίθεται από επιμέρους άτομα και ότι το κάθε ένα από αυτά θέλει να νιώσει ότι το μήνυμα απευθύνεται αποκλειστικά σε αυτό.»
«Οι διαφημιστές δεν πρέπει να ξεχνούν ότι ένα ακροατήριο συντίθεται από επιμέρους άτομα και ότι το κάθε ένα από αυτά θέλει να νιώσει ότι το μήνυμα απευθύνεται αποκλειστικά σε αυτό.»

Ιδού μερικά συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι διαφημιστές όταν προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους:

*Προσπαθούν να επικοινωνήσουν με τους καταναλωτές μάλλον σαν σύνολο, παρά σαν άτομα. Οι διαφημιστές δεν πρέπει να ξεχνούν ότι ένα ακροατήριο συντίθεται από επιμέρους άτομα και ότι το κάθε ένα από αυτά θέλει να νιώσει ότι το μήνυμα απευθύνεται αποκλειστικά σε αυτό.
*Αναγκάζουν τον καταναλωτή να «εργασθεί σκληρά» για να πάρει το μήνυμα. Σπάνια οι άνθρωποι αφιερώνουν χρόνο για να αποκρυπτογραφήσουν μία έξυπνη -ή εξυπναδίστικη- γλώσσα ή ένα σοφιστικέ οπτικό μήνυμα. Η καλή διαφήμιση είναι πάντα απλή και άμεση.
*Αποτυγχάνουν να συνειδητοποιήσουν ότι η διαφήμιση πρέπει να «πουλήσει». Όλοι έχουμε δει ένα σωρό μηνύματα που είναι και ψυχαγωγικά και δημιουργικά –ωστόσο αποτυγχάνουν να «πουλήσουν».
*Θάβουν το μήνυμα της πώλησης. Μερικοί διαφημιστές αποτυγχάνουν να βάλουν το όφελος του καταναλωτή ή το πλεονέκτημα του προϊόντος σε πρώτο πλάνο, έτσι ώστε να γίνει αυτό αντιληπτό στον καταναλωτή. Όταν αυτό συμβαίνει, οι εν δυνάμει καταναλωτές προσπερνούν το προϊόν διότι θεωρούν ότι δεν τους αφορά.
*Αδυνατούν να κατανοήσουν πότε πρέπει να δώσουν έμφαση στα πλεονεκτήματα του προϊόντος και πότε πρέπει να τονίσουν τα οφέλη του καταναλωτή. Ο γενικός κανόνας είναι να δίνεται έμφαση στα πλεονεκτήματα του προϊόντος όταν είναι γνωστό ότι ο καταναλωτής ψάχνει ενεργητικά για ένα τέτοιο προϊόν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Η εξωστρέφεια πρέπει να αποτελέσει τη βάση του νέου παραγωγικού μοντέλου της χώρας

Από: EBR

Οι αρχικές προβλέψεις για την πορεία της παγκόσμιας οικονομίας δεν επιβεβαιώθηκαν

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 03/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

03/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

ΕΕ-ΗΠΑ σχετικά με την πρωτοβουλία «Παγκόσμια Δέσμευση για το Μεθάνιο»

 ΕΕ-ΗΠΑ σχετικά με την πρωτοβουλία «Παγκόσμια Δέσμευση για το Μεθάνιο»

Η Ευρωπαϊκή Ένωση και οι Ηνωμένες Πολιτείες ανακοίνωσαν την «Παγκόσμια Δέσμευση για το Μεθάνιο, μια πρωτοβουλία για τη μείωση των εκπομπών μεθανίου σε παγκόσμιο επίπεδο

Οικονομία

Η «ολική επαναφορά» της ελληνικής οικονομίας

Η «ολική επαναφορά» της ελληνικής οικονομίας

Το ΑΕΠ ξεπέρασε τα προ πανδημίας επίπεδα – Σε πολυετή ανοδικό κύκλο η χώρα, καθώς οι ετήσιες χρηματοδοτικές ροές θα είναι τριπλάσιες σε σχέση με την προηγούμενη 20ετία

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2021. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron