Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Τί να αποφύγετε στην διαφήμιση

Ιδού μερικά συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι διαφημιστές όταν προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους

Από: EBR - Δημοσίευση: Παρασκευή, 5 Μαρτίου 2021

«Οι διαφημιστές δεν πρέπει να ξεχνούν ότι ένα ακροατήριο συντίθεται από επιμέρους άτομα και ότι το κάθε ένα από αυτά θέλει να νιώσει ότι το μήνυμα απευθύνεται αποκλειστικά σε αυτό.»
«Οι διαφημιστές δεν πρέπει να ξεχνούν ότι ένα ακροατήριο συντίθεται από επιμέρους άτομα και ότι το κάθε ένα από αυτά θέλει να νιώσει ότι το μήνυμα απευθύνεται αποκλειστικά σε αυτό.»

Ιδού μερικά συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι διαφημιστές όταν προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους:

*Προσπαθούν να επικοινωνήσουν με τους καταναλωτές μάλλον σαν σύνολο, παρά σαν άτομα. Οι διαφημιστές δεν πρέπει να ξεχνούν ότι ένα ακροατήριο συντίθεται από επιμέρους άτομα και ότι το κάθε ένα από αυτά θέλει να νιώσει ότι το μήνυμα απευθύνεται αποκλειστικά σε αυτό.
*Αναγκάζουν τον καταναλωτή να «εργασθεί σκληρά» για να πάρει το μήνυμα. Σπάνια οι άνθρωποι αφιερώνουν χρόνο για να αποκρυπτογραφήσουν μία έξυπνη -ή εξυπναδίστικη- γλώσσα ή ένα σοφιστικέ οπτικό μήνυμα. Η καλή διαφήμιση είναι πάντα απλή και άμεση.
*Αποτυγχάνουν να συνειδητοποιήσουν ότι η διαφήμιση πρέπει να «πουλήσει». Όλοι έχουμε δει ένα σωρό μηνύματα που είναι και ψυχαγωγικά και δημιουργικά –ωστόσο αποτυγχάνουν να «πουλήσουν».
*Θάβουν το μήνυμα της πώλησης. Μερικοί διαφημιστές αποτυγχάνουν να βάλουν το όφελος του καταναλωτή ή το πλεονέκτημα του προϊόντος σε πρώτο πλάνο, έτσι ώστε να γίνει αυτό αντιληπτό στον καταναλωτή. Όταν αυτό συμβαίνει, οι εν δυνάμει καταναλωτές προσπερνούν το προϊόν διότι θεωρούν ότι δεν τους αφορά.
*Αδυνατούν να κατανοήσουν πότε πρέπει να δώσουν έμφαση στα πλεονεκτήματα του προϊόντος και πότε πρέπει να τονίσουν τα οφέλη του καταναλωτή. Ο γενικός κανόνας είναι να δίνεται έμφαση στα πλεονεκτήματα του προϊόντος όταν είναι γνωστό ότι ο καταναλωτής ψάχνει ενεργητικά για ένα τέτοιο προϊόν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Αλέκος Παπαδόπουλος: Οι αλλαγές στο παθογενές πολιτικό σύστημα

Από: EBR

Η Ελλάδα, παρά την εμπειρία της χρεοκοπίας, δεν έχει διδαχθεί από τα λάθη της και χρειάζεται ριζική θεσμική ανασυγκρότηση, με ενίσχυση του ρόλου του ΠτΔ και βαθιές πολιτειακές αλλαγές. Ο πρώην υπουργός γράφει στην Ειδική Εκδοση World Review του Euro2day.gr και των New York Times

Ευρώπη

’Απρόσιτες ζώνες’ ευρωπαϊκών πόλεων

’Απρόσιτες ζώνες’ ευρωπαϊκών πόλεων

Ειναι εκπληκτικό, αλλα φαίνεται να υπάρχει μια επίσημη συσκότιση γεγονότων που συμβαίνουν στη Δύση και που εμπλέκουν πολίτες μουσουλμάνων το θρήσκευμα

Οικονομία

Στουρνάρας: Οι Κεντρικές Τράπεζες στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον

Στουρνάρας: Οι Κεντρικές Τράπεζες στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον

Σύμφωνα με τον Ηράκλειτο, «Τά πάντα ρεΐ, μηδέποτε κατά τ’ αύτό μένειν». Αυτή η διαχρονική ρήση διέπει και τις Κεντρικές Τράπεζες, ο ρόλος των οποίων εξελίσσεται διαρκώς προκειμένου να ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της οικονομίας

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron