Στη θέση σας αντιμετωπίζετε συγκρούσεις, ασάφεια και υπερβολικό φόρτο εργασίας.
Συμπτώματα
-Έχετε πολλή δουλειά και πολύ λίγο χρόνο, πληροφορίες και πόρους, όπως ο αρχάριος μάνατζερ στο παράδειγμα του πλαισίου «Φωνές: Δυσκολία στην ανεύρεση χρόνου για σημαντικές εργασίες».
-Έχετε αντικρουόμενες ευθύνες, όπως αυξανόμενα - έσοδα και μειωμένα έξοδα. -Λογοδοτείτε σε πολλούς ανθρώπους, υφισταμένους, ομότιμους συναδέλφους, προϊσταμένους και πελάτες, που σας τραβούν σε πολλές κατευθύνσεις.
Λύσεις
-Δημιουργήστε ήσυχα, τακτικά διαστήματα κατά τη διάρκεια της ημέρας σας για εργασία χωρίς διακοπές. Επιλέξτε εργασίες στις οποίες μπορείτε να σημειώσετε πρόοδο και μην αφήνετε να σας διακόπτουν αυτές τις ώρες.
-Αναγνωρίστε τις ελλείψεις σας. Δεν μπορείτε να είστε ειδικός σε όλα, επομένως βρείτε ανθρώπους στους οποίους μπορείτε να βασίζεστε προκειμένου να κάνουν αυτά που δεν μπορείτε εσείς.
-Αποδεχτείτε την ατέλεια. Δεν μπορείτε να ικανοποιείτε κάθε αίτημα που σας κάνουν. Να έχετε ευθυκρισία. να διαπραγματεύεστε τις προτεραιότητες ανάλογα με τις ανάγκες και να προσαρμόζεστε στα επακόλουθα.