Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Ανάλυση

Τι χρειάζονται οι ηλικιακά νέοι εργαζόμενοι για την εργασιακή τους ικανοποίηση

Οι νέοι εργαζόμενοι σήμερα, μεταξύ 21 και 34 ετών, δίνουν μεγαλύτερη αξία στην επικοινωνία με σεβασμό στο χώρο εργασίας σε σύγκριση με τα σύγχρονα εργασιακά προνόμια- σύμφωνα με μελέτη

Από: EBR - Δημοσίευση: Παρασκευή, 30 Ιουλίου 2021

«Οι ηγέτες και τα διοικητικά στελέχη είναι εκείνα που έχουν τη δύναμη να ενθαρρύνουν την εργασιακή δέσμευση, να προβούν σε κινήσεις για την ευημερία των εργαζομένων και να τους αντιμετωπίζουν με σεβασμό».
«Οι ηγέτες και τα διοικητικά στελέχη είναι εκείνα που έχουν τη δύναμη να ενθαρρύνουν την εργασιακή δέσμευση, να προβούν σε κινήσεις για την ευημερία των εργαζομένων και να τους αντιμετωπίζουν με σεβασμό».

του Eric Stann*

Οι νέοι εργαζόμενοι σήμερα, μεταξύ 21 και 34 ετών, δίνουν μεγαλύτερη αξία στην επικοινωνία με σεβασμό στο χώρο εργασίας σε σύγκριση με τα σύγχρονα εργασιακά προνόμια- σύμφωνα με μελέτη.

«Οι ηγέτες και τα διοικητικά στελέχη είναι εκείνα που έχουν τη δύναμη να ενθαρρύνουν την εργασιακή δέσμευση, να προβούν σε κινήσεις για την ευημερία των εργαζομένων και να τους αντιμετωπίζουν με σεβασμό», ανέφερε η Danielle LaGree- επίκουρη καθηγήτρια Στρατηγικής Επικοινωνίας στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του Κάνσας με διδακτορικό Δίπλωμα από τη Σχολή Δημοσιογραφίας του Μισούρι.

Η LeGree και συνάδελφοί της εντόπισαν τις αλλαγές αυτές στις εργασιακές αξίες για τους νέους εργαζόμενους μετά από έρευνα σε πάνω από 1.000 εργαζομένους πλήρους απασχόλησης από 18 διαφορετικούς τομείς- συμπεριλαμβανομένης και της βιομηχανίας παροχής υπηρεσιών.

Η ομάδα ανέλυσε τα δεδομένα σχετικά με το πώς οι συμμετέχοντες βαθμολόγησαν, σε κλίμακα από 1 έως 5, πώς κάθε μία από τις παρακάτω πτυχές εργασιακής κουλτούρας ήταν αντιπροσωπευτικές για τον χώρο εργασίας τους: δέσμευση για σεβασμό, σεβασμός στην αυτονομία και την ευελιξία του εργαζομένου, εργασιακή ικανοποίηση, διατήρηση της αφοσίωσης των εργαζομένων και εργασιακή δέσμευση.

Ενώ προηγούμενες μελέτες ανέφεραν ότι οι ηγέτες και τα διοικητικά στελέχη διοχετεύουν το 70- 90% του χρόνου τους στην επικοινωνία, η LaGree πιστεύει ότι αυτή η μελέτη δείχνει ότι πρέπει να δοθεί περισσότερη έμφαση στην εκπαίδευση των διευθυντών και ανώτερων στελεχών ώστε να είναι καλοί συνομιλητές και να επικοινωνούν με σεβασμό με τους υπαλλήλους τους.

Πιστεύει ότι παρόλο που η μελέτη ολοκληρώθηκε πριν ξεκινήσει η πανδημία του COVID-19, τα αποτελέσματά της εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν τα σύγχρονα εργασιακά περιβάλλοντα, έχοντας γίνει αλλαγές προς έναν περισσότερο υβριδικό μοντέλο εργασίας μεταξύ γραφείων και σπιτιού, ή έχοντας υιοθετήσει εξ ολοκλήρου το μοντέλο της εξ αποστάσεως εργασίας.

Η LaGree αναγνωρίζει το βαθμό στον οποίο οι ηγέτες και τα διευθυντικά στελέχη μπορούν να ενθαρρύνουν τη διαμόρφωση ενός υποστηρικτικού εργασιακού περιβάλλοντος, ενώ τα αποτελέσματα της έρευνας παραμένουν ακόμα ασαφή. Ωστόσο, πιστεύει ότι η εν λόγω έρευνα ενισχύει σημαντικά την ιδέα ότι οι χώροι εργασίας συνιστούν κοινωνικές εμπειρίες.

«Όπως αποκαλύπτει η έρευνα, η συστηματική αναγνώριση των εργαζομένων για την αξία που προσδίδουν στον οργανισμό τους θα τους βοηθήσει να ανακάμψουν μετά από αντιξοότητες, να αποδώσουν καλύτερα και να είναι πιο αφοσιωμένοι στην εργασία τους σε βάθος χρόνου», όπως αναφέρει η LaGree. «Νομίζω ότι αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό και σήμερα, παρόλο που αυτή η μελέτη διεξήχθη πριν από την πανδημία του κορονοϊού».

Η Margaret Duffy- διευθύντρια στο Ινστιτούτο Novak Leadership και καθηγήτρια Στρατηγικής Επικοινωνίας στη Σχολή Δημοσιογραφίας του Μισούρι, πιστεύει ότι οι εργοδότες κινδυνεύουν να χάσουν τους ηλικιακά νέους υπαλλήλους τους εάν δεν καταβάλουν προσπάθεια να επικοινωνούν με σεβασμό στον χώρο εργασίας.

«Υπάρχει μεγάλος κίνδυνος για τους εργοδότες εάν δεν βοηθήσουν τους εργαζόμενους να έχουν την αίσθηση του σκοπού, της ευημερίας και της δέσμευσης», αναφέρει η Duffy. «Το να πηγαίνω στη δουλειά μπορεί να μην με κάνει χαρούμενο κάθε μέρα, εκτός κι αν η δουλειά μπορεί να με κάνει να νιώσω πληρότητα, αν μπορώ να νιώθω ότι με σέβονται ως άνθρωπο και -το πιο σημαντικό- αν μπορώ να νιώσω ότι έχω κερδίσει τον σεβασμό και την αναγνώριση που δείχνω στο αφεντικό και στους συνεργάτες μου.»

*Research News Strategist, Πανεπιστήμιο του Μισούρι
**πρώτη δημοσίευση: www.weforum.org

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Εποχές μεγάλων ανατροπών

Από: EBR

Την ώρα που οι περισσότεροι είναι διακοπές και  η θερινή ραστώνη είναι πανταχού παρούσα, ο Ιταλός φιλόσοφος και συγγραφέας Ουμπέρτο Έκο, συνήθιζε να λέει ότι τον Αύγουστο δεν υπάρχουν ειδήσεις

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Δείκτης Ψηφιακής Οικονομίας και Κοινωνίας 2022

Δείκτης Ψηφιακής Οικονομίας και Κοινωνίας 2022

Παρά τη συνολική πρόοδο, οι ψηφιακές δεξιότητες, οι ΜΜΕ και τα δίκτυα 5G υστερούν

Οικονομία

Δημόσιες δαπάνες ανάμεσα στην πανδημική κρίση και τη διαφαινόμενη ύφεση

Δημόσιες δαπάνες ανάμεσα στην πανδημική κρίση και τη διαφαινόμενη ύφεση

Η Ευρώπη έκλεισε το προηγούμενο έτος με τη συντριπτική πλειοψηφία των κρατών μελών να καταγράφουν δημοσιονομικά ελλείμματα

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2022. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron