Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Τι είναι το Benchmarking

Benchmarking είναι η σύγκριση της επιχείρησης με τον καλύτερο του κλάδου της παγκοσμίως και τις υποδειγματικές πρακτικές ανεξαρτήτως κλάδου

Από: EBR - Δημοσίευση: Τρίτη, 28 Σεπτεμβρίου 2021

«Το Benchmarking μπορεί και πρέπει να είναι και εσωτερικό, με την έννοια ότι συγκρίνονται μεταξύ τους οι οργανωτικές μονάδες της ίδιας επιχείρησης σε όσα περισσότερα από τα προηγούμενα στοιχεία μπορούν και έχουν νόημα για τη συνεχή βελτίωση και μάθηση.»
«Το Benchmarking μπορεί και πρέπει να είναι και εσωτερικό, με την έννοια ότι συγκρίνονται μεταξύ τους οι οργανωτικές μονάδες της ίδιας επιχείρησης σε όσα περισσότερα από τα προηγούμενα στοιχεία μπορούν και έχουν νόημα για τη συνεχή βελτίωση και μάθηση.»

Τι είναι το Benchmarking

Benchmarking είναι η σύγκριση της επιχείρησης με τον καλύτερο του κλάδου της παγκοσμίως και τις υποδειγματικές πρακτικές ανεξαρτήτως κλάδου. Η σύγκριση δεν αφορά μόνο τις τελικές επιδόσεις όπως κέρδη, μερίδια αγοράς, κόστη, αλλά και τα αίτια αυτών των επιδόσεων, όπως ηγεσία, στρατηγικές, δομές, ανθρώπινοι πόροι, ικανότητες, κλίμα, κουλτούρα, μάρκετινγκ, προμήθειες, πωλήσεις, εξυπηρέτηση πελατών, μέθοδοι παραγωγής, διανομή, κ.λπ. Το Benchmarking μπορεί και πρέπει να είναι και εσωτερικό, με την έννοια ότι συγκρίνονται μεταξύ τους οι οργανωτικές μονάδες της ίδιας επιχείρησης σε όσα περισσότερα από τα προηγούμενα στοιχεία μπορούν και έχουν νόημα για τη συνεχή βελτίωση και μάθηση.

Γιατί είναι χρήσιμο - απαραίτητο το Benchmarking

• Συμβάλλει στην αυτογνωσία, η οποία αποτελεί βασική προϋπόθεση βελτίωσης και προόδου.
• Μειώνει την αυταρέσκεια και τον εφησυχασμό.
• Αποτελεί πηγή και μέσο μάθησης.
• Υποστηρίζει το σχεδιασμό στοχευμένων αλλαγών και δημιουργεί την «αίσθηση αναγκαιότητας» αυτών.
• Συμβάλλει στην προσαρμογή στις εξελίξεις του περιβάλλοντος και του επηρεασμού τους.
• Δημιουργεί παρακίνηση και δέσμευση των ανθρώπων της επιχείρησης για συνεχώς υψηλότερες αποδόσεις.
• Συμβάλλει στη διαμόρφωση επιτυχημένων επιχειρησιακών στρατηγικών.
• Ενισχύει το κλίμα και την κουλτούρα καινοτομικότητας, επιχειρηματικότητας και συνεχούς βελτίωσης.
• Αυξάνει την αποδοτικότητα, την ανταγωνιστικότητα και τη συνολική αποτελεσματικότητα της επιχείρησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Η αγορά ψηφιακής ταυτότητας εκτοξεύεται: Πάνω από $80 δισ. έως το 2030

Από: EBR

Σε έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς της ψηφιακής οικονομίας εξελίσσεται η ψηφιακή ταυτότητα

Ευρώπη

Η Ευρώπη θεσμοθετεί ψηφιακό διαβατήριο για κάθε παιδικό παιχνίδι

Η Ευρώπη θεσμοθετεί ψηφιακό διαβατήριο για κάθε παιδικό παιχνίδι

Η ασφάλεια των παιδιών αποτελεί από τις πλέον ευαίσθητες πολιτικές προτεραιότητες της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Οικονομία

Ρεκόρ στο e-commerce: Επτά στους δέκα Έλληνες αγοράζουν online

Ρεκόρ στο e-commerce: Επτά στους δέκα Έλληνες αγοράζουν online

Εξαιρετικά ώριμο είναι πλέον το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron