Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Τι είναι το Balanced Scorecard - Ισορροπημένη κάρτα

Η Balanced Scorecard, (ισορροπημένη κάρτα) αποτελεί μια προσέγγιση και μια ολοκληρωμένη μεθοδολογία στοχοθεσίας και μέτρησης των αποτελεσμάτων (επιδόσεων) της επιχείρησης

Από: EBR - Δημοσίευση: Τρίτη, 28 Σεπτεμβρίου 2021

«Η στοχοθεσία περιλαμβάνει όλες τις διαστάσεις της επιχείρησης, όπως οικονομική, πελάτες, άνθρωποι, διαδικασίες - συστήματα, κ.λπ.»
«Η στοχοθεσία περιλαμβάνει όλες τις διαστάσεις της επιχείρησης, όπως οικονομική, πελάτες, άνθρωποι, διαδικασίες - συστήματα, κ.λπ.»

Η Balanced Scorecard, (ισορροπημένη κάρτα) αποτελεί μια προσέγγιση και μια ολοκληρωμένη μεθοδολογία στοχοθεσίας και μέτρησης των αποτελεσμάτων (επιδόσεων) της επιχείρησης. Με βάση αυτή, οι συνολικοί στόχοι της επιχείρησης αναλύονται σε επιμέρους, από πάνω προς τα κάτω, έτσι ώστε η κάθε οργανωτική μονάδα και ο κάθε εργαζόμενος να έχει συγκεκριμένους στόχους που προκύπτουν από τους επιχειρησιακούς στόχους. Το πιο σημαντικό, όμως, αυτής της προσέγγισης και μεθοδολογίας είναι ότι οι στόχοι δεν αφορούν μόνο τα τελικά αποτελέσματα της επιχείρησης ή των οργανικών μονάδων, όπως κέρδη. πωλήσεις, μερίδια αγοράς, παραγωγικότητα, κόστη, κ.λπ. Η στοχοθεσία περιλαμβάνει όλες τις διαστάσεις της επιχείρησης, όπως οικονομική, πελάτες, άνθρωποι, διαδικασίες - συστήματα, κ.λπ. Έτσι, τίθενται στόχοι και μετρώνται αποτελέσματα παντού και για όλα, στην οικονομική διάσταση (π.χ. έσοδα, κέρδη, μείωση κόστους, χρήση παγίων), στους πελάτες (π.χ. εξυπηρέτηση – Ικανοποίηση πελατών, αύξηση, διατήρηση πελατών, κερδοφορία πελατών, μερίδια αγοράς), στη βελτίωση των διαδικασιών, των συστημάτων και των μεθόδων, στις καινοτομίες, στην ικανοποίηση των ανθρώπων και το κλίμα, στη βελτίωση των ικανοτήτων και της κουλτούρας, κ.λπ. Το σύστημα Balanced Scorecard μπορεί, κάτω από προϋποθέσεις και αρκετές δυσκολίες στην εφαρμογή του, να συμβάλλει:

• Στη συγκεκριμενοποίηση του τι πρέπει να γίνει και ποιος πρέπει να το κάνει για να υλοποιηθούν η στρατηγική και επιχειρησιακοί στόχοι. Στον αποτελεσματικό προγραμματισμό και έλεγχο.
• Στην αποτελεσματική αξιοποίηση των πόρων.
• Στην αντικειμενική αξιολόγηση των ανθρώπων.
• Στον εντοπισμό περιοχών – ευκαιριών βελτιώσεων.
• Στην υπευθυνότητα και την παρακίνηση των ανθρώπων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Στη μνήμη του Θαλή Κουτούπη

Athanase PapandropoulosΑπό: Athanase Papandropoulos

Ένα από τα βιβλία του Θαλή που είχα προλογίσει, το 1987, ήταν αυτό που είχε τίτλο «Η Διαφήμιση και τα μυστικά της»

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Οι κρίσιμες Ευρωεκλογές του Ιουνίου 2024

Οι κρίσιμες Ευρωεκλογές του Ιουνίου 2024

Ας ξεκινήσουμε με μια θετική αισιόδοξη θεώρηση για το θεσμικό όργανο της Ένωσης, το μόνο που εκλέγεται από το 1979 με άμεση καθολική ψηφοφορία από τους ευρωπαίους πολίτες

Οικονομία

Πάνω από 1,25 δισ.συνδρομητές σε υπηρεσίες περιαγωγής στο 2024

Πάνω από 1,25 δισ.συνδρομητές σε υπηρεσίες περιαγωγής στο 2024

Μια ευρύχωρη δεξαμενή εσόδων για τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους παραμένουν οι υπηρεσίες περιαγωγής (roaming)

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2024. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron