Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Γνώμη

Πώς μια ολοκληρωμένη αρχιτεκτονική Τεχνητής Νοημοσύνης μπορεί να «μεταμορφώσει» τις επιχειρήσεις

Η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στις σύγχρονες επιχειρήσεις περιλαμβάνει πλέον πολλά περισσότερα από τη συλλογή δεδομένων για τον καλύτερο προγραμματισμό υπολογιστών για διάφορες εργασίες

Από: EBR - Δημοσίευση: Τετάρτη, 29 Δεκεμβρίου 2021

η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει ενισχύσει – και όχι αντικαταστήσει - τις ανθρώπινες ικανότητες έτσι ώστε να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους.
η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει ενισχύσει – και όχι αντικαταστήσει - τις ανθρώπινες ικανότητες έτσι ώστε να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους.

του Umesh Sachdev*

Η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στις σύγχρονες επιχειρήσεις περιλαμβάνει πλέον πολλά περισσότερα από τη συλλογή δεδομένων για τον καλύτερο προγραμματισμό υπολογιστών για διάφορες εργασίες. Αλλάζει τον αγωνιστικό χώρο, καθιστώντας την ΤΝ ένα κρίσιμο συστατικό που βοηθά τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν και να καινοτομήσουν.

Η ενσωμάτωση μιας ολοκληρωμένης αρχιτεκτονικής Τεχνητής Νοημοσύνης είναι ζωτικής σημασίας για να πάνε οι επιχειρήσεις στο επόμενο επίπεδο. Η ύπαρξη μιας στιβαρής αρχιτεκτονικής ΤΝ θα συνεχίσει να συμβάλει στον μαζικό ψηφιακό μετασχηματισμό σε εταιρείες και επιχειρηματικούς τομείς, ειδικά όταν συνδυάζεται με άλλες προηγμένες τεχνολογίες όπως η επεξεργασία φυσικής γλώσσας (NLP), η αυτοματοποίηση, η μηχανική μάθηση (ML) και άλλα.

Οι οργανισμοί σε όλους τους κλάδους γνωρίζουν ότι η εμπειρία που προσφέρουν στους πελάτες αποτελεί το θεμέλιο της επιχειρηματικής επιτυχίας και είναι κρίσιμη για να παραμείνουν μπροστά στην κούρσα του ανταγωνισμού. Βελτιστοποιώντας τις συνομιλίες μεταξύ ανθρώπων και αυτοματοποιημένων συστημάτων, η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει ενισχύσει – και όχι αντικαταστήσει - τις ανθρώπινες ικανότητες έτσι ώστε να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους. Για να κατανοήσουμε την πραγματική αξία της ΤΝ στην βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και των συνομιλιών, πρέπει να εξετάσουμε πώς αυτή η τεχνολογία μπορεί να ενσωματωθεί στα υπάρχοντα επιχειρηματικά συστήματα με στόχο τη δημιουργία μιας αρχιτεκτονικής ΤΝ του μέλλοντος.

Ψηφιοποίηση των λειτουργιών για το μέλλον

Οι επιχειρήσεις έχουν αλλάξει ραγδαία τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, καθώς η πανδημία έδωσε μια καθολική ώθηση στον εικονικό τρόπο λειτουργίας και επικοινωνίας, με σκοπό να βοηθήσει τους ανθρώπους να παραμένουν συνδεδεμένοι ενώ βρίσκονται μακριά. Αυτό οδήγησε στην αυξημένη υιοθέτηση ψηφιακών στρατηγικών, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης της Τεχνητής Νοημοσύνης και της αυτοματοποίησης, σε μια σειρά εφαρμογών, σε μια προσπάθεια να διασφαλιστεί η συνέχεια της επιχειρηματικής δραστηριότητας, να επιτευχθούν καλύτερα αποτελέσματα και υψηλής ποιότητας εμπειρίες χωρίς επαφή.

Η επόμενη φάση για τις επιχειρήσεις είναι να δημιουργήσουν μια πολυεπίπεδη αρχιτεκτονική Τεχνητής Νοημοσύνης που ενσωματώνει τη γνώση του κλάδου με τεχνολογίες αιχμής, όπως NLP, ρομποτική αυτοματοποίηση διαδικασιών (RPA), ML και προηγμένη ανάλυση. Όταν αυτή η αρχιτεκτονική αναπτύσσεται βασισμένη σε μια υποδομή cloud, μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο σε πολλαπλές επιχειρηματικές λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων και του μάρκετινγκ, της εξυπηρέτησης πελατών, των λειτουργιών, των οικονομικών, των ανθρώπινων πόρων και άλλων. Με τα θεμελιώδη στοιχεία της αυτοματοποιημένης συνομιλίας και της τεχνητής νοημοσύνης σε εφαρμογή, τι ακολουθεί; Πώς μπορούμε να αναπτύξουμε περαιτέρω την ΤΝ και να αυξήσουμε τις δυνατότητές της ώστε να κάνουμε ακόμη καλύτερη τη συμμετοχή και τις αλληλεπιδράσεις μας τόσο με τους ανθρώπους όσο και με τις μηχανές;

Η συναισθηματική κατανόηση και η ερμηνεία των δεδομένων βίντεο είναι το επόμενο βήμα προς μια πιο έξυπνη ΤΝ. Το πραγματικό μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης θα είναι η ενσωμάτωση της ομιλίας και των εκφράσεων του προσώπου για την κατανόηση ολόκληρου του πλαισίου των ανθρώπινων συνομιλιών. Όταν συμβεί αυτό, οι επιχειρήσεις θα δουν μια συνολική μείωση του λειτουργικού κόστους, αυξημένα έσοδα και βελτιωμένη αποτελεσματικότητα με τη χρήση της ΤΝ σε ολόκληρη την επιχείρηση.

Η επιστήμη πίσω από την τεχνολογία και το συναίσθημα

Το «Futurescapes» της International Data Corporation (IDC) προβλέπει ότι, έως το 2022, τουλάχιστον το 65% των εταιρειών του Forbes Global 2000 θα χρησιμοποιούν NLP, ML και deep learning. Αυτά τα μοντέλα θα επιτρέψουν την αυτοματοποίηση των εργασιών και την απάντηση ερωτήσεων σε υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών, ανθρώπινου δυναμικού, προμηθειών και άλλα. Αυτός ο ισχυρός συνδυασμός της τεχνητής νοημοσύνης και του βίντεο έχει τεράστιες δυνατότητες να οδηγήσει σε νέα κύματα μετασχηματισμού των επιχειρήσεων, αφού θα παρέχει αυτοματοποιημένες, έξυπνες και πολύτιμες συνομιλίες με τους πελάτες που θα οδηγήσουν σε καλύτερα επιχειρηματικά αποτελέσματα.

Οι επιχειρήσεις θα είναι σε θέση να αναλύουν και να κατανοούν καλύτερα τις εκφράσεις του προσώπου, τα συναισθήματα και τα επίπεδα δέσμευσης των ανθρώπων κατά τη διάρκεια συναντήσεων και όταν οι πελάτες αλληλεπιδρούν με τις μεγαλύτερες εταιρείες χρησιμοποιώντας το βίντεο. Οι γνώσεις που εξάγονται από αυτά τα δεδομένα θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να λαμβάνουν καλύτερα τεκμηριωμένες αποφάσεις για τη βελτίωση των επιχειρηματικών τους λειτουργιών. Το πιο σημαντικό είναι ότι θα συμβάλει στην προώθηση καλύτερης, πιο ανθρώπινης επικοινωνίας μέσω των ψηφιακών καναλιών, και όλα αυτά χάρη στην Τεχνητή Νοημοσύνη.

Για παράδειγμα, ένας ομιλητής σε εικονικό συνέδριο με ακροατήριο άνω των εκατό ατόμων δεν θα γνωρίζει ποτέ πραγματικά αν κάθε ένα από τα μέλη του ακροατηρίου είναι αφοσιωμένο. Ωστόσο, οι εταιρείες που χρησιμοποιούν βίντεο Τεχνητής Νοημοσύνης μπορούν να ανιχνεύσουν και να βοηθήσουν στην ερμηνεία των εκφράσεων του προσώπου και των κινήσεων των ματιών για να καθορίσουν πόσο συντονισμένο είναι το ακροατήριο. Όλες αυτές οι πληροφορίες μπορούν στη συνέχεια να ανατροφοδοτηθούν, ώστε ο ομιλητής να μάθει και να βελτιώσει τις δεξιότητες παρουσίασης και δημόσιας ομιλίας του - τόσο εκείνη τη στιγμή όσο και μετά την εκδήλωση. Οι πληροφορίες μπορούν ακόμη και να προχωρήσουν ένα βήμα παραπέρα, ώστε να μετρηθεί το συναίσθημα του ακροατηρίου σχετικά με την υιοθέτηση ενός συγκεκριμένου προϊόντος ή υπηρεσίας.

Απεριόριστες δυνατότητες μετασχηματισμού

Στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, η ικανότητα «ανίχνευσης και δράσης» όλων των στοιχείων των συνομιλιών - συμπεριλαμβανομένων των οπτικών, συναισθηματικών δεικτών και δεικτών δέσμευσης - αποκτά εξαιρετική σημασία. Για τις επιχειρήσεις που αναζητούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, η ύπαρξη μιας ισχυρής αρχιτεκτονικής ΤΝ που ενσωματώνει όλες τις λειτουργίες μιας επιχείρησης θα αποτελέσει στρατηγικό διαφοροποιητικό παράγοντα που μπορεί να συμβάλει στην καινοτομία και την αναδιαμόρφωση ολόκληρων κλάδων. Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα συνεχίσει να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στο μέλλον της εμπειρίας του πελάτη, καθώς οι επιχειρήσεις εξαρτώνται όλο και περισσότερο από τις έξυπνες τεχνολογίες για την υποστήριξη και την ενίσχυση της ποιότητας των αλληλεπιδράσεών τους με τους πελάτες.

Αν και ακόμη είναι ένα έργο σε εξέλιξη, παραμένουμε πολύ μακριά από το να είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη μια τεχνολογία που «σκέφτεται τα πάντα, γνωρίζει τα πάντα και αλλάζει το πλαίσιο». Η IDC προβλέπει ότι μόνο το 20% της Τεχνητής Νοημοσύνης θα είναι πιο κοντά στην Τεχνητή Γενική Νοημοσύνη (AGI) μέχρι το 2026. Σε εκείνο το σημείο, η ΤΝ θα είναι ικανή για αληθινή λογική, θα έχει λογικά άλματα που μοιάζουν με τα ανθρώπινα και θα συνδέει πολλαπλές πληροφορίες από διαφορετικές πηγές για να καταλήξει σε μια ολοκληρωμένη απάντηση - αλλά αυτό απέχει ακόμα πέντε χρόνια.

Καθώς κοιτάμε μπροστά, η αρχιτεκτονική Τεχνητής Νοημοσύνης του μέλλοντος θα οδηγήσει νέα κύματα ψηφιακού μετασχηματισμού παρέχοντας αυτοματοποιημένους και ευφυείς πόρους συνομιλίας και συνεργασίας. Αυτό θα βελτιώσει την επικοινωνία μεταξύ όλων των τμημάτων μιας επιχείρησης - οδηγώντας τελικά σε καλύτερα, πιο συνεκτικά αποτελέσματα.

*CΕΟ, Uniphore

**πρώτη δημοσίευση: www.weforum.org

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Έως το 2030, καμία εργασία στην Πληροφορική δεν θα γίνεται χωρίς AI

Από: EBR

Η εποχή, όπου η εργασία στην Πληροφορική γινόταν χωρίς τη συνδρομή τεχνητής νοημοσύνης (AI), πλησιάζει στο τέλος της

Ευρώπη

Η Ευρώπη δρομολογεί την πρωτοβουλία COMPASS - AI για την τεχνητή νοημοσύνη στην υγεία

Η Ευρώπη δρομολογεί την πρωτοβουλία COMPASS - AI για την τεχνητή νοημοσύνη στην υγεία

Ένα νέο κεφάλαιο στην ψηφιακή καινοτομία και τη μεταρρύθμιση των υπηρεσιών υγείας ανοίγει η Ευρώπη, με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εγκαινιάζει την COMPASS-AI

Οικονομία

Ζητούνται $2 τρισ. ετησίως για την ανάπτυξη της ΑΙ έως το 2030

Ζητούνται $2 τρισ. ετησίως για την ανάπτυξη της ΑΙ έως το 2030

Έκθεση της Bain & Company αποκαλύπτει χρηματοδοτικό έλλειμμα $800 δισ. για την κάλυψη της υπολογιστικής ζήτησης που δημιουργεί η ΑΙ.

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron