Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Ανάλυση

Τι είναι το ελληνικό pledge;

Πρόκειται για πλαίσιο εθελοντικών δράσεων περιορισμού της διαφήμισης των τροφίμων στα παιδιά

Από: Athanase Papandropoulos - Δημοσίευση: Τετάρτη, 11 Μαΐου 2022

Με πρωτοβουλία του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων και την υποστήριξη του Συνδέσμου Διαφημιζομένων (Σ.Δ.Ε.), το ελληνικό Pledge αποτελεί ένα πλαίσιο κοινωνικών εθελοντικών δράσεων και δεσμεύσεων.
Με πρωτοβουλία του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων και την υποστήριξη του Συνδέσμου Διαφημιζομένων (Σ.Δ.Ε.), το ελληνικό Pledge αποτελεί ένα πλαίσιο κοινωνικών εθελοντικών δράσεων και δεσμεύσεων.

του Αθανάσιου Χ. Παπανδρόπουλου

Στο μέτρο που η υγεία και η προστασία της παίζουν όλο και πιο σημαίνοντα ρόλο στη ζωή μας, ο περιορισμός της διαφήμισης των τροφίμων στα παιδιά, είναι μια από τις εθελοντικές δράσεις που μπορούν να αναληφθούν σε συλλογικό επίπεδο.

Με πρωτοβουλία έτσι του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων και την υποστήριξη του Συνδέσμου Διαφημιζομένων (Σ.Δ.Ε.), το ελληνικό Pledge αποτελεί ένα πλαίσιο κοινωνικών εθελοντικών δράσεων και δεσμεύσεων. Είναι δηλαδή ένας Κώδικας Αυτοδέσμευσης από επιχειρήσεις του κλάδου για να βελτιωθεί ο τρόπος διαφήμισης των τροφίμων και ποτών σε παιδιά κάτω των 13 ετών, με στόχο την αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας και των μη μεταδιδόμενων νοσημάτων.

Ας σημειωθεί δε ότι η πρωτοβουλία αυτή, δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του αντίστοιχου ευρωπαϊκού ΕU Pledge.

Όσο για την απόφαση του ΣΕΒΤ και του ΣΔΕ να προχωρήσουν στην υλοποίηση αυτού του Κώδικα Αυτοδέσμευσης, συνδέεται άμεσα με τις εξελίξεις σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο που δείχνουν ότι το θέμα της υγιεινής διατροφής σε συνδυασμό με τη διαφήμιση των τροφίμων και ποτών στα παιδιά, είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος παραγωγών και Καταναλωτών. Σε ευρωπαϊκό επίπεδο η νέα Στρατηγική «Από το αγρόκτημα στο πιάτο» θέτει μια σειρά από στόχους και προκλήσεις για τη μετάβαση σε πιο βιώσιμα συστήματα τροφίμων και είναι ιδιαίτερα σημαντική για τον κλάδο, καθώς αγγίζει περιοχές στις οποίες ήδη δραστηριοποιείται ενεργά η Βιομηχανία τροφίμων. Ένας από τους πιο σημαντικούς στόχους της είναι η προώθηση μιας υγιούς και βιώσιμης διατροφής. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, ο «Κώδικας Δεοντολογίας για την υπεύθυνη επιχειρηματική πρακτική και πρακτική προώθησης των προϊόντων τροφίμων», που δημοσιεύτηκε τον Μάιο 2021 και είναι το πρώτο της παραδοτέο, προβλέπει την εφαρμογή από τις επιχειρήσεις τροφίμων υπεύθυνων πρακτικών για την προώθηση και διαφήμιση των προϊόντων τους, αναδεικνύοντας για άλλη μία φορά τη σημασία της αυτοδέσμευσης.

Υπό αυτή την έννοια, η συμμετοχή των επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών σε μια πρωτοβουλία αυτοδέσμευσης, όπως το Ελληνικό Pledge, έχει ως στόχο να αναδείξει το ενδιαφέρον και την ουσιαστική συμβολή της Βιομηχανίας Τροφίμων στην υιοθέτηση μιας υγιεινής διατροφής ήδη από την παιδική ηλικία.

Σημειώνεται ότι ήδη από το ξεκίνημα της σχετικής πρωτοβουλίας κορυφαίες ελληνικές βιομηχανίες τροφίμων, μέλη του ΣΕΒΤ συμμετέχουν και στηρίζουν τις σχετικές δράσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Η Δύση χρειάζεται υπαρξιακά την Ελλάδα

Από: EBR

Η Ελλάδα είναι μέρος της Δύσης. Η φράση του Κ. Καραμανλή «ανήκομεν εις την Δύσιν» εξελήφθη από μέρος της ελληνικής κοινής γνώμης ως διαπίστωση μίας ιδιοκτησιακής σχέσης αποικιοκρατικού χαρακτήρα

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Πώς μπορεί να οργανωθεί ένα εμπάργκο πετρελαίου από την ΕΕ;

Πώς μπορεί να οργανωθεί ένα εμπάργκο πετρελαίου από την ΕΕ;

Την περασμένη εβδομάδα, ο Α’ Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Frans Timmermans, παρουσίασε με πολλές φανφάρες το σχέδιο REPowerEU ύψους 210 δισεκατομμυρίων ευρώ, με στόχο την απεξάρτηση από τα ρωσικά ορυκτά καύσιμα έως το 2027

Οικονομία

Φραγκάκης: Στόχος να διευρύνουμε τα οφέλη του βιώσιμου τουρισμού για τις τοπικές κοινωνίες

Φραγκάκης: Στόχος να διευρύνουμε τα οφέλη του βιώσιμου τουρισμού για τις τοπικές κοινωνίες

Τι είπε ο ΓΓ του ΕΟΤ

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2022. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron