Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Νέα & Εκδηλώσεις

Μια Πρωτοβουλία για τη διαφήμιση των προϊόντων διατροφής στα παιδιά

Μια πρωτοβουλία της βιομηχανίας τροφίμων & ποτών για διαφήμιση στα παιδιά

Από: EBR - Δημοσίευση: Τετάρτη, 29 Ιουνίου 2022

Το Ελληνικό Pledge αποτελεί ένα πλαίσιο κοινών εθελοντικών δράσεων & δεσμεύσεων, είναι δηλαδή ένας Κώδικας Αυτοδέσμευσης από επιχειρήσεις του κλάδου που -μεταξύ άλλων- αποκλείει τη διαφήμιση τροφίμων & ποτών με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, αλάτι, ζάχαρη σε παιδιά κάτω των 13 ετών.
Το Ελληνικό Pledge αποτελεί ένα πλαίσιο κοινών εθελοντικών δράσεων & δεσμεύσεων, είναι δηλαδή ένας Κώδικας Αυτοδέσμευσης από επιχειρήσεις του κλάδου που -μεταξύ άλλων- αποκλείει τη διαφήμιση τροφίμων & ποτών με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, αλάτι, ζάχαρη σε παιδιά κάτω των 13 ετών.

Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων & Ποτών (ΣΕΒΤ), σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), υλοποίησαν και παρουσιάζουν το Ελληνικό Pledge, μία εθελοντική πρωτοβουλία για τη βελτίωση του τρόπου διαφήμισης τροφίμων & ποτών στα παιδιά.

Το Ελληνικό Pledge δημιουργήθηκε στο πρότυπο του αντίστοιχου -πολύ επιτυχημένου- ευρωπαϊκού (EUpledge) και απαντά καθοριστικά στις εξελίξεις σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο που δείχνουν ότι το θέμα της σωστής διατροφής, σε συνδυασμό με τη διαφήμιση τροφίμων & ποτών στα παιδιά, είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Σε ευρωπαϊκό επίπεδο η Στρατηγική «Από το αγρόκτημα στο πιάτο» θέτει μια σειρά από στόχους και προκλήσεις για τη μετάβαση σε πιο βιώσιμα συστήματα τροφίμων και είναι ιδιαίτερα σημαντική για τον κλάδο μας, καθώς αγγίζει περιοχές στις οποίες η Βιομηχανία Τροφίμων & Ποτών δραστηριοποιείται ενεργά εδώ και χρόνια.

Το Ελληνικό Pledge αποτελεί ένα πλαίσιο κοινών εθελοντικών δράσεων & δεσμεύσεων, είναι δηλαδή ένας Κώδικας Αυτοδέσμευσης από επιχειρήσεις του κλάδου που -μεταξύ άλλων- αποκλείει τη διαφήμιση τροφίμων & ποτών με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, αλάτι, ζάχαρη σε παιδιά κάτω των 13 ετών. Στόχος η αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας και των μη μεταδιδόμενων νοσημάτων και η υποστήριξη των γονέων στην προσπάθειά τους για πιο υγιεινή διατροφή των παιδιών.

Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο Ελληνικό Pledge δεσμεύονται:

· Να μην πραγματοποιούν διαφημίσεις (στην τηλεόραση και στο διαδίκτυο) που απευθύνονται σε παιδιά κάτω των 13 ετών, για προϊόντα δηλαδή που δεν πληρούν συγκεκριμένα διατροφικά κριτήρια, είτε να μη διαφημίζουν καθόλου σε παιδιά κάτω των 13 ετών.

· Να αποδέχονται την παρακολούθηση και πιστοποίηση της συμμόρφωσής τους από τρίτους ανεξάρτητους φορείς.

Στο Ελληνικό Pledge, που ξεκίνησε τον Μάιο 2022, συμμετέχουν ήδη 18 επιχειρήσεις!

Στην ιστοσελίδα της πρωτοβουλίας υπάρχουν αναλυτικές πληροφορίες και διευκρινίσεις για κάθε ενδιαφερόμενο.

Ο κ. Γρ. Αντωνιάδης (Αντιπρόεδρος ΣΕΒΤ, Πρόεδρος ΣΔΕ & Συντονιστής Πρωτοβουλίας Ελληνικού Pledge) δήλωσε: «Η πρωτοβουλία αυτή αναδεικνύει έμπρακτα την υπευθυνότητα με την οποία η Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών βελτιώνει την επικοινωνία των προϊόντων της, έχοντας πάντα τον καταναλωτή στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Στόχος μας είναι να συμβάλλουμε, στο μέτρο που μας αναλογεί, στην αντιμετώπιση ενός πολυπαραγοντικού προβλήματος υγείας, όπως είναι αυτό της παιδικής παχυσαρκίας».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Έμπρακτες αποδείξεις

Από: EBR

Η σχεδίαση του Κυβερνητικού Προγράμματος για το υπόλοιπο της Κυβερνητικής της θητείας πρέπει να είναι εστιασμένη στη βάση συγκεκριμένων προτεραιοτήτων

Ευρώπη

Η Ελλάδα ουραγός στο R&D: Λιγότερα από τα μισά κονδύλια σε σχέση με την ΕΕ

Η Ελλάδα ουραγός στο R&D: Λιγότερα από τα μισά κονδύλια σε σχέση με την ΕΕ

Η επένδυση στην Έρευνα και Ανάπτυξη (R&D) αποτελεί στρατηγική επιλογή για κάθε χώρα, που επιδιώκει να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά της και να δημιουργήσει οικονομία βασισμένη στη γνώση

Οικονομία

Πιερρακάκης: Κάθε ευρώ που επενδύεται στα σχολεία, επιστρέφει πολλαπλάσια στο μέλλον μας

Πιερρακάκης: Κάθε ευρώ που επενδύεται στα σχολεία, επιστρέφει πολλαπλάσια στο μέλλον μας

Τη μεγάλη αύξηση του προϋπολογισμού του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου» για την ανακαίνιση και αναβάθμιση 2.500 σχολικών μονάδων σε όλη τη χώρα

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron