Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Νέα & Εκδηλώσεις

Πρόσκληση για στήριξη της συμμετοχής της Ταϊβάν στον ICAO

Ο Διεθνής Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO) αναπτύσσει κοινούς κανονισμούς και προδιαγραφές για την πολιτική αεροπορία

Από: EBR - Δημοσίευση: Τρίτη, 13 Σεπτεμβρίου 2022

Η Περιοχή Πληροφοριών Πτήσης της Ταϊπέι (Taipei FIR) αποτελεί μέρος του δικτύου άνω των 300 FIRs του ICAO.
Η Περιοχή Πληροφοριών Πτήσης της Ταϊπέι (Taipei FIR) αποτελεί μέρος του δικτύου άνω των 300 FIRs του ICAO.

Wang Kwo-tsai -Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Δημοκρατία της Κίνας (Ταϊβάν)

Ο Διεθνής Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO) αναπτύσσει κοινούς κανονισμούς και προδιαγραφές για την πολιτική αεροπορία. Οι χώρες ανά τον πλανήτη ακολουθούν τις οδηγίες του ICAO για να εξασφαλίσουν την ορθή και σύννομη ανάπτυξη της παγκόσμιας πολιτικής αεροπορίας.

Η 41η Σύσκεψη της τριετούς Συνέλευσης του ICAO θα πραγματοποιηθεί από τις 27 Σεπτεμβρίου έως τις 7 Οκτωβρίου φέτος στο Μόντρεαλ του Καναδά, και θα είναι το μεγαλύτερο γεγονός του Οργανισμού μετά το ξέσπασμα της πανδημίας του νέου κορονοϊού. Συνεπώς, η συνάντηση θα είναι συμβολική για την υποστήριξη της ανάκαμψης του τομέα πολιτικής αεροπορίας. Επιπλέον, αναδεικνύει τη σημασία της συνεργασίας ανάμεσα σε όλους τους μετόχους στην διεθνή κοινότητα πολιτικής αεροπορίας. Καλούμε τον ICAO να επανασυνδεθεί με την Ταϊβάν σε μια συλλογική προσπάθεια να επιτύχει τον στόχο για έναν αδιάκοπο ουρανό.

Ενώνοντας τον κόσμο και διευκολύνοντας την τεχνική συμμετοχή της Ταϊβάν

Ο ICAO, ένα σημαντικό forum που προάγει την ανάπτυξη της αεροπορίας, είναι η πλατφόρμα όπου οι Αρχές πολιτικής αεροπορίας συζητούν ζητήματα όπως η ασφάλεια πτήσης, οι υπηρεσίες πτήσης, η ασφάλεια της αεροπλοΐας, η προστασία του περιβάλλοντος και η οικονομία της αεροπορίας. Όλα τα ανωτέρω θέματα σχετίζονται με την ανάπτυξη του τομέα αεροπορίας κάθε χώρας.

Καθώς η πανδημία του COVID-19 έχει επιφέρει βαρύ πλήγμα στην παγκόσμια βιομηχανία της πολιτικής αεροπορίας, η συνεργασία ανάμεσα στους μετόχους προς υποστήριξη της υγείας και ασφάλειας των επιβατών είναι πιο σημαντική από ποτέ. Καμία Αρχή πολιτικής αεροπορίας δεν θα πρέπει να εξαιρεθεί. Ο ICAO θα διεξαγάγει την 41η Σύσκεψη Ολομέλειας με τον ρητό στόχο της «επανένωσης του κόσμου». Η συμπερίληψη της Ταϊβάν θα βοηθήσει τον κόσμο να επιτύχει αυτόν τον στόχο.

Η Περιοχή Πληροφοριών Πτήσης της Ταϊπέι (Taipei FIR) αποτελεί μέρος του δικτύου άνω των 300 FIRs του ICAO. Η Διεύθυνση Πολιτικής Αεροναυπηγικής της Ταϊβάν (Taiwan CAA) είναι η μοναδική επιβλέπουσα αρχή, και είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση της ασφαλούς εναέριας κυκλοφορίας διαμέσου της Taipei FIR. Προσφέρει ένα εύρος κατανόησης των υπηρεσιών πληροφορίας και εξορθολογεί τις αεροπορικές διαδρομές εξασφαλίζοντας την ασφάλεια και αποτελεσματικότητα όλων των αεροσκαφών και επιβατών που καταφθάνουν, αναχωρούν και διέρχονται από την Taipei FIR.

Οι προσπάθειες της Taipei FIR έχουν εμποδισθεί από τις πρόσφατες ενέργειες της Κίνας. Τον Αύγουστο του 2022, η Κίνα μονομερώς διεξήγαγε στρατιωτικά γυμνάσια γύρω από την Ταϊβάν με μη έγκαιρη προειδοποίηση. Αυτό επηρέασε τις διεθνείς διαδρομές και έθεσε σε κίνδυνο την ασφάλεια πτήσεων της Taipei FIR και των γειτονικών FIR. Σε μία απόπειρα αποτροπής κινδύνου και ανακούφισης των ανησυχιών για την ασφάλεια, η Taiwan CAA κλήθηκε να σχεδιάσει ταχέως και να καθοδηγήσει τα αεροσκάφη, συμπεριλαμβανομένων αυτών των τρίτων χωρών που ήταν πολυάριθμα, εισερχόμενα, εξερχόμενα και διερχόμενα από την Taipei FIR.

Η κατάσταση επιβάρυνε τις αεροπορικές εταιρείες με επιπλέον κόστη λόγω μακρότερων και πιο δαπανηρών διαδρομών και ουσιωδώς αύξησε το αστάθμητο ρίσκο. Από την οπτική της διαχείρισης κινδύνου και ασφάλειας, ο ICAO θα έπρεπε να επιτρέψει στη Διεύθυνση Πολιτικής Αεροναυπηγικής της Ταϊβάν (Taiwan CAA) να λάβει μέρος στον Οργανισμό, ώστε να μπορεί να επικοινωνεί με άλλες FIR και να προσφέρει και να αποκτά έγκαιρη πληροφόρηση διαμέσου του ICAO.

Η Ταϊβάν μπορεί να μεταλαμπαδεύσει την επαγγελματική της πείρα επιτυγχάνοντας τον στόχο του ICAO για αδιάκοπη πτήση

Αν και ο πλανήτης έχει επισκιαστεί από την πανδημία για περισσότερο από 2 έτη, η Taiwan CAA έχει δουλέψει σκληρά για να διατηρήσει υψηλό το επίπεδο ασφάλειας της Taipei FIR ενώ επιμελώς τηρούσε τα σχετικά μέτρα κατά της πανδημίας και συμμορφωνόταν με τις Προδιαγραφές και Προτεινόμενες Πρακτικές του ICAO.

Με την κοινή προσπάθεια των μετόχων της πολιτικής αεροπορίας και της κυβέρνησης, οι μεταφορείς της Ταϊβάν έχουν καταταγεί ανάμεσα στις ελάχιστες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο που έχουν παραμείνει επικερδείς και δεν έχουν καταφύγει σε απολύσεις.

Επιπλέον, σύμφωνα με στατιστικές του 2020 και 2021 του Διεθνούς Συμβουλίου Αεροδρομίων, το Διεθνές Αεροδρόμιο Taoyuan, το μεγαλύτερο στην Ταϊβάν, ήταν το 4ο σε επισκεψιμότητα αεροδρόμιο παγκοσμίως για διεθνείς αερομεταφορές φορτίων.

Οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν πυροδοτήσει ανεπανάληπτη ανάπτυξη και αλλαγές στην αεροπλοΐα. Τα μη επανδρωμένα τηλεκατευθυνόμενα αεριωθούμενα οχήματα (drones) είναι ένα τέτοιο παράδειγμα.

Καθώς η ευρύτερη χρήση των drones θέτει έναν πιθανό κίνδυνο για την ασφάλεια των πτήσεων και την λειτουργία των αεροδρομίων, ο ICAO έχει ξεκινήσει την αναθεώρηση και την υιοθέτηση προβλέψεων για σχετικά υλικά καθοδήγησης αναφορικά με τα μη επανδρωμένα συστήματα αεροσκαφών.

Παρά την έλλειψη πρόσβασης σε πληροφορίες του ICAO, η Taiwan CAA εγκαίρως εγκατέστησε σχετικούς μηχανισμούς διαχείρισης ώστε να διατηρήσει την ασφάλεια στις πτήσεις εντός της Taipei FIR ενώ επίσης βοηθούσε την προώθηση της ανάπτυξης βιομηχανίας σχετική με τα drones. Ένα κεφάλαιο αφιερωμένο στα drones στην Πράξη Πολιτικής Αεροπορίας της Ταϊβάν τέθηκε σε ισχύ στις 31 Μαρτίου 2020.

Ένα σύστημα βασιζόμενο στο διαδίκτυο, ονομαζόμενο «Σύστημα Πληροφοριών Διαχείρισης Λειτουργιών drones» (Drone Operations Management Information System) συνδέθηκε με τον παγκόσμιο διαδικτυακό ιστό την ίδια στιγμή.

Επίσης, για να διατηρηθεί η ασφαλής λειτουργία των αεροδρομίων και να ανιχνεύεται παράνομη δραστηριότητα drones, η Taiwan CAA εγκατέστησε συστήματα άμυνας κατά των drones σε διάφορα αεροδρόμια. Η Taiwan CAA έχει επίσης ξεκινήσει να σχεδιάζει την επόμενη γενιά συστημάτων αυτοματοποίησης ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας για να εξασφαλίσει ότι το σύστημα

διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας που κατέχει ανταποκρίνεται στις μελλοντικές λειτουργικές ανάγκες του Taipei FIR. Ο στόχος αυτού είναι να συνεισφέρει στην μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα της περιφερειακής και παγκόσμιας αεροπλοΐας. Η Ταϊβάν είναι πρόθυμη να μοιραστεί την εμπειρία της στην αεροναυπηγική με άλλες χώρες και ελπίζει να μάθει από τη δική τους ώστε να βελτιωθεί η ασφάλεια της αεροπορίας εν γένει.

Ωθώντας την διεθνή κοινότητα να στηρίξει την συμμετοχή της Ταϊβάν στον ICAO

Η επιθυμία της Ταϊβάν να συμπεριληφθεί στον ICAO έχει προοδευτικά αναγνωριστεί από την διεθνή κοινότητα. Ως ένας σημαντικός μέτοχος στην διεθνή κοινότητα αεροπλοΐας, η Ταϊβάν αξιολογεί σοβαρά την ευθύνη της για περιφρούρηση της ασφάλειας πτήσεων. Η συμμετοχή στον ICAO θα επέτρεπε στην Ταϊβάν , από κοινού με άλλες χώρες, να συνεισφέρει στην περαιτέρω ανάπτυξη της διεθνούς πολιτικής αεροπορίας και την ευημερία όλου του ανθρώπινου είδους.

Για αρκετά χρόνια, η Taiwan CAA έχει διατηρήσει τις υψηλότερες προδιαγραφές υπηρεσιών και ασφάλειας εντός της Taipei FIR. Έχει επίσης εργαστεί σκληρά για να συμμορφωθεί με τις Προδιαγραφές και Προτεινόμενες Πρακτικές του ICAO. Ο ICAO επέλεξε τη θεματική «Επανενώνοντας τον κόσμο» για τη φετινή Σύσκεψη ώστε να προωθήσει την ανάκαμψη της αεροπορίας παγκοσμίως.

Τώρα είναι η στιγμή για τον ICAO να ξαναενωθεί με την Ταϊβάν. Προκειμένου να συνεισφέρει στην διεθνή πολιτική αεροπορία, η Ταϊβάν φιλοδοξεί να μοιραστεί την επαγγελματική της πείρα και να συμμετάσχει στην 41η Σύσκεψη του ICAO με κάθε της δύναμη και με επαγγελματισμό, ώστε να βοηθήσει τον κόσμο να επιτύχει τον στόχο του ICAO για ένα αδιάκοπο δίκτυο ασφάλειας στην πολιτική αεροπορία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Μια ιστορία επιστημονικής φαντασίωσης -57 νεκροί από πτώση ζαρντινιέρας

Από: EBR

Σε μια εξωτική χώρα πολύ μακριά από δω, το υπουργείο Κήπων και Ανθοστολισμού αποφάσισε να αντιμετωπίσει το χρόνιο πρόβλημα της ακαλαισθησίας ενός κεντρικού κρατικού κτηρίου

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Dzurinda: Η ΕΕ δεν έχει άλλα περιθώρια καθυστερήσεων

Dzurinda: Η ΕΕ δεν έχει άλλα περιθώρια καθυστερήσεων

Τη σημασία των επικείμενων Ευρωεκλογών και τη μεγάλη πρόκληση που συνιστά η ακροδεξιά για την κοινή πορεία της Ευρώπης, ανέδειξε η συζήτηση που διοργάνωσε το Martens Centre και το Ινστιτούτο Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής

Οικονομία

Στην τραπεζική ισχύουν και κακοί κανόνες

Στην τραπεζική ισχύουν και κακοί κανόνες

Η αδυναμία των δημοκρατιών μας να αντισταθούν στην επιρροή των ισχυρών εταιρειών και των ηγετών τους είναι ανησυχητική

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2024. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron