Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Νέα & Εκδηλώσεις

Η μετα-δημοσιογραφία στο μικροσκόπιο του EBR & της Euractiv

Το μέλλον των δημοσιογραφικών πρακτικών και η εξέλιξη του επαγγέλματος βρέθηκαν στο επίκεντρο του πάνελ συζήτησης που διοργάνωσαν με επιτυχία το European Business Review και η Euractiv.gr, με θέμα «Η εποχή της μετα δημοσιογραφίας: Η συμβολή της ψηφιακής επανάστασης στον εξειδικευμένο Τύπο»

Από: EBR - Δημοσίευση: Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου 2017

Υπογράμμισε, ακόμη, ότι στο μέλλον θα παρατηρείται εξατομίκευση των ειδήσεων -γεγονός που είναι ήδη εμφανές από τα social media- και σταδιακή κατάργηση του τηλεοπτικού προϊόντος, το οποίο θα εξειδικεύεται (θεματικά τηλεοπτικά δίκτυα), καθώς και του έντυπου Τύπου.
Υπογράμμισε, ακόμη, ότι στο μέλλον θα παρατηρείται εξατομίκευση των ειδήσεων -γεγονός που είναι ήδη εμφανές από τα social media- και σταδιακή κατάργηση του τηλεοπτικού προϊόντος, το οποίο θα εξειδικεύεται (θεματικά τηλεοπτικά δίκτυα), καθώς και του έντυπου Τύπου.

Ομιλητές ήταν ο επίτιμος πρόεδρος της Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων, Αθανάσιος Παπανδρόπουλος και ο δημοσιογράφος με ειδίκευση σε θέματα τεχνολογίας, Δημήτρης Μαλλάς. Τη συζήτηση συντόνισε η δημοσιογράφος Ειρήνη Σωτηροπούλου.

Η ομογενοποίηση του περιεχομένου των ειδήσεων, τα fake news, η τάση της ελεύθερης πληροφόρησης, η έκρηξη των blogs και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η ανάδυση της «δημοσιογραφίας των πολιτών» οι τεχνολογικές εξελίξεις και οι ψηφιακές καινοτομίες συζητήθηκαν εκτενώς από κοινό και ομιλητές. 

«Παρατηρούμε μια ριζική ανατροπή στο δημοσιογραφικό τοπίο. Η επένδυση σε άυλες αξίες είναι το μότο της εποχής, το ίδιο πλέον αντιστοιχεί και στην μετά-δημοσιογραφία του σήμερα» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Παπανδρόπουλος στην εισήγησή του. 

Υπογράμμισε, ακόμη, ότι στο μέλλον θα παρατηρείται εξατομίκευση των ειδήσεων -γεγονός που είναι ήδη εμφανές από τα social media- και σταδιακή κατάργηση του τηλεοπτικού προϊόντος, το οποίο θα εξειδικεύεται (θεματικά τηλεοπτικά δίκτυα), καθώς και του έντυπου Τύπου. 

Από την πλευρά του, ο κ. Μαλλάς τόνισε ότι «Θα παρατηρήσουμε προσωποποιημένα και εξειδικευμένα Μέσα Ενημέρωσης στο μέλλον. Πρέπει να προσφέρουμε καλύτερη ποιότητα στις ειδήσεις. Το άμεσο στην είδηση είναι το ζητούμενο και το κλειδί της μετά-Δημοσιογραφίας». 

Το πάνελ πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των δράσεων της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης & Επικοινωνίας «Ψηφιακός Οκτώβρης 2017».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Δεν νομιμοποιώ την εισβολή

Από: EBR

Γνωστοί και φίλοι με ρωτούν με αγωνία, που καλλιέργησαν οι δικοί μας πολιτικοί και τα ΜΜΕ, πώς βλέπω τα αποτελέσματα των «εκλογών» στο κατεχόμενο τμήμα της Κύπρου.

Ευρώπη

Η Ευρώπη δρομολογεί την πρωτοβουλία COMPASS - AI για την τεχνητή νοημοσύνη στην υγεία

Η Ευρώπη δρομολογεί την πρωτοβουλία COMPASS - AI για την τεχνητή νοημοσύνη στην υγεία

Ένα νέο κεφάλαιο στην ψηφιακή καινοτομία και τη μεταρρύθμιση των υπηρεσιών υγείας ανοίγει η Ευρώπη, με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εγκαινιάζει την COMPASS-AI

Οικονομία

Ζητούνται $2 τρισ. ετησίως για την ανάπτυξη της ΑΙ έως το 2030

Ζητούνται $2 τρισ. ετησίως για την ανάπτυξη της ΑΙ έως το 2030

Έκθεση της Bain & Company αποκαλύπτει χρηματοδοτικό έλλειμμα $800 δισ. για την κάλυψη της υπολογιστικής ζήτησης που δημιουργεί η ΑΙ.

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron