Edition: International | Greek

Αρχική » Ανάλυση

Τι αποδίδει η επένδυση στα social media;

Ποια βήματα πρέπει να κάνουν οι άνθρωποι του μάρκετινγκ;

Από: Athanase Papandropoulos - Δημοσίευση: Δημοσίευση: Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019

μέγεθος [–] [+]

του Αθανάσιου Χ. Παπανδρόπουλου

Οι άνθρωποι του marketing συχνά δυσκολεύονται να αποδείξουν το ROI των επενδύσεων σε social media. Μια τεχνική για τον ποσοτικό προσδιορισμό της αξίας της προσέλκυσης οπαδών στο Facebook προϋποθέτει τα παρακάτω βήματα:

Μετρική: Σε τι στοχεύετε μέσα από την απόκτηση νέων likes; Σε αύξησητων πωλήσεων, σε αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών εκτός κοινωνικώνδικτύων ή σε κάτι άλλο; Η μετρική θα πρέπει να αντικατοπτρίζει κάποια μετρήσιμησυμπεριφορά, όπως ο όγκος των πωλήσεων ή η αποτίμηση της στάσης τωνκαταναλωτών απέναντι σε ένα brand, μέσω μιας έρευνας γνώμης.

Μέθοδος πρόσκλησης; Προσκαλέστε το κοινά να κάνει like στη σελίδα σαςαποκτώντας πρώτα μια λίστα με τα e-mails ανθρώπων που αποτελούν την αγορά-στόχο για εσάς.

Αποκτήστε Likes: Προσκαλέστε τους μισούς ανθρώπους της λίστας (Α’ομάδα) να κάνουν like στη σελίδα σας και χρησιμοποιείστε τους υπόλοιπους ωςομάδα ελέγχου (Β’ ομάδα).

Επιβεβαιώστε τις υποθέσεις σας:Τσεκάρετε για να δείτε αν έχετε όντως κερδίσει έναν καλό αριθμό από likesμέσω της πρόσκλησης.

Διαφημιστείτε: Πραγματοποιήστε μια διαφημιστική καμπάνια στο Facebookώστε να εκθέσετε τους νέους οπαδούς σας στα μηνύματά σας. Εξετάστε τοενδεχόμενο να αγοράσετε promoted posts (πληρωμένες αναρτήσεις, με Εγγυημένητην προβολή τους στο κοινό σας).

Αποτιμήστε το αποτέλεσμα: Προσδιορίστε ποσοτικά την συμπεριφορά που είχατε θέσει ως στόχο ναπροσμετρήσετε. Εάν είχατε θέσει σαν στόχο τις πωλήσεις και παρατηρήσετε ότι ηΑ’ ομάδα δαπάνησε κατά μέσο όρο περισσότερα από τη Β’ ομάδα, τότε η διαφοράαυτή ισούται με την αξία του like. Σαφώς και τα αποτελέσματα δεν θα είναιαπολύτως ξεκάθαρα. Για παράδειγμα, μπορεί να μην έχετε τη δυνατότητα ναπροσμετρήσετε τις αγορές ανθρώπων που ενδεχομένως χρησιμοποίησαν για τηναγορά διαφορετικό e-mail από εκείνο που έχετε καταχωρημένο. Γιο. να αυξήσατετην ακρίβεια, στοχεύστε οε ένα μεγαλύτερο δείγμα και βεβαιωθείτε ότι η λίστα τωνe-malts είναι όσο το δυνατόν ενημερωμένη.                  

Ευρώπη

200 εκατ. ευρώ για την προώθηση των ευρωπαϊκών γεωργικών προϊόντων διατροφής εντός και εκτός της ΕΕ

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα διαθέσει 200,9 εκατ. ευρώ το 2020 για τη χρηματοδότηση δραστηριοτήτων προώθησης των γεωργικών προϊόντων διατροφής της ΕΕ τόσο εντός όσο και εκτός της Ένωσης

Οικονομία

Πώς μπορούμε να προβλέψουμε την κίνηση του bitcoin

Το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης Patsos που δημιούργησε το Πανεπιστήμιο Κρήτης και πόσο ακριβείς δείχνουν οι προβλέψεις του για την τάση στο bitcoin και άλλες επενδύσεις

Γνώμη

Αν είχαμε ισχυρή βιομηχανική παραγωγή…

Από: EBR

Πολλά ακούγονται και γράφονται τα τελευταία χρόνια για την ελληνική αποβιομηχάνιση, η οποία ήταν αποτέλεσμα λαθεμένων αποφάσεων, ενεργειών, παραλείψεων και άστοχων επιλογών ιθυνόντων, οι οποίοι όμως δεν έχουν ως σήμερα λογοδοτήσει

EURACTIV.com - Feeds

Περιοδικό

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 03/2019 2019

Τρέχον Τεύχος

03/2019 2019

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

All contents © Copyright Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2019. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron :)