Edition: International | Greek

Αρχική » Νέα & Εκδηλώσεις

Νέα μέτρα της Google για τις πολιτικές διαφημίσεις – Τι αλλάζει

Η Google ανακοίνωσε ότι δεν θα επιτρέπει πλέον πολιτικές διαφημίσεις που στοχεύουν ανθρώπους με βάση τις (υποτιθέμενες) πολιτικές προτιμήσεις τους

Από: EBR - Δημοσίευση: Δημοσίευση: Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου 2019

μέγεθος [–] [+]
Η νέα πολιτική της Google θα εφαρμοστεί αρχικά στη Βρετανία σε μια εβδομάδα (πριν τις βουλευτικές εκλογές), σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση έως το τέλος του έτους και στον υπόλοιπο κόσμο στις 6 Ιανουαρίου 2020, σύμφωνα με το BBC, το πρακτορείο Reuters και τη Guardian.
Η νέα πολιτική της Google θα εφαρμοστεί αρχικά στη Βρετανία σε μια εβδομάδα (πριν τις βουλευτικές εκλογές), σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση έως το τέλος του έτους και στον υπόλοιπο κόσμο στις 6 Ιανουαρίου 2020, σύμφωνα με το BBC, το πρακτορείο Reuters και τη Guardian.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ Νέα & Εκδηλώσεις

Η πρωτοβουλία έρχεται σε μια στιγμή, ενόψει των εκλογών στη Βρετανία στις 12 Δεκεμβρίου και στις ΗΠΑ το 2020, που εντείνονται οι πιέσεις στις εταιρείες τεχνολογίες και στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με τον τρόπο που χειρίζονται την πολιτική διαφήμιση.

Η νέα πολιτική της Google θα εφαρμοστεί αρχικά στη Βρετανία σε μια εβδομάδα (πριν τις βουλευτικές εκλογές), σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση έως το τέλος του έτους και στον υπόλοιπο κόσμο στις 6 Ιανουαρίου 2020, σύμφωνα με το BBC, το πρακτορείο Reuters και τη Guardian.

Η εταιρεία θα συνεχίσει να επιτρέπει την αξιοποίηση της πλατφόρμας και των υπηρεσιών της για να προωθούνται πολιτικές διαφημίσεις με βάση το φύλο, την ηλικία και τη γεωγραφική τοποθεσία των χρηστών (με βάση τον ταχυδρομικό κωδικό τους). Επίσης δεν θα σταματήσει η προβολή πολιτικών διαφημίσεων σε ιστοσελίδες για συγκεκριμένα θέματα π.χ. οικονομίας.

Η Google πρόσθεσε ότι θα πάρει μέτρα κατά των οφθαλμοφανώς παραπλανητικών πολιτικών δηλώσεων, κάτι που το Facebook έχει αποφύγει, καθώς ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ έχει πει ότι το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης δεν θα ελέγχει την αξιοπιστία των πολιτικών διαφημίσεων.

Με δεδομένο ότι το Twitter ανακοίνωσε στις 30 Οκτωβρίου ότι θα καταργήσει πλήρως τις πολιτικού περιεχομένου διαφημίσεις από τις 22 Νοεμβρίου, η Google με τη νέα πολιτική της φαίνεται να ακολουθεί ένα ενδιάμεσο δρόμο, αναλαμβάνοντας δράση μόνο κατά των πολιτικών διαφημίσεων που είναι προφανές ότι αποσκοπούν στο να παραπλανήσουν τους ψηφοφόρους.

«Αναγνωρίζουμε ότι ο ζωντανός πολιτικός διάλογος είναι σημαντικό μέρος της δημοκρατίας και κανένας δεν μπορεί λογικά να αποφανθεί για κάθε πολιτικό επιχείρημα, αντεπιχείρημα και νύξη. Συνεπώς αναμένουμε ότι ο αριθμός των πολιτικών διαφημίσεων για τις οποίες θα αναλάβουμε δράση, θα είναι πολύ περιορισμένος, όμως θα συνεχίσουμε να το κάνουμε για τις ξεκάθαρες παραβιάσεις», ανέφερε ο Σκοτ Σπένσερ, αντιπρόεδρος της Google Ads. Πρόσθεσε ότι «θέλουμε να βελτιώσουμε την εμπιστοσύνη των ψηφοφόρων στις πολιτικές διαφημίσεις που μπορεί να δουν στις πλατφόρμες μας».

*πρώτη δημοσίευση: www.euractiv.gr

Ευρώπη

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσιάζει την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία

Η Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία καθορίζει με ποιον τρόπο η Ευρώπη θα γίνει η πρώτη κλιματικά ουδέτερη ήπειρος έως το 2050

Οικονομία

Έξι απαντήσεις για τον σύνθετο κόσμο των αρνητικών επιτοκίων

Για ποιους λόγους κάποιος τοποθετεί κεφάλαια στη... σίγουρη ζημιά. Ποιοι επωφελούνται, ποιοι χάνουν και ποιες είναι οι ευρύτερες επιπτώσεις. Ποιες πρέπει να κινήσεις των επενδυτών

Γνώμη

Η κυβέρνηση θέλει, μπορεί όμως;

Από: Athanase Papandropoulos

Αυτό είναι το τεράστιο ερώτημα που φέρνει στο προσκήνιο ο βρετανικός «Economist» και μάλλον έχει δίκιο

EURACTIV.com - Feeds

Περιοδικό

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 03/2019 2019

Τρέχον Τεύχος

03/2019 2019

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

All contents © Copyright Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2019. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron :)