Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Ανάλυση

Έκθεση: Οι εκπομπές θαλάσσιων μεταφορών πρέπει να μειωθούν δραστικά

Οι εκπομπές θαλάσσιων μεταφορών πρέπει να μειωθούν δραστικά εάν η Ευρωπαϊκή Ένωση ελπίζει να γίνει ουδέτερη ως προς τον άνθρακα έως το 2050

Από: EBR - Δημοσίευση: Τετάρτη, 1 Σεπτεμβρίου 2021

«Σχεδόν το 77% του εξωτερικού εμπορίου της Ευρώπης και το 35% του συνόλου των συναλλαγών μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ πραγματοποιούνται σε θαλάσσιους δρόμους, ανέφερε η έκθεση.»
«Σχεδόν το 77% του εξωτερικού εμπορίου της Ευρώπης και το 35% του συνόλου των συναλλαγών μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ πραγματοποιούνται σε θαλάσσιους δρόμους, ανέφερε η έκθεση.»

Οι εκπομπές θαλάσσιων μεταφορών πρέπει να μειωθούν δραστικά εάν η Ευρωπαϊκή Ένωση ελπίζει να γίνει ουδέτερη ως προς τον άνθρακα έως το 2050, προειδοποίησε την Τετάρτη (1 Σεπτεμβρίου) ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός για την Ασφάλεια στη Θάλασσα (EMSA).

Το 2019, οι θαλάσσιες μεταφορές προς και εντός της ΕΕ αντιπροσώπευαν το 13,5% των εκπομπών που σχετίζονται με τις μεταφορές στην ήπειρο, ανέφερε ο EMSA στην έκθεσή του.

Σχεδόν το 77% του εξωτερικού εμπορίου της Ευρώπης και το 35% του συνόλου των συναλλαγών μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ πραγματοποιούνται σε θαλάσσιους δρόμους, ανέφερε η έκθεση.

Αν και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στην ΕΕ που προέρχονται από τη ναυσιπλοΐα έχουν μειωθεί κατά περίπου 26% από το 1990, εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν περίπου 16 εκατομμύρια τόνους, ή το 18% των παγκόσμιων θαλάσσιων εκπομπών, αναφέρει η έκθεση.

Αποδίδει τη μείωση στις ανανεώσεις του στόλου και τη μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση.

«Απαιτείται συνεχής δράση για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος για να μπορέσει ο (θαλάσσιος) τομέας να παίξει τον ρόλο του στη μετατροπή της Ευρώπης σε μια κλιματικά ουδέτερη ήπειρο έως το 2050», ανέφερε ο EMSA.

Οι εκπομπές διοξειδίου του θείου, ενός άλλου αερίου που συμβάλει στην υπερθέρμανση του πλανήτη, ανήλθαν σε 1,63 εκατομμύρια τόνους το 2019, ή το 16% των παγκόσμιων εκπομπών από θαλάσσιες μεταφορές.

Η έκθεση ανέφερε ότι αυτές οι εκπομπές μειώθηκαν λόγω της αυστηρότερης ευρωπαϊκής νομοθεσίας κατά του διοξειδίου του θείου στα καύσιμα, επιτρέποντας μείωση 60% στις ακτές της Δανίας και πάνω από 20% στην περιοχή του ολλανδικού λιμένα του Ρότερνταμ μεταξύ 2015 και 2019.

*πρώτη δημοσίευση: www.euractiv.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Η Ν.Δ. και η μεσότητα του Αριστοτέλη

Από: EBR

Την αμφίπλευρη διεύρυνση της Ν.Δ. την ξεκίνησε ο ιδρυτής της. Έτσι, η Ν.Δ. έγινε κόμμα συγκατοίκησης της παραδοσιακής Δεξιάς, των (κεντρώων) φιλελεύθερων και κάποιων ακροδεξιών

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 03/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

03/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Το Κοινοβούλιο παρουσιάζει το όραμά του για μια νέα στρατηγική της ΕΕ για την Κίνα

Το Κοινοβούλιο παρουσιάζει το όραμά του για μια νέα στρατηγική της ΕΕ για την Κίνα

Η ΕΕ πρέπει να συνεχίσει να συζητά με την Κίνα για παγκόσμιες προκλήσεις, όπως η κλιματική αλλαγή και η υγεία, εκφράζοντας ανησυχίες για συστημικές παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων

Οικονομία

Η άνοδος των σιτηρών και το ψωμί

Η άνοδος των σιτηρών και το ψωμί

Η ανησυχία του κυβερνητικού επιτελείου για το κύμα ανατιμήσεων σε τρόφιμα και ενέργεια έρχεται κάπως όψιμα, με δεδομένο ότι εγκαίρως, εδώ και καιρό, έχουμε αναφερθεί στο ράλι τιμών σε βασικά αγαθά, όπως σιτάρι, πετρέλαιο, φρούτα, πρόβειο γάλα

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2021. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron