Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Ανάλυση

Έκθεση: Οι εκπομπές θαλάσσιων μεταφορών πρέπει να μειωθούν δραστικά

Οι εκπομπές θαλάσσιων μεταφορών πρέπει να μειωθούν δραστικά εάν η Ευρωπαϊκή Ένωση ελπίζει να γίνει ουδέτερη ως προς τον άνθρακα έως το 2050

Από: EBR - Δημοσίευση: Τετάρτη, 1 Σεπτεμβρίου 2021

«Σχεδόν το 77% του εξωτερικού εμπορίου της Ευρώπης και το 35% του συνόλου των συναλλαγών μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ πραγματοποιούνται σε θαλάσσιους δρόμους, ανέφερε η έκθεση.»
«Σχεδόν το 77% του εξωτερικού εμπορίου της Ευρώπης και το 35% του συνόλου των συναλλαγών μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ πραγματοποιούνται σε θαλάσσιους δρόμους, ανέφερε η έκθεση.»

Οι εκπομπές θαλάσσιων μεταφορών πρέπει να μειωθούν δραστικά εάν η Ευρωπαϊκή Ένωση ελπίζει να γίνει ουδέτερη ως προς τον άνθρακα έως το 2050, προειδοποίησε την Τετάρτη (1 Σεπτεμβρίου) ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός για την Ασφάλεια στη Θάλασσα (EMSA).

Το 2019, οι θαλάσσιες μεταφορές προς και εντός της ΕΕ αντιπροσώπευαν το 13,5% των εκπομπών που σχετίζονται με τις μεταφορές στην ήπειρο, ανέφερε ο EMSA στην έκθεσή του.

Σχεδόν το 77% του εξωτερικού εμπορίου της Ευρώπης και το 35% του συνόλου των συναλλαγών μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ πραγματοποιούνται σε θαλάσσιους δρόμους, ανέφερε η έκθεση.

Αν και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στην ΕΕ που προέρχονται από τη ναυσιπλοΐα έχουν μειωθεί κατά περίπου 26% από το 1990, εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν περίπου 16 εκατομμύρια τόνους, ή το 18% των παγκόσμιων θαλάσσιων εκπομπών, αναφέρει η έκθεση.

Αποδίδει τη μείωση στις ανανεώσεις του στόλου και τη μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση.

«Απαιτείται συνεχής δράση για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος για να μπορέσει ο (θαλάσσιος) τομέας να παίξει τον ρόλο του στη μετατροπή της Ευρώπης σε μια κλιματικά ουδέτερη ήπειρο έως το 2050», ανέφερε ο EMSA.

Οι εκπομπές διοξειδίου του θείου, ενός άλλου αερίου που συμβάλει στην υπερθέρμανση του πλανήτη, ανήλθαν σε 1,63 εκατομμύρια τόνους το 2019, ή το 16% των παγκόσμιων εκπομπών από θαλάσσιες μεταφορές.

Η έκθεση ανέφερε ότι αυτές οι εκπομπές μειώθηκαν λόγω της αυστηρότερης ευρωπαϊκής νομοθεσίας κατά του διοξειδίου του θείου στα καύσιμα, επιτρέποντας μείωση 60% στις ακτές της Δανίας και πάνω από 20% στην περιοχή του ολλανδικού λιμένα του Ρότερνταμ μεταξύ 2015 και 2019.

*πρώτη δημοσίευση: www.euractiv.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Έως το 2030, καμία εργασία στην Πληροφορική δεν θα γίνεται χωρίς AI

Από: EBR

Η εποχή, όπου η εργασία στην Πληροφορική γινόταν χωρίς τη συνδρομή τεχνητής νοημοσύνης (AI), πλησιάζει στο τέλος της

Ευρώπη

Η Ευρώπη δρομολογεί την πρωτοβουλία COMPASS - AI για την τεχνητή νοημοσύνη στην υγεία

Η Ευρώπη δρομολογεί την πρωτοβουλία COMPASS - AI για την τεχνητή νοημοσύνη στην υγεία

Ένα νέο κεφάλαιο στην ψηφιακή καινοτομία και τη μεταρρύθμιση των υπηρεσιών υγείας ανοίγει η Ευρώπη, με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εγκαινιάζει την COMPASS-AI

Οικονομία

Ζητούνται $2 τρισ. ετησίως για την ανάπτυξη της ΑΙ έως το 2030

Ζητούνται $2 τρισ. ετησίως για την ανάπτυξη της ΑΙ έως το 2030

Έκθεση της Bain & Company αποκαλύπτει χρηματοδοτικό έλλειμμα $800 δισ. για την κάλυψη της υπολογιστικής ζήτησης που δημιουργεί η ΑΙ.

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron