Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Ανάλυση

Έκθεση: Οι εκπομπές θαλάσσιων μεταφορών πρέπει να μειωθούν δραστικά

Οι εκπομπές θαλάσσιων μεταφορών πρέπει να μειωθούν δραστικά εάν η Ευρωπαϊκή Ένωση ελπίζει να γίνει ουδέτερη ως προς τον άνθρακα έως το 2050

Από: EBR - Δημοσίευση: Τετάρτη, 1 Σεπτεμβρίου 2021

«Σχεδόν το 77% του εξωτερικού εμπορίου της Ευρώπης και το 35% του συνόλου των συναλλαγών μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ πραγματοποιούνται σε θαλάσσιους δρόμους, ανέφερε η έκθεση.»
«Σχεδόν το 77% του εξωτερικού εμπορίου της Ευρώπης και το 35% του συνόλου των συναλλαγών μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ πραγματοποιούνται σε θαλάσσιους δρόμους, ανέφερε η έκθεση.»

Οι εκπομπές θαλάσσιων μεταφορών πρέπει να μειωθούν δραστικά εάν η Ευρωπαϊκή Ένωση ελπίζει να γίνει ουδέτερη ως προς τον άνθρακα έως το 2050, προειδοποίησε την Τετάρτη (1 Σεπτεμβρίου) ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός για την Ασφάλεια στη Θάλασσα (EMSA).

Το 2019, οι θαλάσσιες μεταφορές προς και εντός της ΕΕ αντιπροσώπευαν το 13,5% των εκπομπών που σχετίζονται με τις μεταφορές στην ήπειρο, ανέφερε ο EMSA στην έκθεσή του.

Σχεδόν το 77% του εξωτερικού εμπορίου της Ευρώπης και το 35% του συνόλου των συναλλαγών μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ πραγματοποιούνται σε θαλάσσιους δρόμους, ανέφερε η έκθεση.

Αν και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στην ΕΕ που προέρχονται από τη ναυσιπλοΐα έχουν μειωθεί κατά περίπου 26% από το 1990, εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν περίπου 16 εκατομμύρια τόνους, ή το 18% των παγκόσμιων θαλάσσιων εκπομπών, αναφέρει η έκθεση.

Αποδίδει τη μείωση στις ανανεώσεις του στόλου και τη μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση.

«Απαιτείται συνεχής δράση για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος για να μπορέσει ο (θαλάσσιος) τομέας να παίξει τον ρόλο του στη μετατροπή της Ευρώπης σε μια κλιματικά ουδέτερη ήπειρο έως το 2050», ανέφερε ο EMSA.

Οι εκπομπές διοξειδίου του θείου, ενός άλλου αερίου που συμβάλει στην υπερθέρμανση του πλανήτη, ανήλθαν σε 1,63 εκατομμύρια τόνους το 2019, ή το 16% των παγκόσμιων εκπομπών από θαλάσσιες μεταφορές.

Η έκθεση ανέφερε ότι αυτές οι εκπομπές μειώθηκαν λόγω της αυστηρότερης ευρωπαϊκής νομοθεσίας κατά του διοξειδίου του θείου στα καύσιμα, επιτρέποντας μείωση 60% στις ακτές της Δανίας και πάνω από 20% στην περιοχή του ολλανδικού λιμένα του Ρότερνταμ μεταξύ 2015 και 2019.

*πρώτη δημοσίευση: www.euractiv.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Τι μπορεί να είναι ένας διευθυντής καινοτομίας

Από: EBR

Μήπως θα πρέπει να έχει προσόντα ασυνήθιστα για τον κόσμο των επιχειρήσεων και ειδικά αυτών που είναι πολύ μεγάλες για να έχουν ευελιξία;

Ευρώπη

Σύννεφα πολέμου πάνω από την Ευρώπη

Σύννεφα πολέμου πάνω από την Ευρώπη

Πολύ περίεργα πράγματα συμβαίνουν εσχάτως στην Ευρώπη και απαιτούν μεγάλη προσοχή, γιατί κρύβουν σκοτεινές προθέσεις

Οικονομία

Στουρνάρας: Οι Κεντρικές Τράπεζες στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον

Στουρνάρας: Οι Κεντρικές Τράπεζες στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον

Σύμφωνα με τον Ηράκλειτο, «Τά πάντα ρεΐ, μηδέποτε κατά τ’ αύτό μένειν». Αυτή η διαχρονική ρήση διέπει και τις Κεντρικές Τράπεζες, ο ρόλος των οποίων εξελίσσεται διαρκώς προκειμένου να ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της οικονομίας

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron