Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Ανάλυση

Οι μισοί πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης σχεδιάζουν επενδύσεις τηλεϊατρικής

Με ταχείς ρυθμούς, ελέω πανδημίας, προχωρά ο ψηφιακός μετασχηματισμός του κλάδου της υγειονομικής περίθαλψης

Από: EBR - Δημοσίευση: Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου 2021

Το 91% των ιατρικών οργανισμών έχουν εφαρμόσει υπηρεσίες τηλεϊατρικής. Το 44% ξεκίνησε να τις χρησιμοποιεί μετά την πανδημία.
Το 91% των ιατρικών οργανισμών έχουν εφαρμόσει υπηρεσίες τηλεϊατρικής. Το 44% ξεκίνησε να τις χρησιμοποιεί μετά την πανδημία.

Με ταχείς ρυθμούς, ελέω πανδημίας, προχωρά ο ψηφιακός μετασχηματισμός του κλάδου της υγειονομικής περίθαλψης. Ήδη, το 91% των ιατρικών οργανισμών σε 36 χώρες έχουν εφαρμόσει υπηρεσίες τηλεϊατρικής. Σχεδόν οι μισές, το 44%, ξεκίνησαν να τις χρησιμοποιούν μετά από την πανδημία. Πάντως, το 52% των παρόχων έχει βιώσει περιπτώσεις, όπου ασθενείς αρνήθηκαν υπηρεσίες τηλεϊατρικής για λόγους ασφαλείας.

Νέα έρευνα από την Kaspersky, στην οποία συμμετείχαν 389 πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης, δείχνει ότι οι ιατρικοί οργανισμοί έχουν προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες. Δεν είναι τυχαίο ότι, σήμερα, το 56% των ιδρυμάτων υγειονομικής περίθαλψης σχεδιάζει να αυξήσει τις επενδύσεις του σε λύσεις τηλεϊατρικής και εικονικής περίθαλψης.

Σύμφωνα με την έρευνα της Kaspersky, το 71% των ερωτηθέντων παγκοσμίως πιστεύει ότι οι υπηρεσίες τηλεϊατρικής θα προσθέσουν τη μεγαλύτερη αξία στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.

Οι επαγγελματίες σημειώνουν ότι η εξ αποστάσεως ιατρική είναι πρακτική, με πλεονεκτήματα όπως η άμεση πρόσβαση, η περιορισμένη μετάδοση ασθενειών μεταξύ ασθενών και προσωπικού και η δυνατότητα βοήθειας περισσότερων ανθρώπων σε μικρότερο χρονικό διάστημα. Αυτή η θετική προσέγγιση έχει απήχηση στην πραγματική ιατρική πρακτική.

Σχεδόν οι μισοί οργανισμοί (42%) συμφωνούν ότι οι περισσότεροι ασθενείς τους, ενδιαφέρονται περισσότερο για απομακρυσμένες συνεδρίες παρά για προσωπικές συνεδρίες λόγω της ευκολίας τους. Άλλα ελκυστικά χαρακτηριστικά τηλεϊατρικής για τους πελάτες είναι ότι οι σύγχρονες τεχνολογίες εξοικονομούν χρόνο, προσπάθεια και χρήματα και παρέχουν την ευκαιρία να συμβουλευτούν έναν πιο έμπειρο ειδικό.

Οι πιο δημοφιλείς υπηρεσίες

Αυτά τα πλεονεκτήματα είχαν ως αποτέλεσμα οι υπηρεσίες τηλεϊατρικής να γίνονται όλο και πιο περιζήτητες από ασθενείς όλων των ηλικιακών ομάδων. Σε αντίθεση με τα στερεότυπα ότι οι ηλικιωμένοι είναι λιγότερο διατεθειμένοι να εμπιστευτούν τις σύγχρονες τεχνολογίες. Μόλις το 51% των παρόχων συμφωνεί ότι η πλειονότητα των ασθενών του οργανισμού τους που χρησιμοποιούν απομακρυσμένες μορφές είναι ηλικίας κάτω των 50 ετών.

Η πιο κοινή υπηρεσία, που παρέχεται από οργανισμούς, είναι η σύγχρονη τηλεϊατρική (51%), όπως η επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο με ασθενείς, συμπεριλαμβανομένης της βιντεοκλήσης ή της ψηφιακής συνομιλίας. Η δεύτερη πιο δημοφιλής υπηρεσία είναι η απομακρυσμένη παρακολούθηση ασθενών μέσω wearables (41%).

Ακολουθεί η τεχνολογία ασύγχρονης τηλεϊατρικής (39%). Αυτή η μέθοδος συλλέγει και αποθηκεύει τα δεδομένα των ασθενών σε μια ασφαλή πλατφόρμα στο cloud για περαιτέρω χρήση από θεράποντα επαγγελματία.

Προσωπικά δεδομένα

Ωστόσο, το 74% των ερωτηθέντων αντιμετώπισε περιπτώσεις, όπου ασθενείς αρνήθηκαν μια βιντεοκλήση με το ιατρικό προσωπικό, με το 52% να αναφέρει ότι οι άνθρωποι αρνήθηκαν τις υπηρεσίες τηλεϊατρικής λόγω ανησυχιών για το απόρρητο ή τα δεδομένα. Άλλοι λόγοι, που αναφέρθηκαν, ήταν η γενική έλλειψη εμπιστοσύνης προς την τηλεϊατρική (33%), η απροθυμία εμφάνισης σε βίντεο (32%) και η απουσία σωστού εξοπλισμού (30%).

Δεν είναι μόνο οι ασθενείς που ανησυχούν για το απόρρητο τους: το 81% των παρόχων υγειονομικής περίθαλψης δηλώνουν ότι οι κλινικοί γιατροί στον οργανισμό τους έχουν εκφράσει ανησυχίες για την προστασία των δεδομένων των ασθενών κατά τη διεξαγωγή συνεδριών εξ αποστάσεως και μόνο το 36% των ερωτηθέντων είναι πολύ βέβαιο ότι ο οργανισμός τους έχει απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.

*πρώτη δημοσίευση:www.sepe.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

25η Μαρτίου: Το στοίχημα της Βιωσιμότητας του Ελληνισμού είναι Πολιτισμικό

Από: EBR

Τί αντανακλά η “ΧΑΡΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ” του Ρήγα, σε κάθε εποχή;

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Οι κρίσιμες Ευρωεκλογές του Ιουνίου 2024

Οι κρίσιμες Ευρωεκλογές του Ιουνίου 2024

Ας ξεκινήσουμε με μια θετική αισιόδοξη θεώρηση για το θεσμικό όργανο της Ένωσης, το μόνο που εκλέγεται από το 1979 με άμεση καθολική ψηφοφορία από τους ευρωπαίους πολίτες

Οικονομία

Πάνω από 1,25 δισ.συνδρομητές σε υπηρεσίες περιαγωγής στο 2024

Πάνω από 1,25 δισ.συνδρομητές σε υπηρεσίες περιαγωγής στο 2024

Μια ευρύχωρη δεξαμενή εσόδων για τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους παραμένουν οι υπηρεσίες περιαγωγής (roaming)

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2024. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron