Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

93% των καταναλωτών έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο καταναλώνουν και η μαζική τάση που προκύπτει είναι πτωτική.

Η ΜΑΡΚΑ ΩΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Από: EBR | Τρίτη, 27 Μαρτίου 2012

Ενδιαφέροντα συμπεράσματα από την γενική συνέλευση του Συνδέσμου Βιομηχανικών Επωνύμων Προϊόντων.

Ο Κώστας Μαχαίρας έχει βάλει τον αυτόματο πιλότο και στην ουσία αλλάζει το ελληνικό λιανεμπορικό τοπίο. Ταυτόχρονα, όμως, ο όμιλος καινοτομεί και σε υψηλή τεχνολογία. Η ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, για να προσφέρει στους καταναλωτές της προϊόντα με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη υπολειπόμενη διάρκεια ζωής, αλλά και για να μειώσει την πιθανότητα ύπαρξης ληγμένων προϊόντων στα ράφια της, σχεδίασε και εφαρμόζει μηχανογραφημένο σύστημα ελέγχου, το «πλάνο σύμβασης ζωής».

ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΧΑΙΡΑΣ: ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

Από: EBR | Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2012

Ο «Retailer της Δεκαετίας 2002-2011» είναι ένας ευφυέστατος και με υψηλό δείκτη συναισθηματικής νοημοσύνης άνθρωπος, που γνωρίζει πόσο απλή ενίοτε μπορεί να είναι η πολυπλοκότητα.

Κατά τον Φ. Κότλερ, στο επιχειρηματικό πεδίο η ανατάραξη –ειδικότερα δε η έντονη ανατάραξη– με τα συνεπακόλουθά της που είναι το χάος, ο κίνδυνος και η αβεβαιότητα, αποτελούν σήμερα την συνήθη κατάσταση που χαρακτηρίζει τους οικονομικούς κλάδους, τις αγορές και τις εταιρείες.

ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ;

Από: EBR | Δευτέρα, 9 Ιανουαρίου 2012

Η οικονομική κρίση υποκρύπτει για τις επιχειρήσεις και μία σιωπηρή επανάσταση, που αλλάζει τα μέχρι σήμερα παραδοσιακά δεδομένα της διοίκησης και της ηγεσίας τους.

Η ΝΕΑ Επιχειρηματικότητα – σαφώς διαφορετική από την νεανική - πρέπει να είναι επιλογή και μάλιστα να αγγίξει όλα τα επίπεδα του κράτους και της κοινωνίας, πρέπει να γίνει ένας τρόπος σκέψης κι ένα νέο μοντέλο εφαρμογής, ιδανικά καινοτόμο σε σχέση με όποια άλλη χώρα σε Παγκόσμιο επίπεδο.

Η ΝΕΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΣΑΝ ΔΙΕΞΟΔΟΣ

Από: EBR | Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2011

Ενώ έχουν παρέλθει δύο και πλέον χρόνια από την στιγμή που η Παγκόσμια Χρηματοοικονομική κρίση πέρασε και το κατώφλι της χώρας μας κι ενώ η πολιτική πραγματικότητα δείχνει να αλλάζει, είναι σαφές ότι δεν συμβαίνει το ίδιο και με την αντίστοιχη οικονομική-επιχειρηματική.

ΓΙΑ ΜΙΑΝ ΑΛΛΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ

Από: EBR | Τρίτη, 11 Οκτωβρίου 2011

Η δημιουργία των δικτύων υπολογιστών προήγαγε την αλληλεπίδραση των χρηστών διευκολύνοντας την διάδοση των πληροφοριών από στόμα σε στόμα. Έκανε την πληροφορία προσβάσιμη στις μάζες και όχι πλέον προνόμιο των λίγων.

Η καινοτομία στην ευρωπαϊκή ατζέντα - Θα μπορούσε να δημιουργηθεί ο Steve Jobs στην Ευρώπη;

Από: EBR | Τρίτη, 11 Οκτωβρίου 2011

Λίγες ημέρες μετά το χαμό του Αμερικανού εφευρέτη και «πατέρα» της Apple Steve Jobs, η καινοτομία και ανταγωνιστικότητα της Ευρώπης βρέθηκε υψηλά στους προβληματισμούς της Γηραιάς Ηπείρου.

ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΑΙ, ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΩ

Από: EBR | Τρίτη, 4 Οκτωβρίου 2011

Οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να έχουν κατά νουν την λαϊκή σοφία που λέει ότι «μάτια που δεν βλέπονται, γρήγορα λησμονιούνται».

Στην Ελλάδα μετέφερε την παραγωγή γάλακτος η Friesland - Campina

Από: EBR | Σάββατο, 24 Σεπτεμβρίου 2011

Η πρώτη ξένη επένδυση στην γαλακτοκομία, μετά από πολλά χρόνια και μάλιστα σε περίοδο οικονομικής ύφεσης έγινε και πάλι στην περιοχή της Πάτρας. Ο ολλανδικός συνεταιριστικός όμιλος της Friesland - Campina μετέφερε την παραγωγή του γάλακτος υψηλής παστερίωσης από την Γερμανία στην Ελλάδα.

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Από: EBR | Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2011

Σε κρίσιμες εποχές αλλαγών, οι οποίες πάντα πραγματοποιούνται μέσω κρίσεων, μία επιχείρηση πρέπει να απομονώνει τους παράγοντες αυτούς που εμποδίζουν την δημιουργία ενός νέου περιβάλλοντος.

ΟΙ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ

Από: EBR | Πέμπτη, 8 Σεπτεμβρίου 2011

Οι στιγμές όπου οι καταναλωτές είναι ανοικτοί σε επιδράσεις, όπως για παράδειγμα αυτές του μάρκετινγκ, αλλάζουν. Άρα πρέπει να αλλάξουν και οι απαντήσεις του μάρκετινγκ προς αυτούς.

Οι απόψεις του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάνατζμεντ Ανθρώπινου Δυναμικού της ΕΕΔΕ για την Έκτακτη Εισφορά

Από: EBR | Τρίτη, 26 Ιουλίου 2011

Η Διοικούσα Επιτροπή του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάνατζμεντ Ανθρώπινου Δυναμικού της ΕΕΔΕ εκφράζει την αντίθεσή της στην επιβολή της έκτακτης εισφοράς στη φορολόγηση των μισθωτών, θεωρώντας την άδικη, δεδομένου ότι η εισφορά αυτή δεν αντιμετωπίζει τη φοροδιαφυγή και επιβάλλεται στα ΔΗΛΩΘΕΝΤΑ και ήδη φ

Οι απόψεις του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάνατζμεντ Ανθρώπινου Δυναμικού της ΕΕΔΕ για τα εργασιακά και ασφαλιστικά θέματα

Από: EBR | Παρασκευή, 22 Ιουλίου 2011

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάνατζμεντ Ανθρώπινου Δυναμικού της ΕΕΔΕ, διαπιστώνοντας πως οι επιπτώσεις στις εργασιακές συνθήκες, εν μέσω παρατεταμένης οικονομικής κρίσης, είναι δραματικές, και πιστό στο Όραμα και την αποστολή του απευθύνει μηνύματα και προτάσεις, στους νομοθέτες, τους πολιτειακούς εκπροσ

Η ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΤΗΣ LEO BURNETT

Από: EBR | Δευτέρα, 18 Ιουλίου 2011

Η γνωστή διαφημιστική εταιρεία με συνέντευξη του προέδρου της προανήγγειλε την πτώχευσή της Μόνον ναυτία αισθάνεται κανείς όταν παρακολουθεί κάποιους αυτόκλητους τηλεοπτικούς εισαγγελείς να καταγγέλλουν σκάνδαλα και άλλα τινα και να κάνουν γαργάρα το μεγαλύτερο σκάνδαλο τ

ΦΡΑΝΚ ΜΠΛΕΤΖΙΑΝ

Από: EBR | Τετάρτη, 13 Ιουλίου 2011

Πρωτοσυναντηθήκαμε το 1992, μετά από πρωτοβουλία του Παύλου Καρακώστα. Ήταν τότε το νούμερο ένα στην «Φρήσλαντ Ελλάς», την ολλανδική συνεταιριστική κτηνοτροφική εταιρεία που στην Ελλάδα αντιπροσωπεύει τα γαλακτοκομικά προϊόντα «Νουνού». Από την πρώτη στιγμή η συμπάθεια υπήρξε αμοιβαία. Κ

ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΗΓΕΣΙΑΣ

Από: EBR | Κυριακή, 12 Ιουνίου 2011

του Κων. Λαμπρινόπουλου* Τα τελευταία χρόνια βιώνουμε μια πολύ βαθειά κρίση, η οποία πέρα από το άμεσα ορατό οικονομικό της περιεχόμενο, είναι κατά βάθος κρίση αποπροσανατολισμού και άρα κρίση ηγεσίας. Παράλληλα δε, είχαμε την ατυχία, τόσο οι επιχειρήσεις, όσο και οι οικ

Και οι επιχειρηματίες έχουν κάτι να αποδείξουν

Από: EBR | Κυριακή, 12 Ιουνίου 2011

του Μπαμπη Παπαδημητριου (από http://www.kathimerini.gr) «Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί ορισμένοι θεωρούν ένα δημοψήφισμα εκβιασμό του λαϊκού παράγοντα. Η αλήθεια στον κόσμο δεν είναι ποτέ εκβιασμός». Αυτονόητο. Δεν έχω ακόμη καταλάβει γιατί απαντούσε ενοχλημένος ο πρόεδρος των βιομηχάνων. Το

ΜΑΝΑΤΖΕΡ: ΕΝΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Από: EBR | Δευτέρα, 30 Μαΐου 2011

Αφιερωμένο στο κοινωνικό επιχειρείν, το νέο τεύχος του περιοδικού της ΕΕΔΕ φιλοδοξεί να είναι το περιοδικό μιας πρωτοποριακής και υπεύθυνης επιχειρηματικότητας, αλλά και το εργαλείο αποτελεσματικής επικοινωνίας Το περιοδικό «Μάνατζερ», που έχει πίσω του πάνω από 40 χρόνια

ΤΟ ΝΕΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΕΔΕ

Από: EBR | Πέμπτη, 26 Μαΐου 2011

Στη συνεδρίαση της 26ης Μαΐου 2011, συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), που προέκυψε από τις πρόσφατες αρχαιρεσίες της Γενικής Συνέλευσης των Μελών της. Στη θέση του Προέδρου παραμένει ο κ. Κωνσταντίνος Λαμπρινόπουλος.

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΗΓΕΣΙΑΣ

Από: EBR | Δευτέρα, 18 Απριλίου 2011

Καμμία μεταρρύθμιση και κανένας μετασχηματισμός δεν μπορούν να γίνουν όταν είναι κραυγαλέο το έλλειμμα ηγεσίας και διαχέονται οι παρενέργειές του του Κων. Λαμπρινόπουλου* Τα τελευταία χρόνια βιώνουμε μία πολύ βαθειά κρίση η οποία, πέρα από το άμεσα ορατό οικονο

ΠΟΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΓΙΑ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ

Από: EBR | Πέμπτη, 14 Απριλίου 2011

Δεν γίνονται πολλά συνέδρια στην Ελλάδα στα οποία συνυπάρχουν εκπρόσωποι των εργοδοτών και της ΓΣΕΕ, του δημοσίου και των πανεπιστημίων, της κοινωνίας και Διεθνών Οργανισμών ταυτόχρονα. Όταν μάλιστα ο κεντρικός ομιλητής υποστηρίζει την άποψή του τραγουδώντας, συμβαίνει κάτι πραγματικά διαφορετικό.

Σελίδες: Προηγούμενη Επόμενη

Γνώμη

Κυριάκος Πιερρακάκης: Τι πρέπει να κάνει η Ευρώπη για να ικανοποιήσει τον Μάριο Ντράγκι

Από: EBR

Πέρασε ένας χρόνος από τότε που ο Μάριο Ντράγκι, πρώην πρωθυπουργός της Ιταλίας και διοικητής της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, παρουσίασε την έκθεσή του για την ευρωπαϊκή ανταγωνιστικότητα—μια εμβληματική προσπάθεια να χαραχθεί μια πορεία ανάπτυξης

Ευρώπη

Η Ευρώπη στην κούρσα της υπερυπολογιστικής: εγκαινιάζει την εποχή της εξακλίμακας

Η Ευρώπη στην κούρσα της υπερυπολογιστικής: εγκαινιάζει την εποχή της εξακλίμακας

Με μια συμβολική τελετή στο Forschungszentrum Jülich της Γερμανίας, η Ευρώπη έκανε το μεγάλο άλμα στην υπερυπολογιστική

Οικονομία

Η παγκόσμια αγορά online fitness αναμένεται θα «τρέχει» με 29,6% έως το 2033

Η παγκόσμια αγορά online fitness αναμένεται θα «τρέχει» με 29,6% έως το 2033

Μεγάλες ψηφιακές παγίδες εγκυμονεί, σύμφωνα με τους αναλυτές, η ραγδαία άνοδος του online personal training

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron