Video: Το υπερόπλο Του Μάρκετινγκ
Από: EBR | Δευτέρα, 2 Φεβρουαρίου 2015
Αρκετοί brand managers προβληματίζονται και τελικά αισθάνονται δέος μπροστά στο Διαδίκτυο, που όντως ανοίγει νέους ορίζοντες στο μάρκετινγκ.
Η «εικόνα» των τιμών και οι πραγματικές τιμές
Από: EBR | Δευτέρα, 2 Φεβρουαρίου 2015
Δεν χωρά καμία αμφιβολία οι αποφάσεις του αγοράζειν βασίζονται στην συγκριτική ελκυστικότητα εναλλακτικών προσφορών. Οι αγοραστές αξιολογούν αυτές τις τελευταίες υπό το πρίσμα ποικίλων πτυχών και διαστάσεων και σχηματίζουν γνώμες οι οποίες, τελικά, είτε συμπίπτουν είτε όχι με την πραγματικότητα.
Η πρόκληση της Επιχειρηματικότητας
Από: EBR | Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου 2014
Ευτυχώς υπάρχουν και στην Ελλάδα κάποιοι ζωντανοί νέοι που βλέπουν την επιχειρηματικότητα ως τρόπο ζωής και δημιουργίας
Οι άριστοι αναπτύσσουν τις κοινωνίες
Από: EBR | Τρίτη, 7 Οκτωβρίου 2014
Οι πρόγονοί μας γνώριζαν πολύ καλά ότι οι άριστοι πραγματοποιούν τις τομές και τα βήματα προόδου σε μια κοινωνία
Η ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ Φ.Α. ΧΑΓΙΕΚ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ
Από: EBR | Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2014
Αυτοί που κατηγορούν τον μεγάλο Αυστριακό οικονομολόγο και φιλόσοφο για την σημερινή κρίση και την «νεοφιλελεύθερη» διάστασή της, πολύ απλά είτε δεν έχουν διαβάσει ούτε μία αράδα από το έργο του, είτε εξαπατούν εαυτούς και αλλήλους για λόγους πολιτικού καιροσκοπισμού
Ο οδηγός προνοητικής διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού
Από: EBR | Τρίτη, 5 Αυγούστου 2014
Ένας Πρότυπος Οδηγός Προνοητικής Διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, στην μορφή ενός πρακτικού εγχειριδίου για ευρεία χρήση, τίθεται πλέον στην διάθεση των στελεχών και της διοίκησης των ελληνικών επιχειρήσεων
Οι τεχνικές χειραγώγησης και ο ρόλος τους
Από: Athanase Papandropoulos | Δευτέρα, 28 Ιουλίου 2014
Όλο και περισσότερο στις κοινωνίες της υπερπληροφόρησης οι τεχνικές της χειραγώγησης, πρωτίστως, παίζουν μεγάλο πολιτικό ρόλο
ΟΙ START-UPs ΚΑΙ Ο ΕΚΔΗΜΟΚΡΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
Από: EBR | Τρίτη, 22 Ιουλίου 2014
Εντυπωσιακές και εξόχως επίκαιρες απόψεις του Γάλλου καθηγητή της φιλοσοφίας και συμβούλου μάνατζμεντ Gilles Lipovetsky
Η εποχή του ταχυανθρώπου και η σημασία της
Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 8 Ιουλίου 2014
Δεν χωράει καμμία αμφιβολία πλέον ότι, όλο και περισσότερο, η εποχή μας είναι αυτή της ταχύτητας, της επιτάχυνσης της ιστορίας και της πιθανής απώλειας της αντιπροσωπεύσεως του μέλλοντος
ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ
Από: EBR | Τρίτη, 13 Μαΐου 2014
Στον εορτασμό της επετείου των 50 χρόνων από την ίδρυση της ΕΕΔΕ το 2012, πραγματικά στην καρδιά της κρίσης, τότε που όλοι –ή, τέλος πάντων, οι περισσότεροι– μιλούσαν για καταστροφή, για πτώχευση, για διάλυση των πάντων, εμείς δώσαμε το στίγμα μας με την φράση «Καθήκον μας μια νέα Ελλάδα».
ΠΟΙΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Από: EBR | Τρίτη, 6 Μαΐου 2014
Οι Ευρωπαίοι μάνατζερς πιστεύουν ότι, σήμερα όσο ποτέ άλλοτε, η πρόκληση της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης είναι απαραίτητος όρος επιβίωσης για την Ευρώπη και την επιχειρηματική της υπόσταση
ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ
Από: EBR | Τρίτη, 29 Απριλίου 2014
Αναρωτιέται κανείς γιατί, όταν υπάρχουν 202 εκατομμύρια άνεργοι στον κόσμο, το 34% των εργοδοτών αδυνατεί να καλύψει τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας
Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Από: EBR | Τετάρτη, 23 Απριλίου 2014
Κορυφαίοι ειδικοί της διοίκησης επιχειρήσεων επισημαίνουν ότι ο χρόνος και η αξιοποίησή του αποτελούν σημαντικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις που θέλουν να διαπρέπουν στον ανταγωνισμό και να βελτιώνουν την παραγωγικότητά τους
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Από: EBR | Τετάρτη, 23 Απριλίου 2014
Ενώ πολύς λόγος γίνεται για την συναισθηματική νοημοσύνη και τον ρόλο της στην ζωή των επιχειρήσεων, συνυφασμένες με αυτήν είναι και οι ανθρώπινες συμπεριφορές, οι οποίες μπορούν να είναι επιθετικές, παθητικές αλλά και δημιουργικές
ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Από: EBR | Τρίτη, 22 Απριλίου 2014
Σε δύσκολους, αβέβαιους και γρήγορα μεταβαλλόμενους καιρούς, η δύναμη της σκέψης και η εσωτερική ενδοσκόπηση αποτελούν την αφετηρία για επιτυχία, ηρεμία και αυτοπεποίθηση.
ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ Ε.Ε. ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΜΑΝΑΤΖΕΡΣ
Από: EBR | Δευτέρα, 14 Απριλίου 2014
Οι Ευρωπαίοι πολίτες πρέπει να υπερψηφίσουν κόμματα που υποστηρίζουν την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση στις προσεχείς ευρωεκλογές, υποστηρίζουν κορυφαίες οργανώσεις ανώτατων στελεχών επιχειρήσεων
ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΑΡΚΕΣ ΛΕΝΕ ΙΣΤΟΡΙΕΣ…
Από: EBR | Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014
Στην ψηφιακή εποχή μας είναι όλο και πιο ξεκάθαρο ότι οι μάρκες αποκτούν ανθρώπινα χαρακτηριστικά, μιλούν χωρίς διαφημιστικά σλόγκαν, κάνουν πλάκα και συμμετέχουν στον κοινωνικό διάλογο
ΣΕΒΤ: ΑΥΤΟΣ Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ…
Από: EBR | Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2014
Ποιο το σιωπηρό αλλά πολύ σημαντικό έργο του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων
Η ΠΕΡΙ ΑΠΟΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ
Από: EBR | Τετάρτη, 12 Μαρτίου 2014
Η επέκταση των ανθρώπινων δραστηριοτήτων, οιασδήποτε φύσεως, είναι κομμάτι της ανθρώπινης ύπαρξης –και αυτοί που το αμφισβητούν, στην ουσία άλλα πράγματα έχουν κατά νουν
ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΤΙΣ «ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗΣ»
Από: EBR | Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2014
Παρά την κρίση και την αντεπίθεση της ιδιωτικής ετικέττας, στον βαθμό που ο φόβος αποτελεί ευρύ κοινωνικό συναίσθημα, όπως προκύπτει από διεθνείς έρευνες, οι γνωστές μάρκες χαίρουν της άκρας εμπιστοσύνης των καταναλωτών




