ΣΕΒ – Business Pulse 2022: Η αξιολόγηση των μεταρρυθμίσεων από τις επιχειρήσεις
Από: EBR | Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου 2023
Τι προκύπτει από την έρευνα Business Pulse 2022 του ΣΕΒ
ΤΕΜΕΣ: Το λιφτινγκ στο Hilton, η ανάπτυξη στο Ελληνικό και η μεγάλη άφιξη στο Costa Navarino
Από: EBR | Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου 2023
Tο νέο τουριστικό συγκρότημα στη θέση του πρώην Hilton Athens φιλοδοξεί να φέρει και πάλι τους έλληνες στο κέντρο της πόλης
O CEO της UBER συμβουλεύει τους νέους να μην σχεδιάζουν το μέλλον τους
Από: EBR | Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2023
Καταλύτης η ευελιξία
«Ανθρώπινο Κεφάλαιο και Δεξιότητες»
Από: EBR | Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2023
Αυξάνονται οι ελλείψεις ανθρώπινου δυναμικού, ποσοτικές και ποιοτικές, σε ειδικότητες και δεξιότητες των επιχειρήσεων του παραγωγικού τομέα της οικονομίας
Τι είναι ο “Κaraoke Καπιταλισμός”
Από: Athanase Papandropoulos | Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2023
Πώς μια επιχείρηση μπορεί να γίνει διαφορετική σ’ έναν κόσμο όπου κυριαρχούν οι αντιγραφές
Εργασία: Πώς η χαλάρωση στη δουλειά είναι παραγωγική
Από: EBR | Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2023
Περισσότερη ξεκούραση στη δουλειά μπορεί να βοηθήσει τους εργαζόμενους να είναι πιο παραγωγικοί
Η συναισθηματική νοημοσύνη στο σύγχρονο μάνατζμεντ
Από: EBR | Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2023
Στο παρελθόν, τα συναισθήματα και η ευφυΐα θεωρούνταν, συχνά, ως αντίθετα μεταξύ τους
Οι νέες ιδέες και η επιχείρηση
Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2023
Για πολλούς, η επιχειρηματική καινοτομία συμπίπτει με τη γέννηση μιας καταπληκτικής ιδέας, στον εγκέφαλο κάποιας ιδιοφυΐας
Ανθρωποκρατία : Η μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις
Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 20 Δεκεμβρίου 2022
Όσο αλλάζει ο κόσμος αλλάζουν και οι συμπεριφορές, ανάλογα όμως με τα περιβάλλοντα μέσα στα οποία καλούνται να αναπτυχθούν
Υπάρχει DNA επιχειρηματικότητας;
Από: Athanase Papandropoulos | Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2022
Τι είναι αυτό που κάνει τον πετυχημένο επιχειρηματία; Οι συνθήκες ή η προσωπικότητά του;
Start ups και τυφλά σημεία
Από: EBR | Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2022
Έχουμε ξαναγράψει για την απόσταση που υπάρχει μεταξύ ιδέας-κέρδους. Πολλές καινοτόμες προσπάθειες «χάνονται» στην διαδρομή
Έχετε τοξικό αφεντικό; Τα 26 τρανταχτά σημάδια
Από: EBR | Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2022
Ένα πρόσφατο παράδειγμα κακής ηγεσίας μίας ομάδας ή ενός οργανισμού είναι το τελεσίγραφο του Μασκ στους υπαλλήλους της Twitter
Oι καλοί ηγέτες στις φουρτούνες φαίνονται
Από: Athanase Papandropoulos | Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2022
Σε περιόδους κρίσεων και μετασχηματισμών θα πρέπει να κάνουν ό,τι μπορούν για να διατηρείται ακμαίο το ηθικό των ανθρώπων της εταιρείας ή του οργανισμού
Τα πέντε στάδια από την άνοδο ως την πτώση ενός μάνατζερ
Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 9 Νοεμβρίου 2022
Το 500 π.Χ. οι αρχαίοι ημών πρόγονοι, επινόησαν τον όρο «ύβρις» για την αλαζονεία που οδηγεί το άτομο στη θεία δίκη ή «Νέμεσις», δηλαδή την ολέθρια τιμωρία ή πτώση
Τι μας διδάσκει ο... Ναπολέοντας για τη διοίκηση
Από: EBR | Τετάρτη, 9 Νοεμβρίου 2022
Γιατί η «στασιμότητα» στη μάχη αλλά και τις επιχειρήσεις πολλές φορές ισοδυναμεί με ήττα. Η τέχνη της εκτίμησης των καταστάσεων και το παράδειγμα του... Ναπολέοντα στο Βατερλό
Κάτι άλλο συμβαίνει εκεί έξω…
Από: EBR | Τρίτη, 25 Οκτωβρίου 2022
Όσοι διατηρούν στενή επαφή με την εγχώρια αγορά εργασίας διαπιστώνουν ότι εμφανίζεται και εδώ το μεταπανδημικό φαινόμενο της «μεγάλης παραίτησης»
Εργασιακή ελευθερία
Από: EBR | Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2022
Πολλοί πιστεύουν ακόμα ότι «πουλάει» στην Ελλάδα η γκρίνια και η καταστροφολογία
Μόνο 1 στις 4 μικρομεσαίες εταιρείες νιώθει ψηφιακά ασφαλής
Από: EBR | Παρασκευή, 14 Οκτωβρίου 2022
Παρά το γεγονός ότι από την έναρξη της πανδημίας και μετά έχουν αυξήσει τους προϋπολογισμούς τους για τεχνολογίες πληροφορικής
Γιατί οι μάνατζερς πρέπει να σκέφτονται διαφορετικά
Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2022
Είναι σαφές έτσι ότι τα ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων και όχι μόνον, πρέπει να χειρίζονται καταστάσεις σε βάθος χρόνου
Η νέα εποχή του μάρκετινγκ
Από: EBR | Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2022
Οι συνεχώς αναδυόμενες ψηφιακές τεχνολογίες, στο μέτρο που τείνουν στην προσωποποίηση της εμπειρίας του καταναλωτή σε πραγματικό χρόνο, δημιουργούν και τις συνθήκες για την ανάπτυξη του «on-demand marketing»




