Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Tο πλαίσιο των κανόνων ESG αλλάζει την οπτική αξιολόγησης των πολυεθνικών ομίλων, βάζοντας στην εικόνα και πρόσθετα κριτήρια.

Η ενδοομιλική πλευρά του ESG

Από: EBR | Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2022

Τι αλλάζει στα επιχειρηματικά μοντέλα;

«Αν δεν είσαι brand, είσαι απλά κάτι χρήσιμο» έγραψε ο γκουρού του μάρκετινγκ, καθηγητής PhilipKotler.

Η εθνική εικόνα ως μοχλός οικονομικής ανάπτυξης και διεθνοπολιτικής ισχύος

Από: EBR | Πέμπτη, 17 Μαρτίου 2022

Στο σύγχρονο διεθνές επιχειρηματικό περιβάλλον, η εικόνα των επιχειρήσεων, ως νοητικό οικοδόμημα που συντίθεται από το σύνολο των εντυπώσεων, των απόψεων, των πεποιθήσεων και των στερεοτύπων είναι το σημαντικότερο άυλο περιουσιακό στοιχείο

Το κοινωνικό συμφέρον είναι τότε αυτό όλων των συστατικών μερών της επιχείρησης, τα οποία είναι όλα εξίσου θεμιτά μεταξύ τους να ενεργούν και να συμμετέχουν στη δημιουργία και τη λήψη αποφάσεων.

Προς μια νέα προσέγγιση της διοίκησης της επιχείρησης

Από: EBR | Τετάρτη, 16 Μαρτίου 2022

Τα τελευταία χρόνια τίθεται όλο και περισσότερο το θέμα στο τί χρησιμεύει μια επιχείρηση

Το πώς τα πάμε στο σπίτι επηρεάζει γενικά τη δουλειά μας, και η δουλειά μας μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο -προς το καλύτερο ή το χειρότερο- στη ζωή μας στο σπίτι.

Δύο παράγοντες που δίνουν χώρο για δημιουργικότητα στην εργασία

Από: EBR | Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2022

Αν η πανδημία μάς έχει διδάξει κάτι για την επαγγελματική και την οικογενειακή ζωή, αυτό σίγουρα είναι πως δεν είναι άσχετες μεταξύ τους

Σκοπός δεν είναι απλώς η αποστολή και οι αξίες της εταιρείας. Το να δρας με γνώμονα τον σκοπό της επιχείρησης σημαίνει να έχεις έναν συγκεκριμένο στόχο ο οποίος μπορεί να ωφελήσει το κοινωνικό σύνολο.

Η δύναμη του σκοπού

Από: EBR | Πέμπτη, 10 Μαρτίου 2022

Τα τελευταία δύο χρόνια γίνεται ολοένα και πιο ηχηρή η απαίτηση οι επιχειρήσεις να θέτουν στόχους που ξεπερνούν τον παραδοσιακό της μεγιστοποίησης των εσόδων

Ο τεράστιος αριθμός των ανθρώπων που εγκαταλείπουν τη δουλειά τους έχει σαν κύρια αιτία τις ψυχολογικές αλλαγές που δημιούργησε η πανδημία, η οποία έφερε τους ανθρώπους πιο κοντά στον φόβο του θανάτου.

Η σημασία της περιέργειας και νέος πολιτισμός της εργασίας

Από: Athanase Papandropoulos | Πέμπτη, 10 Μαρτίου 2022

Τον Ιούνιο του 2021, σχεδόν 4 εκατομμύρια Αμερικάνοι παραιτήθηκαν από τις εργασίες τους ενώ ο συνολικός αριθμός παραιτήσεων σκαρφάλωσε στα 24 εκατομμύρια μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2021

Eυελιξία, προσαρμοστικότητα, ανθεκτικότητα και ενσυνειδητότητα αποτελούν τις κινητήριες δυνάμεις πίσω από τις κυρίαρχες κρατούσες καταναλωτικές τάσεις που θα επιτρέψουν στις Λιανεμπορικές Επιχειρήσεις να κάνουν το μεγάλο άλμα και να βγούν δριμύτερες από την παρούσα κρίση.

Επαναπροσδιορισμός της φύσης της εργασίας στο νέο ψηφιακό περιβάλλον

Από: EBR | Τρίτη, 1 Μαρτίου 2022

Η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση αδιαμφισβήτητα σηματοδοτεί μια νέα εποχή

«Το κινεζικό μάνατζμεντ χαρακτηρίζεται από δυϊσμό και έχει ακόμα αρκετά κενά ως προς το δυτικό του σκέλος. Και αυτό φαίνεται και στις επιδόσεις των κινεζικών εταιριών, που είναι διαφορετικές εντός και εκτός Κίνας»

Διχασμένο το κινεζικό management ψάχνει το δρόμο του

Από: Athanase Papandropoulos | Δευτέρα, 21 Φεβρουαρίου 2022

Το πρώτο μάθημα διοίκησης επιχειρήσεων στην Κίνα έγινε το 1917 στο πανεπιστήμιο Fudan της Σαγκάης

Στο βιβλίο του αυτό, ο συγγραφέας, το έργο του οποίου στη Γαλλία και τη Γερμανία δεν είχε μόνον θετική αποδοχή, προσπαθεί να αποσυνδέσει την ελληνορωμαϊκή αρχαιότητα από την εθνικοσοσιαλιστική ιδεολογία, διαψεύδοντας έτσι χιτλερικές και άλλες ναζιστικές θεωρήσεις.

Το management, η ταύτιση με τον... ναζισμό και ο λαϊκισμός

Από: Athanase Papandropoulos | Δευτέρα, 21 Φεβρουαρίου 2022

Μια ατυχέστατη προσπάθεια ταύτισης του επιχειρείν και της οργανωτικής του δομής με τον εθνικοσοσιαλισμό και την αποκρουστική του ιδεολογική υπόσταση

Στον τομέα της εκπαίδευσης, περισσότερα από 15.000 στελέχη επιχειρήσεων, νέοι απόφοιτοι αλλά και υπάλληλοι του δημοσίου τομέα έχουν εκπαιδευτεί σε νέες ψηφιακές δεξιότητες και πρακτικά εργαλεία με στόχο τη μετεξέλιξή τους σε εξειδικευμένους και ανταγωνιστικούς επαγγελματίες.

Η επένδυση της Microsoft καταλύτης για το ψηφιακό μας μέλλον

Από: EBR | Πέμπτη, 27 Ιανουαρίου 2022

Όταν πριν έναν χρόνο ανακοινώναμε τη δημιουργία του πρώτου υπερσύγχρονου συμπλέγματος data center στην Αττική και την παράλληλη εκπαίδευση 100 χιλιάδων συμπολιτών μας σε ψηφιακές δεξιότητες μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, δίναμε μια ισχυρή ψήφο εμπιστοσύνης στις δυνατότητες τη Ελλάδας

Ο όρος sandbagging περιγράφει μια στρατηγική χαμηλού επιπέδου προσδοκιών μιας εταιρείας ή των δυνάμεων και των βασικών ικανοτήτων ενός ατόμου, έτσι ώστε ακόμη και τα μέτρια κέρδη/ αποτελέσματα να έχουν μεγαλύτερο βάρος.

SANDBAGGING: Τι είναι, πως λειτουργεί;

Από: EBR | Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου 2022

Όταν ένα άτομο ή ένας οργανισμός μειώνει σκόπιμα τις προσδοκίες του προκειμένου να παράγει σχετικά μεγαλύτερα από τα αναμενόμενα αποτελέσματα περιγράφεται με τον στα sandbagging

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάνουν έναν ηγέτη πιο ισχυρό και τον βοηθούν να χτίσει σχέσεις εμπιστοσύνης, τόσο με τους εργαζόμενους και τους stakeholders, όσο και με τους πελάτες.

Μονόδρομος για έναν ηγέτη, η επιτυχημένη παρουσία του στα social media

Από: EBR | Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου 2022

Στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού και της εξ αποστάσεως εργασίας, η παρουσία ενός CEO στα social media θεωρείται επιβεβλημένη

Η χειραφέτηση αφορά τη βελτίωση των δεξιοτήτων και ικανοτήτων του καθενός σε όλα τα επίπεδα, τώρα και στο μέλλον, με στόχο τη βελτίωση της οργανωσιακής συνεργασίας, της αφοσίωσης και του ενθουσιασμού. Αυτό προϋποθέτει πως στο μέλλον θα ανατίθεται περισσότερη δουλειά και λήψη αποφάσεων.

Περί χειραφέτησης των επιχειρήσεων

Από: EBR | Δευτέρα, 10 Ιανουαρίου 2022

Σε περιόδους μετασχηματισμών σε βάθος, όπως η σημερινή, για τις επιχειρήσεις η χειραφέτηση απαιτεί μια διαφορετική νοοτροπία σε σχέση με τους παραδοσιακούς τρόπους σκέψης σχετικά με το ρόλο του manager

Υπάρχουν τρία κύρια εμπόδια στη χειραφέτηση - μια απροθυμία να παρασχεθεί οικονομική εξουσιοδότηση, ο φόβος της αποτυχίας και η έλλειψη των κατάλληλων ευκαιριών κατάρτισης.

Ποια τα προβλήματα χειραφέτησης στις επιχειρήσεις;

Από: EBR | Δευτέρα, 10 Ιανουαρίου 2022

Είναι εύκολο για τους managers που έχουν εργαστεί σε οργανισμούς παλαιού τύπου να είναι κυνικοί ως προς τη χειραφέτηση

Το 53% των επιχειρήσεων στην Ελλάδα προσέλαβε νέους υπαλλήλους σε ρόλους που σχετίζονται με τον ψηφιακό μετασχηματισμό το 2021

1 στις 2 εταιρείες στην Ελλάδα έκανε προσλήψεις στην Πληροφορική το 2021

Από: EBR | Τετάρτη, 5 Ιανουαρίου 2022

Με προσλήψεις ειδικευμένου στην τεχνολογία προσωπικού απαντούν οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα στις ογκώδεις προκλήσεις που φέρνει μαζί της η πανδημία

Παρεμβάσεις και μεταρρυθμίσεις που βελτιώνουν στην πράξη το επιχειρηματικό περιβάλλον, τελικά, αργότερα ή ταχύτερα, αξιολογούνται θετικά από την αγορά καθώς αυτή αισθάνεται τη βελτίωση στην καθημερινή της λειτουργία.

Μεταρρυθμίσεις και εμπιστοσύνη: κλειδιά για την ανάκαμψη

Από: EBR | Τετάρτη, 5 Ιανουαρίου 2022

Τι μας έδειξε η έρευνα του ΣΕΒ «Business Pulse 2021

Η συνθετική εικόνα του μοντέλου διαρκούς επιτυχίας πρέπει να αποτελεί το υπόβαθρο και το πλαίσιο σκέψης για την αναλυτική μελέτη και την κατανόηση της κάθε παραμέτρου ξεχωριστά.

Παράγοντες Επιχειρηματικής Επιτυχίας

Από: EBR | Τετάρτη, 5 Ιανουαρίου 2022

Ποιοι παράγοντες και ποια προαπαιτούμενα κάνουν τη διαφορά στο επιχειρείν

Το 73% των 800 μεγαλύτερων συναλλαγών, που πραγματοποιήθηκαν στο διάστημα 2010 - 2018, έγιναν με γνώμονα τη συμβατότητα των επιχειρησιακών δεξιοτήτων

Οι δεξιότητες, “κλειδί” στις συμφωνίες εξαγορών και συγχωνεύσεων

Από: EBR | Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου 2021

Η συμβατότητα των επιχειρησιακών δεξιοτήτων μεταξύ του αγοραστή και της εταιρείας - στόχου αποτελεί “κλειδί” για την επίτευξη μιας συναλλαγής με υψηλές αποδόσεις

Τόσες πολλές ερωτήσεις που αναφέρονται μόνο σε μία: υπάρχει η σωστή απόφαση;

Η Φιλοσοφική Διάσταση στη Λήψη Αποφάσεων

Από: EBR | Δευτέρα, 29 Νοεμβρίου 2021

Πώς να παρθεί η «σωστή απόφαση» σε μια κατάσταση αβεβαιότητας σχετικά με τις συνέπειες; Σε μια κατάσταση απουσίας κανόνων;

Με τον όρο «Branding» εννοούμε την ανάπτυξη μιας μάρκας. Μέσω του Branding δημιουργείται μια μη ανταλλάξιμη εικόνα εντυπώσεων μιας επιχείρησης, ενός οργανισμού, ενός προϊόντος, μιας υπηρεσίας ή επίσης ενός ατόμου.

Branding: Δημιουργικό στρατηγικό εργαλείο

Από: EBR | Δευτέρα, 15 Νοεμβρίου 2021

Καθώς σήμερα η ποιότητα όλο και σε μικρότερο βαθμό αποτελεί παράγοντα ανταγωνισμού, το «Branding» (η δημιουργία εικόνων εντυπώσεων/ιδεών και άυλων αξιών) γίνεται όλο και περισσότερο αναγκαίο

Σελίδες: Προηγούμενη Επόμενη

Γνώμη

Οι πολλαπλές πραγµατικότητες του κόσµου και η δυτική στρατηγική

Από: EBR

Εις πείσµα όσων κατά καιρούς και ιδίως µετά την ιστορική ήττα του λεγόµενου υπαρκτού σοσιαλισµού διακήρυξαν το τέλος των ιδεολογιών, οι ιδεολογίες κυριαρχούν στον κόσµο

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Πούτιν: Γιατί οι ηγέτες της ΕΕ θα «κάτσουν στα αυγά τους» και μετά την επιστράτευση – Η διαμάχη Γαλλίας και Γερμανίας

Πούτιν: Γιατί οι ηγέτες της ΕΕ θα «κάτσουν στα αυγά τους» και μετά την επιστράτευση – Η διαμάχη Γαλλίας και Γερμανίας

Πώς θα αντιδράσει η Ευρώπη στην απόφαση του Βλαντίμιρ Πούτιν να ενισχύσει τις δυνάμεις του στα πολεμικά μέτωπα της Ουκρανίας με τη μερική επιστράτευση που ανακοίνωσε;

Οικονομία

Οι συνδέσεις 5G θα διπλασιάζονται παγκοσμίως κάθε χρόνο έως το 2027

Οι συνδέσεις 5G θα διπλασιάζονται παγκοσμίως κάθε χρόνο έως το 2027

Αλματώδης βαίνει πλέον η ανάπτυξη της τεχνολογίας ασύρματων επικοινωνιών 5G, με τις συνδέσεις στα τέλη του 2ου τριμήνου του 2022 να ξεπερνούν, παγκοσμίως, τα 810 εκατ

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2022. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron