
Τι μπορούν να κάνουν οι επιχειρήσεις όταν δεν βρίσκουν ανθρώπινο δυναμικό;
Από: EBR | Τετάρτη, 31 Αυγούστου 2022
Τελευταία, έχει αναπτυχθεί ένας πλούσιος διάλογος σχετικά με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην εύρεση ανθρώπινου δυναμικού, που συχνά συνιστούν σημαντικά εμπόδια για τη λειτουργία τους

Τα συστατικά του ηγέτη που χρειάζονται τώρα οι επιχειρήσεις
Από: Athanase Papandropoulos | Πέμπτη, 7 Ιουλίου 2022
Οι προκλήσεις για τον σημερινό ηγέτη είναι μεγάλες

5 τρόποι για «να δουλέψει» η υβριδική εργασία
Από: EBR | Τρίτη, 28 Ιουνίου 2022
Κατανοήστε και ξεπεράστε τις πιο συνηθισμένες προκλήσεις της εργασίας πλήρους απασχόλησης που μοιράζεται μεταξύ σπιτιού και γραφείου

Γιατί δεν βρίσκουν προσωπικό οι επιχειρήσεις;
Από: EBR | Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2022
Είναι πάρα πολύ συνηθισμένο το τελευταίο διάστημα, έχοντας ξεπεράσει σε μεγάλο βαθμό την πανδημία και επιστρέψει εν πολλοίς σε ένα βαθμό κανονικότητας, να διαβάζουμε στα ΜΜΕ και στον ημερήσιο και τον περιοδικό Τύπο για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις σε θέματα στελέχωσης

Ηγεσία και αυτοθυσία
Από: EBR | Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2022
Ο Σωκράτης αποτελεί το πρότυπο του φιλοσόφου. Και αυτό το πρότυπο, έχει ρίζες που χάνονται μέσα στις χιλιετίες

Το κοινό καλό ως επιχειρηματική αξία
Από: EBR | Τρίτη, 14 Ιουνίου 2022
Τι θα ήταν αυτό που θα έχανε ο κόσμος αν η εταιρεία την οποία διευθύνουμε δεν υπήρχε πια

Το επιχειρηματικό μοντέλο της νεότερης γενιάς των Eλλήνων εφοπλιστών
Από: EBR | Τρίτη, 14 Ιουνίου 2022
Η ελληνόκτητη ναυτιλία κυριαρχεί στις παγκόσμιες ναυλαγορές τις τελευταίες πέντε δεκαετίες

Καριέρα: Πώς θα προετοιμαστείτε σωστά για μια συνέντευξη
Από: EBR | Παρασκευή, 3 Ιουνίου 2022
Σημαντικό ρόλο στην αναζήτηση και εύρεση της κατάλληλης θέσης εργασίας για υποψηφίους εργαζομένους διαδραματίζει στο εργασιακό πεδίο, η κατάλληλη προετοιμασία για μια συνέντευξη, τόσο φυσική όσο και ψηφιακή

Διαχείριση Ανθρωπίνων Πόρων
Από: EBR | Δευτέρα, 30 Μαΐου 2022
Η πορεία από την εξατομίκευση στον ατομικισμό

Προκλήσεις για τη φήμη των επιχειρήσεων
Από: EBR | Δευτέρα, 30 Μαΐου 2022
Στην σημερινή αρνητική για την φήμη των επιχειρήσεων συγκυρία, τα ανώτατα στελέχη των εταιρειών πρέπει να δώσουν μεγάλη προσοχή σε ένα θέμα πολύπλοκο και επικίνδυνο

Προτεραιότητα για τους Έλληνες CEOs
Από: EBR | Παρασκευή, 27 Μαΐου 2022
Όλο και μεγαλύτερη σημασία αποκτούν για τους Έλληνες επικεφαλής επιχειρήσεων τα κριτήρια και οι στρατηγικές ESG

Το Μarketing τροφίμων για το καλό των παιδιών
Από: EBR | Τετάρτη, 25 Μαΐου 2022
Οι δεσμεύσεις της Unilever και το Ελληνικό Pledge

Ανακτήστε τον έλεγχο των ταμειακών σας ροών
Από: EBR | Παρασκευή, 20 Μαΐου 2022
Η πιστωτική πολιτική διαφυλάσσει το πιο σημαντικό περιουσιακό στοιχείο μiας επιχείρησης: τα μετρητά της

Ο δωδεκάλογος της επιτυχίας
Από: EBR | Πέμπτη, 19 Μαΐου 2022
Κάθησε - Μόνος - Ηρέμησε - Σκέψου. Ξεκαθάρισε και αποκρυστάλλωσε τη σκέψη σου

Η τηλεργασία απειλεί το ομαδικό πνεύμα στις επιχειρήσεις
Από: Athanase Papandropoulos | Δευτέρα, 16 Μαΐου 2022
Με την εργασία από το σπίτι και γενικά εκτός επιχειρηματικού περιβάλλοντος το απαραίτητο ομαδικό πνεύμα μιας επιχείρησης απειλείται. Τα κοινωνικά δίκτυα και οι γρίφοι της νέας εποχής

CEO: Μειώστε την απόσταση από τους ανθρώπους σας
Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 3 Μαΐου 2022
Οι CEOs πρέπει να βρουν έναν τρόπο να μειώσουν την απόσταση που δημιουργεί η εξουσία ανάμεσα στους ίδιους και τους ανθρώπους τους

Ο Μακιαβέλι και το σύγχρονο επιχειρείν
Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 27 Απριλίου 2022
Ο Μακιαβέλι πίστευε στο επιχειρηματικό πνεύμα, στην πολιτική δημοκρατία και στην επικοινωνία

Προσοχή στον φαύλο κύκλο του φόβου
Από: Athanase Papandropoulos | Παρασκευή, 8 Απριλίου 2022
Ο φόβος της αποτυχίας σταματάει την πρόοδο

Η ενδοομιλική πλευρά του ESG
Από: EBR | Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2022
Τι αλλάζει στα επιχειρηματικά μοντέλα;

Η εθνική εικόνα ως μοχλός οικονομικής ανάπτυξης και διεθνοπολιτικής ισχύος
Από: EBR | Πέμπτη, 17 Μαρτίου 2022
Στο σύγχρονο διεθνές επιχειρηματικό περιβάλλον, η εικόνα των επιχειρήσεων, ως νοητικό οικοδόμημα που συντίθεται από το σύνολο των εντυπώσεων, των απόψεων, των πεποιθήσεων και των στερεοτύπων είναι το σημαντικότερο άυλο περιουσιακό στοιχείο