Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Η εξέλιξη του Employer Branding σε μια στοχευμένη στρατηγική είναι η απάντηση σε αυτήν τη νέα πραγματικότητα.

Τι είναι το employer branding

Από: EBR | Τετάρτη, 13 Δεκεμβρίου 2023

Το Employer Branding, αν και συχνά θεωρείται σύγχρονη τάση, στην πραγματικότητα αποτελεί πρακτική που υφίσταται από τις αρχές του εμπορίου

Έτσι, για τις ενσωματωμένες στη διεθνή αγορά εταιρείες, οι ηγεσίες τους, έπρεπε να διαχειριστούν αρκετά διλήμματα γεωπολιτικής και γεωγραφικής υφής. Ήταν ανάγκη όμως να αλλάξει και η επιτελική τους νοοτροπία και να στραφεί από την καινοτομία στον μετασχηματισμό.

Επιχειρείν: Από την καινοτομία στον μετασχηματισμό

Από: EBR | Τετάρτη, 6 Δεκεμβρίου 2023

Όπως η πανδημία έσπρωξε την Ελλάδα να εισέλθει στην ψηφιακή εποχή, το ίδιο περίπου συμβαίνει σε διεθνές επίπεδο και με τον κόσμο του επιχειρεί

Μια εταιρεία που δέχεται τα λάθη της κάνει πολύ λιγότερα, γιατί ο συνεργάτης αισθάνεται ασφάλεια στο να ανοίξει τα φτερά του, αλλά επίσης θα είναι και πολύ πιο πρόθυμος να ομολογήσει το λάθος του και να προλάβει η διοίκηση τα επακόλουθα μιας συγκάλυψης αυτού του λάθους.

Η νέα εποχή του μάνατζμεντ

Από: EBR | Δευτέρα, 4 Δεκεμβρίου 2023

Τι σημαίνουν οι ριζικές αλλαγές που παρατηρούνται στη διοίκηση των επιχειρήσεων, στην εργασία και στις καταναλωτικές συμπεριφορές

Το να έχει κανείς μια καταπληκτική ιδέα ή το να είναι χαρισματικός οραματιστής ηγέτης ισοδυναμεί με την «ανακοίνωση της ώρας»· η οικοδόμηση μιας εταιρείας που μπορεί να ευημερήσει πέρα από την παρουσία οποιουδήποτε ηγέτη, περνώντας από πολλαπλούς κύκλους ζωής προϊόντων, ισοδυναμεί με την «κατασκευή ρολογιών».

Πώς δημιουργούνται εταιρείες με όραμα

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 21 Νοεμβρίου 2023

Πώς καταρρέει ο μύθος της «καταπληκτικής ιδέας» και αυτός του «μεγάλου χαρισματικού ηγέτη». Το μυστικό για να δημιουργηθεί μια επιχείρηση η οποία θα αντέξει στον χρόνο

Αυτά είναι τα κεντρικά ζητήματα μάνατζμεντ με τα οποία η κουλτούρα πιστεύεται ότι έχει μια ισχυρή αλλά και κάπως αμφιλεγόμενη σχέση: η επίδοση και το leadership (βλ. Κ. Ζοπουνίδης, η σχέση της εταιρικής κουλτούρας με την απόδοση και την ηγεσία, Insurance Daily News, 06/11/2023).

Κουλτούρα και Τρέχουσες Δραστηριότητες της Επιχείρησης

Από: EBR | Τρίτη, 14 Νοεμβρίου 2023

Η καθημερινή δράση του μάνατζμεντ και η σχέση του με την κουλτούρα εκφράζεται σε τρία επίπεδα

H τεχνητή νοημοσύνη εξελίσσεται, πλέον, σε κορυφαία επενδυτική προτεραιότητα και για τους Έλληνες managers, με σχεδόν 8 στους 10 (το 74%) να απαντούν ότι επενδύουν σε μεγάλο βαθμό στη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για το μέλλον

8 στους 10 Έλληνες CEOs επενδύουν στην τεχνητή νοημοσύνη

Από: EBR | Τετάρτη, 8 Νοεμβρίου 2023

Ομοβροντία επενδύσεων στην τεχνητή νοημοσύνη αναμένεται - και - στην ελληνική αγορά, με το δημιουργικό ΑΙ (Artificial Intelligence) να συγκεντρώνει το επενδυτικό ενδιαφέρον των εγχώριων εταιρειών

Ο επιδραστικός ηγέτης δεν είναι αυτός που βασίζεται στην άσκηση της εξουσίας του και στον φόβο που μπορεί να εμπνέει, αλλά αυτός που επιτυγχάνει και πείθει τα στελέχη, τα μέλη και τους οπαδούς του κόμματος να αποδέχονται την πρωτοκαθεδρία του επειδή ασκεί θετική επιρροή και τον αντιλαμβάνονται ως το πρόσωπο που συμβάλλει κατ’ εξοχήν στην επίτευξη των πολιτικών στόχων τους.

Ηγεσία και λειτουργία ομάδων σε οργανισμούς και σε κόμματα

Από: EBR | Δευτέρα, 6 Νοεμβρίου 2023

Ελάχιστες είναι οι περιπτώσεις στις οποίες ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα μπορεί να επέλθει από τις προσπάθειες ενός μόνον ανθρώπου

Η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση οδηγεί σε βαθιές αλλαγές στην ηγεσία.

H γοητεία του Leadership στη σύγχρονη Διοίκηση Επιχειρήσεων

Από: EBR | Τετάρτη, 25 Οκτωβρίου 2023

Τα πρώτα ίχνη της έννοιας της ηγεσίας μπορούν να βρεθούν στα αιγυπτιακά ιερογλυφικά που τη συμβολίζουν με δύο βασικά στοιχεία κλειδιά: τον ηγέτη (seshemet) και τους ακόλουθους του (shemsu)

Ένα τέτοιο μοντέλο είναι και το μοντέλο της Τριπλής Βάσης (επίσης γνωστό ως TBL ή 3BL), το οποίο επιτρέπει στους οργανισμούς να μετρούν τη συνολική οικονομική τους επίδραση, λαμβάνοντας υπόψη την απόδοσή τους σε τρεις βασικούς τομείς – κοινωνία, περιβάλλον και οικονομία.

Η έννοια της Τριπλής Βάσης: το νέο πλαίσιο για την Εταιρική Βιωσιμότητα

Από: EBR | Τετάρτη, 18 Οκτωβρίου 2023

Συχνά, τα παραδοσιακά μοντέλα στρατηγικής επικεντρώνονται στο κέρδος ως βασικό στόχο και δείκτη επιτυχίας των επιχειρήσεων

Η άσκηση ηγεσίας έτσι δεν είναι μια απλή υπόθεση τύπου «αποφασίζουμε και διατάσσουμε».

Μαθήματα από τον Μέγα Αλέξανδρο για τους σύγχρονους μάνατζερ

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 18 Οκτωβρίου 2023

Πολύ πριν ο αγγλικός όρος leadership καθιερωθεί στη γλώσσα του μάνατζμεντ, ο Μέγας Αλέξανδρος, με το παράδειγμά του είχε ορίσει ποια είναι η έννοια του

«Και μην ξεχνάτε: Η αποτελεσματικότητα ενός συνεργάτη σας ισούται με τις δεξιότητές του/ της, καθώς και με τα εμπόδια που εμφανίζονται κατά τη διάρκεια της συνεργασίας.»

Το μάνατζμεντ, μαθαίνεται ή είναι έμφυτο;

Από: Athanase Papandropoulos | Παρασκευή, 6 Οκτωβρίου 2023

Παραθέτουμε παρακάτω μέρος ενός κειμένου στελέχους της εταιρείας Black and Decker, το οποίο κατά την εκτίμησή μας αποτελεί σημαντικό στοιχείο σκέψης

Οι καταναλωτές βιώνουν την κρίση αυτή με διαφορετικούς τρόπους, προτεραιοποιούν διαφορετικά τις ανάγκες τους, και διαμορφώνουν νέες προσδοκίες από τα brands και τις επιχειρήσεις που βρίσκονται πίσω από αυτά.

Ο μεγάλος πονοκέφαλος για το σύγχρονο μάρκετινγκ

Από: Athanase Papandropoulos | Δευτέρα, 2 Οκτωβρίου 2023

Ο κατακερματισμός των καταναλωτικών προτιμήσεων δημιουργεί δυσεπίλυτο γρίφο για τις επιχειρήσεις

Ο μάνατζερ ή ο επιχειρηματίας που έχει την προβολή σε πρώτη μοίρα κάθε πρόταση που του γίνεται την κρίνει από το επικοινωνιακό της αποτέλεσμα και όχι από τα χρηματοοικονομικά της πλεονεκτήματα.

Χρήμα ή δόξα: Η προτεραιότητα του μάνατζερ και η συνταγή επικοινωνίας

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 19 Σεπτεμβρίου 2023

Όπως και στην κοινωνική ζωή έτσι και στις επιχειρήσεις, υπάρχουν στις ηγετικές θέσεις τους δύο κατηγορίες στελεχών

Η διαφορά του lobbying με τις governmental & public affairs είναι ότι οι τελευταίες έχουν ευρύτερο αντικείμενο, καθώς συνδυάζονται ή ταυτίζονται συχνά με τις υπόλοιπες λειτουργίες της εταιρικής επικοινωνίας.

Οι κρίσιμες διαφορές μεταξύ lobbying και επικοινωνίας με το κράτος

Από: Athanase Papandropoulos | Παρασκευή, 15 Σεπτεμβρίου 2023

Γιατί δεν πρέπει να συγχέονται οι δυο έννοιες. Οι τρόποι προσέγγισης του θέματος, η δαιμονοποίηση και η ουσία

"Για να δημιουργήσουμε, γράφουν οι Catherine Leger-Jarniou και Γιώργος Καλούσης, είναι σημαντικό να είμαστε ενθουσιώδεις αλλά ταυτόχρονα να έχουμε πρακτική σκέψη ώστε να αναπτύξουμε ένα υψηλής ποιότητας επιχειρηματικό σχέδιο."

Επιχειρηματικό σχέδιο: από την ιδέα στην υλοποίηση

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 12 Σεπτεμβρίου 2023

Ένα εξαιρετικά επίκαιρο και χρήσιμο βιβλίο - οδηγός των Catherine Leger-Jarniou και Γιώργου Καλούση

Οι αμοιβές που λαμβάνουν τα μέλη του ΔΣ είναι δυνατό, υπό προϋποθέσεις, να αποβούν βλαπτικές για την ΑΕ. Πρόκειται, εξάλλου, για χαρακτηριστική περίπτωση σύγκρουσης συμφερόντων.

Η σημασία της πολιτικής αμοιβών Δ.Σ. για μια εταιρεία

Από: EBR | Τρίτη, 11 Ιουλίου 2023

Οι αμοιβές των μελών του ΔΣ της ΑΕ ενδιαφέρουν όλους: την εταιρεία, τους μετόχους και, αυτονόητα, του ωφελούμενους. Ενδιαφέρει όμως και τους τρίτους: επενδυτές και τράπεζες

Στο πλαίσιο αυτό, για κάθε επιχείρηση που σέβεται τον εαυτό της και τον κοινωνικό της περίγυρο, το μάρκετινγκ των σχέσεων αποτελεί τεράστιο συγκριτικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Το μάρκετινγκ των σχέσεων σε εποχές κρίσεων

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 11 Ιουλίου 2023

Κατά τρόπον άκριτο και, ως εκ τούτου, ανεύθυνο, όταν έρχεται η μπόρα αρκετές εταιρείες καταργούν τις καλύτερες ομπρέλλες τους

Το χάσμα μεταξύ των προσδοκιών των εργαζομένων και των στρατηγικών προκλήσεων των επιχειρήσεων δεν ήταν ποτέ τόσο μεγάλο.

Η μόχλευση του ανθρώπινου παράγοντα για την αποτελεσματικότητα των επιχειρήσεων

Από: EBR | Πέμπτη, 29 Ιουνίου 2023

Γενικά η έκφραση μόχλευση υπογραμμίζει την επίδραση του χρέους πάνω στην αποδοτικότητα των ιδίων κεφαλαίων

Η «γυάλινη οροφή» περιλαμβάνει μεταξύ άλλων όλες τις παγιωμένες αντιλήψεις και προκαταλήψεις που κυριαρχούν στον χώρο εργασίας, σύμφωνα με τις οποίες οι γυναίκες είναι λιγότερο ικανές να αναλάβουν θέσεις ευθύνης.

Τα δυο στυλ διοίκησης και ο ρόλος της «γυάλινης οροφής»

Από: Athanase Papandropoulos | Παρασκευή, 16 Ιουνίου 2023

Ο κόσμος μας αλλάζει και μάλιστα με ταχύτητα. Και από μόνη της, η εξέλιξη αυτή δημιουργεί δυσαρέσκειες, ανησυχίες, αβεβαιότητες, αλλά και μεγάλες ανισότητες, όχι μόνον υλικές

 Σήμερα οι μάνατζερ βρίσκονται αντιμέτωποι με την αντιστροφή της ισορροπίας δυνάμεων μεταξύ εργαζομένων και εργοδοτών.

Τεχνικές κατάρτισης για ένα αποτελεσματικό μάνατζμεντ

Από: EBR | Παρασκευή, 16 Ιουνίου 2023

Ο κόσμος της εργασίας αλλάζει και μαζί του και η θέση του μάνατζερ

Σελίδες: Προηγούμενη Επόμενη

Γνώμη

Άνρθωποι: Ο νέος πλούτος των Εθνών

Από: EBR

Ο μεγαλυτερος κινδυνος για την Ελλάδα του 21ου αιωνα, είναι να μείνει χωρίς το απαραιτητο για τις κοινωνίες των γνώσεων δικό της ανθρώπινο κεφαλαιο

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Tο νέο σχέδιο προϋπολογισμού της Επιτροπής εξοργίζει το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

Tο νέο σχέδιο προϋπολογισμού της Επιτροπής εξοργίζει το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

Το σχέδιο πρότασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη μεταρρύθμιση του επόμενου επταετούς προϋπολογισμού της ΕΕ ύψους 1,2 τρισεκατομμυρίων ευρώ προκαλεί ήδη αντιδράσεις

Οικονομία

Πιο επιδραστικές και δύσκολες στην αντιμετώπιση γίνονται οι κυβερνοεπιθέσεις

Πιο επιδραστικές και δύσκολες στην αντιμετώπιση γίνονται οι κυβερνοεπιθέσεις

Ο εξελισσόμενος χαρακτήρας των απειλών στο σημερινό ψηφιακό τοπίο, τις καθιστά ακόμη πιο επιδραστικές και δύσκολες για την καταπολέμηση τους από τους οργανισμούς

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2024. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron