Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

To πολυεπίπεδο μάρκετινγκ είναι ευρέως γνωστό ως “πυραμίδα” και το concept της είναι το εξής: Ένα σχέδιο δικτυακού μάρκετινγκ ξεκινά από μια εταιρία που θέλει να πουλήσει ένα οποιοδήποτε προϊόν.

Δικτυακό μάρκετινγκ ή MLM

Από: EBR | Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2020

Πώς δουλεύει η πυραμίδα πωλήσεων και γιατί είναι δύσκολο να βγεις από αυτήν

Για την Αττική Πίττας οι διαδικασίες που περιλαμβάνουν έννοιες όπως ανταπόκριση στις ανάγκες της αγοράς, συνεπή προσφορά ανώτερου ποιοτικού προϊόντος, αναγνώριση της σημαντικότητας του ανθρώπινου παράγοντα, έμφαση στην καινοτομία, ήταν και παραμένουν αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής κουλτούρας, αλλά και καθημερινός τρόπος λειτουργίας, στο πλαίσιο ενός δομημένου συστήματος λειτουργιών, προγραμματισμού, στοχοθεσίας και αξιολόγησης.

Άνθρωποι και Μάνατζμεντ

Από: EBR | Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2020

Το επιχειρηματικό περιβάλλον αλλάζει

Ένας παράγων που δυσχεραίνει τη σωστή χάραξη και υλοποίηση των προτεραιοτήτων είναι η σύγχυση μεταξύ επείγοντος και σημαντικού. ‘’Επείγον’’ σημαίνει ότι κάτι απαιτεί άμεση προσοχή.

Προτεραιότητα στα βασικά

Από: EBR | Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2020

Κάθε καλός μάνατζερ γνωρίζει τη σημασία του να επικεντρώνει τις δραστηριότητές του στην επίτευξη ορισμένων σημαντικών στόχων και να μην ασχολείται με δευτερεύοντα ή ασήμαντα πράγματα (efficient managers do first things first and second things not at all)

Οι δαπάνες προσωπικού, οι δαπάνες λειτουργίας καθώς και οι συνολικοί φόροι παρουσιάζονται σημαντικά κριτήρια στις μεγάλες και τις μεσαίες πόλεις.

Το Μάνατζμεντ των Πόλεων

Από: EBR | Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2020

Το Ίδρυμα για την Έρευνα των Διοικήσεων και των Δημόσιων Πολιτικών (Fondation pour la Recherche sur les Administrations et les Politiques Publiques –iFRAP) είναι ένα γαλλικό εργαστήριο (think tank) που ιδρύθηκε το 1985 από τον Bernard Zimmern και αντιπροσωπεύει συμφέροντα (lobby) σχετικά με την Εθνική Συνέλευση

Το μάνατζμεντ είναι μια προσπάθεια επιρροής. Οι πολιτικές και οι μηχανισμοί που απορρέουν από τις ενέργειες του μάνατζερ προσανατολίζονται να επηρεάσουν τις συμπεριφορές των ατόμων, των ομάδων ή της επιχείρησης στο σύνολο της.

Οι 100 Λέξεις του Μάνατζμεντ

Από: EBR | Πέμπτη, 6 Φεβρουαρίου 2020

Μέσα σε μια ορχήστρα ή σε μια επιχείρηση ή σε οποιαδήποτε άλλο οργανισμό, τίθεται με ενδιαφέρον το θέμα του μάνατζμεντ

Η έννοια του σλόγκαν είναι σαφώς παρεξηγημένη και υπερτιμημένη. Εσείς και η ομάδα σας αφιερώνετε πολύ χρόνο και κόπο για να συνδυάσετε αυτές τις δυο –τρεις λέξεις που βρίθουν νοημάτων και υποδηλώνουν μεγάλη δύναμη –αλλά μόνο για σάς!

Μην κάνετε marketing κοιτώντας τον καθρέπτη

Από: EBR | Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2020

Τα ηγετικά στελέχη που κάνουν μάρκετινγκ κοιτώντας το είδωλό τους στον καθρέπτη διαπράττουν σοβαρά λάθη

Η χρηματοοικονομική λογιστική μεταφράζει, με μια εξειδικευμένη ορολογία, την οικονομική και νομική πραγματικότητα που βιώνει κάθε επιχείρηση, με στόχο να δημιουργήσει τους ετήσιους λογαριασμούς (ισολογισμός, λογαριασμός αποτελεσμάτων, παράρτημα) ή τις χρηματοοικονομικές καταστάσεις (ετήσιες καταστάσεις ροών).

Λογιστική & Χρηματοοικονομική Διοίκηση

Από: EBR | Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2020

Η χρηματοοικονομική λογιστική επιτρέπει την εκτίμηση της κατάστασης των επιχειρήσεων με βάση τα δεδομένα που δημοσιεύουν. Επιπλέον πρέπει να τα αποκρυπτογραφήσει και να τα εξηγήσει: τί είναι ο ισολογισμός; Τί είναι ο λογαριασμός αποτελεσμάτων χρήσης; Τί είναι ο πίνακας ροών του ταμείου;

Στο νέο τοπίο έτσι, πολύ απλά, οποιοδήποτε πλάνο μιας επιχείρησης πρέπει ν’ απαντάει σε τρία ερωτήματα: Ποια είναι η φύση του παιχνιδιού στο οποίο συμμετέχουμε; Προς τα που πάει; Πώς θα βγάλουμε λεφτά από αυτό;

Ώρα για νέο επιχειρηματικό μοντέλο

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2020

Ενώ μπήκαμε στην τρίτη δεκαετία του 21ου αιώνα, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να απαντούν σε ζωτικά για το μέλλον τους ερωτήματα και να είναι «γυμνασμένες» για μόνιμες και εφευρετικές αλλαγές

«Πριν από πέντε χρόνια αν με ρωτούσατε ποιες είναι οι εταιρείες που είναι επιτυχημένα ελληνικά start ups στο εξωτερικό, μπορούσα να αναφέρω μόνο δύο, σήμερα είναι πάνω από δέκα αυτές οι εταιρείες, που πηγαίνουν πάρα πολύ καλά εκτός Ελλάδος..»

Σε φάση ωρίμανσης το ραγδαία αναπτυσσόμενο οικοσύστημα των ελληνικών startups

Από: EBR | Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2020

Πριν από 10 χρόνια, στην έναρξη ακριβώς της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα, ξεκίνησαν οι πρώτες προσπάθειες για δημιουργία start up στην Ελλάδα

Οι τεχνικές για την σταδιακή ανάπτυξη αισιόδοξης στάσης απέναντι στην ζωή είναι πολλές. Βασικές, ανάμεσά τους, είναι όσες βοηθούν στην διατήρηση μίας ισορροπημένης αντιμετώπισης των προβλημάτων.

Δοκιμάστε την δύναμη της αισιοδοξίας

Από: EBR | Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 2019

Ξέρατε ότι οι αισιόδοξοι έχουν καλύτερη υγεία, κερδίζουν περισσότερα χρήματα, διακρίνονται επαγγελματικά, είναι ευτυχισμένοι στον γάμο τους;

Κατά τον σύμβουλο επιχειρήσεων και γνωστό συγγραφέας Μ. Άμστρογκ, στόχος του μάνατζμεντ της εταιρίας, θα πρέπει να είναι μάλλον η αποτελεσματικότητα παρά η αποδοτικότητα.

Η... αποτελεσματικότητα μετράει!

Από: EBR | Τρίτη, 17 Δεκεμβρίου 2019

Στόχος του μάνατζμεντ της εταιρείας θα πρέπει να είναι μάλλον η αποτελεσματικότητα παρά η αποδοτικότητα. Πώς πρέπει να επιδιωχθεί από μία διοίκηση

 Ειδικά στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης ο νέος ανθρωπότυπος του διαδικτύου αποδεικνύει ότι πλέον ’’γινόμαστε’’ κάτι πολύ περισσότερο από τα δεδομένα μας.

Ψυχανάλυση και Marketing : Το ψηφιακό ασυνείδητο στην εποχή των social media

Από: EBR | Τετάρτη, 27 Νοεμβρίου 2019

Σε όλους είναι πλέον γνωστό ότι η συσχέτιση απόλαυσης-επιθυμίας είναι η μείζονα συνάρτηση της εποχής

Σήμερα, η αγορά είναι ανοιχτή σε έντονο ανταγωνισμό. Κατά συνέπεια, όλα αλλάζουν: ο τρόπος οργάνωσης, οι εργαζόμενοι, το κλίμα.

Πώς θα πετύχει η επιχείρησή σας

Από: EBR | Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2019

Κλειδί ο συνδυασμός επίτευξης των εταιρικών στόχων και των προσωπικών στόχων ευημερίας που έχουν οι εργαζόμενοι. Πώς μπορεί να βρεθεί η «χρυσή τομή». Χρήσιμα tips που δίνουν τροφή για... σκέψεις

«Ήρθε η στιγμή να καταρρίψουμε την αντίληψη ότι η κριτική σκέψη είναι είτε ένα έμφυτο δώρο που δεν μπορεί να αναπτυχθεί, είτε μια δεξιότητα που μαθαίνεται μόνο μέσω της εμπειρίας», λέει ο Matt Plummer

Τo πιο περιζήτητo soft skill για τις εταιρείες

Από: EBR | Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019

Τα τρία τέταρτα των αμερικανικών εταιρειών υποστηρίζουν ότι δυσκολεύονται να προσλάβουν τους κατάλληλους ανθρώπους, έχοντας την κριτική σκέψη στις κορυφαίες απαιτήσεις τους

<<Οι εργαζόμενοι δεν αποδίδουν καλά αν οι άμεσοι προϊστάμενοί τους είναι μέτριας απόδοσης.Η αξιοκρατία δεν είναι λόγια του αέρα.>>

Βασικές αρχές παρακίνησης και αποτελεσματικής απόδοσης

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019

Η πιο μεγάλη κούραση έρχεται από τις δουλειές που δεν έχουμε κάνει

<<Οι πιο αποτελεσματικοί "communicators" είναι εκείνοι που είναι εκφραστικοί - ενώ διατηρούν ταυτόχρονα τον αυτοέλεγχό τους.>>

Πώς να τους κάνετε να σας ακούν

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019

Ποιός είναι εκείνος ο παράγοντας που μπορεί να σας βοηθήσει να πάρετε προαγωγή, να κάνετε μια σημαντική πώληση και να αποκτήσετε μια αίσθηση επιτυχίας και ικανοποίησης στη ζωή σας;

Η Gen Z’ers πιστεύουν ότι τα σημερινά C-level στελέχη δεν έχουν αρκετά ανεπτυγμένες τις αναγκαίες δεξιότητες - η ικανότητα διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού και η ικανότητα αποτελεσματικής καθοδήγησης ανθρώπων και ομάδων αναδείχθηκαν ως τα στοιχεία που οι σημερινοί CEOs πρέπει να βελτιώσουν. Έμφαση δίνεται επίσης και στην ανάγκη ανάπτυξης της δημιουργικότητας και της συναισθηματικής νοημοσύνης (EQ).

Πώς θα είναι ο CEO του μέλλοντος

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2019

Οι CEOs του 2050 δεν θα έχουν απαραίτητα πτυχία πανεπιστημίων, αλλά θα εξελίσσονται μέσω προγραμμάτων βιωματικής μάθησης και ηλεκτρονικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Προτεραιότητα στα soft skills έναντι τεχνικών γνώσεων. Τι δείχνει η έρευνα της Adecco

Με βάση τη λογική αυτή, ο σερ Αλεξ, στα 26 χρόνια θητείας του, οικοδόμησε πέντε διαφορετικές ομάδες, που κέρδιζαν αγγλικά πρωταθλήματα και διεθνείς τίτλους.

Σερ Άλεξ Φέργκιουσον: Πως έκανα ομαδάρα την Μάντσεστερ Γιουναϊτεντ;

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2019

Εικονοκλαστικά μαθήματα ηγεσίας και μάνατζμεντ από έναν κορυφαίο προπονητή και μανατζερ ποδοσφαίρου όλων των εποχών

Οι μεγάλες επιχειρήσεις μπορούν να διαδραματίσουν κρίσιμο ρόλο στην προώθηση του οικοσυστήματος των startups συμμετέχοντας στην ανάπτυξη προϊόντων και χρηματοδοτώντας προγράμματα mentoring. Η συνεργασία μεταξύ πανεπιστημίων και κρατικών υπηρεσιών μπορεί να βοηθήσει την ανάπτυξη των startups και να τους παρέχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Η ώρα των νεοφυών επιχειρήσεων

Από: EBR | Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2019

Είναι η λύση για τον παραγωγικό μετασχηματισμό της χώρας

Η στρατηγική αυτή σημασία των ‘’σωστών ανθρώπων’’ οδήγησε στην πρόσφατη μόδα του ‘’Μάνατζμεντ των ταλέντων’’ ( Talent Management).

Ποιοι ανεβαίνουν πρώτοι στο λεωφορείο;

Από: EBR | Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2019

Σίγουρα οι επιχειρήσεις έχουν ανάγκη από ταλέντα,πλην όμως η αναζήτησή αυτή δεν πρέπει να γίνεται αυτοσκοπός

Σελίδες: Προηγούμενη Επόμενη

Γνώμη

Εξαγωγές: Μύθοι και πραγματικότητα

Από: EBR

«Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι γύρω από την εξωστρέφεια και τις εξαγωγές έχει χυθεί άφθονο δημοσιογραφικό μελάνι τα τελευταία χρόνια»

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 01/2020 2020

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

01/2020 2020

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

24 νέα «ευρωπαϊκά πανεπιστήμια» ενισχύουν τον Ευρωπαϊκό Χώρο Εκπαίδευσης

24 νέα «ευρωπαϊκά πανεπιστήμια» ενισχύουν τον Ευρωπαϊκό Χώρο Εκπαίδευσης

Τα «ευρωπαϊκά πανεπιστήμια» αποτελούν διακρατικές συμμαχίες ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από όλη την ΕΕ που ενώνουν τις δυνάμεις τους προς όφελος των σπουδαστών, των εκπαιδευτικών και των κοινωνιών

Οικονομία

Εθνικός στόχος η αύξηση των εξαγωγών

Εθνικός στόχος η αύξηση των εξαγωγών

«Αναλαμβάνοντας τη διοίκηση του υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων, στις πρώτες συναντήσεις που είχα με τους εκπροσώπους των επιχειρήσεων και δη των εξαγωγικών, είχα χαρακτηρίσει την αύξηση των εξαγωγών "εθνικό στόχο"»

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2020. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron